-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Випрямляч
Завершена
8 686 080.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 14 476.80 UAH
мін. крок: 0.2% або 14 476.80 UAH
Період уточнення:
10.01.2025 15:29 - 16.01.2025 00:00
Відповідь надана
Коментар щодо зауваження "Щодо характеристик" від 14.01.2025 в 12:46
Номер:
942d9f40404f43679a918549be11c739
Дата опублікування:
15.01.2025 16:05
Опис:
Щодо коментару «Коментар щодо зауваження "Щодо характеристик" від 14.01.2025 12:13» від 14.01.2025, 12:46. Зазначаємо наступне, що кожен учасник має відведений час на запитання та оскарження умов закупівлі.
Уважно вивчивши минулі закупівлі маємо багато запитань:
Уважно розглянувши ТУ У 27.1-36140811-001:2023 «ВИПРЯМЛЯЧ -ОППД-600-1.8к-У1 виникає багато запитань. Згідно листа від Департаменту інновацій, технічного розвитку та менеджменту якості (ЦІР) на електропоїздах серії ЕД9М, ЕПЛ9Т, ЕР9м, ЕР9Є та ЕР9Т використовується зовсім інші випрямлячі ніж на ЕР-9М. На електропоїздах серії ЕР9М застосовуються випрямна установка УВП-3 однією з технічних характеристик яких являється примусове охолодження випрямної установки, канал охолодження якої являється конструктивним елементом охолодження інших тягових елементів електропоїзду та не може бути замінена іншими випрямними установками без внесення значних змін в систему охолодження тягового обладнання електропоїзду. Згідно цього листа, випрямлячі на ЕД9М, ЕПЛ9Т, ЕР9м, ЕР9Є та ЕР9Т не можуть бути в одних технічних умовах. Яким чином ці дві установки опинились в одному ТУ, незрозуміло.
Згідно ДСТУ ГОСТ 15.902 – 2014, сторінка 4 термін модернізації та сторінка 9 розділ «Модернізація, модифікація, удосконалення». Згідно цього розділу, виробник повинен мати «Проект модернізації» погоджений з АТ «Укрзалізниця».
У зв’язку з чим просимо внести дану вимогу до умов тендерної документації.
Уважно розглянувши наданий акт засідання приймальної комісії з розгляду результатів підконтрольної експлуатації випрямляча В-ОППД-600-1,8к-У1 теж є питання. У даному акті пишеться, що було погоджено комплект конструкторської документації В-ОППД-600-1,8К-У1, а згідно ТУ У 27.1-36140811-001:2023 структура умовної познаки випрямляча
у кінці позначення В-ОППД-600-1,8К-У1 повинно ще бути 1 – для природно-примусового охолодження або 2 - для примусового охолодження. Як писалось вище, це різні вироби і повинні мати два різних кресленика. Також якщо в ТУ декілька виробів, то випробування повинні проходити всі вироби які знаходяться в ТУ, а випробування пройшла тільки одна установка.
Згідно п.3 Комісія постановила акт засідання приймальної комісії з розгляду результатів підконтрольної експлуатації випрямляча В-ОППД-600-1,8к-У1, комісія рекомендує ТОВ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ «ПЕРЕТВОРЮВАЧ» передбачити місця кріплень елементів системи протипожежного захисту у внутрішній частині шафи випрямляча. Виходячи з цієї рекомендації, Виробник мав внести зміни в конструкцію і тим самим перепогодити ТУ та КД з АТ «Укрзалізниця».
Також немає сумніву що конкуренція на минулих торгах а саме компанії ТОВ «Науково-дослідний інститут «Перетворювач», ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Трансприлад» та ТОВ «НВЦ «Квант-Транспорт ЛТД» була дійсною та дані компанії так не пов’язані, що аж жодна з компаній не знижувала очікувану вартість, та виграла при очікуваній вартості з 11 700 000 з різницею в діапазоні 20-50 грн.
Також немає жодного сумніву що очікувана вартість не завищена аж у 3 рази.
У зв’язку з чим, шановні колеги з ТОВ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ «ПЕРЕТВОРЮВАЧ» просимо вас дотримуватись чинних норм законодавства, добросовісної конкуренції та не впливати на відповіді та рішення ЗАМОВНИКА.
Відповідь:
Шановний Учасник, в установленому порядку Ваше звернення буде розглянуте відповідними фахівцями.
Дата відповіді:
15.01.2025 17:16
Відповідь надана
Коментар щодо зауваження «Погодження ТУ» від 14.01.2025 час 11:06 та «Додаток 2» від 14.01.25 час 11:46.
Номер:
86118b7ced7841c1a2d3087721deb45c
Дата опублікування:
14.01.2025 19:32
Опис:
Частково погоджуємось з зауваженнями наших колег щодо некоректного формулювання п.п. 2.5 Технічного завдання. Він містить певні протиріччя. Адже не може таке обладнання постачатися за кресленниками. Пропонуємо викласти п.п. 2.5 у редакції, що давно затверджена Філією "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" та узгоджена з Філією «НДКТІ».
«2.5 Для продукції залізничного призначення (відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016 (ГОСТ 32894-2014, IDT) учасник повинен надати наступні документи:
Для продукції, яка виробляється серійно відповідно до вимог чинних стандартів, технічних умов, креслеників, або такої, яка раніше освоєна на іншому підприємстві, учасники повинні надати:
на рухомий склад та його складові – копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва, а саме протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 (ГОСТ 15.001-88, IDT) – для процедур освоєння виробництва, завершених до 01.01.2018 року, або акт кваліфікаційної комісії відповідно до п.п. 3.2, 8.3.14 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 (ГОСТ 15.902-2014, IDT) – для процедур освоєння виробництва, які здійснюються після 01.01.2018 року;
на обʼєкти інфраструктури та їх складові – копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва, а саме протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 5.3
ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур освоєння виробництва, завершених до 01.01.2018 року, або протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 8.5 ДСТУ 8634:2016 – для процедур освоєння виробництва, які здійснюються після 01.01.2018 року.
Процедури освоєння виробництва продукції залізничного призначення, завершені до 01.01.2018 року, повинні бути проведені за участю виробників та розробників технічної документації відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009, а аналогічні процедури, які здійснюються з 01.01.2018 року – за участю виробників, розробників продукції,
АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури), а також інших сторін відповідно до п. 8.6 ДСТУ 8634:2016 і п. 8.3.9 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017.
Для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) учасники повинні надати:
на рухомий склад та його складові – копію акту приймальної комісії відповідно до п. 4.1 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 з рекомендаціями щодо виготовлення установчої серії та визначенням її обсягу відповідно до п. 4.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур поставлення на виробництво, завершених до 01.01.2018 року, або копію акту приймальної комісії, до складу якої входить представник АТ «Укрзалізниця», відповідно до п.п. 7.7.8, 7.7.11 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – для процедур поставлення на виробництво, які здійснюються після 01.01.2018 року;
на об’єкти інфраструктури та їх складові – копію акту приймальної комісії відповідно до п. 4.1 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 з рекомендаціями щодо виготовлення установчої серії та визначенням її обсягу відповідно до п. 4.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур поставлення на виробництво, завершених до 01.01.2018 року, або копію акту приймальної комісії, до складу якої входить представник АТ «Укрзалізниця», відповідно до п.п. 7.1, 7.2 ДСТУ 8634:2016 відповідно до п.7.6 ДСТУ 8634:2016 – для процедур поставлення на виробництво, які здійснюються після 01.01.2018 року.
Копії повинні бути завірені підписом виробника та печаткою - за наявності.
Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95.
Не потребують додаткового узгодження АТ «Укрзалізниця» технічні умови на складові частини кінцевого виробу (для серійної продукції), які входять до повного комплекту конструкторської документації на такий виріб (окрім технічних умов на продукцію залізничного призначення відповідно до п. 3.24 ДСТУ ГОСТ 32894:2016).
ТУ на продукцію залізничного призначення вітчизняного виробництва, затверджені до 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту."
Відповідь:
Шановний Учасник, в установленому порядку Ваше звернення буде розглянуте відповідними фахівцями.
Дата відповіді:
15.01.2025 17:16
Відповідь надана
Коментар щодо зауваження "Щодо характеристик" від 14.01.2025 час 12:13
Номер:
6045fe57fc854964942caf08a66b9630
Дата опублікування:
14.01.2025 18:55
Опис:
Апелюючи на звернення Учасника під назвою «Щодо характеристик» від 14.01.2024 р. час 12:13, нами додатково проведено аналіз технічної літератури та інформації щодо основних характеристик випрямлячів, на базі яких нами розроблялись випрямлячі на заміну радянських та російських.
1. Згідно «Руководства по експлуатации єлектропоезда ЕР9М, Рига 1977 г.» сторінка 240 Випрямна установка УВП-3 має номінальний випрямлений струм 600А (при номінальній напрузі 1650В), та номінальну потужність 990 кВт, що не відповідає запропонованим (бажаним) Вами характеристикам у 500А та 900кВт.
2. Згідно «Правил капітального ремонту КР-1, КР-2 електропоїздів і електросекцій ЕР1, ЕР2 в/і, ЕР9 в/і» розроблених ПКТБРЛ та затверджених Наказом АТ «Укрзалізниця» №142-ЦЗ від 27.04.05 року. (діючий), Таблиця К.25 – Випрямні установки, сторінка 196, Випрямна установка УВП-5А, що встановлена на електрпоїздах серії ЕР9Е, має номінальний випрямлений струм 600А (при номінальній напрузі 1650В). Відповідно її потужність складає також 990 кВт, що не відповідає запропонованим (бажаним) Вами характеристикам у 500А та 900кВт.
3. Згідно «Правил капітального ремонту КР-1, КР-2 електропоїздів і електросекцій ЕР1, ЕР2 в/і, ЕР9 в/і» розроблених ПКТБРЛ та затверджених Наказом АТ «Укрзалізниця» №142-ЦЗ від 27.04.05 року. (діючий), Таблиця К.25 – Випрямні установки, сторінка 196, Випрямна установка В-ОПЕД-400 має коефіцієнт корисної дії 99,26%, що значно вище запропонованого (бажаного) Вами ККД 98,6%. При середньому споживанні однієї секції тягових електродвигунів електропоїзда 2600 кВт на добу втрати електроенергії (при різниці ККД 99,4%-98,6%=0,8%) складуть 20,8кВт*годин на добу. За рік втрати на різниці ККД складуть 20,8*360=7488 кВт*годин на одній секції. Відповідно втрати електричної енергії від наднизького ККД на кожному 4-х секційному електропоїзді складуть 29952 кВт*годин в рік. При зазначеному строку експлуатації в 30 років втрати електричної енергії від наднизького ККД на кожному 4-х секційному електропоїзді складуть 29952 кВт*годин * 30 років складуть 898560 кВт*годин (це десятки мільйонів гривень прямих втрат), що є досить суттєвими втратами, враховуючи дефіцит електроенергії в мережі та вартість електричної енергії.
Відповідь:
Шановний Учасник, в установленому порядку Ваше звернення буде розглянуте відповідними фахівцями.
Дата відповіді:
15.01.2025 17:15
Відповідь надана
Щодо встановлення сповіщувачів та генератору вогнегасного аерозолю
Номер:
bfd800cd30c542fe90b481fb3b3739af
Дата опублікування:
14.01.2025 13:15
Опис:
Просимо вказати які типи двох пожежних сповіщувачів та одного генератору вогнегасного аерозолю планується встановлювачти у випрямлячі
Відповідь:
Шановний учасник, Ваше звернення буде розглянуте відповідними фахівцями, і в разі необхідності будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
15.01.2025 17:15
Відповідь надана
Коментар щодо зауваження "Щодо характеристик" від 14.01.2025 12:13
Номер:
a4784e24c06a4663a6f545102b028654
Дата опублікування:
14.01.2025 12:46
Опис:
Щодо звернення Учасника під назвою «Щодо характеристик» від 14.01.2024 р. час 12:13.
За аналізом пропозицій та документів до них аналогічної закупівлі випрямлячів UA-2024-07-23-007251-a (ЛОТ2 - «Випрямляч» (з природно-примусовим охолодженням)) можемо зробити обережне припущення, що звернення подано ТОВ «НВП «ВАГОН СЕРВІС», ТОВ «СВП «КВАЗАР» або третьою особою в їх інтересах .
Шановні колеги з ТОВ «НВП «ВАГОН СЕРВІС» з випрямлячами виробництва ТОВ «СВП «КВАЗАР», на нашу думку Ваші зауваження (звернення) від 14.01.2024 р. час 12:13 щодо технічних характеристик до предмету закупівлі є суперечливими та некоректними з наступних причин:
1. Вами під час участі у закупівлі UA-2024-07-23-007251-a (ЛОТ2 - «Випрямляч» (з природно-примусовим охолодженням)) були надані у складі пропозиції наступні технічні документи:
- Проект технічних умов (недопогоджені) «Установки випрямні УВУ» ТУ У 27.1-36177373-026:200__ з печаткою ТОВ «СВП «Квазар» файл «ТУ УВУ»;
- Паспорт УВУ.430509.000ПС на «Установки випрямні універсальні УВУ» з печаткою ТОВ «СВП «Квазар», файл «УВУ с ГЧ-укр»;
- Порівняльна таблиця технічних характеристик, файл «Порівняльна таблиця».
Усі зазначені документи окремо та уся пропозиція в цілому підписана електронним підписом керівника ТОВ «НВП «ВАГОН СЕРВІС», тож вони не викликають сумнівів в частині достовірності даних та характеристик випрямлячів, зазначених в цих документах.
Так в таблиці 2 – основні характеристики випрямлячів пункту 1.2.1 ТУ розділу 1 «Технічні вимоги» чітко зазначені основні характеристики випрямлячів виробництва ТОВ «СВП «Квазар», а саме:
1.Максимальне значення перенапруги на вході, В 3600
2 Номінальне значення частоти вхідного струму, Гц 50
3 Номінальне значення вихідної напруга, В 1800
4 Номінальне значення вихідного струму, А 550
5 Номінальне значення вихідної потужності, кВт 990
8 Коефіцієнт корисної дії, %, не менше 99,4
Такі самі основні параметри випрямлячів зазначені і у наданому Вами паспорті на випрямляч УВУ-1
Такі самі основні параметри випрямлячів зазначені і у наданому Вами файлі «Порівняльна таблиця».
Все це свідчить про те, що основні параметри випрямлячів виробництва ТОВ «СВП «Квазар» (незалежно від дилера) згідно наданих Вами раніше під час закупівлі технічних документів повністю відповідають основним технічним вимогам до поточної закупівлі, а мета Вашого зауваження (звернення) є незрозумілою.
2. Коефіцієнт корисної дії російської випрямної установки з природно-примусовим охолодженням В-ОПЕД-400, що застосовується на електропоїздах ЕР9Т, ЕПЛ9Т, ЕД9М та вироблялася 30 років потому, складає 99,26%. Враховуючи суттєву вартість електричної енергії та її дефіцит в мережі, виробляти сучасні аналоги з запропонованим Вами ККД (98,6%), меншим ніж у штатних 30-ти річних російських В-ОПЕД-400 є нелогічним.
Враховуючи вищезазначене, просимо Вас доброчесно приймати участь у закупівлі та не зривати процедуру закупівлі по надуманим приводам, що може негативно вплинути на план випуску продукції та стабільність пасажирських перевезеннь.
Відповідь:
Шановний Учасник, в установленому порядку Ваше звернення буде розглянуте відповідними фахівцями.
Дата відповіді:
15.01.2025 17:15
Відповідь надана
що до вимог
Номер:
f985276c261b4a0cbc077c6b39907c8b
Дата опублікування:
14.01.2025 12:16
Опис:
Шановний замовнику! Згідно ДСТУ ГОСТ 15.902 – 2014 «Модернизация ПС (СЧ): комплекс работ по изменению технических параметров существующего ПС (СЧ) путем замены его составных частей или СЧ путем замени отдельных деталей. При модернизации сохраняется область применения, повышается технический уровень, прекращается производство исходной продукции, нарушается взаимозаменяемость основных частей, присваивается новое обозначение». Продукція, що буде запропонована учасниками не буде оригінальною штатною установкою, а буде аналогом і згідно ДСТУ ГОСТ 15.902 – 2014 модернізованою. У зв’язку з чим, просимо Вас на виконання вимог ДСТУ ГОСТ 15.902 – 2014 п. 9 «Модернизиция, модификация, совершенствование» внести до тендерної документації пункт, про те, що потрібно надати проект модернізації погоджений з АТ «Укрзаліщниця».
Відповідь:
Шановний учасник, Ваше звернення буде розглянуте відповідними фахівцями, і в разі необхідності будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
15.01.2025 17:14
Відповідь надана
Щодо характеристик
Номер:
82f3aac4f7284367922e27a6f2f7566a
Дата опублікування:
14.01.2025 12:13
Опис:
Шановний замовнику, технічні характеристики на випрямлячі живлення тягових електродвигунів моторних вагонів електропоїздів які прописані в даній тендерній закупівлі значно вище ніж у штатних випрямлячів, а саме: номінальна вихідна активна потужність, не менше кВт 990 а повинна бути 900, номінальний вихідний струм, не менше А 550 а повинно бути 500, коефіцієнт корисної дії, не менше, % 99, 4 а повинно бути 98,6, верхнє значення – 45 ºС а повинно бути 40 ºС. Завищені технічні характеристики в даній тендерній закупівлі виключають інших виробників і прописані під одного конкретного виробника, що є дискримінацією учасників. Просимо Вас надати відповідь, згідно яких нормативно технічних документів були прописані дані характеристики та привести вимоги щодо характеристик у відповідність із штатними установками.
Відповідь:
Шановний учасник, Ваше звернення буде розглянуте відповідними фахівцями, і в разі необхідності будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
15.01.2025 17:13
Відповідь надана
Додаток 2
Номер:
70683895dcb04a71a91b3b1ca23c5d83
Дата опублікування:
14.01.2025 11:46
Опис:
Шановний Замовнику, оскільки тендерною документацією передбачено виготовлення продукції за ТУ або Кресленням або ДСТУ, та у зв'язку з тим, що ТУ не є технічною характеристикою, вимагаємо видалити фразу «Наявність технічних умов погоджених в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця» обов’язково» з Додатку № 2 до Документації спрощеної закупівлі, таблиця 1. Дана суперечить Додатку № 2 до Документації спрощеної закупівлі п.2.5 «Для продукції залізничного призначення надати».
Відповідь:
Шановний Учасник, ваше звернення буде розглянуто, та у разі необхідності будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
15.01.2025 17:13
Відповідь надана
Погодження ТУ
Номер:
e1dc61d1381447e182c71727f3ae8752
Дата опублікування:
14.01.2025 11:06
Опис:
Наше підприємство вітчизняний виробник випрямлячів для електропоїздів. На даний момент наше ТУ знаходиться на актуалізації в департаменті інновацій, технічного розвитку та менеджменту якості. Згідно Додатку № 2 п 2.5 ТУ (ТЗ) які повинні бути узгоджені в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця» (галузевим департаментом (управлінням) Укрзалізниці, або іншим відповідним органом, як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95 або … . Профільним Департаментом який відповідає за електропоїзди є Департамент приміських пасажирських перевезень. Просимо Вас надати роз’яснення, чи достатньо буде узгодження ТУ з Департаментом приміських пасажирських перевезень для прийняття участі в закупівлі.
Відповідь:
Шановний Учасник, у разі виготовлення продукції за ТУ відповідно до п.2.5 Додатку №2 до документації спрощеної закупівлі, ТУ повинні бути узгоджені в установленом порядку з АТ "Укрзалізниця", в тому числі з галузевим департаментом (управлінням) Укрзалізниця, або іншим відповідним органом.
Дата відповіді:
15.01.2025 17:09