-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія
Завершена
95 472 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 477 360.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 477 360.00 UAH
Період уточнення:
19.12.2024 16:08 - 24.12.2024 00:00
Відповідь надана
Зауваження до вимоги
Номер:
f328953998594812b78fdc30cb7f2b93
Дата опублікування:
20.12.2024 16:05
Опис:
Шановний Замовник, у розділі 5 "Оцінка тендерної пропозиції" написано: Учасник у складі пропозиції надає звіт про проведення антикорупційного аудиту в учасника. Зауважуємо, що відповідно до частини 2 статті 61 Закону України "Про запобігання корупції" Керівник, засновники (учасники) юридичної особи забезпечують регулярну оцінку корупційних ризиків у її діяльності і здійснюють відповідні антикорупційні заходи. Для виявлення та усунення корупційних ризиків у діяльності юридичної особи МОЖУТЬ залучатися незалежні експерти, зокрема для проведення аудиту. Тобто проведення такого аудиту, це право а не обов'язок. На рівні обов'язку частина 2 статті 63 того ж Закону закріплює лише: антикорупційна програма, яка затверджується керівниками: 1) державних, комунальних підприємств, господарських товариств (у яких державна або комунальна частка перевищує 50 відсотків), де середньооблікова чисельність працюючих за звітний (фінансовий) рік перевищує п’ятдесят осіб, а обсяг валового доходу від реалізації продукції (робіт, послуг) за цей період перевищує сімдесят мільйонів гривень.
Вважаємо вимогу дискримінаційною та такою, що штучно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі.
Прохання привести тендерну документацію до вимог особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідь:
Шановний учаснику! Дякуємо за звернення. Висновок (звіт) про проведення антикорупційного аудиту в учасника вимагається задля підтвердження наявності в учасника не лише антикорупційної програми, але й для підтвердження відповідності діяльності учасника антикорупційному законодавству в більш ширшому розумінні, ніж просто затверджена антикорупційна програма. Висновок (звіт) про проведення антикорупційного аудиту також вимагається для підтвердження здійснення учасником індивідуальних заходів у сфері антикорупційного законодавства, та з метою надання підтвердження відповідності діяльності учасника вимогам вказаного законодавства; наявність такого позитивного висновку (звіту) в учасника свідчить, зокрема, про наявність та дотримання антикорупційної політики в учасника та дотримання ним антикорупційного законодавства та міжнародних стандартів у сфері запобігання корупції, зокрема, Кримінальної конвенції про боротьбу з корупцією (ETS 173) та Конвенції Організації Об’єднаних Націй проти корупції, Цивільної конвенції про боротьбу з корупцією, що ратифіковані Україною, статей 61, 62, 64 Закону України "Про запобігання корупції" тощо. Тож, враховуючи значну очікувану вартість процедури закупівлі відсутні підстави для внесення змін до документації. Вимога щодо надання учасником вищевказаної інформації встановлена у відповідності до пункту 28 Особливостей, а саме: "тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей", відповідно до вищезгаданої статті: "тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації". Дана вимога встановлені для всіх учасників і всі учасники процедури закупівлі можуть її виконати.
Дата відповіді:
23.12.2024 16:23