-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування для учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів) за ДК 021:2015 : 55520000-1 – Кейтерингові послуги
Торги не відбулися
955 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 777.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 777.50 UAH
Період уточнення:
27.12.2024 12:47 - 01.01.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо умов договору та режиму харчування
Номер:
8901cd103ecc41df9acd147de0c4bc52
Дата опублікування:
29.12.2024 18:40
Опис:
Згідно проєкту договору про закупівлі, виконавець зобов’язаний надавати послуги з організації харчування дітей відповідно до встановленого у закладі освіти режиму харчування для вікових категорій дітей.
Запитання: Чи поширюються дані вимоги договору щодо встановленого у закладі освіти режиму харчування, якщо тривалість перерв не буде відповідати вимогам Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти пункту, затвердженого Наказом МОЗ України №2205 від 25.09.2020 (з подальшими змінами і доповненнями), зокрема, не буде дотримано такої тривалості перерв:
- для учнів 1-4-х класів не менше 30 хв. для прийому їжі;
- для учнів 5-11(12) класів не менше 20 хв. для прийому їжі?
Відповідь:
Тривалість перерв і режиму роботи ліцею визначається на засіданні педагогічної ради, яка враховує вимоги санітарного регламенту щодо тривалості перерв для організації харчування.
У ЗЗСО №31 тривалість перерв, на яких здійснюється харчування учнів зазначених категорій, чітко відповідає рекомендаціям Санітарного регламенту.
Дата відповіді:
30.12.2024 12:41
Відповідь надана
Щодо умов договору та відшкодування витрат виконавця
Номер:
8740367d41804207b53db28fe069f6d4
Дата опублікування:
29.12.2024 18:40
Опис:
Згідно проєкту договору про закупівлі, замовник зобов’язаний своєчасно та в повному обсязі сплачувати за надані послуги відповідно до умов договору. Тобто оплаті підлягають фактично надані послуги, коли приготовлені страви були спожиті учнями.
Разом з тим, можуть бути ситуації, коли страви не будуть спожиті не з вини виконавця (наприклад через оголошення повітряної тривоги).
Запитання: Як замовник буде здійснювати компенсацію фактичних витрат виконавця (надавача послуг), якщо виконавець належно та своєчасно виконає своє зобов’язання з приготування та/або доставки готових страв за місцем знаходження замовника, але вони не будуть спожиті через скасування навчального процесу внаслідок оголошеної повітряної тривоги та/або з інших причин, зумовлених обставинами правового режиму воєнного стану?
Пропозиція: Внести до договору про закупівлі доповнення щодо відшкодування фактичних затрат виконавця (оплати послуг виконавця), якщо готові страви не були спожиті не з вини виконавця.
Відповідь:
1) В укритті ЗЗСО №31 облаштовано всі умови для наданння кейтерингових послуг під час повітряної тривоги.
2) Щодо відшкодування витрат, понесених організатором надання кейтерингових послуг: у випадку скасування навчання через форс-мажорні обставини рекомендуємо звертатися за роз'ясненнямим до Департаменту освіти Луцької міської ради, оскільки ЗЗСО №31 є розпорядником коштів нижчого рівня, а розпорядником коштів вищого рівня є, відповідно, згаданий Департамент, який забезпечує фінансування коштами розпорядників нижчого рівня.
Дата відповіді:
30.12.2024 12:46
Відповідь надана
Щодо ціни послуг
Номер:
64aa970450ce420fb6f425873b3e1636
Дата опублікування:
29.12.2024 18:39
Опис:
З урахуванням вихідних умов даної закупівлі (очікуваної вартості закупівлі та кількості послуг/дітоднів), ціна харчування за один дітодень становить 50 грн.
Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ та Проєкт договору про закупівлі містять вимоги, що харчування учнів повинно повністю відповідати фізіологічній потребі дитячого організму у поживних речовинах та енергії відповідно до віково-статевих особливостей, а також вимогам санітарного законодавства та нормам харчування, встановленим постановою Кабінету Міністрів України 24.03.2021 №305.
Запитання: Чи проводив замовник економічний розрахунок щодо реальної можливості дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України 24.03.2021 №305 при ціні харчування в розмірі 50 грн. за один дітодень?
Чи може замовник надати такий розрахунок, з урахуванням реальних ринкових цін на продукти харчування, прогнозованої інфляції, вартості енергоносіїв, вартості праці тощо?
Якими критеріями керувався замовник, визначаючи ціну харчування в розмірі 50 грн. за один дітодень?
Відповідь:
Надані розрахунки замовником не проводилися, оскільки ціна на одноразову порцію (дітодень) встановлюється згідно рішення Виконкому Луцької міської ради - №715-1 від 11.12.2024р.
Дата відповіді:
30.12.2024 12:52