• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Завершена

662 415.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 624.15 UAH
Період уточнення: 08.01.2025 14:59 - 25.01.2025 00:00
Відповідь надана

Вимога, яка суперечить вимогам чинного законодавства

Номер: 30c7fcdf3556424982394d424cf00af0
Дата опублікування: 24.01.2025 14:38
Опис: Згідно п.2.7 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає надати: Витяг з функціональної підсистеми «Єдиний реєстр зброї» єдиної інформаційної системи МВС про наявність дозволу на відкриття (функціонування) об’єкта дозвільної системи в регіоні надання послуг та виданий МВС України учаснику/суб’єкту господарювання з яким укладено договір реагування. Замовник може більш детально обґрунтувати навіщо ця вимога ? Якщо кожен працівник з транспорту реагування повинен мати дозволи на зброю, та ще й повинен мати пройдені ним курси з вивчення матеріальної частини зброї. Прохання прибрати цю вимогу, як така, яка асболютно не підтверджує ні право володіння, ні право використання зброї, а лише створює можливості для штучного обмеження кола учасників закупівлі.
Відповідь: Шановний Учаснику! На Ваше звернення повідомляємо, що вказана вимога тендерної документації встановлена у відповідності до вимог Закону України «Про охоронну діяльність», постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», а також наказу Міністерства внутрішніх справ України 21.08.1998 № 622 «Про затвердження Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів». Зокрема, Витяг з функціональної підсистеми «Єдиний реєстр зброї» єдиної інформаційної системи МВС про наявність дозволу на відкриття (функціонування) об’єкта дозвільної системи передбачений п. 9.17 наказу Міністерства внутрішніх справ України 21.08.1998 № 622.
Дата відповіді: 27.01.2025 16:27
Відповідь надана

Вимога про наявність базової станції

Номер: 8318f214bc1e4ba083446f6ecbcd4a49
Дата опублікування: 24.01.2025 11:28
Опис: Шановний Замовнику відповідно до пп. 1.5. п. 1.1. Додатку 1 до Документації: «1.5. Службові автомобілі учасника (транспорт реагування) повинні бути обладнані засобами радіозв’язку. На підтвердження надати оригінал та/або копію документу (дозволу) виданого власнику транспортного засобу уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронних засобів радіотехнічного зв'язку, зокрема радіостанцій, засобів стільникового, супутникового, транкінгового зв'язку, які розташовані в транспорті реагування. Додатково надати копію документу (дозволу) виданого власнику транспортних засобів уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронного засобу зв'язку в регіоні надання послуг (базова станція).». Тендерною документацією передбачається, що базова станція має бути видана на власника транспорту реагування. Відповідно до Закону України "Про охоронну діяльність", транспорт реагування - це транспортний засіб, що знаходиться у ВЛАСНОСТІ суб'єкта охоронної діяльності. Тобто, Законом прямо передбачено виключно один вид володіння - власність, Звідси випливає, що і базова станція має бути оформлена виключно на Учасника торгів/власника транспортного засобу. Разом з тим, Закон "Про радіочастотний ресурс" дозволяє використовувати базову станцію власну, орендовану або залучати до надання послуг радіозвязку спеціалізовані компанії, що мають відповідну ліцензію від Укрчастотнагляд; Закон України "Про охоронну діяльність" та Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності передбачають використання радіостанцій/базових станцій, проте не обмежують виду володіння - власне, орендоване чи залучене на підставі договору. Враховуючи вказане, вимога щодо підтвердження наявності базової станції саме у ВЛАСНОСТІ Учасника є неправомірною та суперечить принципам недискримінації учасників та рівного ставлення до них, суттєво звужує коло потенційних учасників. Прохання прибрати цю вимогу або внести зміни до тендерної документації та додати: "п. 1.5. ...Додатково надати копію документу (дозволу) виданого власнику транспортних засобів або іншому суб'єкту залученому на договірнх засадах з замовником уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронного засобу зв'язку в регіоні надання послуг (базова станція)." Будь ласка, приберіть цю вимогу інакше будемо змушені звертатися в компетентні органи, оскільки проаналізувавши тендерну документацію ми вбачаємо корупційну складову.
Відповідь: Шановний Учаснику!Питання за пп. 1.5. п. 1.1. Додатку 1 до тендерної документації було предметом розгляду за скаргою, поданої ПП «ЕВЕРЕСТ О» (ідентифікатор UA-2025-01-08-005768-a.c1), де Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим були відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині
Дата відповіді: 27.01.2025 16:31