-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Крісла, стільці
Завершена
1 170 207.85
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 11 702.08 UAH
мін. крок: 1% або 11 702.08 UAH
Період уточнення:
03.01.2025 11:40 - 10.01.2025 00:00
Відповідь надана
Забезпечення виконання договору
Номер:
566bb6e0683b441194b50faa125c28f1
Дата опублікування:
08.01.2025 13:11
Опис:
Шановний Замовник!
Чи можливо замінити забезпечення виконання договору у вигляді застави на банківську гарантію, яка має таку ж суть як і застава, але більш лояльна до постачальника, не заморожує кошти на невизначений час, виходячи зі строків поставки. Ці кошти дуже необхідні постачальнику для виробництва продукції. Просимо дати відповідь та внести зміни до тендерної документації.
Дякуємо.
Відповідь:
Доброго дня!
Пунктом 9 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено, що забезпечення виконання договору про закупівлю - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю.
При цьому у частині 1 статті 27 Закону передбачено, що замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Слід зазначити, що в Законі та Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 чітко не передбачено, у якій формі має бути надане забезпечення виконання договору про закупівлю.
Так, стаття 199 ГКУ регулює забезпечення виконання господарських зобов’язань. Цією статтею, зокрема, передбачено, що до відносин щодо забезпечення виконання зобов’язань учасників господарських відносин застосовуються відповідні положення ЦКУ.
Згідно зі статтею 546 та частиною 1 статті 548 ЦКУ виконання зобов’язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком, правом довірчої власності. Договором або законом можуть бути встановлені інші види забезпечення виконання зобов’язання. Виконання зобов’язання (основного зобов’язання) забезпечується, якщо це встановлено договором або законом.
Враховуючи вищевикладене, Замовником встановлено такий різновид надання забезпечення виконання договору, як внесення переможцем процедури коштів на поточний рахунок Замовника.
На підставі вищевикладеного повідомляємо, що зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Дата відповіді:
08.01.2025 14:52
Відповідь надана
Строк поставки товару
Номер:
2bb23e9641644274adb59fde21a6293e
Дата опублікування:
08.01.2025 12:58
Опис:
Шановний Замовник!
Для коректного формування ціни товару з урахуванням витрат на доставку, учаснику закупівлі необхідно розуміти на скільки партій буде розбито постачання товару. На декілька (2-3) партій, чи протягом року? Просимо дати відповідь щодо поставки товару та внести зміни до тендерної документації.
Дякуємо.
Відповідь:
Звертаємо увагу, на те, що кількість поставок та обсяг закупівель залежить від виробничої потреби та фінансової спроможності підприємства. На підставі вищевикладеного повідомляємо, що зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Дата відповіді:
09.01.2025 11:35
Відповідь надана
Проект договору п. 7.12
Номер:
cb4625e390b14f8a9c6fb8bcb10918aa
Дата опублікування:
08.01.2025 10:41
Опис:
Шановний Замовник! Просимо вас виключити пункт 7.12. з проекту Договору, оскільки пунктом 4.14.3. проекту Договору вже передбачено відповідальність за одностороннє розірвання Договору. Також, в пункті 7.12. проекту Договору також зазначено, що з Постачальника стягується штраф у розмірі 20% за кожен день прострочення, таке формулювання є помилковим з огляду на те, що штраф це разова відповідальність і не стягується за кожен день прострочення виконання зобов’язання, бо за своєю правовою природою відповідальність, яка нараховується за кожен день є пенею. У свою чергу згідно з статтею 3 Закону України «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань» Розмір пені, передбачений статтею 1 цього Закону, обчислюється від суми простроченого платежу та не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня. Таким чином пункт 7.12. проекту Договору не відповідає положенням чинного законодавства та встановлює занадто завищений розмір штрафних санкцій при тому, що за це порушення умов Договору вже передбачена відповідальність, яка визначена у пункті 4.14.3. проекту Договору. Отже, пункт 7.12. має бути виключений з проекту Договору.
7. Шановний Замовник! Просимо Вас виключити пункт 7.16. з проекту Договору, оскільки даний пункт встановлює занадто непомірну відповідальність, яка жодним чином не корелюється зі звичаями ділового обороту. Також, пункт 7.16. прописаний загальними фразами та не дає змоги дійти однозначного висновку за що саме нараховується такий вид відповідальності у завищеному розмірі. Не виключення цього пункту з проекту Договору може призвести до застосування до Постачальника штучних штрафних санкцій. Звертаємо вашу увагу на те, що за своєю природою відповідно до частини 1 статті 549 Цивільного кодексу України Неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов'язання. Таким чином неустойка несе функцію виключно забезпечення виконання зобов’язання, а не є каральною санкцією. Тому, на підставі вищевикладеного, просимо виключити пункт 7.16. з проекту Договору.
Відповідь:
Відповідно до частини 1 статті 546 Цивільного кодексу України, виконання зобов'язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком, правом довірчої власності.
Згідно з частинами 1 та 2 статті 549 Цивільного кодексу України, неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов'язання. Штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов'язання.
Пунктом 7.12 проекту договору визначено, що за дострокове розірвання покупцем договору в односторонньому порядку у разі, якщо постачальник прострочить строк поставки товару, відмовиться від поставки товару або поставить товар не в повному обсязі, постачальник зобов’язаний сплатити покупцю штраф у розмірі 20 % вартості товару, з якого допущено прострочення виконання зобов’язання.
Тобто, штраф передбачений пунктом 7.12 проекту договору сплачується постачальником виключно у разі дострокового розірвання покупцем договору в односторонньому порядку, якщо постачальник прострочить строк поставки товару, відмовиться від поставки товару або поставить товар не в повному обсязі.
Пунктом 7.16 проекту договору визначено, що за надання постачальником недостовірних даних стосовно необхідності зміни ціни товару та, відповідно, ціни договору та суми розрахунків, що може бути встановлено покупцем або у ході перевірки контролюючими та правоохоронними органами постачальник зобов’язаний сплатити покупцю штраф у розмірі 50% від вартості неналежно виконаного зобов’язання або суми завданих збитків покупцю та повністю компенсувати завдані збитки
Тобто, штраф передбачений пунктом 7.16 проекту договору сплачується постачальником виключно у разі надання постачальником недостовірних даних стосовно необхідності зміни ціни товару та, відповідно, ціни договору та суми розрахунків, що може бути встановлено покупцем або у ході перевірки контролюючими та правоохоронними органами.
Таким чином, в проект договору не будуть вноситися зміни. Додатково зазначаємо, що при повному виконанні сторонами взятих на себе обов’язків за договором та добросовісному користуванні наданими правами, ніяких незручностей під час виконання договору виникати не може.
Дата відповіді:
08.01.2025 15:03
Відповідь надана
Проект договору п. 7.6.
Номер:
aec0402e04844a18a4956a5b991f13eb
Дата опублікування:
08.01.2025 10:40
Опис:
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 7.6. проекту Договору та викласти його в наступній редакції: За порушення Постачальником умов зобов’язання щодо якості товару з Постачальника стягується штраф у розмірі 20 % вартості неякісного (дефектного) товару. Однак, сплата штрафу не звільняє Постачальника від обов’язку надати якісний товар власними силами та засобами за свій рахунок протягом строку, зазначеного Покупцем в Акті про невідповідність, складеному відповідно до п. 4.14, п. 5.3 цього Договору». Запропоновані зміни Обгурнтовані тим, що положення пункту 7.3. проекту Договору є такими, що беззаперечно порушують частину 2 статті 231 Господарського кодексу України У разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг); за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Таким чином, пункт 7.6. проекту Договору редакції Замовника не відповідає вимогам чинного законодавства України, а тому в пункт 7.6. проекту Договору беззаперечно повинні бути внесені відповідні зміни.
Відповідь:
Розміри штрафних санкцій, визначені в частині 2 статті 231 Господарського кодексу України, є мінімальними та застосовуються, коли законом або договором не встановлено інших розмірів штрафних санкцій за відповідні правопорушення.
Частина 4 статті 231 Господарського кодексу України закріплює право сторін на власний розсуд визначати штрафні санкції у договорах, у разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено.
Замовник скористався своїм правом визначити розміри штрафних санкцій, які не є нижчими, аніж ті, що визначені Господарським кодексом України, та це не є порушенням.
Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до проекту договору.
Дата відповіді:
08.01.2025 15:03
Відповідь надана
Проект договору п.7.4.
Номер:
095459a5f18547b0a0d01a03d36ba202
Дата опублікування:
08.01.2025 10:39
Опис:
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 7.4. проекту Договору та викласти його в наступній редакції: «У разі порушення строку виправлення (усунення) дефектів (недоліків), зазначених в п. 4.14, п. 5.3 Договору, починаючи з 1-го по 30-й календарний день (включно), Постачальник сплачує Покупцю пеню у розмірі 0,1 % від вартості дефектного (неякісного) товару, за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково сплачується штраф у розмірі 7 % вказаної вартості». Запропоновані зміни Обгурнтовані тим, що положення пункту 7.3. проекту Договору є такими, що беззаперечно порушують частину 2 статті 231 Господарського кодексу України У разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг); за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Таким чином, пункт 7.4. проекту Договору редакції Замовника не відповідає вимогам чинного законодавства України, а тому в пункт 7.4. проекту Договору беззаперечно повинні бути внесені відповідні зміни.
Відповідь:
Розміри штрафних санкцій, визначені в частині 2 статті 231 Господарського кодексу України, є мінімальними та застосовуються, коли законом або договором не встановлено інших розмірів штрафних санкцій за відповідні правопорушення.
Частина 4 статті 231 Господарського кодексу України закріплює право сторін на власний розсуд визначати штрафні санкції у договорах, у разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено.
Замовник скористався своїм правом визначити розміри штрафних санкцій, які не є нижчими, аніж ті, що визначені Господарським кодексом України, та це не є порушенням.
Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до проекту договору.
Дата відповіді:
08.01.2025 15:02
Відповідь надана
Проект договору п. 7.3.
Номер:
4f19784cd8ae4d1a9f772f44277d71fb
Дата опублікування:
08.01.2025 10:39
Опис:
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 7.3. проекту Договору та викласти його в наступній редакції: «За порушення Постачальником строку виконання зобов’язання (прострочення строку поставки товару, відмови від поставки товару повністю або поставки товару не в повному обсязі згідно письмової рознарядки Покупця), зазначеного в п. 4.1 Договору, з Постачальника стягується пеня у розмірі 0,1 % вартості товару, з якого допущено прострочення виконання, за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 днів Постачальник додатково сплачує штраф в розмірі 7 % вказаної вартості». Запропоновані зміни Обгурнтовані тим, що положення пункту 7.3. проекту Договору є такими, що беззаперечно порушують частину 2 статті 231 Господарського кодексу України У разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг); за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Таким чином, пункт 7.3. проекту Договору редакції Замовника не відповідає вимогам чинного законодавства України, а тому в пункт 7.3. проекту Договору беззаперечно повинні бути внесені відповідні зміни.
Відповідь:
Розміри штрафних санкцій, визначені в частині 2 статті 231 Господарського кодексу України, є мінімальними та застосовуються, коли законом або договором не встановлено інших розмірів штрафних санкцій за відповідні правопорушення.
Частина 4 статті 231 Господарського кодексу України закріплює право сторін на власний розсуд визначати штрафні санкції у договорах, у разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено.
Замовник скористався своїм правом визначити розміри штрафних санкцій, які не є нижчими, аніж ті, що визначені Господарським кодексом України, та це не є порушенням.
Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до проекту договору.
Дата відповіді:
08.01.2025 15:02
Відповідь надана
Проект договору п. 3.2.
Номер:
8cd2cf928e0e4650bb0145467d8a4b3b
Дата опублікування:
08.01.2025 10:38
Опис:
Шановний Замовник! Просимо Вас виключити пункт 3.2. з проекту Договору, оскільки прив'язка оплати за своєчасно поставлений Товар до моменту реєстрації та/або вчинення інший дій стосовно податкової накладної є такою, що суттєво обмежує права Постачальника, який розраховує отримати кошти за поставлений Товар в повному обсязі та в строк з врахуванням звичаїв ділового обороту. Звертаємо вашу увагу на той факт, що Постачальник є надійним контрагентом та дотримується зобов'язань передбачених чинним законодавством, в тому числі зобов'язань в частині реєстрації податкових накладних в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Відповідно змісту статті 173 Господарського кодексу України змісту вбачається, що господарським зобов’язанням є обов’язки сторін вчинити дії, спрямовані на досягнення мети договору, тобто зобов’язанням виконавця є обов’язок виконати роботи (надати послуги, поставити товар), а зобов’язанням замовника — обов’язок оплатити вартість цих робіт (послуг, товару). Таким чином, обов’язок здійснити реєстрацію Податкової накладної у ЄРПН протягом передбаченого законодавством строку не є господарським зобов’язанням та/або правилом здійснення господарської діяльності, а є лише зобов'язанням, яке передбачено Податковим кодексом України. Тому, Господарське законодавство до податкових відносин не застосовується, якщо інше не встановлено законом. Отже, пункт 3.2. має бути беззаперечно виключено з проекту Договору.
Відповідь:
Відповідно до статті 628 Цивільного кодексу України, зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Частина 4 статті 179 Господарського кодексу України також наголошує, що при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству.
Вимога здійснити реєстрацію податкової накладної у ЄРПН протягом передбаченого законодавством строку та прив'язка оплати за своєчасно поставлений товар до моменту реєстрації та/або вчинення інший дій стосовно податкової накладної не суперечать чинному законодавству та є гарантією виконання сторонами податкового законодавства.
Також звертаємо увагу, що у випадку своєчасної реєстрації постачальником податкової накладної у ЄРПН оплата за поставлений товар буде здійснена у встановлені договором строки.
На підставі вищенаведеного, вважаємо доцільним залишити пункт 3.2 проекту договору без змін.
Дата відповіді:
08.01.2025 15:02
Відповідь надана
Проект договору п. 3.1.
Номер:
aa1a5191c7b9443192257a250fde5792
Дата опублікування:
08.01.2025 10:37
Опис:
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 3.1. проекту Договору та викласти його в наступній редакції: «Оплата товару здійснюється з поточного рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати поставки конкретної партії товару на склад Покупця на підставі оригіналу рахунку і видаткової накладної за умови належним чином оформлених первинних документів, що підтверджують факт здійснення господарської операції, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника». Оскільки прив'язка оплати за своєчасно поставлений Товар до моменту реєстрації та/або вчинення інший дій стосовно податкової накладної є такою, що суттєво обмежує права Постачальника, який розраховує отримати кошти за поставлений Товар в повному обсязі та в строк з врахуванням звичаїв ділового обороту. Звертаємо вашу увагу на той факт, що Постачальник є надійним контрагентом та дотримується зобов'язань передбачених чинним законодавством, в тому числі зобов'язань в частині реєстрації податкових накладних в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Відповідно змісту статті 173 Господарського кодексу України змісту вбачається, що господарським зобов’язанням є обов’язки сторін вчинити дії, спрямовані на досягнення мети договору, тобто зобов’язанням виконавця є обов’язок виконати роботи (надати послуги, поставити товар), а зобов’язанням замовника — обов’язок оплатити вартість цих робіт (послуг, товару). Таким чином, обов’язок здійснити реєстрацію Податкової накладної у ЄРПН протягом передбаченого законодавством строку не є господарським зобов’язанням та/або правилом здійснення господарської діяльності, а є лише зобов'язанням, яке передбачено Податковим кодексом України. Тому, Господарське законодавство до податкових відносин не застосовується, якщо інше не встановлено законом. Отже, пункт 3.1. проекту Договору беззаперечно мають бути внесені зміни шляхом викладення цього пункту в запропонованій редакції або викладено в такій редакції коли Замовник сплачує 80% вартості поставленого товару, а 20% сплачуєтсья вже після реєстрації податкової накладної. Зазначений варіант жодним чином не обмежує законні права та інтереси Замовника, а лише сприяє дотриманню принципу балансу прав та обов’язків між Сторонами.
Відповідь:
Відповідно до статті 628 Цивільного кодексу України, зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Частина 4 статті 179 Господарського кодексу України також наголошує, що при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству.
Вимога здійснити реєстрацію податкової накладної у ЄРПН протягом передбаченого законодавством строку та прив'язка оплати за своєчасно поставлений товар до моменту реєстрації та/або вчинення інший дій стосовно податкової накладної не суперечать чинному законодавству та є гарантією виконання сторонами податкового законодавства.
Також звертаємо увагу, що у випадку своєчасної реєстрації постачальником податкової накладної у ЄРПН оплата за поставлений товар буде здійснена у встановлені договором строки.
На підставі вищенаведеного, вважаємо доцільним залишити пункт 3.1 проекту договору без змін.
Дата відповіді:
08.01.2025 15:02