• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • Без аукціону
  • 1

Захисний костюм, маска панорамна, респіратор фільтруючого типу, фільтр комбінований

Торги не відбулися

1 183 918.39 UAH з ПДВ
Період уточнення: 19.12.2024 15:53 - 25.12.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо підтвердження захисту від Бойових отруйних речовин (зарину, зоману, VХ-газів, іприту, фосгену, дифосгену, синильної кислоти та ін.)

Номер: 36f9e600f6f84afc9fa11131aaa58346
Дата опублікування: 20.12.2024 17:27
Опис: Шановний Замовнику, хочемо Вам наголосити, що затребуваний Вами перелік документів - Декларація про відповідність вимогам Технічного регламенту ЗІЗ (ПКМУ № 771 від 21.08.2019), сертифікат(и) експертизи типового зразка (модуль В), висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи, інструкція та/або паспорт на виріб НЕ ПІДТВЕРДЯТЬ Вам захист від Бойових отруйних речовин типу зарину, зоману, VХ-газів, іприту, фосгену, дифосгену, синильної кислоти та інших! В даних документах просто непередбачено надання інформації щодо захисних властивостей протигазу від БОР (!). Затребувані Вами документи зможуть лише підтвердити захисні властивості ЗІЗОД від небезпечних промислових речовин (органічного та неорганічного походження, кислотних газів та їх випарів, сірчаного газу, хлористого водню, хлору, аміаку та його органічних похідних, оксидів азоту, випарів ртуті, сірководню), а також відповідність протигазу вимогам Технічного регламенту ЗІЗ (ПКМУ № 771 від 21.08.2019), но в жодному випадку не захист від Бойових отруйних речовин типу зарину, зоману, VХ-газів, іприту, фосгену, дифосгену, синильної кислоти та інших (!). В даному випадку необхідно вимагати що найменше Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ, або ж сам протокол випробувань із зазначенням захисних властивостей від БОР! Тобто, Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ - це документ оформлений ВИРОБНИКОМ ФІЛЬТРУ, в якому зазначаються і детально описуються захисні властивості фільтру за результатами випробувань на Бойові отруйні речовини із зазначенням часу захисної дії від отруйних речовин, в першу чергу, Нервово-паралітичної та Шкірно-наривної дії (до прикладу таких як зарин, зоман, іприт, VХ-гази та ін.)! Окрім цього даний документ має бути завірений підписом та печаткою виробника (!), що означає, що саме ВИРОБНИК ФІЛЬТРУ гарантує захисні властивості його продукції від Бойових отруйних речовин Загальноотруйної, Задушливої, Нервово-паралітичної та Шкірно-наривної дії. Такий підхід раціональний та об'єктивний, оскільки унеможливить свідомі маніпуляції зі сторони недобросовісних учасників, а відтак недопустить введення Замовника в оману. Вимагання Сертифікату якості від виробника фільтру в жодному випадку не призведе до дискримінації учасників, а навпаки створить передумови для добросовісної конкуренції, більшої відкритості та прозорості на всіх стадіях проведення цієї закупівлі. Будь-який реальний виробник, після проходження випробувань фільтру на Бойові отруйні речовини зможе власноруч оформити свій Сертифікат якості без будь-яких перешкод чи якихось додаткових фінансових затрат. Окрім цього, повідомляємо Вам, що Замовник вправі вимагати не тільки загальнообов’язкові документи які регламентуються Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 №124-VIII (а саме сертифікат експертизи зразка та декларація про відповідність технічному регламенту), але й інші документи які зможуть підтвердити відповідність запропонованого продукту, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі (інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати тощо), що в свою чергу передбачено пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (!). Невідповідність фільтру затребуваним технічним вимогам, внаслідок свідомих маніпуляцій недобросовісних учасників, може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами у випадку використання такої продукції за призначенням у разі застосування зброї масового ураження проти України в сучасних умовах воєнного стану. Враховуючи всю вищенаведену інформацію, просимо Замовника додати у перелік документів тендерної документації "Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ із зазначенням захисних властивостей від Бойових отруйних речовин типу зарин, зоман, іприт, VХ-гази, фосген, дифосген, синильна кислота та інші"
Відповідь: Доброго дня, Дякуємо за Ваше роз'яснення. Дана інформація буде нами врахована.
Дата відповіді: 23.12.2024 08:02
Відповідь надана

Костюми захисні Л-1

Номер: de5bc642baca4c079012d5c3eeac4177
Дата опублікування: 20.12.2024 14:16
Опис: Повідомляємо Вам, що за період 2014-2024 рр. на українському ринку присутня певна кількість юридичних осіб (підприємств, організацій, ФОП-ів) діяльність яких спрямована на реалізацію фальсифікованих ЗІЗОД, в т.ч. Костюмів легких захисних Л-1. Основні способи фальсифікації: перемаркування («перебиття» клейма) дати виготовлення на старих костюмах Л-1, які були «зняті зі зберігання» зі складів цивільної оборони ІІ групи в 2000-х роках та списані на утилізацію, оскільки дані костюми пройшли встановлений термін зберігання. Прийміть до уваги, в Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення Костюмів Л-1, виробляло б спеціальну прогумовану тканину, яка витримує не тільки небезпечні промислові речовини (органічного та неорганічного походження, кислоти, луги) але й Бойові отруйні речовини (в першу чергу шкірно-наривної дії типу іприт, люїзит). Додатковим підтвердженням факту маніпуляції зі сторони псевдо «українських виробників Костюмів Л-1» є те, що в Україні немає жодної лабораторії, яка має необхідну матеріально-технічну базу для проведення повноцінних випробувань хоча б на небезпечні промислові речовини (органічного та неорганічного походження, кислоти, луги). Проведення випробувань на Бойових отруйних речовинах в Україні взагалі не реальне завдання навіть в осяжному майбутньому, оскільки обіг і використання таких речовин чітко регламентується Організацією із заборони хімічної зброї (OPCW). Окрім цього, «вітчизняні виробники Костюмів Л-1» не можуть надати протоколи випробувань на Бойові отруйні речовини, які видані акредитованою іноземною лабораторією. Відтак, українські підприємства, які позиціонують себе виробниками Костюмів Л-1, не маючи відповідних технологій, не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з російської федерації – держави-агресора. Закупівля Костюмів Л-1 несе за собою не тільки фінансові ризики (спричинить недоцільне використання коштів) але й випадку використання такої продукції за призначенням (у разі застосування зброї масового знищення проти України в сучасних умовах воєнного стану або у разі виникнення надзвичайної ситуації на хімічно-небезпечних об’єктах господарювання, в т.ч. на об’єктах атомної енергетики) може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами! З метою недопущення закупівлі засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження, а також мінімізації всіх ризиків, які несе за собою закупівля Костюмів Л-1 просимо Вас розглянути варіант закупівлі сучасних засобів індивідуального захисту відомих світових товаровиробників!
Відповідь: Доброго дня, Дякуємо за Ваше роз'яснення. Дана інформація буде нами врахована.
Дата відповіді: 23.12.2024 08:01
Відповідь надана

Стосовно ТЗ Респіратор фільтруючий типу Р-2 (Додаток 3)

Номер: dbe363aed98b4c429a1ee2627232df34
Дата опублікування: 20.12.2024 09:40
Опис: Шановний замовнику. Згідно вимог ДСТУ EN 529:2006 півмаски фільтрувальні для захисту від аерозолів класу FFP2 мають НКЗ 12 ГДК з посиланням на стандарт ДСТУ EN 149. В стандарті ДСТУ EN 149 немає поділу або відповідних тестів для аерозолів в залежності від їх розміру. Тести стосуються всіх аерозолів (для класу FFP2 – до 12 ГДК). Що ви мали на увазі вимагаючи невідповідні стандарту вимоги? Цитата: «Призначений для захисту органів дихання грубодисперсних мінеральних і органічних аерозолів (тваринного і рослинного походження), а також синтетичних твердих з вмістом до 4 ГДК і від грубодисперсних аерозолів мало небезпечних шкідливих речовин з вмістом до 8 ГДК.» З якого стандарту взяті ці вимоги?
Відповідь: Доброго дня, Дякуємо за Ваше звернення. Усі зауваження буде враховано та внесено відповідні зміни до документації.
Дата відповіді: 20.12.2024 11:37
Відповідь надана

Стосовно ТЗ маски (Додаток 3)

Номер: 592ebba5b6654876960c3769762dbd77
Дата опублікування: 20.12.2024 09:30
Опис: Шановний замовнику. Засоби захисту органів дихання згідно вимог Технічного регламенту відносяться до третьої категорії ризиків. Згідно вимог стандарту ДСТУ EN 136:2003 маски діляться на класи: CL1, CL2, CL3. Що ви мали на увазі вказуючи: «Маска загального призначення, категорії 2?»
Відповідь: Доброго дня, Дякуємо за Ваше звернення. Усі зауваження буде враховано та внесено відповідні зміни до документації.
Дата відповіді: 20.12.2024 11:37
Відповідь надана

Стосовно технічного завдання (Додаток 3)

Номер: e96ee0a5b2344f3281be07f107ee28f3
Дата опублікування: 20.12.2024 09:08
Опис: Шановний замовнику. Дуже дивно, що в технічному завданні ви вказуєте продукцію (ППМ-88), що випускається тільки на заводах російскої федерації, а також вказуєте де необхідно взяти цю продукцію. Цитата з ТЗ (Додаток 3): "Купити панорамну маску або купити панорамний протигаз ви можете в магазині Спецпром-КР."
Відповідь: Доброго дня, Дякуємо за Ваше звернення. Усі зауваження буде враховано та внесено відповідні зміни до документації.
Дата відповіді: 20.12.2024 11:38