• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

66510000-8 Страхові послуги (послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів)

Завершена

265 800.66 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 658.00 UAH
Період уточнення: 23.12.2024 14:56 - 16.01.2025 00:00
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги

Номер: 424f7fed542e47c09bcc903de626c2b8
Дата опублікування: 27.12.2024 08:38
Опис: Шаеовний замовнику! Просимо Вас видалити вимоги, які є дискримінаційними, а саме: 3.21. Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що частка вимог (за шкоду майну), врегульованих Страховиком шляхом сплати страхового відшкодування до 90 днів від дати ДТП до дати останньої виплати, згідно даних МТСБУ (https://mtsbu.ua/about/statistics) складає: - не менше 80,0% за період 2024 р., вказаний на сайті. 3.23. Учасник повинен надати скан-копії документів про присвоєння Рейтингу фінансової стійкості (надійності) Учасника не нижче uainsAAА, що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, яке підтверджує рейтинг фінансової стійкості (надійності), присвоєного уповноваженим НКЦПФР рейтинговим агентством. Замовник має право для перевірки рейтингу страхових компаній скористатися офіційними сайтами незалежних рейтингових агентств. 3.24. Учасник повинен надати Довідку в довільній формі, про те, що показник рівень виплат за 12 міс. 2023 року становить не менше 40%, що підтверджується посиланням на відкрите джерело даних, таке як: https://forinsurer.com/ratings/nonlife. З відкритих джерел встановлено, що абсолютна більшість страхових компаній України не має зазначених рейтингів на рівні uaAAА, що фактично обмежує коло учасників процедури закупівлі у зв'язку з дискримінаційними вимогами. Наприклад, за рейтингом Національного рейтингового агенства «Рюрік» (http://www.rurik.com.ua/credit-ratings3/insurer), рейтинги на рівні uaAAА має лише 4 (чотири) страхові компанії; за рейтинговим агентством «Стандарт-Рейтинг» (https://standard-rating.biz/rus/rl/) рейтинги на рівні uaAAА має лише 3 (три) страхові компанії; - за рейтингом рейтингового агенства «ЕКСПЕРТ-РЕЙТИНГ» (http://www.expert-rating.com/rating-list_reiting-list/), рейтинги на рівні uaAAА не має жодна страхова компанія; - за рейтингом рейтингового агенства «КРЕДИТ-РЕЙТИНГ» (https://www.credit-rating.ua/ru/ratings/#results), рейтинги на рівні uaAAА не має жодна страхова компанія. Відповідно до ч. 1 ст. 19 Закону України «Про захист економічної конкуренції» суб’єктам господарювання забороняється встановлювати щодо господарської діяльності суб’єктів господарювання обмеження, які, як правило, не застосовуються до інших суб’єктів господарювання, або застосовувати без об’єктивно виправданих причин різний підхід до різних суб’єктів господарювання. Частиною 3 ст. 19 Закону України «Про захист економічної конкуренції» суб’єктам господарювання забороняється схиляти інших суб’єктів господарювання до надання будь-яким суб’єктам господарювання без об’єктивних причин переважних умов у господарській діяльності. Таким чином, зміст вказаних норм зводиться до заборони надавати перевагу одним суб’єктам господарювання перед іншими без об’єктивно виправданих причин. Очікувана вартість закупівлі замовника та не значний перелік транспортних засобів перелічених в тендерній документації не є об'єктивно виправданою причиною для встановлення дискримінаційних вимог. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Дана вимога порушує принцип добросовісної конкуренції між учасниками та неупередженого вибору переможця. Що стосується наявності у страховика інших показників, а саме підтвердження, що частка вимог (за шкоду майну), врегульованих Страховиком шляхом сплати страхового відшкодування до 90 днів від дати ДТП до дати останньої виплати, згідно даних МТСБУ (https://mtsbu.ua/about/statistics) складає: - не менше 80,0% за період 2024 р., вказаний на сайті та показник рівень виплат за 12 міс. 2023 року становить не менше 40%, що підтверджується посиланням на відкрите джерело даних, таке як: https://forinsurer.com/ratings/nonlife, то повідомляємо, що згідно положень чинного законодавства страхові компанії не зобов’язані мати зазначені Вами показники. Згідно ст.38 Закону України від 18.11.2021 № 1909-ІХ “Про страхування” ( "Вимоги до платоспроможності Страховика ") : " 1. Страховик та кожний власник істотної участі у страховику зобов’язані підтримувати платоспроможність страховика. Платоспроможність страховика забезпечується шляхом дотримання вимог до капіталу платоспроможності та мінімального капіталу. 2. Страховик зобов’язаний на постійній основі забезпечувати дотримання вимог до капіталу платоспроможності. Вимоги до капіталу платоспроможності, а також складові та пропорції складових регулятивного капіталу, що є прийнятними для виконання вимог до капіталу платоспроможності (далі - прийнятний регулятивний капітал для виконання вимог до капіталу платоспроможності), встановлюються нормативно-правовими актами Регулятора. Розмір прийнятного регулятивного капіталу для виконання вимог до капіталу платоспроможності повинен перевищувати розмір капіталу платоспроможності. 3. Страховик зобов’язаний на постійній основі забезпечувати дотримання вимог до мінімального капіталу." Нашим Товариством дотримано вимог частин другої та третьої статті 38 Закону України від 18.11.2021 № 1909-ІХ “Про страхування”, а саме станом на останню звітну дату розмір прийнятного регулятивного капіталу Товариства для виконання вимог до капіталу платоспроможності перевищує розмір капіталу платоспроможності , а також розмір прийнятного регулятивного капіталу Товариства для виконання вимог до мінімального капіталу перевищує мінімальний капітал, проте через встановлені Вами обмеження наша компанія не може взяти участь в закупівлі. Зазначаючи вказані вимоги в ТД, Замовник штучно суттєво обмежує коло учасників закупівлі. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Вважаємо, що Замовник свідомо встановив вищезазначені вимоги до учасників Процедури закупівлі, які є надмірними порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору страхування. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи іншим страховикам, які спроможні виконати умови договору страхування, що є предметом Процедури закупівлі, взяти участь у конкурсі. Отже, дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують положення п. 4 ч. 1 ст. 5 та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також права та законні інтереси Учасників, пов’язані з їх неможливістю прийняти участь у процедурі закупівлі. Враховуючи наведене, вважаємо, що всі зазначені вище обов’язкові вимоги Тендерної документації є дискримінаційними та незаконними та порушують права і законні інтереси потенційних учасників, пов’язаних із участю у процедурі закупівлі та мають бути видалені Замовником. Виходячи з вищесказаного, просимо Вас внести зміни та усунути дискримінаційні вимоги, що встановлені в Тендерній документації. Заздалегідь вдячні!
Відповідь: Шановний Учасник, підприємство «Запоріжелектротранс» розглянуло Ваше звернення та надає наступну відповідь: враховуючи специфіку діяльності нашого підприємства, постійне використання автомобільного транспорту, кількість дорожньо-транспортних пригод за участю водіїв нашого підприємства та значні виплати страхових відшкодувань, Замовником були визначені вимоги щодо відповідності Учасника кваліфікаційним та іншим критеріям. Замовник має намір переконатись, що Учасник надійно, стабільно та з високим рівнем (відношення виплат до платежів) здійснює виплати страхових відшкодувань по договорам цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Незалежний веб-портал «фориншурер» (https://forinsurer.com/) - це відкрите джерело інформації на ринку страхування, яке базується на офіційній статистиці страхових компаній і щоквартально публікує підсумки роботи ризикових страховиків України за різними критеріями. МТСБУ – це Моторне (транспортне) страхове бюро України, яке є єдиним об’єднанням страховиків, які здійснюють обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за шкоду, заподіяну третім особам. Членство страховиків у МТСБУ є обов’язковою умовою здійснення діяльності щодо обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Саме цей орган проводить оцінку діяльності всіх Страховиків, які є повними або асоційованими його членами, по різним критеріям та розміщує цю інформацію на своєму офіційному сайті. Замовник хоче бути впевненим, що Учасник надає надійні страхові послуги протягом тривалого часу на стабільно високому рівні, саме тому зазначені вимоги вказані виключно з метою забезпечення ефективності майбутнього договору та отримання гарантій надання якісних послуг та виконання обов’язків з боку Страховика. Тендерну документацію розроблено Замовником з дотриманням усіх вимог, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами) (далі - Особливості), в якому не вказано вичерпного переліку документів, які можуть вимагатися замовником на підтвердження того чи іншого кваліфікаційного критерію, передбаченого ст. 16 Закону. При цьому відповідно до статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи вищезазначене – п.3.21, п. 3.23 та п. 3.24 Додатку 2 до Тендерної документації, не можуть вважатись дискримінаційними умовами.
Дата відповіді: 30.12.2024 13:54
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 6956d536e7824c3c8c83706f00156c97
Дата опублікування: 24.12.2024 16:12
Опис: Шановний Замовнику! п.3.23 та п.3.24 Додатка 2 до ТД містять вимоги, які обмежують конкуренцію та не є об'єктивно необхідними для виконання умов договору, тобто є дискримінаційними. З метою екномію часу та інших ресурсів на розгляд скарги з цього приводу в АМКУ просимо видалити зазначені вимоги.
Відповідь: Шановний Учасник, підприємство «Запоріжелектротранс» розглянуло Ваше звернення та надає наступну відповідь: враховуючи специфіку діяльності нашого підприємства, постійне використання автомобільного транспорту, кількість дорожньо-транспортних пригод за участю водіїв нашого підприємства та значні виплати страхових відшкодувань, Замовником були визначені вимоги щодо відповідності Учасника кваліфікаційним та іншим критеріям. Замовник має намір переконатись, що Учасник надійно, стабільно та з високим рівнем (відношення виплат до платежів) здійснює виплати страхових відшкодувань по договорам цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Незалежний веб-портал «фориншурер» (https://forinsurer.com/) - це відкрите джерело інформації на ринку страхування, яке базується на офіційній статистиці страхових компаній і щоквартально публікує підсумки роботи ризикових страховиків України за різними критеріями. МТСБУ – це Моторне (транспортне) страхове бюро України, яке є єдиним об’єднанням страховиків, які здійснюють обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за шкоду, заподіяну третім особам. Членство страховиків у МТСБУ є обов’язковою умовою здійснення діяльності щодо обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Саме цей орган проводить оцінку діяльності всіх Страховиків, які є повними або асоційованими його членами, по різним критеріям та розміщує цю інформацію на своєму офіційному сайті. Замовник хоче бути впевненим, що Учасник надає надійні страхові послуги протягом тривалого часу на стабільно високому рівні, саме тому зазначені вимоги вказані виключно з метою забезпечення ефективності майбутнього договору та отримання гарантій надання якісних послуг та виконання обов’язків з боку Страховика. Тендерну документацію розроблено Замовником з дотриманням усіх вимог, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами) (далі - Особливості), в якому не вказано вичерпного переліку документів, які можуть вимагатися замовником на підтвердження того чи іншого кваліфікаційного критерію, передбаченого ст. 16 Закону. При цьому відповідно до статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи вищезазначене - п. 3.23 та п. 3.24 Додатку 2 до Тендерної документації, не можуть вважатись дискримінаційними умовами.
Дата відповіді: 27.12.2024 15:31