-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з заправки та відновлення картриджів до копіювальної техніки
Завершена
1 095 703.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 478.52 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 478.52 UAH
Період уточнення:
20.12.2024 16:13 - 27.12.2024 00:00
Відповідь надана
наявність в учасника станції очистки картриджів
Номер:
face7adda164450b920566622bd33fab
Дата опублікування:
23.12.2024 18:45
Опис:
Шановний Замовнику! У Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що учасник має надати: "5. Копії документів, що підтверджують наявність в учасника станції очистки картриджів (технічний паспорт/ оборотно-сальдова відомість або витяг з неї/ договір оренди тощо). Виробництво станції очистки картриджів або власність торгової марки повинно підтверджуватись копією атестата виробництва, або копією документу на власність торгової марки/знаку ". Дана вимога "Виробництво станції очистки картриджів або власність торгової марки повинно підтверджуватись копією атестата виробництва, або копією документу на власність торгової марки/знаку" є дискимінаційною та обмежує потенційне коло учасників, оскільки участь у закупівлі можуть прийняти тільки ті учасники, які є власниками торгової марки/знаку станції очистки картриджів чи мають на неї атестат виробництва. Якщо потенційним учасником станція очистки картриджів було придбана в 2011 році та виробник не надає йому атестат виробництва на неї, то він (учасник) не має змоги прийняти участі в даній закупівлі.
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення даної вимоги.
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику! Дана вимога є не дискимінаційною та не обмежує потенційне коло учасників, оскільки передбачає надання документа на вибір учасника, а саме: «…..підтверджуватись копією атестата виробництва, або копією документу на власність торгової марки/знаку".
Підхід сталих державних закупівель ґрунтується на оцінці вартості продукції чи послуг з огляду на їхній життєвий цикл, тобто надає можливість оцінити експлуатаційні витрати та витрати, пов’язані з утилізацією, а також впливи на стан здоров’я людини і їхні настілки. Такий підхід є найбільш економічно обґрунтованим і дає змогу' ефективно витрачати бюджетні кошти.
До основних принципів сталих державних закупівель можна віднести такі:
— оцінювання повної вартості життєвого циклу предмета закупівлі (зокрема гарантійний строк служби, експлуатаційні витрати), що забезпечує ефективність закупівлі;
— екологічна спрямованість при визначенні предмета закупівлі, що забезпечує запровадження заходів із захисту довкілля, зменшуючи негативні впливи на стан довкілля та здоров’я людини, а також ризики від цих впливів.
Зауважимо, що екологічна спрямованість при визначенні предмета закупівлі забезпечує зменшення негативного впливу на стан здоров’я людини, а також ризики від цих впливів.
Станція очистки картриджів призначена для очищення лазерних картриджів будь-якого типу від залишків тонера при виконанні робіт з регенерації (відновленню) і заправці лазерних картриджів. Станція може використовуватися в приміщеннях, не обладнаних спеціальною витяжною системою, і не має шкідливого впливу на обслуговуючий персонал і навколишнє середовище.
Перевага станції очистки досягається завдяки спеціальним фільтрам, завдяки яким: тонер потрапляє безпосередньо в мішок відпрацювання, а на фільтри потрапляє тільки суспензія в повітрі, в результаті чого зменшується потреба в очищенні фільтрів, а також максимально зменшується шкідливий вплив на оператора. Атестат виробництва станції очистки засвідчує рівень придатності станції та її оригінальність, а також надає замовнику підтвердження та впевненість у тому, що послуги будуть надані якісно.
Дата відповіді:
24.12.2024 16:05
Відповідь надана
ASTM / STMC
Номер:
9e3b9f05db6c48caa2f913b6ded50849
Дата опублікування:
23.12.2024 18:43
Опис:
Вимога в тендерній документації: "Копія сертифікату учасника, який підтверджує відповідність процесу заправки і відновлення картриджів стандартам ASTM / STMC. Надати посилання на офіційну сторінку організації, яка здійснила сертифікацію https://i-itc.org/certified-companies/, за якою можна перевірити чинність сертифікату та відомості про його власника".
Шановний Замовнику, просимо дати посилання на закон чи наказ чи законодавчий акт, де є інформація чи вимога, що забов'язує надавачів послуг за предметом закупівлі мати такий сертифіка.
Відповідь:
STMC (Standardized Test Methods Committee) є міжнародною організацією, що використовує і розповсюджує систему єдиних стандартів, що застосовуються для перевірки якості картриджів, інших витратних матеріалів. Компанія використовує 2 основні стандарти: ASTM F2036 та ASTM F1856. Перший застосовується для вимірювання якості чорного кольору та білого фону, другий – для вимірювання якості барвника. Використання цих стандартів дозволить заощадити час, не розробляти власні технології оцінки, убереже від можливих похибок, що виникають під час використання самостійно придуманих методів. З іншого боку, отримані результати можна зіставляти завдяки єдиному стандарту всіх методів оцінки. Кожна компанія може використати свою технологію оцінки якості, але в цьому випадку технологія, що використовується, може мати вади, що впливають на адекватність оцінки. Використання стандартизованих методів дозволяє уникнути цих проблем. Сертифікація STMC дає: Можливість об'єктивно порівняти свої результати тестів із тестами виробника (вендора, дистриб'ютора). Можливість об'єктивно оцінювати та порівнювати роботу різних витратних матеріалів, що використовуються для відновлення картриджів. Можливість встановити допуски відхилень параметрів продукції. Можливість використовувати логотип STMC, що має світове визнання, для маркування своєї продукції та в рекламних матеріалах. Перед процедурою картриджі встановлюються в друкарське обладнання. Після цього починається сам тест — запускається процес друку, який зупиняється або закінчиться вся фарба, або до появи дефектів. Прилади зважуються перед початком перевірки, після неї та після остаточного очищення. Це дозволить визначити рівень витрат матеріалу під час циклу. Потім визначається середня витрата тонеру під час друку, а також загальна кількість використаного матеріалу. Під час перевірки тестується якість чорного кольору та фону. Для вимірювання рівня витрати тонера через тисячу сторінок проводяться вимірювання на точних терезах. Залежно кількості тонеру в картриджі, перевіряють від 1 до 3 раз. За результатами тестів виводяться оцінки виміряних параметрів.
Таким чином, наявність у виробника (або імпортера) тонеру сертифікату, який підтверджує відповідність витратних матеріалів що використовуються для надання послуг, стандартам ASTM / STMC дозволить Замовнику запевнитись у тому, що даний тонер відповідає найвищим міжнародним стандартам якості.
У зв’язку з проблемою інтернет-з'єднанням Замовник приймає рішення внести зміни щодо вимоги надати посилання на офіційну сторінку організації, яка здійснила сертифікацію https://i-itc.org/certified-companies/, за якою можна перевірити чинність сертифікату та відомості про його власника. Таким чином дану вимогу викласти в новій редакції без посилання на веб-сторінку:
«Копію сертифікату Міжнародної організації стандартизованих методів випробувань (Standardized Test Methods Committee (STMC)), що засвічує кваліфікацію виробника (або імпортера) витратних матеріалів, з застосування методів тестування якості витратних матеріалів, картриджів з принтером відповідно до методів випробувань ASTM / STMC при виробництві витратних матеріалів.»
Дата відповіді:
24.12.2024 16:04
Відповідь надана
Радіація
Номер:
05d2d727fc4d4eebb633a2b8c6a30ac0
Дата опублікування:
23.12.2024 18:39
Опис:
Шановний Замовнику! Вимога у додатку 4 до Тендерної документації - "Копії протоколів про проведення випробувань та визначення радіологічних показників безпеки на тонер, яким буде проводитися заправка картриджів замовника, що виданий органом з оцінки відповідності на радіаційну безпеку на його офіційному бланку та за встановленою їм формою.
5.2. Документ, підтверджуючий акредитацію органу з проведення досліджень у визначеній галузі та копію чинного договору на проведення досліджень між виробником товару або учасником торгів та органу з проведення досліджень".
Учасники не повинні мати дані документи, адже предметом закупівлі не є закупівля тонеру, а надання послуг з заправки та відновлення тонером. Учасники не є виробниками тонеру, а закуповують його у виробників для надання послуг і не забов'язані проводити радіаційну безпеку. Просимо надати роз'яснення чи посилання на норму законодавства, де зазначено, що надавачі послуг мають проводити випробування витратних матеріалів, а саме тонеру!
або
Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації!
Відповідь:
Відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Зауважимо, що екологічна спрямованість при визначенні предмета закупівлі забезпечує зменшення негативного впливу на стан здоров’я людини, а також ризики від цих впливів.
Заправка картриджів повинна проводитись із застосуванням високоякісних витратних матеріалів. Кожен потенційний учасник у даному випадку повинен отримати від виробника документи, підтверджуючі якість та радіаційну безпеку витратних матеріалів, а саме – тонеру, який він буде використовувати під час надання послуг Замовнику. Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Отже, цілком правомірно встановлені вимоги до учасників торгів надати документи підтверджуючі радіаційну безпеку витратних матеріалів, що використовуються учасником: Копії протоколів про проведення випробувань та визначення радіологічних показників безпеки на тонер, яким буде проводитися заправка картриджів замовника, що виданий органом з оцінки відповідності на радіаційну безпеку на його офіційному бланку та за встановленою їм формою.
Дата відповіді:
24.12.2024 16:05
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
4e48a9f1fcb940c7aab0d63492589caa
Дата опублікування:
23.12.2024 18:37
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на дискримінаційні вимоги в тендерній документації, а саме: У додатку 4 до Тендерної документації "Технічні вимоги до послуг по закупівлі" зазначено наступне: "Копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали запропонованих виробників, відповідно сертифікату походження (тонери, фотоциліндри, очищувальні та дозуючі леза, вали магнітні та первинного заряду, чіпи картриджів та інші основні комплектуючі) які використовуватимуться при наданні послуг з заправки/відновлення тонерних картриджів, є безпечними для оточуючого персоналу та застосування за призначенням, дійсні на момент розкриття пропозицій", "Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на станцію очистки картриджів, яка використовується для очистки лазерних картриджів від залишків тонеру під час робіт пов’язаних із заправкою/відновленням тонерних картриджів, дійсного на момент подання пропозицій" та "Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності умов діяльності компанії, яка має ліцензію на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження), вимогам безпеки та діючому санітарному законодавству України" . Ці вимоги є дискримінаційними, у зв'язку з тим, що з 01 жовтня 2023 року отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які видавала раніше виключно Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, більше не передбачене чинним законодавством (і відповідно не здійснюється єдиним уповноваженим на те державним органом), оскільки набули чинності зміни, внесені: - на підставі Закону № 2573-ІХ від 06.09.2022, відповідно до якого втратив чинність Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", статтями 10-12 якого саме й передбачалося отримання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи; - введеним, натомість, в дію з 01.10.2023 Законом України "Про систему громадського здоров’я" від 06.09.2022, яким не передбачене складання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи. У зв’язку з цими змінами законодавства Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на дату оголошення даної закупівлі НЕ видає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тому їх неможливо отримати під вищезазначену вимогу. Тобто, взяти участь у даній закупівлі можуть тільки учасники, на пропоновану якими продукцію наявні раніше видані висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які було видано в порядку, що передбачений вже нечинним законодавством України. І їх в країні аж один. Відповідно до практики оскарження в АМКу таких вимог , пропонуємо переглянути Вам рішення АМКу по закупівлі UA-2024-02-06-005585-a, в якому оскаржувальний орган визнав не правоправною таку вимогу, яка суперечить законодавству України. Просимо внести зміни до Тендерної документації шляхом виключення вищевказаних вимог,
Відповідь:
Доброго дня шановний потенційний учаснику! Ваше звернення було детально розглянуто та прийнято рішення щодо внесеня змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
24.12.2024 16:06