-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Контейнери для ТПВ
Відсутні
Торги відмінено
1 786 210.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 862.10 UAH
мін. крок: 1% або 17 862.10 UAH
Період уточнення:
09.01.2025 13:43 - 15.01.2025 00:00
Відповідь надана
Відповідо до вимог Порядку№454 предмет закупівлі замовник визначає для товарів і послуг - згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону№922 та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням конкретної назви товару. Дана закупівля здійснюється за кодом ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, який містить два абеткових покажчика для розділу: 44613000-0 Великогабаритні контейнери та 44613800-8 Контейнери для відходів. Предметом закупівлі є контейнери для відходів, які не відносяться до великогабаритних та не розподіляються між собою за ознаками, тому розбивати на лоти немає підстав.
Номер:
7296701dedb5424d98e7fb72b63fb1b2
Дата опублікування:
13.01.2025 16:03
Опис:
Шановний Замовник підставою для розділення на лоти, може бути економія коштів.
Відповідь:
По-перше, порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок).
Згідно з пунктом 5 Розділу I Порядку, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. В такому разі, згідно чинного законодавства України Замовник на власний розсуд визначає окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Враховуючи вище зазначене, що в даній процедурі Замовник не вбачає наявність обґрунтованих законних підстав для розподілення предмету закупівлі на лоти за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
По-друге, технічні вимоги встановлені таким чином, що товар не менше двох виробників відповідає усім технічним вимогам в сукупності, а тому дискримінація відсутня. Замовник повідомляє, що розмір очікуваної вартості товарів відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Зауважуємо, що Замовником складено тендерну документацію згідно чинного законодавства України.
В такому разі, в даній процедурі закупівлі може взяти участь будь який Учасник. Запрошуємо до участі в даній процедурі закупівлі.
Дякуємо за Ваше звернення.
Дата відповіді:
14.01.2025 16:00
Відповідь надана
розділення на лоти дасть економію коштів
Номер:
ff9761ec54a1430eb3b7080d77729da0
Дата опублікування:
13.01.2025 15:59
Опис:
Шановний учасник, роздідливши дану закупівлю нга лоти - один лот пластикові контейнери 120л , другий лот 1100л, металеві , оцинковані дало можливість прийняти участь різним учасникам, а так тільки фірма ЮА ПРо може прийняти із своїми сербськими контейнерами.
Відповідь:
По-перше, порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок).
Згідно з пунктом 5 Розділу I Порядку, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. В такому разі, згідно чинного законодавства України Замовник на власний розсуд визначає окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Враховуючи вище зазначене, що в даній процедурі Замовник не вбачає наявність обґрунтованих законних підстав для розподілення предмету закупівлі на лоти за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
По-друге, стосовно конкретного учасника, Замовник повідомляє, що в п. 54 Постанови № 1178 від 12.10.2022 року вказано, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Дане звернення не відноситься до надання роз’яснення щодо тендерної документації або оголошення про проведення закупівлі.
По-третє, технічні вимоги встановлені таким чином, що товар не менше двох виробників відповідає усім технічним вимогам в сукупності, а тому дискримінація відсутня.
Замовник повідомляє, що розмір очікуваної вартості було визначено згідно чинного законодавства України.
Зауважуємо, що Замовником складено тендерну документацію згідно чинного законодавства України.
Дякуємо за Ваше звернення.
Дата відповіді:
14.01.2025 16:00
Відповідь надана
Євроконтейнер для ТПВ 1100л.
Номер:
d6d806e5e26740fabc64bd651f12f957
Дата опублікування:
13.01.2025 15:55
Опис:
Шановний Замовник, з якою метою розписали такі деталі характеристики Євроконтейнер для ТПВ 1100л., оцинкований ?
Відповідь:
Частиною 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Крім того, частиною 3 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Отже, згідно чинного законодавства України тендерна документація може містити стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
Замовник дотримуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», вказав в тендерній документації технічні вимоги до предмету закупівлі таким чином, щоб у Учасників не виникало запитань який саме контейнер має за мету купити Замовник. При цьому зауважуємо, що технічні вимоги встановлені таким чином, що товар не менше двох виробників відповідає усім технічним вимогам в сукупності, а тому дискримінація відсутня.
Замовник повідомляє, що розмір очікуваної вартості було визначено згідно чинного законодавства України.
Зауважуємо, що Замовником складено тендерну документацію згідно чинного законодавства України.
Дякуємо за Ваше звернення.
Дата відповіді:
14.01.2025 15:59
Відповідь надана
З трирівневими вертикальними штампованими ребрами жорсткості.
Номер:
9e3cbdf7ac294540891d76c56c72d7eb
Дата опублікування:
13.01.2025 12:57
Опис:
Шановний Замовник, поясніть будь ласка в якому місці предмета закупівлі має бути трирівневе вертикальне штамповані ребра жорсткості ?
Відповідь:
В таблиці 2 додатку 2 тендерної документації встановлено:
Передня панель з бічними стінками:
Штампована із цільного листа металу без зварних з'єднань з привареними направляючими для кришки.
З трирівневими вертикальними штампованими ребрами жорсткості.
Зі штампованими горизонтальними ребрами жорсткості на кутах.
Зі штампованим на передній стороні прямокутним заглибленням розміром не менше 120 (висота) на 250 (ширина) мм для розміщення наклейки з інформацією.
Товщина металу не менше 1,25 мм.
Задня панель із бічними стінками:
Штампована із цільного листа металу без зварних з'єднань з привареними направляючими для кришки.
Зі штампованими горизонтальними ребрами жорсткості на кутах.
З трирівневими вертикальними штампованими ребрами жорсткості.
Товщина металу не менше 1,25 мм.
Опори коліс:
Зварне кріплення до дна контейнера.
Товщина металу не менше 3 мм.
Дата відповіді:
14.01.2025 15:59
Відповідь надана
Контейнер повинен стійко стояти на землі без коліс
Номер:
3df54d1c00f849599a614c44a14a57f2
Дата опублікування:
13.01.2025 12:55
Опис:
Просимо пояснити з якою метою Контейнер повинен стійко стояти на землі без коліс ? Оскільки це не передбачено стандартом EN 840-3 знідно якого виготовляються дані контейнери.
Відповідь:
По-перше, у разі вандалізму чи крадіжки коліс контейнер, який стійко стоїть на землі без коліс не буде травмувати споживачів, а також сміття не буде розсипаним.
По-друге, ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Крім того, частиною 3 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Отже, згідно чинного законодавства України тендерна документація може містити стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
EN 840-3 містить загальні положення щодо контейнерів для збору ТПВ. Замовник дотримуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», вказав в тендерній документації технічні вимоги до предмету закупівлі таким чином, щоб у Учасників не виникало запитань який саме контейнер має за мету купити Замовник. При цьому зауважуємо, що технічні вимоги встановлені таким чином, що товар не менше двох виробників відповідає усім технічним вимогам в сукупності, а тому дискримінація відсутня.
Замовник повідомляє, що розмір очікуваної вартості було визначено згідно чинного законодавства України.
Зауважуємо, що Замовником складено тендерну документацію згідно чинного законодавства України.
Дякуємо за Ваше звернення.
Дата відповіді:
14.01.2025 15:55
Відповідь надана
- Позиція №3 EN 840-3.
Номер:
5b1e9d372ca54a86ac9d3e893d9f5558
Дата опублікування:
13.01.2025 12:53
Опис:
Шановний Замовник, де - Позиція №2 ? або замінить - Позиція №3 EN 840-3. на - Позиція №2 EN 840-3. Дякую.
Відповідь:
В тендерну документацію внесено відповідні зміни. Дякуємо за Ваше звернення.
Дата відповіді:
14.01.2025 14:56
Відповідь надана
Розділіть на лоти
Номер:
44b4d681a35d4f2eb276c63f8b7e05e5
Дата опублікування:
09.01.2025 16:24
Опис:
Шановний Замовник, просимо Вас розділити закупівлю на лоти, а не дискримінувати потенційних учасників!
Відповідь:
Відповідо до вимог Порядку№454 предмет закупівлі замовник визначає для товарів і послуг - згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону№922 та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням конкретної назви товару. Дана закупівля здійснюється за кодом ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, який містить два абеткових покажчика для розділу: 44613000-0 Великогабаритні контейнери та 44613800-8 Контейнери для відходів. Предметом закупівлі є контейнери для відходів, які не відносяться до великогабаритних та не розподіляються між собою за ознаками, тому розбивати на лоти немає підстав.
Дата відповіді:
10.01.2025 16:06