• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

код ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб з борошна в/г; хліб житньо-пшеничний; куліч пасхальний)

Торги відмінено

1 580 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 900.00 UAH
Період уточнення: 07.01.2025 10:23 - 13.01.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: ddb88a1248fc400ebcb5ee1d9228a407
Дата опублікування: 08.01.2025 22:26
Опис: Тендерною документацією передбачено надання учасником: 1.Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та Сертифікат на систему керування безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018), видані на імя учасника процедури закупівлі, подаються в складі тендерної пропозиції та повинні бути дійсні на дату подання тендерної пропозиції. 2. Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), що відповідає його вимогам у сфері виробництва, зберігання, транспортування та торгівлі хлібом, хлібобулочними та борошняними виробами. Сертифікат повинен бути виданий на імя учасника процедури закупівлі та подається в складі тендерної пропозиції, також повинен бути дійсним на дату подання тендерної пропозиції. Зазначені вимоги є дискримінаційними оскільки звужують коло потенційних учасників закупівлі, а саме дискримінаційним є те, що сертифікати повинні бути видані на ім’я учасника процедури закупівлі. Тобто учасники, які для виконання договору (перевезення, зберігання, виробництво товара) залучають інших суб’єктів господарювання і у яких є відповідні сертифікати позбавленні можливості прийняти участь у закупівлі, що є незаконним та суперечить принципам здійснення закупівель. У зв’язку з чим вимагаємо внести відповідні зміни. Видалити що сертифікати повинні бути видані на ім’я учасника.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Нами були розглянуті поставленні питання та встановленні відповідні невідповідності, а також виявленні додаткові порушення, які неможливо усунути, у зв’язку з чим керуючись пп. 2 п.50 Особливостей дана закупівля буде відмінена. В подальшому Ваші зауваження будуть враховані.
Дата відповіді: 10.01.2025 13:51
Відповідь надана

Невідповідність умов ТД нормам діючого законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 69c40e27e9eb4767bbf24f3f7a577df8
Дата опублікування: 08.01.2025 22:15
Опис: Вітаємо, шановний Замовнику! Ми є потенційним учасником закупівлі, вивчивши умови тендерної документації виникла необхідність звернутися щодо усунення Вами невідповідностей умов Тендерної документації вимогам Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). А саме: 1. Пункт 2 розділу ІІ ТД не відповідає змінам, які були внесені згідно з Постановою КМ № 382 від 02.04.2024 до Особливостей. 2. Пункт 5 розділу ІІІ ТД не відповідає змінам, які були внесені згідно з Постановою КМ № 382 від 02.04.2024 до Особливостей. 3. Пункт 4 розділу V ТД не відповідає змінам, які були внесені згідно з Постановою КМ № 382 від 02.04.2024 до Особливостей. 4. Інформація, яка викладена у Додатку № 3 до Тендерної документації не враховує зміни, які були внесені згідно з Постановою КМ № 382 від 02.04.2024 до Особливостей. 5. Згідно пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Тендерна документація, яка розміщена не містить зазначених додатків. Невідповідність умов тендерної документації нормам діючого законодавства може потягнути за собою ризики припинення зобов’язань, враховуючи зазначене вище та з метою проведення закупівлі згідно діючого законодавства у сфері публічних закупівель, просимо привести тендерну документацію у відповідність до зазначених норм.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Нами були розглянуті поставленні питання та встановленні відповідні невідповідності, а також виявленні додаткові порушення, які неможливо усунути, у зв’язку з чим керуючись пп. 2 п.50 Особливостей дана закупівля буде відмінена. В подальшому Ваші зауваження будуть враховані.
Дата відповіді: 10.01.2025 13:51