• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

нове будівництво лісової автомобільної дороги в кв.1-3, Лісництво «Шипот» та кв.29 Лютянського лісництва, філія «Ужгородське лісове господарство» ДП «Ліси України» (Ужгородський район, Закарпатська область)

Торги відмінено

13 087 993.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 65 439.97 UAH
Період уточнення: 10.01.2025 15:28 - 25.01.2025 00:00
Відповідь надана

якість матеріалів

Номер: 5c25da48615a4293a25812f55e49c429
Дата опублікування: 22.01.2025 15:15
Опис: Відповідно до пункту 1.3. Додатку 2 до тендерної документації "Під час виконання робіт з будівництва, що є предметом закупівлі, Замовнику надаються копії документів, що підтверджують якість використаних матеріалів (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення, інше)". Проектними рішеннями по об'єкту будівництва передбачено улаштування шарів дорожнього одягу з матеріалів місцевого виробництва, що найімовірніше одержуються під час розробки підрядником відповідних ґрунтів та котлованів на відстані до 1 км від об'єкта будівництва згідно з умовами технічного завдання і проекту будівництва. У такому випадку сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення, чи інші документи про відповідність розроблених матеріалів не може бути надана замовнику, оскільки до використання передбачено застосування наявного на об'єкті матеріалу, який визнано придатним до будівництва згідно з результатами інженерних вишукувань, відображених у проектній документації. Просимо надати роз'яснення – чи повинен підрядник надати документи про якість видобутих під час розробки матеріалів? якщо так – то просимо послатися на відповідні статті нормативно-правових актів або будівельних норм, які регламентують дане питання. Якщо відповідь – ні (не повинен), просимо внести відповідні уточнення до умов технічного завдання тендерної документації.
Відповідь: Відповідно пункту 6 Пояснювальної записки проектної документації у вигляді окремого файлу «Дорога Шипот.zip» місцеві ґрунти та грунтогравій різних фракцій придатні для влаштування основи дорожнього одягу згідно інженерно-геологічного висновку, тобто не потребують інших підтверджуючих якість документів. Разом з цим , відповідно до пункту 8.3 Додатку 4 «Після завершення виконання робіт згідно з обсягами, визначеними проектною документацією, Підрядник готує і передає Акти приймання виконаних будівельних робіт для підписання уповноваженому представнику Замовника разом із супровідними документами (акти на приховані роботи та конструкції, паспорти, сертифікати, акти на випробування устаткування, матеріали перевірок тощо)» Підряднику необхідно надати підтверджуючі документи на відповідність міцності конструкції дорожнього одягу згідно проектної документації, а саме: мінімальний потрібний модуль пружності на поверхні дорожнього покриття згідно ГБН В.2.3-37641918-559:2019 становить 50 мПА. Враховуючи викладене, тендерна документація не потребує внесення змін в цій частині.
Дата відповіді: 24.01.2025 14:31
Відповідь надана

походження матеріалів

Номер: 49728ec60c794576b0eb6ba9d124b91d
Дата опублікування: 22.01.2025 11:27
Опис: Робота № 35 "Виготовлення дробленої суміші у пересувній дробарці"- [43,75 м3] ; а також Робота № 65 "Виготовлення дробленої суміші у пересувній дробарці"-[3780 м3] передбачають застосування матеріалу "КАМІНЬ БУТОВИЙ" обсягом до 3000м3. Згідно пункту 1.4. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної документації учасникам для ознайомлення надається пояснювальна записка та конструкторська частина проектної документації у вигляді окремого файлу «Дорога Шипот.zip». Відповідно до пункту 13 Розділу І Зведеної відомості обсягів робіт, зазначеної в конструкторської частині проектної документації по об’єкту будівництва (файл “438 Том 1 ПЗ”), покриття визначено як: «щебенева суміш фр. до 40мм, виготовленої в дробарці із МІСЦЕВОГО матеріалу, hпо осі=0,12м». Аналогічна вимога також зазначена в розділі 3.2. Земляне полотно і дорожній одяг. Відповідно до Додатку 2 до завдання на проектування (стор. 61 файлу “438 Том 1 ПЗ”) Несортиований камінь, грунтощебінь з включенням кам'яного матеріалу, щебенева суміш виготовлена в дробарці, прийнято вартість 0 грн. /т та 0 грн./м3 . Відстань перевезення – до 1 км. Технічним завданням (Додаток 2 Документації) передбачено роботу №33 "Розроблення камяного матеріалу з навантаженням на автомобілі-самоскиди екскаваторами одноковшовими дизельними на гусеничному ходу з ковшом місткістю 0, 65 [0,5-1] м3, група грунтів 4" - [43,75м3]; №34 " Перевезення камяного матеріалу до 1 км" – [85,3125т.]; №56 "Розроблення кам'яного матеріалу з навантаженням на автомобілі-самоскиди екскаваторами одноковшовими дизельними на гусеничному ходу з ковшом місткістю 0, 65 [0,5-1] м3, група грунтів 4" – [150,49м3]; №57 " Перевезення кам'яного матеріалу до 1 км" – [270,882т.]; №60 " Розроблення грунтощебеню з навантаженням на автомобілі-самоскиди екскаваторами одноковшовими дизельними на гусеничному ходу з ковшом місткістю 0, 65 [0,5-1] м3, група грунтів 3" – [7886м3]; №61 "Перевезення ґрунту до 1 км" – [13800т.]; №63 "Розроблення камяного матеріалу з навантаженням на автомобілі-самоскиди екскаваторами одноковшовими дизельними на гусеничному ходу з ковшом місткістю 0, 65 [0,5-1] м3, група грунтів 4" – [3780м3]; №64 " Перевезення камяного матеріалу до 1 км" – [7371т.] Чи означає це, що МІСЦЕВИЙ матеріал для влаштування шарів дорожнього полотна розробляється на об'єкті будівництва згідно з проектною документацією ТА НЕ Є МАТЕРІАЛОМ ПОСТАВКИ ПІДРЯДНИКА?
Відповідь: В пояснювальній записці та конструкторській частині проектної документації у вигляді окремого файлу «Дорога Шипот.zip» зазначено що, матеріал для улаштування дорожнього одягу є місцевим, тобто грунт та грунтогравій розробляється та дробиться відповідно до Технічного завдання і не є матеріалом поставки Підрядника.
Дата відповіді: 24.01.2025 14:32
Відповідь надана

форма відповіді Замовника

Номер: aed9f65d78fa412f90273df80fd44fcc
Дата опублікування: 21.01.2025 11:09
Опис: половину кожної з ваших відповідей займає посилання на абзац 1 пункту 28 Особливостей і т.д. що є порожньою інформацією. Відповідайте будь ласка лаконічно ПО СУТІ з посиланням на норми законів, порядків, постанов і будівельниї норм які безпосередньо стосуються запитання (наприклад ДБН А.2.2-3:2014 Настанова з визначення вартості будівництва тощо). не треба передруковувати у відповідь законодавство яке прямо не стосується питання і є флудом. Як би ми не знали на основі чого формується тендерна документація ми б запитали. Але ми знаємо, не варто це щоразу пояснювати.
Відповідь: Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 у редакції що діяла на момент проведення зазначеної закупівлі (далі – Особливості), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. Вищезазначена вимога не містить запитів стосовно роз’яснення щодо тендерної документації або вимог щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Виходячи з наведеного, у замовника відсутні підстави для розгляду вказаного звернення по суті.
Дата відповіді: 23.01.2025 12:52
Відповідь надана

порівняння цін

Номер: 309b91f2fe1d4b8aacf173ffd4f3119d
Дата опублікування: 21.01.2025 11:02
Опис: пункт 2.1.1. Додатку 1 тендерної документації вимагає від учасника надати ///6) Аналіз цін (при рівних якісних характеристиках) за формою наведеною у Додатку 7 на основні матеріальні ресурси ///. Нами було задано питання - які саме матеріальні ресурси вважати основними. Ви відповіли що учасник сам визначає перелік основних матеріальних ресурсів згідно чинних нормативно-правових актів. Обґрунтовуєте цю позицію наміром не дискримінувати учасників. Доповідаємо, що в Україні відсутні нормативно-правові акти які мають чіткий поділ ресурсів будівництва на основні та другорядні. А отже, ваша відповідь є формальною, та по суті є ухиленням від надання інформації на запит учасника в порушення статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). Така відповідь навпаки - надає широке поле для незаконних рішень і зловживань Замовника, бо якщо перелік основних ресурсів визначає учасник, то по яким критеріям буде проводитись оцінка пропозицій? Яким чином ви збираєтесь оцінювати пропозиції учасника, що включив усі матеріали в порівняльну таблицю і учасника, який включив тільки пісок природній рядовий? Ваша умова в такій редакції з таким поясненням як раз порушує частину 3 статті 23 Закону, яка вимагає чіткості та зрозумілості технічного завдання: " 3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги Є ДОСТАТНЬО ТОЧНИМИ, ЩОБ ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ ОДНОЗНАЧНО РОЗУМІВСЯ ЗАМОВНИКОМ І УЧАСНИКАМИ." З Ваших пояснень вбачається, що учасник може поставити в порівняльну таблицю Додатку 7 лише "бруси обрізні хвойні" і це не буде порушенням. Або лише "суміші бетонні". Це спрощує подання тендерної пропозиції для "свого" учасника, який наперед знає Ваші методи оцінки пропозицій. Навпаки – це ускладнює подання пропозиції для учасника, який не знає – чи буде він відхилений, якщо до порівняльного списку не включить кілограм цвяхів. Доповідаємо, що нове будівництво згідно з чинним законодавством і будівельними нормами – проводиться на підставі розробленої проектної документації, яка пройшла експертизу. До складу проектної документації входить кошторисна частина. У кошторисній частині є відомість ресурсів. У відомості ресурсів інвесторського кошторису є матеріали і ресурси які необхідно застосувати для виконання робіт. Для ресурсів, визначених конкретними марками згідно з Законом застосовується еквівалент. Отже Ви як замовник можете розподілити запроектовані ресурси на основні та неосновні і чітко дати їх список для порівняння в Додатку 7 з умовою застосування виразу "або еквівалент". Це і уникне дискримінації і дасть чітке розуміння технічного завдання для учасників. Просимо так зробити і внести зміни до Тендерної документації в цій частині.
Відповідь: Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 у редакції що діяла на момент проведення зазначеної закупівлі (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 2.1.1. Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації, з метою укладення договору за результатами відкритих торгів переможець процедури закупівлі, повинен надати Замовнику у форматах word/excel/pdf та/або imd наступні документи: 1) Договірну ціну; 2) Локальні кошториси; 3) Розрахунок загальновиробничих витрат; 4) Підсумкову відомість ресурсів; 5) Розрахунок адміністративних витрат (за наявності); 6) Аналіз цін (при рівних якісних характеристиках) за формою наведеною у Додатку 7 до тендерної документації на основні матеріальні ресурси на виконання вимоги п. 5.10 Настанови з визначення вартості будівництва, що обґрунтовують вартість та не перевищення середньої ціни в регіоні (області). Аналіз цін має включати пропозиції кількох різних виробників/постачальників, якщо інше (конкретний виробник) не передбачено проектною документацією або якщо відповідні матеріальні ресурси можуть бути поставлені виключно певним суб’єктом господарювання через відсутність конкуренції з технічних причин. Тендерною документацією не встановлено вимог щодо необхідності надання учасником у складі тендерної пропозиції аналізу цін (при рівних якісних характеристиках) за формою наведеною у Додатку 7 до тендерної документації на основні матеріальні ресурси. Враховуючи викладене, зазначений у зверненні документ “Аналіз цін” надається переможцем процедури закупівлі вже визнання учасника переможцем процедури закупівлі, отже не вимагається замовником від учасника під час проведення оцінки тендерних пропозицій учасників. Виходячи з наведеного, зазначена вимога не може бути дискримінаційною для учасників та впливати на оцінку тендерної пропозиції учасника. Разом з тим, з метою спрощення надання передбачених тендерною документацією для переможця процедури закупівлі документів, до тендерної документації було внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 23.01.2025 12:52
Відповідь надана

машиністи дорожньо-будівельних машин

Номер: 9c6899a48e694424b901095ea3e24f33
Дата опублікування: 17.01.2025 13:48
Опис: чи буде застосування працівників з посадою "МАШИНІСТ ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИХ МАШИН" належним виконанням вимоги про наявність 2) машиніста котка; 3)машиніста екскаватора; 4) машиніста автогрейдера; 5)машиніста трактора; 6) машиніста бульдозера ? Якщо ні, то просимо внести зміни до тендерної документації, бо наші працівники обіймають посади "МАШИНІСТ ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИХ МАШИН" і можуть керувати різною будівельною технікою.
Відповідь: Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 у редакції що діяла на момент проведення зазначеної закупівлі (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей. Відповідно до вимог пункту 1.2.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати заповнену довідку за формою № 2 з інформацією про наступну мінімальну обов’язкову кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, зокрема: Робітники: 1) дорожні робітники – не менше 6 осіб; 2) машиніст котка – не менше 2 осіб; 3) машиніст екскаватора – не менше 2 осіб; 4) машиніст автогрейдера – не менше 1 особи; 5) машиніст трактора – не менше 1 особи; 6) машиніст бульдозера – не менше 2 осіб; 7) водій категорія С – не менше 2 осіб; 8) машиніст крана – не менше 1 особи. Разом з тим, відповідно до Форми № 2, визначеної Додатком 1 до тендерної документації, стовпцем 1 встановлено перелік професій працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Враховуючи викладене, тендерною документацією не встановлено вимог саме щодо посад працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Виходячи з наведеного, тендерна документація не потребує внесення змін у цій частині.
Дата відповіді: 20.01.2025 17:03
Відповідь надана

машиніст котка

Номер: c94c0def618f4a87b9c4b7ffffaa697c
Дата опублікування: 17.01.2025 13:43
Опис: чи буде належним виконанням вимоги про наявність працівників якщо посада машиніста котка звучить так "машиніст котка самохідного з рівними вальцами"?
Відповідь: Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 у редакції що діяла на момент проведення зазначеної закупівлі (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей. Відповідно до вимог пункту 1.2.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати заповнену довідку за формою № 2 з інформацією про наступну мінімальну обов’язкову кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, зокрема: Робітники: 1) дорожні робітники – не менше 6 осіб; 2) машиніст котка – не менше 2 осіб; 3) машиніст екскаватора – не менше 2 осіб; 4) машиніст автогрейдера – не менше 1 особи; 5) машиніст трактора – не менше 1 особи; 6) машиніст бульдозера – не менше 2 осіб; 7) водій категорія С – не менше 2 осіб; 8) машиніст крана – не менше 1 особи. Разом з тим, відповідно до Форми № 2, визначеної Додатком 1 до тендерної документації, стовпцем 1 встановлено перелік професій працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Враховуючи викладене, тендерною документацією не встановлено вимог саме щодо посад працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Виходячи з наведеного, тендерна документація не потребує внесення змін у цій частині.
Дата відповіді: 20.01.2025 17:03
Відповідь надана

не оприлюднення інформації, яка підлягає оприлюдненню

Номер: 11c7202a539c4911a9bbf26fc9c0d3bf
Дата опублікування: 17.01.2025 11:49
Опис: Відповідно до абзацу третього пункту 5.1. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва з урахуванням змін № 1, № 2, № 3, № 4», Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовникнадає відомість обсягів робіт, ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ ДО НЕЇ БЕЗ ЦІН або затверджену проектнудокументацію. Завантажена Вами частина проектної документації є неповною і не містить Тому 3 і Тому 4 (Кошторисна документація). Тому неможливо зорієнтуватись по застосованим ресурсам і це негативно впливає на розрахунок ціни пропозиції та негативно може вплинути на самі роботи при їх виконанні. Просимо виконати пункт 5.1. Настанови та завантажити до тендерної документації ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ БЕЗ ЦІН , або РЕШТУ ТОМІВ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ.
Відповідь: Відповідно до абзацу третього пункту 5.1. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва з урахуванням змін № 1, № 2, № 3, № 4» Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ ДО НЕЇ БЕЗ ЦІН або затверджену проектну документацію. У складі тендерної документації замовником надано відомість обсягів робіт, відповідно до затвердженої документації та ті томи проектної документації, які містять відомість обсягів робіт ТОМ 1 438 – ПЗ, відповідно до якої розроблено інвесторський кошторис у складі робочого проекту, та відповідні креслення та специфікації матеріальних ресурсів (ТОМ 438 – РК), необхідних для забезпечення виконання всіх проектних рішень. Надана замовником інформація є достатньою для розрахунку ціни пропозиції учасника відповідно до Технічного завдання. Виходячи з наведеного, тендерна документація не потребує внесення відповідних змін.
Дата відповіді: 20.01.2025 17:49
Відповідь надана

технічне завдання - щебенева основа під труби

Номер: 3b5a761628d842aa8450f2159d9e0db1
Дата опублікування: 17.01.2025 11:39
Опис: Робота № 38 "Улаштування щебеневої основи під трубопроводи" -[35 м3] за нормами передбачає застосування 43,75 м3 щебеню фракції 20-40. З технічного завдання не видно напевне що має бути застосовано саме щебінь. Просимо вказати який матеріал слід використовувати для роботи №38 "Улаштування щебеневої основи під трубопроводи"
Відповідь: Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 у редакції що діяла на момент проведення зазначеної закупівлі (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей. Відповідно до частини 6 Розділу ІІІ тендерної документації, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 2 до тендерної документації. Згідно пункту 1.4. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної документації учасникам для ознайомлення надається пояснювальна записка та конструкторська частина проектної документації у вигляді окремого файлу «Дорога Шипот.zip». Відповідно до Розділу 4. “Штучні споруди” пояснювальної записки, наданої у складі тендерної документації (файл “438 Том 1 ПЗ”): «всі труби без фундаментів і оголовків, укладаються на вирівняну поверхню із щебеневої підготовки h=0,15м (втрамбовану в грунт)».
Дата відповіді: 20.01.2025 17:16
Відповідь надана

технічне завдання (виготовлення дробленої суміші

Номер: ee90fe40e0ca437ba4c108eda042d9e6
Дата опублікування: 17.01.2025 11:36
Опис: Робота № 35 "Виготовлення дробленої суміші у пересувній дробарці"- [43,75 м3] ; а також Робота № 65 "Виготовлення дробленої суміші у пересувній дробарці"-[3780 м3] передбачають застосування матеріалу "КАМІНЬ БУТОВИЙ" обсягом до 3000м3. З технічного завдання не до кінця зрозуміло походження цього матеріалу. Просимо уточнити – звідки має ся брати бутовий камінь для виготовлення дробленої суміші?
Відповідь: Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 у редакції що діяла на момент проведення зазначеної закупівлі (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей. Відповідно до частини 6 Розділу ІІІ тендерної документації, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 2 до тендерної документації. Згідно пункту 1.4. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної документації учасникам для ознайомлення надається пояснювальна записка та конструкторська частина проектної документації у вигляді окремого файлу «Дорога Шипот.zip». Відповідно до пункту 13 Розділу І Зведеної відомості обсягів робіт, зазначеної в конструкторської частині проектної документації по об’єкту будівництва (файл “438 Том 1 ПЗ”), покриття визначено як: «щебенева суміш фр. до 40мм, виготовленої в дробарці із місцевого матеріалу, hпо осі=0,12м». Разом з тим, аналогічна вимога також зазначена в розділі 3.2. Земляне полотно і дорожній одяг пояснювальній записці, наданої у складі тендерної документації. Виходячи з наведеного, матеріал повинен бути місцевим. З метою недискримінації учасників процедури закупівлі та розширення кола потенційних рішень учасників, замовником не встановлено в тендерній документації вимог щодо конкретних джерел отримання місцевого матеріалу виконавцем.
Дата відповіді: 20.01.2025 17:10
Відповідь надана

ущільнення

Номер: ad94ad0a982f438fbd9b455ce9b301ed
Дата опублікування: 17.01.2025 11:13
Опис: Робота під пунктом 26 та 27 така [26. Ущільнення грунту причіпними котками на пневмоколісному ходу масою 25 т за перший прохід по одному сліду при товщині шару 25 см_____27. Ущільнення грунту причіпними котками на пневмоколісному ходу масою 25 т за кожний наступний прохід по одному сліду при товщині шару 25 см збільшити кількість проходів котка по 1 сліду 5 разів).] Чи правильно я розумію що загальна кількість проходів =6?
Відповідь: гідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 у редакції що діяла на момент проведення зазначеної закупівлі (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей. Відповідно до частини 6 Розділу ІІІ тендерної документації, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 2 до тендерної документації. Згідно пункту 1.4. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної документації учасникам для ознайомлення надається пояснювальна записка та конструкторська частина проектної документації у вигляді окремого файлу «Дорога Шипот.zip». Відповідно до пункту 8 Розділу І Зведеної відомості обсягів робіт, зазначеної в конструкторської частині проектної документації по об’єкту будівництва (файл “438 Том 1 ПЗ”), до складу підготовчих робіт входить «Пошарове ущільнення грунту насипу при висоті шару 20 см пневматичними катками 25 т при 6-и проходах по одному сліду». Виходячи з наведеного, кількість проходів по одному сліду при здійснення пошарового ущільнення грунту насипу - 6.
Дата відповіді: 20.01.2025 17:01