• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги (ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги)

Згідно з умовами цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів з особливостями. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - 10030, місто Житомир, вулиця Київська, 49. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями

Торги не відбулися

142 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 710.00 UAH
Період уточнення: 03.01.2025 10:11 - 14.01.2025 00:00
Відповідь надана

Договір з поліцією

Номер: fed514ad93244b298f07053fa7a8f4ed
Дата опублікування: 03.01.2025 18:26
Опис: Шановний Замовник! У вашій тендерній документації встановлена вимога щодо надання в складі пропозиції документу, договору про взаємодію з Управлінням поліції в Житомирській області. Прохання надати роз’яснення на яких законодавчих підставах встановлена дана вимога? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у процедурі закупівлі! Ми прекрасно розуміємо, що ви вже маєте потенційного переможця і за роки співпраці не хочете розлучатися, але ж ви проводите процедуру відкритих торгів, то ж будь ласкаві проводьте її відповідно до букви Закону. ЗУ Про публічні закупівлі, визначає, що ви шановний Замовник не можете встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тим самим ви порушуєте принцип здійснення публічних закупівель - недискримінацію учасників. Ви закуповуєте послуги з охорони. Даний вид діяльності провадиться на основі отриманої ліцензії МВС. Ніяких інших, документів на провадження охоронної діяльності, передбачених Законом Учасник не повинен мати. І так, логічно є зрозумілим те, що у випадку екстримальної ситуації групи реагування приватних охоронних служб, завжди викликають на місце події працівників поліції. Учасники не повинні укладати такі договори, це не передбачено ніяким нормативно-правовим актом. Тобто Учасники, які відповідають вимогам але не мають такого договору не можуть взяти участі у закупівлі. Ви ж розумієте, що Учаснику-Переможцю не буде проблемою на стадії підписання договору укласти такий договір з поліцією. Прохання внести зміни до тендерної документації шляхом виключення даної вимоги або зобов’язати учасників надати гарантійний лист про те, що у разі визначення переможцем процедури закупівлі Учасник укладе такий договір з поліцією. Ми чудово розуміємо ваше бажання співпрацювати з поліцією, проте ваші об’єкти не є особливо важливими та такими, що повинні охоронятися державними службами охорони. Зауважимо, що дане питання було неодноразово оскаржено, до прикладу почитайте практику та рішення АМКУ, наприклад рішення від 07.08.2023 № 12220.pdf
Відповідь: Шановний учасник, Замовником розглянуте Ваше запитання до процедури та повідомляємо наступне. Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник у тендерній документації самостійно визначає кваліфікаційні критерії, необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики у тому числі відповідну технічну специфікацію із дотриманням базових принципів здійснення закупівель та з врахуванням особливостей предмету закупівлю. Вимога щодо надання копії договору (з усіма додатками, зазначеними у договорі, як невід’ємні та додатковими угодами/договорами) укладеному між учасником та управлінням поліції охорони ГУ НП у Житомирській за предметом закупівлі, є необхідною вимогою, яка пов’язана із забезпеченням належного виконання умов договору про закупівлю (договору про надання охоронних послуг), що буде укладатися з Учасником-переможцем. Зокрема, при наданні послуг з охорони майна та громадського порядку на об’єкті замовника, можливе виникнення ситуацій, які вимагатимуть затримання, знешкодження та передання правоохоронним органам озброєних злочинців, своєчасного прибуття на об’єкт охорони наряду реагування. Згідно чинного законодавства лише персонал охорони наряду реагування поліції озброєний бойовою вогнепальною зброєю та оснащений спеціальними засобами індивідуального бронезахисту та активної оборони. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що тендерною документацією не ставиться вимога про наявність в учасника дозволів на наявність та використання вогнепальної зброї та інших засобів, які мають у своєму розпорядженні державні охоронні структури, а тому участь у тендері можуть взяти суб’єкти охоронної діяльності різних форм власності. На практиці жодних перешкод в отриманні послуг за договором про спостереження за ручною системою тривожної сигналізації з реагуванням наряду поліції охорони для учасників (суб’єктів охоронної діяльності) не має, оскільки Управління поліції охорони у Житомирській області є професійною спеціалізованою організацією, яка діє на засадах самофінансування, має розгалужену структуру і надає повний комплекс охоронних послуг. А тому, будь-яка фізична та юридична особа може укласти з цією організацією договір у сфері охоронної діяльності. Крім того, з огляду на зростання кількості злочинів із застосуванням незареєстрованої вогнепальної зброї, в т.ч. під час крадіжок, розбійних нападів, інших тяжких злочинів, вимога Замовника щодо фізичного захисту своїх працівників, пацієнтів, пацієнтів, хворих на коронавірусну хворобу, майна, а також самих охоронців персоналу охорони Учасника-переможця, які почасти не мають можливості протистояти озброєним нападникам, є цілковито виправданою. Крім того, у Замовника навчаються неповнолітні діти, Також, звертаємо увагу, що метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою та штучно занижують (демпінгують) ціни, а в подальшому відмовляються від виконання своїх зобов’язань. Крім того, просимо врахувати, що відповідно до законодавства дискримінаційними умовами є такі умови, що обмежують конкуренцію та звужують коло потенційних учасників, встановлюючи для них такі вимоги, які об’єктивно не можуть бути ними виконані. Вищевказана вимога, яку Ви вважаєте дискримінаційною, не обмежує конкуренцію та не ставить у нерівні умови різних учасників, оскільки жодних перешкод для учасника немає у тому, щоби укласти господарський договір з іншим суб’єктом охоронної діяльності, яким є Управління поліції охорони у Житомирській області, з метою надання йому послуг з спостереження за ручною системою тривожної сигналізації та реагування наряду поліції. Враховуючи вищенаведене, Ваше прохання щодо внесення змін до тендерної документації не може бути задоволене.
Дата відповіді: 06.01.2025 23:23
Відповідь надана

Сертифікат на пульт

Номер: 83e0bda80d3841c99362068a0c49c90d
Дата опублікування: 03.01.2025 18:26
Опис: Шановний Замовник! Вами встановлена в тендерній документації встановлена вимога: «Учасник повинен мати власний сертифікований центр спостереження та приймання тривожних сповіщень. На підтвердження, надати сертифікат відповідності вимогам ДСТУ EN 50518:2019, виданий учаснику закупівлі; ( потрібно надати підтверджуючі документи про наявність сертифікованого центру спостереження та приймання тривожних сповіщень та сертифікат відповідності чинний до кінця дії договору про надання послуг Замовнику, а саме до 31.12.2025 року) ;» Зауважимо наступне: Обов’язкова сертифікація засобів охоронної сигналізації передбачалась Наказом Держстандарту України від 10.04.1997 року № 191, який втратив чинність від 16.03.2018 року. Нормативно-правового акту, який би його замінював станом на дату написання скарги – не прийнято. Таким чином не підлягають обов’язковій сертифікації засоби охоронної сигналізації, в тому числі пульт охорони. Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги, а саме надання сертифікату відповідності вимогам ДСТУ EN 50518:2019, виданий учаснику закупівлі
Відповідь: Шановний учасник, Замовником розглянуте Ваше запитання до процедури та повідомляємо наступне. Послуги, що закуповуються в рамках тендерної процедури передбачають отримання послуг, що надаються за допомогою систем тривожної сигналізації, систем охоронного призначення, що спостерігаються на пункті централізованого спостереження, який є основною складовою комплексу послуг технічної охорони, та спостерігає за станом систем передавання тривожних сповіщень на охоронних об’єктах. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922. Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Згідно з Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VІІІ будь-якому постачальнику послуг надано право провести їх оцінку відповідності у формі сертифікації на відповідність заявленим вимогам. Оцінка відповідності - процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані. Таким чином, сертифікат відповідності - це документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Звертаємо Вашу увагу, що в тендерній документації замовник послуг просить надати сертифікат відповідності ДСТУ EN 50518:2019 не виданим конкретним органом по сертифікації і не Державним центром сертифікації на який Ви посилаєтеся у своїй вимозі, а отже даний сертифікат може бути виданий будь-яким спеціалізованим органом з оцінки відповідності, дана вимога в тендерній документації не носить дискримінаційний характер, тому що ринку видачі вищезазначеного сертифікату є організації, які надають дані послуги. Також, згідно з позицією Постійнодіючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі Пропозиції сертифікату відповідності. Таким чином, можливість встановлення Замовником в документації умови надання учасниками у складі пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Дата відповіді: 06.01.2025 23:19
Відповідь надана

Щодо групи реагування в місті Житомир

Номер: e572bdb94da349709d528d37c00addd3
Дата опублікування: 03.01.2025 18:25
Опис: Замовник встановивши в тендерній документації вимогу, про наявність в Виконавця власної або орендованої групи швидкого реагування або договір реагування з іншим суб’єктом охоронної діяльності, наряд охорони та спеціально обладнаний автомобіль в м. Житомирі, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст.5 та ст. 22 «Про публічні закупівлі». Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що власну або орендованої групу швидкого реагування у Житомирі може мати лише суб'єкт, який зареєстрований у Житомирській області. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх. Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нас як до Учасника, так як при цьому законодавство, що регулює охоронну діяльність не встановлює обмежень для суб'єктів охоронної діяльності за територіальними ознаками. Відповідно до пункту 4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960, охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог. Наше підприємство будучи зареєстрований в іншому регіоні України, має усі можливості належно надати послуги передбачені умовами даної закупівлі, тому вище зазначена вимога Замовника обмежує право участі в даній закупівлі нас як Учасника. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Житомира, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, ВИМАГАЄМО виключити вимогу про власну або орендовану групу швидкого реагування або договір реагування з іншим суб’єктом охоронної діяльності, наряд охорони та спеціально обладнаний автомобіль в м. Житомирі з тендерної документації! Почитайте рішення АМКУ рішення від 14.11.2023 № 18261.pdf та інші.
Відповідь: Шановний учасник, Замовником розглянуте Ваше запитання до процедури та повідомляємо наступне. Вимога в Додатку 6 до Тендерної документації, щодо наявності власної, або орендованої групи швидкого реагування (наряд охорони та спеціально обладнаний автомобіль), не є дискримінаційною та ні в якому разі не зобов’язує Учасника мати державну реєстрацію, як юридичної особи в м. Житомирі. Учасник може, і має право бути зареєстрованим в будь- якому населеному пункті України, але в той же час, негайно та оперативно реагувати на нештатні ситуації по місцю надання охоронних послуг, забезпечуючи прибуття ГШР на об’єкти не пізніше 5-7 хвилин у нічний час (в межах населеного пункту) і 7-10 хвилин в денний час (у межах населеного пункту), після виклику. Відсутність орендованої або власної групи швидкого реагування у м. Житомирі фізично унеможливлює оперативне надання якісної послуги з охорони об’єктів та майна.
Дата відповіді: 06.01.2025 23:17
Відповідь надана

Щодо аналогічного договору

Номер: b00311b3666b442c852733ed2277a793
Дата опублікування: 03.01.2025 18:25
Опис: Вами встановлена вимога щодо підтвердження аналогічного досвіду : «- копія завершеного аналогічного договору з усіма невід’ємними додатками та актами наданих послугам за 2022р. або 2023р або 2024р. Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є надання послуг по предмету закупівлі за ДК021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги; - лист-відгук від Замовника про співпрацю та якість виконання наданих послуг. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору) з зазначенням за ДК021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги , кількість, рік виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.» Дана вимога є прямим порушенням вимог ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», що в свою чергу призводить до порушень прав Учасника, як потенційного учасника процедури закупівлі та відповідно створює умови для проведення торгів з обмеженим колом учасників, що в свою чергу не дає можливості Учаснику прийняти участь у закупівлі за даним предметом. Також, Замовником жодним чином не аргументовано встановлення обмеження щодо надання копії завершеного аналогічного договору, у якому предметом договору є надання послуг по предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги, за яким виконано зобов’язання, а відтак є не зрозумілим, чому потенційного учасника позбавлено можливості підтвердити досвід аналогічним за предметом договором, який ще виконується. Виходячи з наведеного, дана вимога Замовника є дискримінаційною, яка обмежує коло можливих учасників у закупівлі, що є порушенням ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» «добросовісна конкуренція серед учасників. ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації та дати можливість учасникам підтвердити виконання діючого аналогічного договору за предметом закупівлі. В іншому випадку ми будемо змушені звернутись до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель задля оскарження дискримінаційних вимог тд. Почитайте рішення від 20.12.2023 № 20589.pdf та зробіть правильні висновки.
Відповідь: Шановний учасник, Замовником розглянуте Ваше запитання до процедури та повідомляємо наступне. Аналогічний договір – це договір, що був виконаний учасником до початку конкретної процедури закупівлі, будь-якій кількості покупців/замовників, за тим самим предметом закупівлі. Такий висоновок можемо зробити із судової практики. на це зокрема вказує постанова Верховного Суду (далі – ВС) від 15.08.2023 у справі № 922/4852/21 . Зокрема, на думку ВС, в кожному конкретному випадку замовник може самостійно визначати спосіб документального підтвердження, у т.ч. й такого критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також може визначати межі відповідності документального підтвердження вказаного критерію поняттю «аналогічний договір» з урахуванням загальних принципів здійснення публічних закупівель. У той же час, єдиною обов`язковою умовою є відповідність предмета «аналогічного договору» предмету закупівлі. У цій справі ВС вказав, що такий предмет закупівлі може бути визначений замовником за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 (далі – ЄЗС). Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому відповідно до пункту 22 частини першої статті Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Так, наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі – Порядок). Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 та 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного показника. Отже, аналогічним (аналогічними) є договір (договори) щодо того самого предмету закупівлі відповідно до коду Єдиного закупівельного словника та пункту 22 частини першої статті 1 Закону.
Дата відповіді: 06.01.2025 23:15