-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації за код ДК 021:2015 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (Лотова закупівля)
Завершена
265 888.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 416.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 416.00 UAH
Період уточнення:
30.12.2024 17:50 - 05.01.2025 00:00
Відповідь надана
Проєкт договору
Номер:
cb96f71e88ae4563a3a063bf7b60801e
Дата опублікування:
03.01.2025 16:49
Опис:
Прошу надати проєкт договору, який зазначається в додатку 3 до тендерної документації ( не надано ).
Відповідь:
Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за звернення та цікавість до процедури закупівлі. Додаток 3 Проєкт договору завантажено в 3х екземплярах під кожним лотом. Просимо бути уважнішими.
Дата відповіді:
03.01.2025 22:56
Відповідь надана
сертифікати ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) не мають відношення до предмету закупівл
Номер:
613564c82d174ced94c6e217ad98a72b
Дата опублікування:
01.01.2025 22:01
Опис:
Шановний Замовнику, просимо Вас ознайомитися з Узагальненою практикою розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель у сфері послуг зі встановлення та/або обслуговування систем пожежної сигналізації розміщеню за адресою https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-z-oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzahalnena-praktyka-kolehii-amku-za-2024/uzahalnennia-praktyky-rozghliadu-orhanom-oskarzhennia-skarh-shchodo-zakupivel-u-sferi-posluh-zi-vstanovlennia-taabo-obsluhovuvannia-system-pozhezhnoi-syhnalizatsii Дана Узагальнена практика створена спеціально для Замовників, щоб вони не порушувади законодавство та не встановлювали в документацї неправмірних вимог. Тому просимо прибрати з документації, вимогу щодо надання учасниками сертифікатів ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) як таких , що не мають відношення до предмету закупівлі. В іншому разі ми оскаржимо вимогу щодо надання зазначених сертифікатів в АМКУ
Відповідь:
Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання/звернення. Замовник уважно ознайомиться із практикою АМКУ щодо піднятого питання та у разі необхідності відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації та додатків до неї та опубліковані в електронній системі закупівель Prozorro у строки передбачені чинним законодавством у сфері публічних закупівель.
Дата відповіді:
02.01.2025 11:06
Відповідь надана
яка адреса в Додатку 2 Лота 1 є вірною?
Номер:
b31e6ef642554f3b8738f1bf4c32082d
Дата опублікування:
01.01.2025 21:53
Опис:
в Лоті 1 місце надання послуг м. Київ, вул. Волинська, 26 , а в Додатку 2 м. Київ, вул. Володимира Сікевича, 28.
Відповідь:
Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання/звернення та уважність. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації та додатків до неї та опубліковані в електронній системі закупівель Prozorro у строки передбачені чинним законодавством у сфері публічних закупівель.
Дата відповіді:
02.01.2025 11:05
Відповідь надана
адреса в додатку 2
Номер:
599e6a9d5c6c40cf958c46a188948bc6
Дата опублікування:
01.01.2025 21:51
Опис:
в додатку 2 Лот 2 прописано 2 адреси - спочатку м. Дніпро, вул. Незадежності, 18 (мабуть, все ж таки Незалежності) і м. Київ, вул. Володимира Сікевича, 28. Уточніть, за якою самою адресою необхідно надавати послуги
Відповідь:
Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання/звернення та уважність. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації та додатків до неї та опубліковані в електронній системі закупівель Prozorro у строки передбачені чинним законодавством у сфері публічних закупівель.
Дата відповіді:
02.01.2025 11:05
Відповідь надана
замовником не дотримано ч.3 ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: "Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців."
Номер:
9aabb4f1bfc2419d8c058ea1cc5a9453
Дата опублікування:
01.01.2025 21:42
Опис:
В п.1.2 Додатку 1 зазначено: *Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців. Внесіть зміни в п.1.1 Додатку 1 і пропишіть, що для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідь:
Доброго дня шановний потенційний учаснику. Дякуємо за запитання/звернення. Просимо уважно ознайомлюватися з тендерною документацією та додатками до неї, а саме просимо перечитати пункт 8 розділу ІІІ Тендерної документації. Задля зручності та більшої наглядності для потенційних Учасників, Замовник внесе зміни до додатків до тендерної документації, у зв'язку із відсутністю бажання/можливості потенційного Учасника читати тендерну документацію.
Дата відповіді:
02.01.2025 11:04
Відповідь надана
Додаток 8 Постанови 1107 (Декларація з охорони праці) не передбачає вираз "на об’єктах замовників згідно укладених договорів"
Номер:
8a20f76a284d42a0bc6cce54b833dc5d
Дата опублікування:
01.01.2025 21:36
Опис:
Шановний замовник. Форма декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці встановлена Додатком 8 Постанови 1107 від 26.10.2011р. Даною формою не передбачено вираз «на об’єктах замовників згідно укладених договорів», натомість онією з підстав є "за договорами, за контрактами тощо, що зберігаються у роботодавця". Внесіть зміни у п.1.1 Додатку 1, змінивши «на об’єктах замовників згідно укладених договорів» на «за договорами, що зберігаються у роботодавця».
Відповідь:
Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання/звернення. Повідомляємо, що Замовник ознайомиться із Вашим зауваженням та у разі необхідності будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації та додатків до неї.
Дата відповіді:
02.01.2025 11:01
Відповідь надана
Обладнання
Номер:
690f64d77d304deea2eee24613dde7c4
Дата опублікування:
31.12.2024 13:36
Опис:
Просимо надати перелік обладнання згідно до предмету закупівлі та вимогам тендерної документації
Відповідь:
Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. Просимо уважніше ознайомлюватися із тендерною документацією, а саме: пункт 3.4 Додатку 1 до тендерної документації. У відділі державних закупівель відсутня інформація щодо переліку встановленого обліднання. Пропонуємо відвідати об'єкти та провести відповідні прорахунки необхідні для потенційного Учасника. Також зазначаємо, що все обладнання проводилося процедурами закупівель (системи, будівництво і т.д) та опубліковано у відкритому доступі в електронній системі закупівель Prozorro.
Дата відповіді:
31.12.2024 13:46
Відповідь надана
Обладнання
Номер:
06e4e1cc711d4e8ab44732ba2646edf2
Дата опублікування:
31.12.2024 13:32
Опис:
Просимо надати перелік обладнання відповідно до умов тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. Просимо уважніше ознайомлюватися із тендерною документацією, а саме: пункт 3.4 Додатку 1 до тендерної документації. У відділі державних закупівель відсутня інформація щодо переліку встановленого обліднання. Пропонуємо відвідати об'єкти та провести відповідні прорахунки необхідні для потенційного Учасника. Також зазначаємо, що все обладнання проводилося процедурами закупівель (системи, будівництво і т.д) та опубліковано у відкритому доступі в електронній системі закупівель Prozorro.
Дата відповіді:
31.12.2024 13:46