-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин А-95, дизельне паливо.
Торги відмінено
4 880 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 400.00 UAH
Період уточнення:
23.12.2024 15:42 - 29.12.2024 00:00
Відповідь надана
Перехід права власності на товар
Номер:
39a4fe9427704063aa2f7c9d3949e6d6
Дата опублікування:
27.12.2024 17:07
Опис:
З метою приведення умов тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства України (в тому числі до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного:
Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити такі істотні умови за договором, а саме:
Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за звернення. На ваш запит замовник повідомляє, що поставка ПММ за умовами закупівлі відбувається за паливними карками. Враховуючи специфіку поставки ПММ умови проекту договору визначений порядок отримання товару (переходу права власності на товар) з моменту фактичного отримання Товару. Умовами проекту договору визначено, що передача Покупцю товару за цим Договором здійснюється на АЗС Постачальника шляхом заправки автомобілів Покупця при пред’явленні довіреними особами Покупця скретч-картки. А, тому враховуючи специфіку поставки Бензину А-95 та Дизельного палива та умов закупівлі та те, що фактично ПММ буде отримуватися на підставі паливної карти на АЗС, а тому і перехід права власності на товар буде відбувати з моменту фактичного отримання товару, а не документу на підставі якого маю відпускатися товар. Таким чином, замовник не вбачає необхідності внесення змін до проекту договору та змін до тендерної документації закупівлі.
Дата відповіді:
30.12.2024 16:11
Відповідь надана
п.19 Особливостей
Номер:
9a166b81cf0f4670936051ee58ff4160
Дата опублікування:
27.12.2024 17:06
Опис:
Просимо доповнити договір умовами п.19 Особливостей, так як в договорі вони не вказані, а саме:
19. Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
{Абзац перший пункту 19 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 382 від 02.04.2024}
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону;
9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за звернення. На ваш запит замовник повідомляє, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (пункт 28 Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації замовник, серед іншого, зазначає наступні відомості: проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
З огляду на зазначену норму, в тендерній документації повинні міститись проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Аналізуючи положення Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі» законодавець не визначає, що таке порядок змін умов договору про закупівлю. Разом з тим, стаття 188 Господарського кодексу України (далі – ГК України) визначає порядок зміни та розірвання господарських договорів
З огляду на зазначені положення статті 188 ГК України можна зробити висновок, що порядок внесення змін до договору про закупівлю це певний алгоритм дій сторін договору, замовника та переможця закупівлі, в тому числі при зміні істотних умов договору про закупівлю, зокрема це стосується надсилання пропозиції однієї сторони змінити договір про закупівлю другій стороні, одержання пропозиції про зміну договору про закупівлю, укладення додаткових угод тощо. Тому «порядком внесення змін до договору про закупівлю» та підстави внесення змін до істотних умов договору про закупівлю, визначених п.19 Особливостей не є тотожними поняттями.
У відповідності до Постанови Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду у справі №160/14058/21 від 14 грудня 2023 року суд вважає, що зазначення порядку внесення змін до договору про закупівлю у відповідності лише до статті 188 ГК України не є порушенням пункту 8 частини 2 статті 22 Закону, а норми законодавства про публічні закупівлі не зобов'язують замовника повністю цитувати в проекті договору норми закон (тобто, підстави визначені в пункті 19 Особливостей). Тому, замовник не вбачає необхідності внесення змін до проекту договору про закупівлю шляхом доповнення договору умовами п.19 Особливостей.
Дата відповіді:
30.12.2024 16:04
Відповідь надана
Умовами договору передбачений бренд AVIAS
Номер:
5e111c38b59545cda29ff09524d52b86
Дата опублікування:
26.12.2024 09:51
Опис:
Згідно умов договору п.п. "11.2. Постачальник має право ініціювати обмін бланків довірчих документів, попередивши Покупця шляхом
розміщення об’яви про умови такого обміну на сайті www.avias.ua не пізніше ніж за один календарний
місяць до його початку. Термін обміну бланків довірчих документів не може бути меншим ніж
календарній місяць."
Дуже сподіваємось, що це теннічна помилка і замовник внесе зміни в ТД і проект договору.
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за звернення. На ваш запит замовник повідомляє, що тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
27.12.2024 10:38
Відповідь надана
зміна умов договору під відповідність ТД
Номер:
da59665d5aed45e1ab2db91302984efd
Дата опублікування:
26.12.2024 09:37
Опис:
п.п. Проекту договору передбачено: "1.2. Найменування Товару: згідно накладних на товар: Бензин А-92"
Згідно ТД Замовника найменування та кількість: "Бензин А-95 50 000 л., Дизельне паливо 40 000 л"
Просимо внести відповідні зміни в проект договору та документацію.
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за звернення. На ваш запит замовник повідомляє, що тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
27.12.2024 10:38
Відповідь надана
Питання по ТД
Номер:
f4dedec63c694128aac6f8653fa8b018
Дата опублікування:
25.12.2024 13:59
Опис:
Доброго дня, підкажіть, будь ласка, який термін довірчих документів повинен бути? В договорі не прописаний термін їх дії.
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за звернення. На ваш запит замовник повідомляє, що згідно додатку №1 до тендерної документації закупівлі, а саме у розділі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» визначені умови закупівлі, а саме:
Порядок отримання палива: паливна картка.
Строк дії: Термін дії паливної картки –становить не менше терміну дії договору . У разі завершення терміну дії паливної картки ПОСТАЧАЛЬНИК зобов`язується продовжити їх термін дії або замінити на інші та відпускати паливо по паливній картці з АЗС до повного використання її використання ЗАМОВНИКОМ
Дата відповіді:
27.12.2024 10:38