• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Каска/шолом балістичний; Налокітники тактичні універсальні з литою, гнучкою чашкою з протектором; Протипіхотна ручна граната дистанційної дії РГД-5 в розрізі; Протипіхотна ручна наступальна граната РГН в розрізі; Протипіхотна ручна оборонна граната РГО в розрізі; Ручна осколкова граната Ф-1 в розрізі; Магазин автомата АК 7,62 пластик; Магазин автомата АК 5,45 метал; Мала саперна лопата; Манекен тренувальний для тампонування ран, 2 типи поранень, з системою подачі крові; Мала піхотна лопата; Міна-сюрприз МС-3 макет, розбірний; Наколінники тактичні; Набір моделей ран та ушкоджень Тип 1; Протипіхотна міна ПМН-2 в розрізі; Протипіхотна міна навчальна ОЗМ 72 розбірна; Протипіхотна міна навчальна ПМН; Протипіхотна міна навчальна ПОМ-2; Протипіхотна міна навчальна ПФМ-1; Протитанкова міна навчальна ПТМ-1; Протитанкова міна навчальна У-ТМ-62; Гранати для метання, 300-400 гр, метал; Гранати для метання, 500-600 гр, метал; Макет масогабаритний автомату ​​калібру 5,56; Протипіхотна міна навчальна МОН-50 з індикацією взводу

Завершена

584 520.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 922.60 UAH
Період уточнення: 07.01.2025 12:16 - 12.01.2025 00:00
Відповідь надана

Додаток 2

Номер: bc9b43e0e98744a487760a7f4e23ad0c
Дата опублікування: 08.01.2025 20:08
Опис: Шановний замовнику, В вимогах Додатку 2 до тендерної документації, Ви виставили вимогу, щодо подання довідки від екологічного аудитора, що здійснював екологічний аудит учасника, яка містить опис заходів захисту довкілля та навколишнього природного середовища, які впроваджує та застосовує учасник. Посилаючись на статтю 12 Закону України "Про екологічний аудит", екологічний аудит є добровільним та не існує жодної норми законодоваства, що зобов’язує його проведення . Жодним нормативно-правовим актом не передбачено необхідності отримання постачальником даних документів, особливо якщо постачальник не є виробником. Тобто ця довідка отримується лише для участі в закупівлі, що несе за собою додаткові витрати. Учасники, які займаються постачанням товару, в основному закуповують у виробників або офиційних дистрибюторів. Для цього достатьньо мати КВЕДИ, яки стосуються продажу товарів. В зв'язку з вишевикладеним, прошу внести зміни до Додатку 2 і виключити з тендерної доекментації дану вимогу.
Відповідь: Відповідно до п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості, Закон), Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно пункту 28 Особливостей передбачено що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 3. Ст.28 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, Замовник формує технічну специфікацію до тендерної документації, виходячи із потреб закупівлі товару з зазначеними технічними характеристиками. Саме Замовник визначає, що йому потрібно закупити для своїх потреб. В статті 8 Закону України «Про екологічний аудит» вказано, що Екологічний аудит в Україні проводиться з метою забезпечення додержання законодавства про охорону навколишнього природного середовища в процесі господарської та іншої діяльності.». Відповідно до ст.14 цього Закону Екологічний аудит може здійснювати особа (екологічний аудитор), яка має відповідну вищу освіту, досвід роботи у сфері охорони навколишнього природного середовища або суміжних сферах не менше чотирьох років підряд та якій видано в установленому порядку сертифікат на право здійснення такої діяльності. Екологічний аудит може здійснюватись юридичною особою, статутом якої передбачений цей вид діяльності і в штаті якої є хоча б один екологічний аудитор. Тобто коло надавачів таких послуг досить широке. Враховуючи вищевикладене, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації
Дата відповіді: 10.01.2025 13:57