• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка проектно-вишукувальної документації «Реконструкція ПЛ-110 кВ «Аджалик-Августівка – 1,2» ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 (код 71320000-7 за ДК 021:2015, Послуги з інженерного проектування )

Розробка проектно-вишукувальної документації «Реконструкція ПЛ-110 кВ «Аджалик-Августівка – 1,2» ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 (код 71320000-7 за ДК 021:2015, Послуги з інженерного проектування )

Завершена

2 302 085.92 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 020.86 UAH
Період уточнення: 31.05.2018 15:15 - 12.06.2018 17:00
Відповідь надана

Щодо відповіді Замовника (07-06-2018, 14:00) на питання "Щодо умов проекту Договору" (07-06-2018, 09:53)

Номер: f84c36a96e714a909b9165e38bb14739
Дата опублікування: 08.06.2018 10:42
Опис: У зв’язку з тим, що на даний час поняття державні/недержавні кошти відсутні в нормативно-правових актах України та оскільки ДСТУ Б. Д.1.1-7-2013 прийнято до набрання чинності ЗУ «Про публічні закупівлі», вбачається за доцільне застосовувати принципи даного Закону щодо ознаки Замовника за п. 7.5. вказаного ДСТУ. Також відповідно до ЗУ «Про відкритість використання публічних коштів» є термін «публічні кошти», які в повній мірі можна застосувати до вимог ДСТУ Б. Д.1.1-7-2013 щодо державних коштів або залучення державних коштів, а саме - кошти державного бюджету, бюджету Автономної Республіки Крим та місцевих бюджетів, кредитні ресурси, надані під державні та місцеві гарантії, кошти Національного банку України, державних банків, державних цільових фондів, Пенсійного фонду України (далі - Пенсійний фонд), фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, а також кошти суб’єктів господарювання державної і комунальної власності, отримані ними від їхньої господарської діяльності. У зв’язку з тим, що Замовник торгів має ознаки Замовника, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та джерелом фінансування робіт, за закупкою, є кошти суб’єктів господарювання державної власності, просимо врахувати пропозиції, що викладені в питанні "Щодо умов проекту Договору".
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ст. 22, тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю, у зв’язку із чим підготовка проекту Договору, що буде укладено після визначення переможця торгів, відноситься до компетенції Замовника, ким в даному випадку виступає Акціонерне товариство «Укртранснафта». Крім того, зазначаємо, що АТ «Укртранснафта» не відноситься до суб’єктів господарювання державної і комунальної власності, а кошти АТ «Укртранснафта» не підпадають під жодну із категорій перелічених вами. На підставі викладеного вище не вбачаємо за доцільне застосовувати Закон України «Про відкритість використання публічних коштів» по відношенню до АТ «Укртранснафта» і вносити будь-які зміни до проекту Договору, що є складовою документації.
Дата відповіді: 12.06.2018 16:51
Відповідь надана

Щодо п. 10.3.1 Документації допорогових торгів

Номер: 31b07c8f870c47d3952d97d7da342a87
Дата опублікування: 07.06.2018 16:28
Опис: Пунктом 10.3.1 ДДТ визначено, що оновлена цінова пропозиція учасника розраховується за допомогою програмного комплексу АВК-5 (файл з розширенням .іmd ) або форматі еквівалентного програмного забезпечення за можливості повноцінної інтеграції у АВК-5. Даним програмним комплексом неможливо вивести документи, що визначені в додатках 3.1.-3.3. ДДТ, оскільки функції даного програмного комплексу направлено на випуск кошторисів на будівельно-монтажні, пусконалагоджувальні та інші будівельні роботи. У зв'язку з цим просимо Вас відкоригувати даний пункт. Дякуємо!
Відповідь: Даний пункт буде відкориговано.
Дата відповіді: 08.06.2018 11:28
Відповідь надана

Щодо умов проекту Договору

Номер: e645ace93f524f7fb5cea4b127f92b41
Дата опублікування: 07.06.2018 09:53
Опис: Просимо привести у відповідність до чинного законодавства України Додаток № 6 до ТД - Проект договору про закупівлю. Згідно п. 5 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону України від 16.05.11 № 45 зі змінами, укладення та виконання договорів на виконання проектних робіт здійснюються у порядку, встановленому Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 року № 668.. (надалі – Загальні умови) та є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника. (ст. 323 Господарського кодексу України): За договором підряду Сторони визначають істотні умови договору. Однією із такою умовою є договірна ціна. Зазначимо, що договірна ціна робіт які фінансуються із залученням державних коштів, визначається відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві та розраховується на підставі Кошторисів (п. 21 Загальних умов) Так в проекті Договору (Додаток № 6 до ТД), Замовник покладає на Підрядника виступити замовником проведення експертизи. Оскільки відповідно до вимог ДСТУ Б. Д.1.1-7-2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектів», вартість експертизи проектів будівництва визначається на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкту будівництва, який розробляється в складі проектно-кошторисної документації на стадії виконання проектних робіт, за якими Замовник проводить закупівлю, у зв’язку з цим неможливо правомірно розрахувати вартість експертизи відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві, до моменту розроблення відповідної проектно-кошторисної документації. У зв’язку з цим необхідно керуватись п. 22 Загальних умов, а саме під час укладання договору підряду через невизначеність витрат чи інші обставини остаточно встановити договірну ціну неможливо, сторони у договорі підряду визначають приблизну договірну ціну, а також порядок й коригування її в процесі виконання робіт.
Відповідь: Згідно ДСТУ Б.1.1-7:2013 П.7.5 У разі реалізації проектів будівництва за рахунок недержавних коштів (без залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії),вартість експертизи проектної документації на будівництво визначають: - для об'єктів невиробничого призначення - виходячи з показників опосередкованої вартості реалізованих проектів будівництва, а у разі їх відсутності - за вартісними показниками об'єктів-аналогів, наявних у базі даних експертної організації; - для об'єктів виробничого призначення - виходячи з вартісних показників об'єктів-аналогів, в тому числі наявних у базі даних експертної організації.
Дата відповіді: 07.06.2018 14:00
Відповідь надана

Щодо документів визначених в п. 10.3.1 Документації допорогових торгів

Номер: 20f8f6f1f5a1484495f7361f6ddc2008
Дата опублікування: 04.06.2018 14:23
Опис: Просимо відкоригувати перелік документів за п. 10.3.1 ДДТ, оскільки даний пакет документів відноситься до визначення вартості будівельно-монтажних робіт, а за торгами проводиться закупка на проектно-вишукувальні роботи.
Відповідь: По даному пункту документації будуть внесені зміни
Дата відповіді: 07.06.2018 10:26