-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сіль технічна камяна вищого сорту
Завершена
455 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 4 550.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 550.00 UAH
Період уточнення:
25.12.2024 13:25 - 30.12.2024 00:00
Відповідь надана
уточнення
Номер:
1556a8a972774bc88e472415c9cf8699
Дата опублікування:
25.12.2024 17:01
Опис:
Доброго дня. Чи допускається сіль з протизлежувальною добавкою?
Відповідь:
Доброго дня. Сіль з протизлежувальною добавкою не допускається.
Дата відповіді:
27.12.2024 08:38
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги
Номер:
47f7f0a18ac84714b4c17602c0723b94
Дата опублікування:
25.12.2024 15:05
Опис:
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Додатком 2 до Тендерної документації передбачено надання сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання (відповідати вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT).
ак, сертифікація систем на підприємствах, установах, організаціях проводиться згідно систем сертифікації якості ISO (ІСО) та проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності, зокрема стандарт ISO 28000:2007, IDT, який прийняти як національний стандарт України ДСТУ ISO 28000:2008,
Згідно «ВСТУП до ISO 28000:2007», стандарт ISO 28000:2007, IDT, який прийнятий як національний стандарт України ДСТУ ISO 28000:2008, розроблено у відповідь на потребу промисловості у стандарті щодо управління безпекою. Його основна ціль — підвищити безпеку ланцюгів постачання. Підкреслюємо, що Замовником оголошено закупівлю товару «Сіль технічна камяна вищого сорту». Сертифікат, який вимагає Замовник, який засвідчує сертифікацію систем учасника про управління безпекою лацюга постачаня не має ніякого відношення до даного ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ і ніяким чином не впливає, а ні на якісні вимоги до предмету закупівлі, а також не дає Замовнику додаткову гарантію щодо якості надання послуг.
Окрім того, згідно пункту 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону , у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно пункту 4 частини 2 статті 23 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Вимога щодо надання сертифікатів щодо впровадження систем управління безпекою лацюга постачаня (ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) т жодним чином не відноситься до ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ.
Окремо хочемо повідомити, що Антимонопольний Комітету України неодноразово у своїх рекомендаціях про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганням порушення законодавства про захист економічної конкуренції вказує, що Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Отже, просимо внести відповідні зміни у тендерну докуметнтацію.
Відповідь:
Доброго дня. Відповідні зміни внесено до Тендерної Документації.
Дата відповіді:
25.12.2024 16:46