• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з прання і сухого чищення

Торги не відбулися

192 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 920.00 UAH
Період уточнення: 03.01.2025 16:02 - 08.01.2025 00:00
Відповідь надана

щодо потужності

Номер: f9a62c495b1e4c68991adf845bd099e8
Дата опублікування: 07.01.2025 09:10
Опис: Відповідно до вимог ТД: Прання білизни в пральнях лікарень, особливо в тих, що мають інфекційні відділення – не допускаються. Дана вимога ТД є незаконною адже: 1) замовник позбавляє потенційного учасника, в якого пральня в медичному закладі, участі в закупівлі; 2)білизна при пранні в потенційного учасника не контактує взагалі; 3) для медичних закладів, як і для вас - білизна віддається, навпаки, в стерильному вигляді, а не переться десь по підвалах. Вимагаємо видалити дану умову до 15 год сьогодні так як вона буде сьогодні оскаржена в АМКУ. Вимоги публікуються з метою усунення дискримінації та неблокування для вас закупівлі на місяць розгляду скарги в АМКУ.
Відповідь: Шановний учаснику, у зв'язку з скороченням обсягу видатків на здійснення даної закупівлі - процедура закупівлі буде скасована. При підготовці тендерної документації для нової закупівлі ваші зауваження будуть прийняті до уваги. Дякую за звернення.
Дата відповіді: 08.01.2025 12:57
Відповідь надана

щодо білизни

Номер: d415b5bbefb84e85aca714297d1dd735
Дата опублікування: 07.01.2025 09:07
Опис: Відповідно до вимог ТД: При технічній неможливості надання послуг Виконавцем або у випадку настання форс мажорних обставин у Замовника, що унеможливлять передачу білизни Виконавцю, що, в свою чергу, може призвести до зупинення роботи Замовника, Виконавець зобов’язаний надати Замовнику для використання постільну білизну. Для цього Виконавець повинен мати в наявності: не менше 300 комплектів постільної білизни розміром 215*143/145. Білизна має бути новою, використовуватись тільки для потреб Замовника. Для підтвердження відповідності учасника даній вимозі Замовника, учасник в складі пропозиції надає документальне підтвердження наявності даної білизни у вигляді копій первинних документів, що підтверджують наявність в учасника даної білизни в обсязі не меншому ніж зазначеному вище. Дана умова є незаконною так як предметом закупівлі є надання послуг, а не поставка товару. Крім цього, потенційнй учасник не повинен нести відповідальність за "настання форс мажорних обставин у Замовника, що унеможливлять передачу білизни Виконавцю", а настання форс-мажору з відповідним документальним підтвердженням у Виконавця це і є підставою для звільнення від відповідальності, а не від виконання зобов'язання. Дана вимога ТД не відноситься до предмета закупівлі, просимо ознайомитися із чіткою практикою органу оскарження з даного питання та видалити вимогу ТД до 15 год 17.01, адже в інакшому випадку вона стане предметом скарги до АМКУ
Відповідь: Шановний учаснику, у зв'язку з скороченням обсягу видатків на здійснення даної закупівлі - процедура закупівлі буде скасована. При підготовці тендерної документації для нової закупівлі ваші зауваження будуть прийняті до уваги. Дякую за звернення.
Дата відповіді: 08.01.2025 12:57
Відповідь надана

щодо досвіду

Номер: a9cc071977ca4e4f9995cb250c9dec9c
Дата опублікування: 07.01.2025 09:03
Опис: Вимогами ТД передбачено: під аналогічним договором слід розуміти договір на виконання послуг відповідно до ДК 021:2015 – 98310000-9 послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання, сушки і прасування білизни, скатертин, штор, тюлів, ковдр та подушок, а саме прання білизни ДЛЯ Центрального спортивного клубу ЗС України. Таким чином, Замовником неправомірно визначено суб'єкта з яким повинен бути укледаний аналогічний договір. При цьому , учасники, які ще не працювали із даним Замовником, і відповідно, не мають такого договору, не можуть подати пропозицію в цій закупівлі. Вимагаєсо видалити дану умову так як, у разі нездійснення цього до 15 год 07.01.25 року, сьогодні буде подано скаргу до АМКУ.
Відповідь: Шановний учаснику, у зв'язку з скороченням обсягу видатків на здійснення даної закупівлі - процедура закупівлі буде скасована. При підготовці тендерної документації для нової закупівлі ваші зауваження будуть прийняті до уваги. Дякую за звернення.
Дата відповіді: 08.01.2025 12:57