-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Сумка транспортна індивідуальна
Завершена
8 452 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 84 520.00 UAH
мін. крок: 1% або 84 520.00 UAH
Період уточнення:
06.01.2025 17:33 - 10.01.2025 19:00
Відповідь надана
Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги замовника учасник у складі пропозицій повинен надати
Номер:
d020c9843c274fe285951cd3c542aaa7
Дата опублікування:
09.01.2025 17:49
Опис:
Згідно п.п. 13.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі пропозицій повинен надати скан-копію Протоколу випробувань запропонованого Учасником товару вимогам нормативних документів за основними показниками. Уточніть будь ласка Протокол випробувань надається відповідно Обсягу перевірки на відповідність вимогам технічної специфікації чи на весь об’єм ТС А01ХJ.11490-137:2019 (01) Сумка транспортна індивідуальна (Тип С)?
Відповідь:
Доброго дня, потрібно надати Протокол випробувань та/або Експертний висновок щодо оцінки відповідності запропонованого Учасником товару вимогам нормативних документів за основними показниками. Товар - Сумка транспортна індивідуальна, тип С (колір ММ-14), має відповідати технічній специфікації МОУ ТС А01ХJ.11490-137:2019 (01)
Дата відповіді:
10.01.2025 09:42
Відповідь надана
щодо предмета закупівлі
Номер:
d86efc22bd594a2b950df2fd3463bc73
Дата опублікування:
09.01.2025 15:28
Опис:
Доброго дня! Шановний Замовнику, відповідно до змін, внесених 06 січня 2025 року в Додаток № 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі предметом закупівлі є сумка транспортна індивідуальна (колір ММ-14). Просимо уточнити який тип сумки у кольорі ММ-14 планується закуповувати: тип 1 чи тип 2 відповідно до ТС A01XJ.11490-103:2019 (01) або тип С відповідно до ТС А01ХJ.11490-137:2019 (01)? В залежності від типу сумки транспортної індивідуальної просимо внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зокрема, в частині вказівки на тип виробу та посилання на технічну специфікацію МОУ (при закупівлі СТІ, тип 1 чи тип 2). Дякуємо.
Відповідь:
Доброго дня, зміни внесено.
Дата відповіді:
10.01.2025 09:40
Відповідь надана
Щодо продовження термінів подачі пропозицій
Номер:
b448f63a67f24aeeab40e3e94d43fce6
Дата опублікування:
09.01.2025 10:55
Опис:
Добрий день! Наше підприємство планує взяти учать у Вашій закупівлі, але для проведення лабораторних випробувань виробу залишилось мало часу, оскільки 08.01.2025 з 16:33 остаточно було визначено, який саме товар буде закуповуватися Замовником. Даний вид товару не є розповсюдженим та не закуплявся ДП МОУ "ДОТ". Для проведення лабораторних випробувань потрібно виготовить зразок товару (який фактично розпочався з 09.01.2025), доставить до випробувальної установи, провести випробування, оформити результати випробувань та отримати документ. Загалом для отримання протоколу випробувань потрібно як мінімум 14 календарних днів. Часу для отримання протоколу (з 09.01.2025 до 16.01.2025 р.) залишилось замало, тобто 8 календарних днів.
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з проханням, продовжити термін подання пропозицій на 7 календарних днів.
Продовження терміну подачі пропозицій збільшить кількість учасників, що призведе до здорової конкуренції.
Заздалегідь вдячні!
Відповідь:
Доброго дня, враховуючи Ваше зверенення, Протоколом уповноваженої особи військової частини А1225 від 09.01.2025 року №19 було прийнято рішення, щодо продовження строку подання тендерних пропозицій до 24.09.2025 року.
Дата відповіді:
09.01.2025 12:35
Відповідь надана
щодо очікуваної вартості
Номер:
90cf7b0b2d6f48d4bb5ccd45c7a46b10
Дата опублікування:
07.01.2025 12:58
Опис:
Доброго дня! Шановний Замовнику, перевірте будь-ласка оголошення. Ви мабуть помилилися або з кількістю або з ціною. Цей же виріб ДП "ДОТ" закупляє по 1580 грн. Закупівлі №UA-2024-12-09-006026-a; UA-2024-12-09-006154-a; UA-2024-12-09-006275-a
Відповідь:
Доброго дня, очікувана вартість формувалась на підставі аналізу ринку станом на початок 2025 року.
Дата відповіді:
08.01.2025 11:18
Відповідь надана
Щодо аналогічного договру
Номер:
8fc72be202d34aa985dddf7c9e70b17a
Дата опублікування:
07.01.2025 11:37
Опис:
Добрий день! В оголошені про проведення спрощеної закупівлі пунктом 12.10 вимагається надання інформації щодо аналогічного договору. Підкажіть, будь ласка, що вважається аналогічним договором, повністю за предметом закупівлі "Сумка транспортна індивідуальна, код ДК 021:2015 (18930000-7 – “Мішки та пакети”)" чи можливо надання окремо по найменуванню товару сумка транспортна індивідуальна або за кодом ДК 18930000-7 – “Мішки та пакети”?
Звертаємо Вашу увагу, що інші військові установи здійснюють закупівлю аналогічного товару за іншим кодом ДК, а саме: код ДК 021:2015 - 18920000-4 - "Сумки".
Просимо Вас надати можливість надання підтверджень виконання аналогічного договору за найменуванням товару (сумка транспортна) або за кодом ДК 021:2015 (18930000-7 – “Мішки та пакети”).
Заздалегідь вдячні!
Відповідь:
Доброго дня, потрібно надати аналогічний договір на поставку даного товару (Сумка індивідуальна транспортна), дякую!
Дата відповіді:
07.01.2025 12:10
Відповідь надана
щодо нормативно-технічної документації
Номер:
1338a398f3a947f394562e8db04776e8
Дата опублікування:
06.01.2025 21:58
Опис:
Доброго вечора! Шановний Замовнику, відповідно до Додатку № 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі предметом закупівлі є сумка транспортна індивідуальна, тип 1, що виготовляється відповідно доТС A01XJ.11490-103:2019 (01). Однак, в цьому додатку Ви зазначили нормативно технічну документацію для виготовлення сумки транспортної ідивідуальної (тип С), а саме: ТС А01ХJ.11490-137:2019 (01). Просимо превисти вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у відповідність. Заздалегідь вдячні.
Відповідь:
Доброго дня, відповідні зміни будуть внесені, дякую!
Дата відповіді:
07.01.2025 08:31