• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Нафтопродукти

Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою. * Примітка У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, виданих органами державної влади, підприємствами/установами/ організаціями, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. (відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник). Проектна, технічна документація, особисті документи (водійські посвідчення, паспорти, трудові книжки) які викладені в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації: буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.

Завершена

26 154 315.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 130 771.57 UAH
Період уточнення: 27.12.2024 18:05 - 03.01.2025 00:00
Відповідь надана

продовження терміну прийому пропозицій

Номер: 36adbbac2c1e4a5f920db2d7fa8e6723
Дата опублікування: 31.12.2024 13:30
Опис: Звертаємося до Вас з проханням про продовження терміну прийому пропозицій, оскільки прийом пропозицій припадає на період новорічних свят та сезону відпусток, що ускладнює отримання необхідних документів від державних установ, зокрема довідок від Держзовнішінформ (ДЗІ) або Торгово-промислової палати (ТПП). З 27 грудня 2024 року по 5 січня 2025 року, багато державних органів та установ працюють у скороченому режимі, та значна кількість їх працівників знаходяться у відпустках, що ускладнює своєчасне отримання всіх необхідних довідок та документів для подачі пропозицій. З метою забезпечення рівних умов для всіх учасників закупівлі та надання можливості належним чином підготувати документи, просимо Вас продовжити термін прийому пропозицій на 7-10 календарних днів. Це дозволить учасникам закупівлі вчасно подати необхідні документи та уникнути дискримінації внаслідок святкових днів. Дякуємо за розуміння та сподіваємося на позитивне вирішення нашого питання.
Відповідь: Доброго дня. Умовами тендерної документації не встановлено жодних специфічних документів які потребують отримання від державних установ, крім того цілодобовий та ритмічний режим роботи підприємств замовника потребує якнайшвидшого підписання договору про закупівлю, тому замовником прийнято рішення залишити умови тендерної документації без змін. Додаткова інформуємо, що до 10 січня 2025р. планується оголошення ще однієї процедури закупівлі нафтопродуктів для окремого відокремленого підрозділу замовника. Виходячи з вищенаведеного запрошуємо Вас прийняти участь у процедурі закупівлі нафтопродуктів.
Дата відповіді: 02.01.2025 14:10
Відповідь надана

Просимо надати розяснення

Номер: e4da495b3b7e49e68cdd2b754a0f64cd
Дата опублікування: 30.12.2024 16:18
Опис: Умовами Додатку 1 передбачено: 10.1. Лист в довільній формі про виробника товару із зазначенням його коду ЄДРПОУ, у випадку якщо виробником є нерезидент, Учасник закупівлі повинен надати лист про реєстрацію відповідно до вимог законодавства країни нерезидента. Питання У разі якщо виробник товару є нерезидент, що саме повинен надати учасник, чи достатньо Учаснку надати лист з основними реквізитами: 1.Назва виробника 2.Код компанії 3.Дата заснування 4. Адреса 5.Телефон 6. Електронна пошта Якщо ні прошу надати розяснення, що сама повинно бути у листі?
Відповідь: Доброго дня. У випадку якщо виробником є нерезидент, Учасник закупівлі повинен надати лист про реєстрацію відповідно до вимог законодавства країни нерезидента. Інформації яка зазначена у Вашому звернені цілком достатньо. Взертаємо увагу, що тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) фізичної особи, яка є учасником /уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно Додатку 1 цієї документації
Дата відповіді: 02.01.2025 14:00
Відповідь надана

Просимо внести зміни до Тендерної документації

Номер: 4e8de2fc3cf94904bd01dcd0de3fed0e
Дата опублікування: 30.12.2024 13:43
Опис: Просимо Вас прибрати з тендерної документації дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють нашу участь у закупівлі крім того порушує наші законні права та інтереси, а крім того обмежує коло потенційних учасників, а саме вимогу Додатку 2 до Тендерної документації: Перелік документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі 10.2. Учасник процедури закупівлі який не є виробником товару обов’язково повинен бути представником виробника (або його офіційного представника на території України) та повинен у складі тендерної пропозиції надати скан-копію укладеного договору та/або дилерського сертифікату та/або довіреності та/або дистриб’юторського листа від виробника товару або його офіційного представника. Дана вимога дискримінує нас, обмежує коло потенційних учасників, оскільки Участь у закупівлі зможуть взяти лише виробники палива в Україні або Учасники які не є виробниками але співпрацюють з виробниками палива в Україні, проте обмежують Учасників які пропонують паливо Європейських виробників які не мають офіційного представника на території України, що дискримінує потенційних Учасників які мають можливість виконати всі технічні умови щодо якості палива згідно Тендерної документації. Ми не маємо прямих відносин з виробником Товару, а закуповуємо Товар в Суб’єктів господарювання котрі мають Договірні відносини з Виробником палива, проте не являються їх офіційним представником виробника Товару/дилером, оскільки у даного виробника відсутні офіційні представники виробника товару/дилера в Україні. Окрім цього за для впевненості замовника у спроможності Учасників має право встановити кваліфікаційні критерії такі як: 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Окрім цього хочемо нагадати Замовнику що відповідно до п.29 Особилвостей передбачено: 29. У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Також Замовник має право застосувати у тендерній документації вимоги, такі як: надання тендерного забезпечення та забезпечення виконання договору, які в достатній мірі наддадуть гарантії Замовнику що підтверджує можливість постачання Учасником Товару. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Відповідно до пункту 28 Постанови № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Згідно з ч. 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вище викладене просимо Замовника прибрати з Тендерної документації: п.10.2 Додатку 1 до Тендерної документації « 10.2. Учасник процедури закупівлі який не є виробником товару обов’язково повинен бути представником виробника (або його офіційного представника на території України) та повинен у складі тендерної пропозиції надати скан-копію укладеного договору та/або дилерського сертифікату та/або довіреності та/або дистриб’юторського листа від виробника товару або його офіційного представника.» Такої ж позиції притримується Антимонопольний комітет України: Рішення Колегії АМКУ від 29.11.2022 № 7011-р/пк-пз, процедура закупівлі UA-2022-11-15-000124-a Рішення від Колегії АМКУ від 14.03.2017 № 1207-р/пк-пз процедура закупівлі UA-2017-02-13-001432-c Рішення Колегії АМКУ від 04.10.2018 № 10218-р/пк-пз процедура закупівлі UA-2018-09-06-001755-a Рішення від Колегії АМКУ від 03.10.2018 № 10177-р/пк-пз процедура закупівлі UA-2018-08-17-001075-a Рішення від Колегії АМКУ від 19.09.2018 №9702-р/пк-пз процедура закупівлі UA-2018-08-17-000491-b Рішення від Колегії АМКУ від 21.05.2021 № 11217-р/пк-пз, процедура закупівлі № UA-2021-04-27-005613-c., Рішення від Колегії АМКУ від 09.06.2021 № 12978-р/пк-пз, процедура закупівлі № UA-2021-05-05-000882-b. Рішення від Колегії АМКУ від 10.06.2021 № 13149-р/пк-пз , процедура закупівлі № UA-2021-05-17-014658-b.
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до пункту 28 Постанови № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Згідно з наказом Міністерства енергетики України ДП «Львіввугілля» відноситься до підприємств які мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави відповідно до переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, затвердженого постановою КМУ від 04.03.2015 № 83. За таких умов дана вимога встановлена замовником з метою отримання товару від виробника або його офіційного представника на території України, що зокрема гарантує відповідну якість товару та засвідчує законність його походження.
Дата відповіді: 02.01.2025 13:54