-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з технічного обслуговування пасажирських ліфтів
Завершена
1 623 942.67
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 119.71 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 119.71 UAH
Період уточнення:
03.01.2025 13:55 - 29.01.2025 00:00
Відповідь надана
невідповідність
Номер:
340ac44851124baaa52664afcb695f6d
Дата опублікування:
09.01.2025 11:11
Опис:
Шановний Замовник, просимо Вас звернути увагу на п.1 поданої в АМКУ скарги, адже тендерна документація в цій частині не зазнала змін і в ній лишилося формулювання "не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей". Натомість видалений вами "2) учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків)." є підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, а тому його видалення є помилковим. Дуже не хочеться що б за результатом проведеної закупівлі уповноважена особа замовника отримала штраф за складання тендерної документації у невідповідності до вимог законодавства.
Відповідь:
Дякую, зміни будуть внесені.
Дата відповіді:
09.01.2025 11:46
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги
Номер:
3eb52032ac6e4fa8b60c10228066a436
Дата опублікування:
06.01.2025 14:19
Опис:
Шановний Замовник з огляду на встановлення Вами вимоги «оплати наданих послуг протягом 11 місяців з дати приймання виконаних послуг представником Замовника на підставі наданих Замовнику належним чином оформлених документів, які передбачені цим договором, з дати 100% надходження бюджетних коштів та 100% оплати споживачами відповідного будинку послуг з технічного обслуговування пасажирських ліфтів відповідно» просимо надати інформацію щодо середнього відсотку оплат споживачами відповідного будинку послуг з технічного обслуговування пасажирських ліфтів протягом 2024 року та середній термін оплати наданих послуг постачальнику послуг з технічного обслуговування ліфтів протягом 2024 року. В свою чергу вважаємо прив’язку до оплат мешканців будинку протиправною, адже саме до обов’язків управителя будинку відноситься збір оплат з мешканців будинку та вкаазаний процес жодним чином не регулюється надавачем послуг з технічного обслуговування. З огляду на короткий час для оскарження вимог тендерної документації та з метою незатягування процедури закупівлі просимо Вас терміново впродовж цього робочого дня внести відповідні зміни до тендерної документації або надати аргументовані роз’яснення із піднятого питання. В іншому випадку ми лишаємо за собою право на звернення до АМКУ із відповідною скаргою у встановлений Законом для цього строк.
Відповідь:
Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником щомісячно, на підставі Акту наданих послуг та рахунку до нього, в національній валюті України, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця не пізніше 15 (п’ятнадцяти) робочих днів. Відповідні зміни будуть внесені до проекту договору та оголошення.
Дата відповіді:
07.01.2025 17:55
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги
Номер:
c5607ebd437f4930a608d0d3e8c117b0
Дата опублікування:
06.01.2025 14:18
Опис:
Шановний Замовник доводимо до вашого відома що вимога наявності не менше 2 опорних пунктів з розташуванням у центральній частині міста Лозова та у південно-західному житловому масиві є дискримінаційною. Подібні вимоги неодноразово оскаржувалися нами до АМКУ із позитивним для нас результатом, на приклад скарга по закупівлі UA-2024-11-26-019169-а. З огляду на короткий час для оскарження вимог тендерної документації та з метою незатягування процедури закупівлі просимо Вас терміново впродовж цього робочого дня внести відповідні зміни до тендерної документації. В іншому випадку ми лишаємо за собою право на звернення до АМКУ із відповідною скаргою у встановлений Законом для цього строк.
Відповідь:
В зв'язку з періодичним, у тому числі аварійним відключенням освітлення будинків у м. Лозова з метою оперативного реагування при зупинці ліфтової кабіни, звільнення застряглих громадян або аварійної ситуації під час експлуатації ліфтів, необхідна наявність опорних пунктів. Дана вимога обгрунтовується значною відстанню між забудовами центральної частини та південно - західного житлового масиву, який обслуговується Замовником.
Дата відповіді:
07.01.2025 14:35
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги
Номер:
4e4acc23739249eaa6118dd67c99ea5b
Дата опублікування:
06.01.2025 14:17
Опис:
Шановний Замовник доводимо до вашого відома що вимога наявності «Вимірювальної електротехнічної лабораторії» як і включення до технічного обслуговування ліфтів комплексу електровимірювальних робіт силами спеціалізованої електротехнічної лабораторії є дискримінаційною та такою, що не відноситься до предмета закупівлі. Подібна вимога неодноразово оскаржувалася нами до АМКУ із позитивним для нас результатом, на приклад скарга по закупівлі UA-2024-11-26-019169-а. З огляду на короткий час для оскарження вимог тендерної документації та з метою незатягування процедури закупівлі просимо Вас терміново впродовж цього робочого дня внести відповідні зміни до тендерної документації. В іншому випадку ми лишаємо за собою право на звернення до АМКУ із відповідною скаргою у встановлений Законом для цього строк.
Відповідь:
Електровимірювальні роботи включено до переліку робіт та передбачено з технічного обслуговування ліфтів, тому наявність вимірювальної електротехнічної лабораторії є обов'язковим. Замовник не забороняє в тендерній документації залучати спеціалізовані організації для виконання таких робіт.
Дата відповіді:
07.01.2025 14:10
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги
Номер:
36a8e81b80a64eae985611bbc6aa8a01
Дата опублікування:
06.01.2025 14:16
Опис:
Шановний Замовник, повідомляємо що складена Вами тендерна документація не відповідає вимогам чинного законодавства адже у п. 3 розділу 5 Тендерної документації містить посилання на абзац 14 пункту 47 Особливостей. В свою чергу абзац 14, пункту 47 Особливостей виключено на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024. Зазначаємо, що у разі оскарження такої вимоги Замовника до АМКУ, останній зобов’язує Замовників вносити зміни до тендерної документації (до прикладу можете ознайомитися із скаргою по закупівлі UA-2024-11-26-019112-а). З огляду на короткий час для оскарження вимог тендерної документації та з метою незатягування процедури закупівлі просимо Вас терміново впродовж цього робочого дня внести відповідні зміни до тендерної документації. В іншому випадку ми лишаємо за собою право на звернення до АМКУ із відповідною скаргою у встановлений Законом для цього строк.
Відповідь:
Дякую,зміни будуть внесені.
Дата відповіді:
07.01.2025 14:14