• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Лампа бактерицидна PHILIPS TUV 30W G13, Опромінювач бактеріацидний настінний ОБН-150М.

Лампа бактерицидна PHILIPS TUV 30W G13 (безозонова), опромінювач бактеріацидний настінний ОБН-150М.

Завершена

22 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 228.00 UAH
Період уточнення: 05.09.2018 13:00 - 06.09.2018 14:00
Без відповіді

Лампа бактерицидна PHILIPS TUV 30W G13, Опромінювач бактеріацидний настінний ОБН-150М.

Номер: 9de12eb815494bf1a59a7780930e18fc
Дата опублікування: 06.09.2018 13:49
Опис: Тоді ще одне запитання. Чи відомо Вам, що згідно ст 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Ви порушуєте останню строку: 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників." Якщо не буде змінена інформація в документації, В даному випадку можна оскаржити процедуру, а її організаторів притягнути до відповідальності. Стаття 22. Тендерна документація 1. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. 2. Тендерна документація повинна містити: 1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; 4) кількість товару та місце його поставки; 5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота); 9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ); 10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій; 11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції; 12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. АДМІНІСТРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ Нижче наведемо діяння та покарання за правопорушення, що передбачені ст. 16414 КпАП «Порушення законодавства про закупівлі». Порушення законодавства про закупівлі, ст. 16414 КпАП Правопорушення Санкція Ч. 1 ст. 16414 КпАП Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом Тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від 700 до 1000 нмдг (тобто від 11900 грн. до 17000 грн.) Ч. 2 ст. 16414 КпАП Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у ч. 1 ст. 16414 КпАП Тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від 1000 до 1500 нмдг (тобто від 17000 до 25500 грн.)
Відповідь надана

Лампа бактерицидна PHILIPS TUV 30W G13, Опромінювач бактеріацидний настінний ОБН-150М.

Номер: b2f7c815c9964dafb9619e8bb5a46fe7
Дата опублікування: 06.09.2018 12:40
Опис: Чи будуть розглядатися пропозиції, в яких з аналогу будуть тільки опромінювачі (але з кращими характеристиками), а лампи будуть ті, що вимагаються замовником?
Відповідь: В оголошенні є відповідь на Ваше питання.
Дата відповіді: 06.09.2018 13:17