• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

послуги з підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації

Завершена

108 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 540.00 UAH
Період уточнення: 08.01.2025 22:16 - 18.01.2025 00:00
Відповідь надана

Відповідь Замовника процедури закупівлі, якою він суперечить сам собі та Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 35bc53220c874209abf043711d6bc7e3
Дата опублікування: 17.01.2025 09:52
Опис: Шановний Замовнику процедури закупівлі. Аналізуючи вашу попередню відповідь на наше запитання даєшся просто диву, як Замовники перекручують та трактують по інші чітки ноомармативи законодавства України!!! Цитуємо вашу відповідь на наше попереднє запитання, головні "ключові" тези: Щодо визначення ціни тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації, та згідно з пунктом 41 Особливостей здійснення публічних закупівель, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п'ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель. Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Підкреслюємо вам шановний Замовнику процедури закупівлі - методинка оцінки, а не розрахунок ціни та відповідно величини договірної ціни!!! Це різні речі!!! Під терміном «ціна» мається на увазі ціна тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, визначених умовами тендерної документації, в тому числі з урахуванням включення до ціни ПДВ**, інших податків та зборів, що передбачені законодавством України, та мають бути включені до вартості послуг. Наступна ваша ж "ключова" фраза , цитуємо для вас же «ціна» мається на увазі ціна тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, "розрахована" з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, визначених умовами тендерної документації, в тому числі з урахуванням включення до ціни ПДВ**. Тобто іншим слова в учасника процедури закупівлі повинен чіткий "розрахунок" ціни, а іншими словами "Договірної ціни", яка здійснюється на основі та з врахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, визначених умовами тендерної документації!!! У вас в тендерній документації відсутні будь-які вимоги, щодо надання учасникми процедури закупівлі "розрахунку" ціни, а іншими словами "Договірної ціни", у вас лише наявна форма "тендерної пропозиції", яку заповнює учасник процедури закупівлі, в якій відсутній будь-який розрахунок "ціни" та відповідно вартості послуг на основі вихідних даних, а саме технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, визначених умовами тендерної документації. Дану інформацію ви самі шановний Замовнику процедури закупівлі підтвердили в своїй відповіді!!! Отже виникає чітке та логічне запитання, чому ви порушуєте норми чинного законодавства України, а саме норми Закону України "Про Охорону праці"??? Виходячи з вищезазначеної інформації, виникає "повторно" логічна вимога до Вас як до Замовника процедури закупівлі,, яка грунтується на нормах Закону України "Про публічні закупівлі", щодо долучення до учасників процедури закупівлі вимоги, стосовно надання ними в своїх тендерних пропозиціях відповідного "розрахунку" вартості послуги, "а іншими словами розархунку ціни" з річного технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, який повинен бути виконаний на основі та з врахуванням вимог «Тимчасового порядку визначення вартості робіт з технічного обслуговування, ремонту та пусконаладки технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної і охоронно-пожежної сигналізації» наказ від 25.06.2003 №261 «Про затвердження змін та доповнень до відомчих збірників ресурсних елементних кошторисних норм» з використанням даних прейскуранта №2661001-92 «Система технічного обслуговування і ремонту технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної і охоронно-пожежної сигналізації». Оптові ціни на технічне обслуговування і ремонт» розроблений ВГО «Укрспецавтоматика» затвердженого Заступником міністра машинобудування, ВПК і конверсії України від 13.06.1992р. та затверджених регламентів робіт з технічного обслуговування. Для підтвердження технічних вимог та розрахунків ціни Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції розрахунок вартості робіт у формі кошторисної документації у складі: - Договірна ціна з пояснювальною запискою; - Локальний кошторис за кожною юридичною адресою (Локальні кошториси за кожною юридичною адресою окремо); - Відомість ресурсів до локального кошторису за кожною юридичною адресою (Відомісті ресурсів до локального кошторису за кожною юридичною адресою окремо); - Об’єктний кошторис. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з ризиком/інфляційними процесами кошторисною документацією не передбачаються Учасником процедури закупівлі, відповідно до норм чинного законодавства України!!! Сподіваємося на здоровий глузд уповановаженої особи Замовника, шляхом долучення вищезазначених вимог, щодо надання учасниками процедури відповідного "розрахунку вартості послуги" Договірної ціни з річного технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, який дозволить їм же вірно сформувати Договірну ціну, з врахуванням кількості обладнання по кожному обєкту та Регламенту (періодичністі) надання послуг, як того вимагає чинне законодавство України!!!
Відповідь: За результатом розгляду звернення до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів (далі - звернення), отриманого через електронну систему закупівель 17.01.2025 року по предмету закупівлі «послуги з підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-01-08-009326-a), щодо незгоди з отриманою відповіддю Замовника та щодо необхідності внесення змін до тендерної документації в частині встановлення додаткових вимог до учасників процедури закупівлі, додатково повідомляємо про наступне. 1. Щодо встановлення додаткових вимог до учасників для доведення своєї відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям. Тендерна документація сформована відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 року № 471) (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»), Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту, а саме зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. В свою чергу, вичерпний перелік з чотирьох кваліфікаційних критеріїв визначений частиною другою статті 16 Закону. Таким чином, Замовник самостійно визначає один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель, а також самостійно встановлює спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, на підставі наявної потреби у відповідних товарах (роботах чи послугах) з дотриманням принципів здійснення закупівель. Водночас, на виконання вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель, в додатку 4 до тендерної документації замовником визначений перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Серед інших документів, визначених в додатку 4 до тендерної документації, на виконання пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель, замовник вимагає від учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На думку замовника, практичний досвід учасника з виконання технічного обслуговування систем пожежної сигналізації на інших об’єктах має перевагу над іншими кваліфікаційними критеріями та встановлення такого кваліфікаційного критерію вважаємо найбільш доцільним по відношенню до інших трьох критерії. Враховуючи обмежену конкуренцію у сфері виконання робіт та послуг протипожежного призначення, на ринку якої мають право працювати лише ті суб’єкти господарювання, які отримали Ліцензію відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі –Ліцензійні умови). Варто зазначити, що така ліцензія видається Органом ліцензування суб’єкту господарювання, за умови його відповідності Ліцензійним умовам, і передбачають конкретні вимоги про наявність необхідної матеріально-технічної бази, перебування у трудових відносинах з працівниками відповідного рівня підготовки та ступеня освіти. Видаючи суб’єкту господарювання необхідну ліцензію Орган ліцензування перевірив та документально шляхом видання ліцензії підтвердив виконання таким суб’єктом господарювання Ліцензійних умов, зокрема в частині наявності необхідної матеріально-технічної бази та кваліфікованих працівників, що мають необхідний рівень кваліфікації та освіти для надання Послуг. Таким чином, замовник вважає цілком логічним та необхідним встановлення в тендерній документації вимоги щодо необхідності документально підтвердити досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), та не бачить необхідності додатково ще раз перевіряти матеріально-технічну базу учасника та наявність у нього кваліфікованих працівників. Крім того, положеннями абзацу другого частини третьої статті 16 Закону визначено, що у випадку якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Водночас, для закупівлі робіт або послуг Законом не передбачена можливість залучення учасником спроможностей інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців з метою підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». З огляду на викладене, користуючись своїм правом самостійно визначати кваліфікаційні критерії та встановлювати спосіб підтвердження відповідності таким критеріям з дотриманням принципів здійснення закупівель, Замовник вважає недоцільними пропозиції щодо встановлення додаткових вимог до учасників для доведення своєї відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, що, у свою чергу, призводить до безпідставного документального перевантаження учасників, не забезпечує розвиток добросовісної конкуренції та не сприяє досягненню основної мети Закону – забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель. 2. Щодо надання у складі тендерної пропозиції розрахунку вартості робіт у формі кошторисної документації. Як зазначено Замовником у попередніх відповідях, у тендерній документації сформованій відповідно до Закону, відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель. Відповідно до частини першої статті 29 Закону, під терміном «ціна» мається на увазі ціна тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, визначених умовами тендерної документації, в тому числі з урахуванням включення до ціни ПДВ**, інших податків та зборів, що передбачені законодавством України, та мають бути включені до вартості послуг. Згідно з пунктом 6 розділу 3 тендерної документації, у вартість послуг включені витрати, що мають бути сплачені в процесі виконання договору про закупівлю урахуванням всіх податків і зборів, що мають бути сплачені в процесі виконання договору про закупівлю, витрати на виконання робіт та послуг, які доручатимуться для виконання співвиконавцям, вартість витратних матеріалів (запасних частин, компонентів, вузлів, елементів), необхідних для надання послуг, а також вартість виробів, продукції, обладнання, що підлягають заміні під час надання послуг. Відповідно до абзацу другого пункту 31 Особливостей здійснення публічних закупівель, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де серед іншого зазначається інформація про ціну, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема Форми «Тендерна пропозиція», яка наведена в додатку 1 до тендерної документації та містить розрахунок загальної вартості послуг у вигляді Специфікації. Такий розрахунок вартості послуг, наданий учасником у вигляді Специфікації, узагальнює вартість послуг по кожному об’єкту Замовника та буде викладений в додатку до договору, укладеному з переможцем тендеру. Відсутність вимоги надати детальні розрахунки ціни у вигляді Кошторисної документації у складі Договірної ціни з Пояснювальною запискою, Локальних кошторисів з Відомостями ресурсів до них пояснюється тим, що не маючи в штатній структурі кваліфікованого інженера-кошторисника замовник не має можливості та не бачить необхідності перевіряти правомірність застосування учасником тих чи інших розцінок на окремі види робіт та перевіряти коефіцієнти і застосовані ресурсні норми. Варто зазначити, що правила складання кошторисної документації та кошторисних розрахунків визначені положеннями містобудівної документації, Кошторисними нормами України, затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та іншими нормативно-технічними документами у сфері будівництва, які включають сукупність кошторисних нормативів, показників, положень, вимог, вказівок, інструкцій, настанов, методичних рекомендацій, будівельних норм, стандартів і правил, кодексів усталеної практики, урахування яких відповідно до законодавства України є обов'язковим під час надання послуг. Відповідальність за правильність складання Кошторисної документації, необхідних розрахунків, а також застосування кошторисних норм і нормативів покладається на Виконавця відповідно до закону. Водночас, відсутність вимоги надати у складі тендерної пропозиції детальні розрахунки ціни у вигляді Кошторисної документації не звільняє учасника від необхідності здійснити вказані розрахунки ціни, зокрема скласти Кошторисну документацію у встановленому законодавством порядку, та надати отримані результати розрахунків у вигляді заповненої форми «Тендерна пропозиція» (додаток 1 до тендерної документації) з метою формування узагальненої вартості послуг та вартості послуг по кожному об’єкту. При цьому, умови тендерної документації не містять обмежень чи заборони надати Кошторисну документацію чи будь-яку іншу інформацію та/або документи, які на думку учасника є необхідними або мають відношення до тендерної пропозиції. В свою чергу, Замовник самостійно в тендерній документації визначає перелік документів та/або інформацію, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації. Зважаючи на викладене, Замовник вважає таким, що не відповідає дійсності та є безпідставним твердження про обов’язок Замовника встановити вимогу про надання учасниками розрахунку ціни пропозиції, та/або Кошторисної документації, що ґрунтується на нормах Закону України «Про публічні закупівлі», в зв’язку з тим, що таких вимог Закон не містить.
Дата відповіді: 17.01.2025 22:47
Відповідь надана

Обгрунтування необхідності внесення змін до тендерної документації

Номер: 3442a71435bb4f5297fb52c94c44090d
Дата опублікування: 12.01.2025 22:22
Опис: Шановний Замовнику процедури закупівлі. Детально аналізуючи вимоги вашої тендерної докуменнтації, а саме вимоги, які зазначені в Додатку 4 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції" задаєшся сам собі цікавим запитанням, за яким кваліфікацінйим критеріями ви взагалі для себе будете визначати дійсно "гідного" Переможця процедури закупівлі, який на належному високому рівні забезпечить якісне надання послуг протипожежного призначення, а саме: послуги з підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації!!! Чи на вашу думку Інформації про відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) (у разі їх (його) встановлення) відповідно до статті 16 Закону, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), шляхом надання Копії договору (договорів) в повному обсязі з усіма додатками, які є його (їх) невід’ємними частинами, та копії первинних документів, які підтверджують виконання учасником такого договору (договорів) у повному обсязі, предметом (змістом) якого (яких) є надання аналогічних за предметом закупівлі послуг та/або інформація про ID-номер закупівлі (у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-x) у випадку, якщо інформація про укладення відповідного договору (договорів) про надання аналогічних за предметом закупівлі послуг розміщена в електронній системі закупівель. Інформація про відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) (у разі їх (його) встановлення) відповідно до статті 16 Закону зазначається в електронних формах в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі. Ми вам можемо, як і будь-який інший учасник "намалювати" 10 (десять) різних аналогічних Договорів!!! Але дані аналогічні довогора на нашу думку, жодним чином не підтверджують та не дають повної інформації, для вас як для Замовника, про учасника процедури закупівлі, адже на нашу думку ви бажаєте отримати високоякісні послуги, з підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації!!! Чи можливо ми помиляємося!!! Виходячи з вищезазначеної інформації вважаємо за доцільне звернутися до вас, як до Замовника процедури закупівлі, стосовно долучення до учасників процедури закупівлі дійсно серйозних вимог, які дійсно будуть відображати високий рівень підприємства (організації) в іншому випадку, при таких "серйозних" вимогах до учасників процедури закупівлі, які під силу дотриматися не кожному учаснику, Ви як Замовник можете отримати чудову фірму "рога і копита" в яких немає ні відповідної матеріально-технічної бази ні відповідних кваліфікованих працівників в особі керівника та виконавців робіт, які мають відповідні кваліфікаційні розряди та неоцінений досвід робіт!!! Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом долучення вимог до учасників процедури закупівлі, щодо наявності у них відповідної матеріально-технічної бази та відповідних кваліфікованих фахівців, відповідно до чинних нормативних документів з пожежної безпеки, а саме п.14...16 чинної Постанови №852 від 23.11.2016 року "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" Сподіваємося на здоровий глузд з боку Замовника процедури закупівлі та дотримання вимог чинних нормативних документів, які розроблені. затверджені та діють на території України!!!
Відповідь: За результатом розгляду звернення через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів (далі - звернення) на закупівлю послуг з підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-01-08-009326-a), стосовно внесення змін до тендерної документації, повідомляємо. Тендерна документація сформована відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»), Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей здійснення публічних закупівель, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Відповідно до абзацу другого пункту 31 Особливостей здійснення публічних закупівель, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, і вимогам згідно із законодавством, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель і в тендерній документації, інформація (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 (двадцяти) відсотків від вартості договору про закупівлю, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Згідно з положенням абзацу десятого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель, перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції наведені в додатку 4 до тендерної документації, зокрема : Інформація про відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) (у разі їх (його) встановлення) відповідно до статті 16 Закону, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується учасником шляхом надання копія (копії) договору (договорів) в повному обсязі з усіма додатками, які є його (їх) невід’ємними частинами, та копії первинних документів, які підтверджують виконання учасником такого договору (договорів) у повному обсязі, предметом (змістом) якого (яких) є надання аналогічних за предметом закупівлі послуг та/або інформація про ID-номер закупівлі (у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-x) у випадку, якщо інформація про укладення відповідного договору (договорів) про надання аналогічних за предметом закупівлі послуг розміщена в електронній системі закупівель. Інформація про відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) (у разі їх (його) встановлення) відповідно до статті 16 Закону зазначається в електронних формах в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі. Предметом закупівлі є послуги з підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації., що потребують наявність необхідної матеріально-технічної бази, а також перебування у трудових відносинах з працівниками відповідного рівня підготовки та ступеня освіти протягом строку надання Послуг, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 . Зважаючи на викладене, замовник не бачить необхідності внесення змін до тендерної документації за результатом розгляду звернення.
Дата відповіді: 15.01.2025 23:59
Відповідь надана

Необхідність внесення змін до тендерної документації, шляхом долучення вимоги, щодо наівності відповідних розрахунків та складання суми Договірної ціни

Номер: a74f104adb37453685e204050f100c1e
Дата опублікування: 12.01.2025 21:50
Опис: Шановний Замовнику процедури закупівлі. Аналізуючи ваші ж вимоги, а точніше кажучи відсутність їх як таких, задаєшся рядом запитань до вас, як до Замовника процедури закупівлі: По-перше, Предметом закупівлі є послуги з підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації!!! Цікаво, о чому відсутнє обладнання системи керування евакуюванням (системи оповіщення про пожежу, як дана система називалася раніше) чи обладнання, а саме покажчики пожежні світлові, або оповіщувачі пожежні світлозвукові, а можливо у вас присутні гучномовці системи мовленнєвого оповіщення про пожежу на обєктах, обладнання даної системи наразі у вас у вас відсутнє взагалі на обєктах, згідно інформації, яка зазначена в технічному завданні ??? Але якщо обладнання системи керування евакуюванням (системи оповіщення про пожежу) у вас дійсно відсутнє на обєктах, то відповідно забезпеченість та відповідність систем протипожежного захисту (СПЗ) не відповідають взагалі вимогами нормативно-правових актів з питань пожежної безпеки!!! Це вже дуже цікаво, яким чином взагалі функціонують ваші обєкти, які є громадським з наявністю значної кількості студентів, без належного забезпечення та дотримання питань з пожежної безпеки на обєктах!!! По-друге, нам дуже дивно, що в вашій тендерній документації а також в Проекті Договору на закупівлю взагалі відсутні будь-які розрахунки та відповідно вимоги, щодо надання учасниками розрахунків, які відповідно будуть визначати Договірну ціну учасника процедури закупівлі та відповідно його тендерну пропозицію. Цікаво, яким чином взагалі на вашу думку буде формуватися Договірна ціна??? Мабутть з викоританням довідника "стеля"!!! Пальцем в небом!!! А давай будемо здійснювати (надавати) послуги з підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації за 80 тис.грн. з ПДВ!!! А інший тикнув палцем в небо, ні давай будемо (надавати) послуги з підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації за 35 тис.грн. з ПДВ!!! Виходячи з вашої документації складається саме таке враження!!! Цікаво перевіряючі органи будуть з часом задавати вам, або точніше відповідальним особам запитання, яким чином фориаувалася вартість послуг і звідки взялась саме таке сума в Договорі а не інша!!! Доводимо до вашого відома, що в Україні розроблений та діє вже тривалий час «Тимчасовий порядок визначення вартості робіт з технічного обслуговування, ремонту та пусконаладки технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної і охоронно-пожежної сигналізації» (дата прийняття: 25.06.2003 року; Дата початку дії: 01.07.2003 року; статус: діючий) наказ від 25.06.2003 №261 «Про затвердження змін та доповнень до відомчих збірників ресурсних елементних кошторисних норм» з використанням даних прейскуранта №2661001-92 «Система технічного обслуговування і ремонту технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної і охоронно-пожежної сигналізації». Оптові ціни на технічне обслуговування і ремонт» розроблений ВГО «Укрспецавтоматика» затвердженого Заступником міністра машинобудування, ВПК і конверсії України від 13.06.1992р. та затверджених регламентів робіт з технічного обслуговування. І ніхто його до цього часу ще не відміняв!!! Виходячи з вищезазначеної інформації, виникає логічна вимога до Вас як до Замовника процедури закупівлі, щодо долучення до учасників процедури закупівлі вимоги, стосовно надання ними в своїх тендерних пропозиціях відповідного розрахунку вартості послуги з річного технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, який повинен бути виконаний на основі та з врахуванням вимог «Тимчасового порядку визначення вартості робіт з технічного обслуговування, ремонту та пусконаладки технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної і охоронно-пожежної сигналізації» наказ від 25.06.2003 №261 «Про затвердження змін та доповнень до відомчих збірників ресурсних елементних кошторисних норм» з використанням даних прейскуранта №2661001-92 «Система технічного обслуговування і ремонту технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної і охоронно-пожежної сигналізації». Оптові ціни на технічне обслуговування і ремонт» розроблений ВГО «Укрспецавтоматика» затвердженого Заступником міністра машинобудування, ВПК і конверсії України від 13.06.1992р. та затверджених регламентів робіт з технічного обслуговування. Для підтвердження технічних вимог та розрахунків ціни Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції розрахунок вартості робіт у формі кошторисної документації у складі: - Договірна ціна з пояснювальною запискою; - Локальний кошторис за кожною юридичною адресою (Локальні кошториси за кожною юридичною адресою окремо); - Відомість ресурсів до локального кошторису за кожною юридичною адресою (Відомісті ресурсів до локального кошторису за кожною юридичною адресою окремо); - Об’єктний кошторис. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з ризиком/інфляційними процесами кошторисною документацією не передбачаються Учасником процедури закупівлі, відповідно до норм чинного законодавства України!!! Сподіваємося на здоровий глузд уповановаженої особи Замовника, шляхом долучення вищезазначених вимог, щодо надання учасниками процедури відповідного розрахунку вартості послуги з річного технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, який дозволить їм же вірно сформувати Договірну ціну, з врахуванням кількості обладнання по кожному обєкту та Регламенту (періодичністі) надання послуг, як того вимагає чинне законодавство України!!!
Відповідь: За результатом розгляду звернення через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів (далі - звернення) на закупівлю послуг з підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-01-08-009326-a), стосовно внесення змін до тендерної документації, повідомляємо. Тендерна документація сформована відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»), Відповідно до пунктів 3, 4 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), а також, у разі потреби, інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. При цьому технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону, згідно з якою встановлена заборона на встановлення дискримінаційних вимог до учасників. Разом з тим, положеннями абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель, закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, Замовник самостійно визначає відповідно до Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель предмет закупівлі, у тому числі технічні, якісні та кількісні його характеристики, на підставі наявної потреби у відповідних товарах (роботах чи послугах) з дотриманням принципу недискримінації учасників. Щодо визначення ціни тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації, та згідно з пунктом 41 Особливостей здійснення публічних закупівель, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п'ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель. Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Під терміном «ціна» мається на увазі ціна тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, визначених умовами тендерної документації, в тому числі з урахуванням включення до ціни ПДВ**, інших податків та зборів, що передбачені законодавством України, та мають бути включені до вартості послуг. Згідно з пунктом 6 розділу 3 тендерної документації, у вартість послуг включені витрати, що мають бути сплачені в процесі виконання договору про закупівлю урахуванням всіх податків і зборів, що мають бути сплачені в процесі виконання договору про закупівлю, витрати на виконання робіт та послуг, які доручатимуться для виконання співвиконавцям, вартість витратних матеріалів (запасних частин, компонентів, вузлів, елементів), необхідних для надання послуг, а також вартість виробів, продукції, обладнання, що підлягають заміні під час надання послуг. До розрахунку ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі не включаються будь-які витрати, понесені ним у процесі участі у процедурі закупівлі та витрати, пов’язані з укладенням договору про закупівлю. Разом з тим, пунктом 3.2 проекту договору про закупівлю, викладеним в додатку 3 до тендерної документації передбачено, що у вартість Послуг включені всі витрати, пов’язані з їх наданням з урахуванням всіх податків і зборів, що мають бути сплачені в процесі виконання Договору, витрати на виконання робіт та послуг, які доручатимуться для виконання співвиконавцям, вартість витратних матеріалів (запасних частин, компонентів, вузлів, елементів), необхідних для надання Послуг, вартість виробів, продукції, обладнання, що підлягають заміні під час надання Послуг, а також інші витрати, що є необхідними і пов’язані з наданням Послуг. Крім того, в частині відповідності наданих послуг державним стандартам і нормам повідомляємо. Додатком 2 до тендерної документації визначені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Порядок складання та вимоги до змісту технічних специфікацій визначений статтею 23 Закону. Відповідно до положень частини першої, абзацу 2 частини третьої, частини четвертої статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Розділом 2 проекту договору, в також додатком 2 до тендерної документації визначені вимоги до якісних характеристик предмета закупівлі а також визначені необхідні норми і діючі державні стандарти, яким повинні відповідати надані послуги. Водночас повідомляємо, що предметом закупівлі є послуг з підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації. Згадані обладнання системи керування евакуюванням (системи оповіщення про пожежу) не є предметом закупівлі цих торгів. Зважаючи на викладене, замовник не бачить необхідності внесення змін до тендерної документації за результатом розгляду звернення.
Дата відповіді: 16.01.2025 23:55
Відповідь надана

Наявність однієї вимоги, натомість відсутність іншої вимоги в тендерній документації, якою Замовник протирічить сам собі

Номер: 92a9f99bfb4b4d53baba5243c174f276
Дата опублікування: 12.01.2025 21:08
Опис: Шановний Замовнику процедури закупівлі. В тендерній документації в Додатку 3 до тендерної документації "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ" в розділі 6 "ПРАВА ТА ОБОВЯЗКИ СТОРІН" 6.2. Замовник має право: під час виконання Договору, не втручаючись при цьому у господарську діяльність Виконавця, за умови дотримання встановлених на об’єкті вимог та правил з безпеки і охорони праці; Наголошуємо та підкреслюємо вашу ж вимогу, яка зазначена в Проекті договору - за умови дотримання встановлених на об’єкті вимог та правил з безпеки і охорони праці!!! Виникає чітке та логічне запитання, до вас, як до Замовника, яким чином взагалі ви для себе зможете з'ясувати та підтвердити інформацію до учасників процедури закупівлі, яка зазначена у вашому ж Проекту договору (Додаток 3), щодо умови дотримання Виконавцем, а іншими словами встановлених на об’єкті вимог та правил з безпеки і охорони праці??? Доводимо до вашого відома, що в Україні розроблений та затверджений Закон України «Про охорону праці» та «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05), згідно якого працівники (фахівці) керівник та виконавці робіт зобовязані проходити відповідне навчання та і перевірку знань з питань охорони праці!!! А також навчання посадових осіб з питань пожежної безпеки та пожежно-технічного мінімуму для виконавців робіт (відповідно до вимог чинної Постанови №444 від 26.06.2013 року)!!! Окрім того, відповідно до норм діючого законодавства в Україні, а саме ст.14 Закону України «Про охорону праці» Стаття 14. Обов'язки працівника щодо додержання вимог нормативно-правових актів з охорони праці Працівник зобов'язаний: - дбати про особисту безпеку і здоров'я, а також про безпеку і здоров'я оточуючих людей в процесі виконання будь-яких робіт чи під час перебування на території підприємства; - знати і виконувати вимоги нормативно-правових актів з охорони праці, правила поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, користуватися засобами колективного та індивідуального захисту; проходити у встановленому законодавством порядку попередні та періодичні медичні огляди. Виходячи з вищезазначеної інформації, наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом долучення вимог, які підтверджують інформацію, яка зазначена у вашому ж "Проекті Договору про закупівлю" (Додаток 3 до ТД) З метою виконання вимог ст.14 Закону України «Про охорону праці» учасник повинен надати чинні копії протоколів (витягів з протоколу) та посвідчень про проходження навчання з Охорони праці, а саме: на директора(керівника) підприємства: - загальний курс з охорони праці; - загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (відповідно до НПАОП 0.00-7.11-12). на керівника робіт: - загальний курс з охорони праці; - навчання посадових осіб з питань пожежної безпеки (відповідно до Постанови №444 від 26.06.2013 року); - правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13); - правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07); - НПАОП 40.1-1.21-98 «Правил безпечної експлуатації електро-установок споживачів» (ПБЕЕС), «Правил експлуатації електро-захисних засобів» (ПЕЕЗ), «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС), група допуску з електро-безпеки, не нижче ІV до 1000 В. на виконавців робіт (електромонтера охоронно-пожежної сигналіза-ції (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустат-кування, електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажника радіоелектронної апаратури та при-ладів) та налагоджувальника приладів, апаратури та систем автома-тичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики): - навчання з питань пожежної безпеки для виконавців робіт (пожежно-технічний мінімум), (відповідно до Постанови №444 від 26.06. 2013 року); - правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13); - правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (відпо-відно до НПАОП 0.00-1.15-07); - НПАОП 40.1-1.21-98 «Правил безпечної експлуатації електро-установок споживачів» (ПБЕЕС), «Правил експлуатації електро-захисних засобів» (ПЕЕЗ), «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС) група допуску з електро-безпеки, не нижче ІІІ до 1000 В. Сподіваємося на здоровий глузд уповановаженої особи Замовника, шляхом долучення вищезазначених кваліфікаційних вимог до учасників процедури закупівлі, які в свою чергу підтвердять інформація, яка зазначена вами ж, як Замовником в Додатку 3 до тендерної документації "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ" щодо гарантування учасником процедури закупівлі наявності у керівника підприємства, керівника та виконавців робіт чинного навчання з охорони праці та пожежної безпеки, а також щодо дотримання Виконавцем (учасником процедури закупівлі), встановлених на об’єкті(ах) вимог та правил з рожежної безпеки і охорони праці???
Відповідь: За результатом розгляду звернення через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів (далі - звернення) на закупівлю послуг з підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-01-08-009326-a), стосовно внесення змін до тендерної документації, повідомляємо. Тендерна документація сформована відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»), Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей здійснення публічних закупівель, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Відповідно до абзацу другого пункту 31 Особливостей здійснення публічних закупівель, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, і вимогам згідно із законодавством, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель і в тендерній документації, інформація (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 (двадцяти) відсотків від вартості договору про закупівлю, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Згідно з положенням абзацу десятого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель, перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції наведені в додатку 4 до тендерної документації, зокрема : Інформація про відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) (у разі їх (його) встановлення) відповідно до статті 16 Закону, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується учасником шляхом надання копія (копії) договору (договорів) в повному обсязі з усіма додатками, які є його (їх) невід’ємними частинами, та копії первинних документів, які підтверджують виконання учасником такого договору (договорів) у повному обсязі, предметом (змістом) якого (яких) є надання аналогічних за предметом закупівлі послуг та/або інформація про ID-номер закупівлі (у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-x) у випадку, якщо інформація про укладення відповідного договору (договорів) про надання аналогічних за предметом закупівлі послуг розміщена в електронній системі закупівель. Інформація про відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) (у разі їх (його) встановлення) відповідно до статті 16 Закону зазначається в електронних формах в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі. Предметом закупівлі є послуги з підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації., що потребують наявність необхідної матеріально-технічної бази, а також перебування у трудових відносинах з працівниками відповідного рівня підготовки та ступеня освіти протягом строку надання Послуг, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 . Зважаючи на викладене, замовник не бачить необхідності внесення змін до тендерної документації за результатом розгляду звернення.
Дата відповіді: 15.01.2025 23:59
Відповідь надана

Наявність однієї вимоги, натомість відсутність іншої вимоги в тендерній документації, якою Замовник протирічить сам собі

Номер: b4d24d78a5dc4b0b9d412284fb315133
Дата опублікування: 12.01.2025 20:32
Опис: Шановний Замовник процедури закупівлі!!! В тендерній документації в Додатку 3 до тендерної документації "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ" в п.1.4. зазначена наступна інформація 1.4. Виконавець гарантує наявність необхідної матеріально-технічної бази, а також перебування у трудових відносинах з працівниками відповідного рівня підготовки та ступеня освіти протягом строку надання Послуг, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 (далі – Ліцензійні умови). Натомість в Додатку 4 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції" взагалі відсутні будь-які кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, щодо наявності відповідної матеріально-технічної бази та працівників відповідного рівня підготовки та ступеня освіти, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852, як у вас зазначено в п.1.4. Додатку 3 до тендерної документації "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ"!!! Виникає чітке та логічне запитання до вас, як до Замовника процедцри закупівлі, яким чином учасник виконає та відповідно підтвердить вашу ж вимогу, яка зазначена в Проекті договору і як ви для себе, як Замовник визначите та зрозумієте чи відповідає матеріально-технічна база та кількість працівників(фахівців) відповідного рівня підготовки та ступеня освіти, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852, як у вас зазначено в п.1.4. Додатку 3 до тендерної документації "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ"!!! Доводимо до вашого відома, що відповідно зазначеної ж вами затвердженої та діючої постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852, розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" Кадрові вимоги п.14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. п.15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази п.16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність: приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер); пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму); необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників. Виходячи з вищезазначеної інформації наполягаємо внести зміни до тендерної документації, шляхом долучення вимоги: на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку в довільній формі. Для підтвердження підстави володіння та/або користування обладнанням матеріально-технічної бази та технологій. учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують дійсну наявність та право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (оборотно-сальдова відомість, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або видаткова(і) накладна(і), або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг) щодо обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеного у поданій довідці. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку в довільній формі. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або копії сторінок трудових книжок або цивільно-правові угоди (договори). В довідці довільної форми в якій будуть відображені кадрові вимоги обов’язково повинні відповідати п.п.14…15 Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року, у складі: - керівника робіт (повинен мати вищу освіту за однією із спеціа-льностей у галузях знань «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека»), «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія», стаж роботи за цим видом робіт не менше 3 років або не менше 5 років в органах та підрозділах цивільного захисту за спеціальністю «Пожежна безпека»). Для підтвердження стажу роботи керівника робіт надати завірені скан-копії усіх сторінок трудової книжки або скан-копії усіх сторінок послужного списку (у випадку роботи в органах та підрозділах цивільного захисту). Для підтвердження інформації про наявність в учасника керівника робіт, надати скан-копію повідомлення та квитанції №2 про прийняття керівника робіт на роботу з зазначенням реєстраційного номеру ДПС України. - виконавець робіт: електромонтер охоронно-пожежної сигналі-зації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустат-кування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіо-електронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; - виконавець робіт: налагоджувальник приладів, апаратури та сис-тем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців робіт повинна становити не менше 2 (двох) осіб. Для підтвердження інформації про наявність в учасника виконавців робіт, надати скан-копію повідомлення та квитанції №2 про прийняття працівника на роботу з зазначенням реєстраційного номеру ДПС України. На працівників зазначених в довідці для підтвердження інформації необхідно надати копії з оригіналів документів, що підтверджують відповідний рівень вищої освіти керівника робіт та рівень освіти (кваліфікацію) виконавців робіт (працівників): надати дипломи/свідоцтва та/або посвідчення кваліфікованих робітників, які будуть задіяні для надання послуг(робіт) та копії документів щодо отримання та підтвердження відповідної кваліфікації (свідоцтва або посвідчення про присвоєння відповідного кваліфікаційного розряду) та витягу з протоколу(ів) засідання кваліфікаційної комісії на кожного виконавця робіт, або інші документи, які передбаченні чинним законодавством України. Сподіваємося на здоровий глузд уповановаженої особи Замовника, шляхом долучення вищезазначених кваліфікаційних вимог до учасників процедури закупівлі, які в свою чергу підтвердять інформація, яка зазначена вами ж, як Замовником в Додатку 3 до тендерної документації "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ" щодо гарантування учасником процедури закупівлі наявності необхідної матеріально-технічної бази, а також перебування у трудових відносинах з працівниками відповідного рівня підготовки та ступеня освіти протягом строку надання Послуг, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 (далі – Ліцензійні умови)!!!
Відповідь: За результатом розгляду звернення через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів (далі - звернення) на закупівлю послуг з підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-01-08-009326-a), стосовно внесення змін до тендерної документації, повідомляємо. Тендерна документація сформована відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»), Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей здійснення публічних закупівель, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Відповідно до абзацу другого пункту 31 Особливостей здійснення публічних закупівель, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, і вимогам згідно із законодавством, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель і в тендерній документації, інформація (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 (двадцяти) відсотків від вартості договору про закупівлю, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Згідно з положенням абзацу десятого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель, перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції наведені в додатку 4 до тендерної документації, зокрема : Інформація про відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) (у разі їх (його) встановлення) відповідно до статті 16 Закону, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується учасником шляхом надання копія (копії) договору (договорів) в повному обсязі з усіма додатками, які є його (їх) невід’ємними частинами, та копії первинних документів, які підтверджують виконання учасником такого договору (договорів) у повному обсязі, предметом (змістом) якого (яких) є надання аналогічних за предметом закупівлі послуг та/або інформація про ID-номер закупівлі (у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-x) у випадку, якщо інформація про укладення відповідного договору (договорів) про надання аналогічних за предметом закупівлі послуг розміщена в електронній системі закупівель. Інформація про відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) (у разі їх (його) встановлення) відповідно до статті 16 Закону зазначається в електронних формах в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі. Предметом закупівлі є послуги з підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації., що потребують наявність необхідної матеріально-технічної бази, а також перебування у трудових відносинах з працівниками відповідного рівня підготовки та ступеня освіти протягом строку надання Послуг, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 . Зважаючи на викладене, замовник не бачить необхідності внесення змін до тендерної документації за результатом розгляду звернення.
Дата відповіді: 15.01.2025 23:59