-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія
Завершена
178 124 475.13
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 781 244.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 781 244.00 UAH
Період уточнення:
03.01.2025 14:23 - 12.01.2025 00:00
Відповідь надана
Наявні дискримінаційні вимоги щодо сертифікатів ISO
Номер:
9ff51552bd464ce9b20f61e5f51ec3ec
Дата опублікування:
07.01.2025 22:10
Опис:
Шановний Замовник, повідомляємо Вас, що у вимогах тендерної документації, є дискримінаційні вимоги, які обмежують коло учасників, а саме:
надання сертифікатів ISO;
На підтвердження наявності web-сайту Учасника та його відповідності вимогам пп. 14 та пп.
15 п.5.2.2. р. 5.2 «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою
Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та
комунальних послуг України від 14.03.2018 р. № 312, Учасник у складі пропозиції надає
довідку в довільній формі з інформацією про наявність власного офіційного веб-сайту в
мережі Інтернет, з виокремленням та описом відповідності кожній вимозі.
Крім того, відповідність функціонування власного веб-сайту з розміщенням на ньому
актуальної інформації, що підлягає оприлюдненню відповідно до чинного законодавства та
ліцензійних умов, повинно бути підтверджено Національною комісією, що здійснює
державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг або її територіальним
підрозділом (у формі довідки/акту/листа тощо), що надається Учасником у складі пропозиції.
З метою щоденного формування та управління даними комерційного обліку, надання
можливості аналізування та прогнозування, оптимізації електроспоживання, отримання
Замовником якісних послуг з постачання та комерційного обліку електричної енергії,
Учасник повинен мати статус чинного постачальника послуг комерційного обліку з
функцією «оператор зчитування даних з лічильників (ОЗД)». Інформація про Учасника в
статусі постачальника послуг комерційного обліку (ППКО) з вказаною функцією повинна
бути внесена в реєстр постачальників послуг комерційного обліку (ППКО), розміщеному на
офіційному сайті НЕК «Укренерго» https://ua.energy/.
На підтвердження вищезазначеного, Учасник у складі пропозиції надає:
Гарантійний лист наступного змісту:
«Учасник _______ (вказати назву), цим листом гарантує, що має статус чинного
постачальника послуг комерційного обліку з функцією «оператор зчитування даних з
лічильників (ОЗД)». Інформація про _______________________ (вказати назву Учасника) в
статусі постачальника послуг комерційного обліку (ППКО) з вказаною функцією внесена в
реєстр «постачальників послуг комерційного обліку (ППКО)», розміщеному на офіційному
сайті НЕК «Укренерго» https://ua.energy/.».
У разі, якщо Замовником буде виявлено, що інформація про Учасника в статусі
постачальника послуг комерційного обліку (ППКО) з функцією «оператор зчитування даних
з лічильників (ОЗД)» не внесена в реєстр «постачальників послуг комерційного обліку
(ППКО)», розміщеному на сайті НЕК «Укренерго», тендерна пропозиція такого Учасника
буде відхилена.
Це підтверджується численними скаргами в АМКУ.
Прохаємо виключити вказані вимоги із тендерної документації. Дякуємо.
Відповідь:
Зміни внесені
Дата відповіді:
10.01.2025 12:00
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
71920b3bc1b343499fe00ee04920599a
Дата опублікування:
07.01.2025 09:34
Опис:
1.Тендерною документацією передбачено надання учасником на підтвердження призначення особи, яка виконує функції ІК, довідки про уповноважену особу Учасника, яка виконує функції інформаційно-консультаційного центру на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/Івано-Франківської області за формою 7.1.1. 7.2. Інформація зазначена в Довідці форми 7.1.1 повинна бути підтверджена у наступних документах, які учасник надає у складі пропозиції:7.2.1. Наказ про призначення уповноваженої особи, яка виконує функції ІК або інший документ, який підтверджує наявність відповідних трудових правовідносин пов’язаних із виконанням функцій ІК між Учасником та уповноваженою особою. (У разі наявності у документах інформації про заробітну плату, така інформація може бути прихована).7.2.2. Затверджену посадову інструкцію уповноваженої особи Учасника, яка виконує функції ІК*.* Посадова інструкція начальника ІК та посадова інструкція уповноваженої особи Учасника, яка виконує функції ІК, може не надаватись у разі якщо всі права та обов’язки, які виконуються уповноваженою особою Учасника, яка виконує функції ІК, визначаються у Положенні про ІК або у Статуті Учасника або іншому документі учасника, в якому згідно вимог законодавства, можуть визначатись функції, права та обов’язки працівників**(**- у такому випадку відповідний документ надається у складі пропозиції).Відповідно до розділу 8.3. «Процедура розгляду скарг та вирішення спорів» «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (далі – Правила роздрібного ринку електричної енергії):
«8.3.6. Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником.
8.3.17. Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством.
У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором.
Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.»
Таким чином, «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» не передбачено наявність відповідних структурних підрозділів в конкретно визначеному регіоні України (області).
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Пунктом 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином вимога щодо наявності Інформаційно-консультаційного центру саме на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/Івано-Франківської області не є обґрунтованою та дискримінує потенційних учасників з інших областей України, що є порушенням ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Незаконність зазначених вимог підтверджено висновками Антимонопольного комітету України, зокрема рішеннями комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг № № 13434-р/пк-пз від 24.08.2023 (номер оголошення UA-2023-08-11-009951-a) та № 11881-р/пк-пз від 01.08.2023 (номер оголошення UA-2023-07-10-010043-a).
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути порушення законодавства та привести тендерну документацію у відповідність шляхом виключення з неї вимог щодо наявності в учасника Інформаційно-консультаційний центр саме на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/Івано-Франківської області Київській області.
Просимо врахувати, що у випадку відсутності належного реагування на дане звернення ми залишаємо право звертатися до Антимонопольного комітету України та/або інших контролюючих чи правоохоронних органів.
Відповідь:
доброго дня Шановний учаснику зміни внесені у тендерну документацію!
Дата відповіді:
07.01.2025 13:28