-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Крісла та стільці
Завершена
1 037 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 437.50 UAH
мін. крок: 0% або 437.50 UAH
Період уточнення:
09.01.2025 16:48 - 15.01.2025 01:00
Відповідь надана
Формат Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Номер:
74217892001548f8b389e9db68425f53
Дата опублікування:
14.01.2025 17:24
Опис:
Під час створення та публікації оголошення про закупівлю Ви вносите в нього лише основні дані про свою закупівлю, інформацію про предмет закупівлі, терміни періоду подачі пропозиції тощо. Крім того, Ви також прикріпили Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, де більш детально прописані вимоги до пропозицій Постачальників.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - це, по суті, інструкція, на підставі якої Постачальники будуть готувати свої пропозиції. В ній Ви прописуєте кваліфікаційні критерії до постачальників, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, прикріплюєте проект договору, зазначаєте критерії та методику оцінки тендерних пропозицій, інформацію про мову, валюту тощо. Детальний перелік інформації, яку повинен надати Постачальник відповідно до форм, які Вами встановленні.
У зв'язку з чим, Оголошення про проведення спрощеної закупівлі необхідно публікувати у форматі, доступному для копіювання інформації з неї (наприклад, word тощо). Адже при підготовці пропозиції постачальники повиннні копіюють форми, які встановленні Замовником (наприклад, форму пропозиції, форми довідок, технічне завдання тощо).
Враховуючи зазначене, просимо не створювати штучних перешкод щодо участі у закупівлі та внести відповідні зміни.
Відповідь:
Вимоги до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначені в Законі України «Про публічні закупівлі», а саме ст. 10 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю та відповідно п. 4 ст. 14 вимоги до предмета закупівлі, які визначені Замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель – Замовником виконано у повному обсязі.
Враховуючи те, що Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено в якому форматі Замовник зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу документацію, тому Замовником розміщена документація у форматі .pdf.
Розміщення Замовником документації у заданому форматі жодним чином не суперечить вимогам законодавства, оскільки формат даних документації Замовника дозволяє здійснити її автоматизоване зчитування електронними засобами, адже у будь-якого користувача електронної системи є вільний та безоплатний доступ до неї, внаслідок чого кожен потенційний учасник може її використовувати у подальшому.
Таким чином, повідомляємо, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі було затверджено та оприлюднено уповноваженою особою на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а також не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Документація містить необхідну та достатню для подання учасниками своїх пропозицій інформацію.
Дата відповіді:
15.01.2025 09:17
Відповідь надана
Терміни поставки
Номер:
79fbda0bb112412590f4a199dd6c97db
Дата опублікування:
14.01.2025 16:12
Опис:
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що виробництво крісел та стільців в такому об'ємі, як зазначено в закупівлі, займає в середньому 10-14 днів, а Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі термін поставки товару — протягом 5 календарних днів з моменту підписання Договору.
Дана закупівля розрахована на конкретного учасника? Якщо ні, просимо внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі та встановити реальні терміни поставки.
Відповідь:
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі товарів та вимог до предмета закупівлі зазначено термін постачання товару протягом 5 календарних днів з моменту підписання договору, у зв’язку із нагальною потребою постачання товару для забезпечення підрозділів.
Дана закупівля розрахована на усіх бажаючих Учасників, які спроможні виконати умови договору, а саме поставити якісний товар протягом 5 календарних днів з моменту підписання договору.
Дата відповіді:
15.01.2025 08:53
Відповідь надана
Лист-відгук
Номер:
93ea7f2478454ef0888fd9ad7663fe64
Дата опублікування:
14.01.2025 16:03
Опис:
Шановний Замовнику, в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Ви встановлюєте наступну умову: " Оригінал відгука виданий в поточному році (не менше одного) до наданого аналогічного договору, виданий cy6’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати i номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання." Просимо надати роз'яснення чому лист повинен бути виданний саме в поточному році? Чому Учасник не може надати лист-відгук виданий в 2024 році, 2023 тощо? Як дата видачі листа-відгука впливає на досвід виконання договору?
Вимагаємо внести відповідні зміни до закупівлі та не обмежувати коло учасників закупівлі.
Відповідь:
Відповідно до пункту 3 Форми І Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником було зазначено вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати оригінал листа-відгуку виданого в поточному році до наданого аналогічного договору, виданий суб’єктом господарювання із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Разом з тим, встановлюючи вимогу про надання описаного відгуку, виданого в поточному році, Замовник прагне пересвідчитися у якості постачання товару за попереднім (аналогічним) договором, а також у відсутності з боку попереднього Замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору на момент поточного року.
Дана вимога не може нести дискримінаційний характер, адже отримання листа-відгуку не є унеможливленим для надійного та добросовісного постачальника.
Дата відповіді:
15.01.2025 08:52
Відповідь надана
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Номер:
eddca490cd8149e19d3fd4f4633cb12f
Дата опублікування:
14.01.2025 15:08
Опис:
Шановний Замовнику, просимо Вас викласти Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у форматі ворд, оскільки Оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить форми документів, які необхідно заповнити.
Дякуємо за розуміння.
Відповідь:
Документацію на закупівлю крісел та стільців Замовником безоплатно оприлюднено разом з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Документація містить необхідну та достатню для подання учасниками своїх пропозицій інформацію, яку замовник вважав за необхідне до неї включити. Разом з тим, вимог до формату поданого Замовником файлів документації законодавством не встановлено.
Дата відповіді:
14.01.2025 17:11
Відповідь надана
Щодо договору
Номер:
b0dab9e215ef43688a5e5f7447c37e01
Дата опублікування:
10.01.2025 13:27
Опис:
Шановний Замовник! Просимо Вас виключити пункт 7.1. з проекту Договору, оскільки запропоновані зміни обґрунтовані тим, що відповідно до частини 2 статті 258 Цивільного кодексу України Позовна давність в один рік застосовується, зокрема, до вимог про стягнення неустойки (штрафу, пені) та щодо недоліків проданого товару (стаття 681 ЦКУ). Звертаємо Вашу увагу на те, що строк позовної давності в один рік є достатнім для звернення до суду для відновлення свого порушеного становища та повністю відповідає вимогам законодавства. Звертаємо вашу увагу на те, що за своєю природою відповідно до частини 1 статті 549 Цивільного кодексу України Неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов'язання. Таким чином неустойка несе функцію виключно забезпечення виконання зобов’язання, а не є каральною санкцією. Тому, на підставі вищевикладеного, просимо виключити пункт 7.1. з проекту Договору.
Відповідь:
Пунктом 7.1. проєкту договору встановлено строк позовної давності (10 років з моменту укладання між сторонами договору).
Згідно з ч. 1 ст. 223 Господарського кодексу України:
1. При реалізації в судовому порядку відповідальності за правопорушення у сфері господарювання застосовуються загальний та скорочені строки позовної давності, передбачені Цивільним кодексом України, якщо інші строки не встановлено цим Кодексом.
Відповідно до статті 259 Цивільного кодексу України:
1. Позовна давність, встановлена законом, може бути збільшена за домовленістю сторін.
Договір про збільшення позовної давності укладається у письмовій формі.
2. Позовна давність, встановлена законом, не може бути скорочена за домовленістю сторін.
Отже, положення п. 7.1. проєкту договору узгоджуються із нормами Господарського та Цивільного кодексів України і ніяким чином їм не суперечать.
Дата відповіді:
13.01.2025 16:50
Відповідь надана
Щодо договору
Номер:
16b6d2ecdc934ac4b626a8e1d97b207d
Дата опублікування:
10.01.2025 13:27
Опис:
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 7.2.1. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «За порушення строків виконання зобов'язання Продавець сплачує Покупцеві пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7 (семи) відсотків вказаної вартості». Запропоновані зміни обґрунтовані тим, що положення пункту 7.2.1. проекту Договору є такими, що беззаперечно порушують частину 2 статті 231 Господарського кодексу України У разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг); за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Таким чином, пункт 7.2.1. проекту Договору редакції Замовника не відповідає вимогам чинного законодавства України, а тому в пункт 7.2.1. проекту Договору беззаперечно повинні бути внесені відповідні зміни.
Відповідь:
Компенсація потенційних збитків: Підвищений відсоток пені може бути обґрунтований як компенсація потенційних збитків, які може понести сторона договору внаслідок порушення зобов'язань контрагентом. Ці збитки можуть бути як прямими (наприклад, витрати на закупівлю аналогічного товару в іншого постачальника за вищою ціною), так і непрямими (наприклад, втрата прибутку, погіршення ділової репутації).
Підвищення відсотку пені має на меті стимулювання належного виконання зобов'язань: Високий відсоток пені має слугувати ефективним стимулом для контрагента виконувати свої зобов'язання належним чином та своєчасно. Страх перед значними фінансовими санкціями має мотивувати контрагента докладати максимум зусиль для виконання умов договору.
Врахування специфіки договору та ризиків: Розмір пені може бути диференційований залежно від виду договору, характеру зобов'язань та рівня ризиків. Для договорів, пов'язаних з високими фінансовими ризиками або значними соціальними наслідками, може бути встановлено вищий відсоток пені.
Компенсація втраченого часу та зусиль: Порушення договору вимагає від потерпілої сторони додаткових витрат часу та зусиль на врегулювання спору, ведення переговорів, звернення до суду тощо. Підвищений відсоток пені може частково компенсувати ці витрати.
Дата відповіді:
13.01.2025 16:50
Відповідь надана
Щодо договору
Номер:
f0ce6b1728ef4843b3ca82649996c10f
Дата опублікування:
10.01.2025 13:26
Опис:
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 5.1. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «5.1. Продавець зобов’язаний здійснити поставку товару Покупцеві за Договором у повному обсязі протягом 20 (двадцять) робочих днів з моменту підписання Договору». Запропоновані зміни обґрунтовані тим, що Звертаємо Вашу увагу на той факт, що строк у 5 робочих днів є занадто скороченим для виконання Поставки такої кількості Товару. Пункт 5.1. в редакції Постачальника може суттєво обмежити перелік учасників цієї закупівлі, які через територіальну віддаленість від міста поставки та через надскладні умови у яких перебувають суб’єкти господарювання, не зможуть реалізувати поставку такої кількості товарів в строк визначений в пункті 5.1. , що суттєво може вплинути на дотримання такого принципу публічних закупівель як максимальна економія, ефективність та пропорційність (пункт 2 частина 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», бо Постачальники, які можуть запропонувати найвигідніше співвідношення ціна-якість будуть позбавлені можливості взяти участь у цій закупівлі через скорочений термін поставки Товару, або наразити себе на порушення умов договору, що у свою чергу призведе до застосування до них штрафних санкцій, які передбачені проектом Договору за несвоєчасну поставку Товару. Строк у 20 робочих днів є обґрунтованим та жодним чином не обмежує права Постачальника. Таким чином, просимо Вас внести зміни в пункт 5.1. проекту Договору шляхом викладення його в запропонованій редакції або зазначити інший строк протягом якого товар має бути переданий Покупцю, але виходячи з реалій сьогодення та з дотриманням принципу розумності строків.
Відповідь:
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі товарів та вимог до предмета закупівлі зазначено термін постачання товару протягом 5 календарних днів з моменту підписання договору, у зв’язку із нагальною потребою постачання товару для забезпечення підрозділів НГУ.
Дата відповіді:
13.01.2025 16:49