-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
44160000-9 « Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби»: (1.Труба водопровідна ПЕ 100 25х2,0 SDR 13.6 – 600 м, 2.Труба водопровідна ПЕ 100 32х2,0 SDR 17 – 800 м, 3.Труба водопровідна ПЕ 100 40х2,4 SDR 17 – 600м, 4.Труба водопровідна ПЕ 100 50х3,0 SDR 17 – 1 200м, 5.Труба водопровідна ПЕ 100 63х3,8 SDR 17 – 500м, 6.Труба водопровідна ПЕ 100 75х4,5 SDR 17 – 500м, 7.Труба водопровідна ПЕ 100 90х5,4 SDR 17 – 800м, 8.Труба водопровідна ПЕ 100 110х6,6 SDR 17 – 1 212м, 9.Труба водопровідна ПЕ 100 160х9,5 SDR 17 – 2 000м, 10.Труба водопровідна ПЕ 100 225х13,4 SDR 17 1 084м, 11.Труба коекструдована трьохшарова РЕ100RC ( синього кольору)/РЕ100( чорного кольору )/РЕ100RC ( синього кольору ) 355*21,1 SDR 17 із захисним покриттям з поліпропілену (РР) товщиною 1,5 мм – 850м, 12.Труба водопровідна ПЕ 100 315x18,7 SDR 17 – 950м, 13.Труба водопровідна ПЕ 100 450x26,7 SDR 17 – 900м, 14.Труба безнапірна, двошарова гофрована DN110 ПЕ SN8 ( L=6м , у комплекті з муфтою та двома ущільнюючими кільцями ) – 504м, 15.Труба безнапірна, двошарова гофрована DN 160 ПЕ SN8 ( L=6м , у комплекті з муфтою та двома ущільнюючими кільцями ) – 504м, 16.Труба безнапірна, двошарова гофрована DN 200 ПЕ SN8 ( L=6м , у комплекті з муфтою та двома ущільнюючими кільцями ) – 504м, 17.Труба безнапірна, двошарова гофрована DN250 ПП SN8 ( L=6м , у комплекті з муфтою та двома ущільнюючими кільцями ) – 504м, 18.Труба безнапірна, двошарова гофрована DN 300 ПП SN8 ( L=6м , у комплекті з муфтою та двома ущільнюючими кільцями ) – 504м, 19.Труба безнапірна, двошарова гофрована DN 400 ПП SN8 ( L=6м , у комплекті з муфтою та двома ущільнюючими кільцями ) – 504м, 20.Труба безнапірна, двошарова гофрована DN500 ПП SN8 ( L=6м , у комплекті з муфтою та двома ущільнюючими кільцями ) – 504м, 21.Труба безнапірна, двошарова гофрована DN 160 ПЕ SN16 ( L=6м , у комплекті з муфтою та двома ущільнюючими кільцями ) – 120м, 22.Буртова втулка стик 90 і SDR17 – 50шт, 23.Буртова втулка стик 110 і SDR17 – 78шт, 24.Буртова втулка стик 160 і SDR17 – 50шт, 25.Буртова втулка стик 225 і SDR17 – 34шт, 26.Буртова втулка стик 315 і SDR17 – 20шт, 27.Буртова втулка стик 450 і SDR17 – 10шт, 28.тМуфта 63 SDR11 і терморезисторна – 20шт, 29.тМуфта 75 SDR11 і терморезисторна – 20шт, 30.тМуфта 90 SDR11 і терморезисторна – 20шт, 31.тМуфта 110 SDR17 і терморезисторна – 20шт, 32.З'єднання PE/STAL 315/300 – 6шт, 33.З'єднання PE/STAL 400/426 – 6шт, 34.Коліно зварне 90° 225 ПЕ100 SDR 17 (fв-0,8) – 14шт, 35.Трійник звар.225 ПЕ100 SDR 17 сегм 90" – 14шт, 36.Перехід редукційний SDR 17 ПЕ 100 225/110 (подовжений) – 28шт, 37.Фланець під бурт./вт. 110 1,0 МПа – 10шт, 38.Фланець під бурт./вт. 160 1,0 МПа – 10шт, 39.Фланець під бурт./вт. 225 1,0 МПа – 10шт, 40.Опора нерухома 315 SDR 17 – 5шт, 41.Опора нерухома 225 SDR 17 – 5шт, 42.Відвід зварний ( сегментний ) тришаровий коекструдований PE100RC/PE100/PE100RC (синій/чорний/синій ) 90° SDR 17 д-355 із зачисним шаром – 3 шт)
Завершена
17 267 580.55
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 86 337.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 86 337.90 UAH
Період уточнення:
09.01.2025 22:41 - 14.01.2025 00:00
Відповідь надана
Звернення відповідно до Технічних умов в Додатку 4
Номер:
3cf7cf79f80d4e65a2d2065abc0585e0
Дата опублікування:
13.01.2025 15:31
Опис:
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»(надалі- Закон України) закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель ;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них ;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі ;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням .
Частиною 4 статті 5 Закону України передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовником торгів у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють участь Скаржника у процедурі закупівлі товару.
Скаржник не має можливості взяти участь процедури закупівлі у зв’язку із наявними наступними дискримінаційними вимогами у тендерній документації, які суперечать положенням Закону України.
Зміст скарги :
1. Згідно додатку №4 тендерної документації (надалі –додаток №4 ТД) Замовником торгів передбачено, що Технічні вимоги до предмета закупівлі та Документальне підтвердження відповідності предмету закупівлі вимогам замовника для поліетиленових труб для мереж питного водопостачання за ДСТУ EN 12201-2 повинна включати:
2. «Учасник у складі пропозиції повинен надати протоколи приймально-здавальних випробувань за минулий або поточний календарний рік кожного типорозміру труб згідно предмету закупівлі за показниками, наведеними в таблиці 1 даного Додатку, проведених та виданих акредитованою в НААУ лабораторією.
3 Учасник у складі пропозиції повинен надати протоколи періодичних
випробувань за минулий або поточний календарний рік одного типорозміру з кожної групи представлених труб згідно п.6.1.2. ДСТУ CEN/TS 12201-7:2018 за показниками, наведеними в таблиці 1 даного Додатку, проведених та виданих акредитованою в НААУ лабораторією .
4 З метою підтвердження спроможності проведення приймально-здавальних та періодичних випробувань залученою лабораторією Виробником, Учасник у складі пропозиції надає:
- …….
- атестат про акредитацію випробувальної лабораторії, яка провела приймально-здавальні та періодичні випробування. Атестат повинен бути чинним на дату затвердження приймально- здавальних та періодичних випробувань та має бути наданий разом з додатком про сферу акредитації».
Встановлення таких вимог є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та до інших Учасників враховуючи наступне :
Замовником торгів встановлено імперативну норму, що Учасник процедури закупівлі у складі тендерної документації повинен надати: - документ проведених випробувань акредитованою в НААУ лабораторією.
Згідно Законів України "Про метрологію та метрологічну діяльність" та "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" відсутні вимоги щодо обов’язкової атестації чи акредитації лабораторій, у тому числі випробувальних лабораторій Абзацом 5 частини 1 статті 1 ЗУ " Про технічні регламенти та оцінку відповідності" визначено, що випробувальна лабораторія - орган з оцінки відповідності, який проводить випробування .
В свою чергу, випробування - визначення однієї чи кількох характеристик об’єкта оцінки відповідності згідно з процедурою Тією ж частиною статті 1 визначено, що орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування; Предмет закупівлі оскаржуваної процедури закупівлі, а саме «для поліетиленових труб для мереж питного водопостачання», не підлягає обов’язковій оцінці відповідності .
Процитуємо п 1,2 статті 24 ЗУ "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" :
Стаття 24. Добровільна оцінка відповідності
1. Здійснення добровільної оцінки відповідності не вимагається технічними регламентами.
2. Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
Скаржник хоче акцентувати увагу Органу оскарження на тому, що встановлення вимоги, що випробувальна лабораторія повинна мати виключно «атестат акредитації в НААУ» є дискримінаційним по відношенню до Скаржника , як виробника продукції, так і по відношенню до інших Виробників, які не мають змоги залучати незалежні (сторонні) лабораторії для постійного контролю показників під час серійного виробництва труб .
Окрім того, Замовник встановлено конкретну назву документу про право проведення випробувань – «атестат акредитації в НААУ випробувальної лабораторії» . Жоден нормативний акт не встановлює «назву документу», який підтверджує право проведення випробувань випробувальної лабораторії .Участь у процедурі закупівлі можуть взяти лише ті Учасники, які пропонують товар Виробників, що звертаються за послугами лабораторій які мають «атестат акредитації в НААУ» . Більше того, встановлена Замовником торгів вимога, що випробувальна лабораторія має бути виключно з «атестатом акредитації в НААУ» є прямим втручанням у господарську діяльність Виробників поліетиленових труб для водопостачання , які не бажають залучати сторонні лабораторії у власне серійне виробництво через зростання собівартості продукції .
Скаржник просить зобов’язати Замовника торгів усунути ГРУБЕ порушення норм чинного законодавства, а також усунути дискримінаційну вимогу, яка наведена у пунктах 2,3,4 « Документальне підтвердження відповідності предмету закупівлі вимогам замовника для поліетиленових труб для мереж питного водопостачання за ДСТУ EN 12201-2 » додатку №4 ТД, а саме виключити наступну вимогу: «…проведених та виданих акредитованою в НААУ лабораторією».
Зауваження в додатку №4 до тендерної документації : «Вимоги до опор нерухомих».
Згідно діючих в Україні національних стандартів та нормативів (ДСТУ-Н Б В.2.5-40 « Інженерне обладнання будинків і споруд. Зовнішні мережі та споруди. Проектування та монтаж мереж водопостачання та каналізації з пластикових труб »та ДБН В.2.5-41 «Інженерне обладнання будинків і споруд. Зовнішні мережі та споруди. Газопроводи з поліетиленових труб. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» ) : п. 6.6 ДСТУ-Н Б В.2.5-40 і п. 9.8 ДБН В.2.5-41 такі види нерухомих опор як "шипи" непередбачені :
Згідно п. 6.6 ДСТУ-Н Б В.2.5-40 вимоги до нерухомих опор наступні :
«6.6 Опори та кріплення
6.6.1 Кріпити трубопроводи каналізації та внутрішніх водостоків необхідно в місцях, зазначених у проекті, дотримуючись наступних вимог: кріплення повинні направляти зусилля, що виникають при подовженні трубопроводу, вбік з'єднань, які використовуються як компенсатори; кріплення варто встановлювати поблизу розтрубів трубопроводів; кріплення повинні забезпечити ухил і співвісність деталей трубопроводів; встановлені на гладкому кінці труби кріплення повинні допускати розрахункові температурні подовження трубопроводу відстань між кріпленнями для трубопроводів із з'єднаннями на ущільнювальних кільцях повинна прийматися в залежності від матеріалу труби та з урахуванням рекомендацій виробника продукції; при встановленні кріплень на фасонних виробах необхідно передбачати відстань для компенсації температурного подовження. При неможливості установлення кріплень на фасонному виробі, сусідні фасонні вироби закріплюють хомутами на відстанях, що забезпечують подовження фасонного виробу.
6.6.2 Вертикальні ділянки трубопроводу повинні мати кріплення, які встановлюються під розтрубом та (або) на патрубках, що використовуються для приєднання до мережі унітазів і трапів. На відвідних трубах від гідрозатворів кріплення не встановлюють.
6.6.3 Перед прокладанням трубопроводів і розміщенням кріплень необхідно міцно закріпити до будівельних конструкцій санітарні прилади, водостічні лійки й інші приймачі стічних вод. Металеві фасонні вироби деталі повинні мати самостійні кріплення, що запобігають передачі навантажень на
труби.
6.6.4 При складанні фланцевих з'єднань трубопроводів забороняється усувати перекоси фланців шляхом нерівномірного натягування болтів і усунення зазорів між фланцями за допомогою клинових прокладок і шайб.
6.6.5 При прихованому прокладанні трубопроводів із полімерних матеріалів внутрішня поверхня борозен або каналів не повинна мати твердих гострих виступів.
6.6.6 При складанні нарізних з'єднань повинна бути дотримана співвісність металевих і пластмасових деталей. Поверхня різьблення деталі має бути рівною, чистою без задирок.»
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до наших закупівель.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №
922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів
України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних
закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про
публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90
днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Особливості, Постанова).
Тендерною документацією до закупівлі передбачено надання учасником у складі своєї
пропозиції протоколів приймально-здавальних та періодичних випробувань на партію
раніше виготовленої труби, проведених акредитованою в НААУ лабораторією. Належним
підтвердженням даного факту є атестат про акредитацію такої випробувальної лабораторії
Оскільки Комунальне підприємство, як замовник, хоче при закупівлі отримати продукт
найвищої якості, вважаємо, що вимога про проведення випробувань у лабораторіях з
найвищим рівнем довіри - акредитованих в НААУ та надання протоколів приймальноздавальних і періодичних випробувань акредитованої лабораторії є правомірною та
обгрунтованою. Звертаємо Вашу увагу, що акредитованих у визначеному законодавством
порядку лабораторій в Україні на сьогоднішній день є декілька. З детальним реєстром
акредитованих випробувальних лабораторій можна ознайомитись на офіційному сайті
НААУ. Наше Підприємство має право на придбання якісної продукції, яка відповідає усім
необхідним вимогам. Відповідно, ми маємо право перевірити якість продукції в
акредитованій випробувальній лабораторії у випадках, коли вважатимемо за потрібне.
Замовник не зобов’язує Учасників залучати незалежні ( сторонні ) лабораторії для
постійного контролю показників під час серійного виробництва труб. Водночас для
підтвердження технічної можливості виробника виготовити труби поліетиленові, які є
предметом закупівлі, та які відповідають ДСТУ EN 12201-2:2018, Замовником і вимагаються
протоколи приймально-здавальних та періодичних випробувань на партію раніше
виготовленої труби, проведених акредитованою в НААУ лабораторією (лабораторією з
найвищим рівнем довіри з наявним кваліфікованим персоналом та спеціалізованими
технічними засобами ).
Згідно ст.23 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник має право вимагати сертифікати,
протоколи, свідоцтва тощо для підтвердження відповідності запропонованого Учасниками
товару чинним стандартам. Із Вашого питання не вбачається факту не можливості отримання
протоколів випробувань. Наголошуємо, що кожен потенційний виробник товару або
дистриб’ютор такого товару може безперешкодно отримати протоколи випробувань,
звернувшись у ту чи іншу акредитовану лабораторію. Зважаючи на вищевикладене та на той
факт, що у питанні не наведено аргументів, що саме не дозволяє Учаснику отримати
протоколи випробувань, не вбачаємо доцільності вносити змінити до тендерної документації
і Додатку 4 зокрема, оскільки нами не порушено норм чинного законодавства.
Стосовно звернення по опорах нерухомих повідомляємо наступне :
Замовник здійснює закупівлю Товару із посиланням на конкретну торговельну марку чи
фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або
виробника, оскільки таке посилання є необхідними для здійснення закупівлі товару, який за
своїми якісними, технічними та експлуатаційними характеристиками найбільше
відповідатиме вимогам та потребам замовника з урахуванням особливостей виробничого і
технологічного процесу та функцій, покладених на підприємство. Задля уникнення
дискримінації потенційних учасників Замовником не конкретизований нормативний документ,
згідно якого мають бути сертифіковані поліетиленові нерухомі опори задля залучення
максимальної кількості учасників. Замовнику відомо як мінімум про трьох вітчизняних
виробників, які виробляють поліетиленові нерухомі опори, які відповідають зазначеним
Додатку 4 технічним вимогам ( у тому числі– планам, кресленням, малюнкам чи опису
предмета закупівлі ). Відтак не вбачаємо доцільності вносити змінити до тендерної
документації і Додатку 4 зокрема, оскільки нами не порушено норм чинного законодавства.
Дата відповіді:
16.01.2025 18:15