• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«Нове будівництво місцевої автоматизованої системи та засобів оповіщення та інформування населення в населених пунктах Ржищівської міської територіальної громади Обухівського району Київської області» Коригування (1 черга будівництва)

Підрядник повинен – виконати Роботи з якістю і обсягами відповідно до проектної документації; – мати встановлені законом дозволи на виконання окремих видів Робіт; – до початку виконання Робіт надати Замовнику документи (сертифікати якості тощо), що підтверджують якість матеріалів та устаткування при будівництві об’єкта; – забезпечити безперешкодний доступ на Об’єкт представникам технічного та авторського нагляду; – вжити заходів щодо недопущення передачі без згоди Замовника проектної документації (примірників, копій) третім особам; – здійснювати експертну перевірку (при визначеній будівельними нормами необхідності), випробовування Робіт, матеріалів, конструкцій виробів, устаткування, тощо, які використовуються для виконання Робіт, та повідомляти про це Замовника після завершення перевірки; – передати Замовнику у порядку, передбаченому чинним законодавством України та Договором, закінчені роботи; – погоджувати у письмовій формі із Замовником залучення Субпідрядників для виконання Робіт; – координувати діяльність Субпідрядників на будівельному майданчику, якщо інше не пердбачено договором субпідряду. Підрядник несе перед Замовником відповідальність за дії Субпідрядників такою ж мірою, як і за власні дії; – забезпечити необхідними якісними матеріалами, конструкціями, виробами та устаткуванням відповідно до відомості ресурсів, погодженої із Замовником; – у разі виявлення невідповідності матеріальних ресурсів встановленим вимогам у найкоротші строки провести заміну цих ресурсів за рахунок Підрядника; – залучати до виконання Робіт робітників та інженерно-технічних працівників достатньої кількості та відповідної кваліфікації; – забезпечити ведення та передачу Замовнику в установленому порядку документів про виконання Договору; – своєчасно усувати недоліки Робіт, допущені з його вини; – відшкодувати відповідно до чинного законодавства України та умов цього Договору завдані Замовнику збитки; – інформувати в установленому порядку Замовника про хід виконання зобов’язань за Договором, обставини, що перешкоджають його виконанню, а також про заходи, необхідні для їх усунення; – забезпечувати додержання працівниками, в т.ч. субпідрядниками, правил i норм техніки безпеки, гігієни праці, протипожежної охорони тощо. –забезпечити вивіз сміття, будівельних машин та механізмів, тимчасових споруд власними силами та за свій рахунок; – вживати заходів до збереження майна, переданого Замовником протягом виконання Робіт; – виконувати інші обов’язки, які передбачені вимогами чинного законодавства. Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (із змінами)

Торги не відбулися

2 487 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 878.00 UAH
Період уточнення: 19.12.2024 14:53 - 31.12.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо експертного звіту "нової" проектно-кошторисної документації

Номер: 610336d83daa48b1a1124b3077c426e8
Дата опублікування: 21.12.2024 18:25
Опис: Шановний Замовнику та чиновники, які його представляють! Майже три роки повномасштабної війни, змінюються люди, обставини, але дещо залишається незмінним – спроби деяких замовників вимагати від учасників завідома неможливих до виконання умов, які призводять до неможливості економії коштів під час проведення закупівлі. Зрозумійте вже, будь ласка, що часи змінилися і будь-які маніпуляції та спроби проведення тендерів для «своїх» не пройдуть. Будь-які такі дії є очевидними для всіх, залишаються назавжди в Інтернеті та на Прозоро і безумовно стають об’єктом розслідувань та підставою для порушення кримінальних справ щодо розтрати бюджетних коштів. Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що у разі, якщо Учасник пропонує «еквівалент» обладнання, то він повинен обов’язково погодити його з Замовником та з розробником існуючого проєкту, пройти за власний рахунок повторну експертизу нової проєктно-кошторисної документації. Пропозиція при цьому додатково повинна містити порівняльну таблицю характеристик обладнання що вимагається та пропонованого (при цьому технічні характеристики пропонованого обладнання повинні бути не гіршими від характеристик обладнання, що вимагається технічним завданням, в тому числі таблицею 1 цього Додатку), детальні фото пропонованого обладнання (фото упаковки, фото обладнання з чотирьох бокових сторін, зверху та знизу, фото повинні бути здійснені таким чином, щоб існуючі на обладнанні чи упаковці надписи могли чітко бути прочитаними), скан-копію експертного звіту (висновку) нової проектно-кошторисної документації та/або посилання на відкриті державні реєстри, де такий звіт (висновок) розміщений. Ця вимога є дискримінаційною, обмежує конкуренцію і значно звужує коло потенційних учасників. Право на пропозицію еквіваленту безпосередньо та безумовно передбачено чинним законодавством України. При цьому можливості щодо встановлення додаткових умов, окрім підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам запроєктованого обладнання або наявності кращих характеристик, законодавством жодним чином не передбачено. Тому Ваші дії є протизаконними та такими що порушують Закон України «Про публічні закупівлі», антимонопольне законодавство, законодавством щодо захисту конкуренції. По-перше, Еквівалент — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. Заміна обладнання на еквівалентне не впливає на конструктивні, технічні та технологічні рішення проєкту і не є коригуванням проєкту. Подання в тендерній пропозиції «еквівалента» говорить про те, що учасник пропонує щось рівноцінне, заміну іншим товаром, аналогічним за технічними, функціональними та якісними характеристиками, що спроможне виконати проєктні рішення, і коригувати проєктну документацію в результаті такої заміни не потрібно, це свідчить про відповідність тендерної пропозиції проєктним рішенням та тендерній документації. По-друге, вимога замовників про необхідність коригування проєкту та повторну експертизу відкоригованої проєктно-кошторисної документації вже неодноразово розглядалась Комісією АМКУ і за результатами розгляду така вимога визнавалась дискримінаційною. Зокрема в рішенні Комісії № 9309-р/пк-пз від 28.05.2024 по закупівлі № UA-2024-05-06-007067-a Комісія дійшла висновку, що Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у документації зазначеної вимоги. За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які у разу запропонування еквівалентного обладнання погодять його з розробником проєкта та пройдуть за свій рахунок повторну експертизу до момента укладання договору про закупівлю, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. По-третє, вимога містить умову щодо погодження відкоригованої документації з розробником існуючого проєкту. Така вимога щодо погодження з будь-якою третьою стороною, а саме комерційною організацією, з якою учасник, що пропонує еквівалент, не має жодних стосунків і яка жодним чином не зобов’язана вступати з учасником у стосунки, реагувати на їх запити та щось їм погоджувати, є дискримінаційною та її виконання не залежить від спроможностей або волі учасників. Вказана вимога залежить лише від волі сторонньої комерційної структури – реагувати чи не реагувати на запити учасників, яким чином і в які строки тощо, що жодним чином не передбачено чинним законодавством України. Згідно з п. 6.1 Настанови щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво ДСТУ 8907:2019 строки проведення експертизи проектної документації на будівництво становлять: - для об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками становить не більше ніж 30 календарних днів. Тобто навіть якби ця вимога не була дискримінаційної та необґрунтованою, яким чином, на Вашу думку, учасник за 14 днів, які у нього є на підготовку та подання пропозиції, може розробити нову проєктно-кошторисну документацію, погодити її із Замовником і розробником існуючого проєкту, та провести експертизу, яка займає 30 днів??? У зв’язку з викладеним, наполегливо просимо видалити вказану вимогу з тендерної документації, про що внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до положень ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз “або еквівалент”. При цьому Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Тому норми законодавства Закомником не порушуються. Повідомляємо, що роботи, що є предметом даної закупівлі, здійснюються у відповідності до існуючого проекту. Проект складений на основі застосування певного виду обладнання та устаткування, яке має визначені технічні характеристики. Проектом передбачена конкретна кількість залученого обладнання, яка якраз і обумовлена технічними характеристиками обладнання та устаткування. Розробник проекту відповідає за працездатність системи та відповідність проекта нормам діючого законодавства, в тому числі ДБН А.2.2.3:2004 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" тож, якщо змінюється обладнання то саме розробник проекту і лише він має спеціальні знання для прийняття рішення в комплексі чи залишиться система працездатною з "еквівалентом" обладнання. У зв’язку з чим до складу вимог тендерної документації включено необхідність надання документів чи інформації, які підтверджують відповідність еквіваленту, запропонованого учасником. Як Вами було правильно зазначено, що згідно з п. 6.1 Настанови щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво ДСТУ 8907:2019 строки проведення експертизи проектної документації на будівництво становлять: - для об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками становить не більше ніж 30 календарних днів. Тобто менше 30 днів , а не саме 30 днів, то строк отримання висновку експертизи не буде максимальним, що передбачено зазначеною нормою, а таким, що не призведе до порушення законодавства про публічні закупівлі. Виходячи з вищевикладеного відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 23.12.2024 16:13
Відповідь надана

Щодо погодження Технічного завдання

Номер: ee198f90da334ec7ac9c680321d51275
Дата опублікування: 20.12.2024 15:41
Опис: Шановний замовнику! Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №733 від 27.09.2017 зі змінами згідно з Постановами КМ №270 від 08.03.2024: Створення та модернізація місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення здійснюються згідно із законодавством на підставі рішень місцевих органів виконавчої влади (органів місцевого самоврядування) за погодженням технічного завдання на створення (модернізацію) місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення з відповідним структурним підрозділом з питань цивільного захисту Автономної Республіки Крим, обласних держадміністрацій та територіальним органом ДСНС. Просимо Вас завантажити в електронну систему закупівель Технічне завдання, що погоджене Київською ОВА та територіальним органом ДСНС. Також просимо надати інформацію чи погоджена інтеграція МАСЦО Ржищівської міської територіальної громади Обухівського району з ТАСЦО Київської області та яким чином передбачена така інтеграція.
Відповідь: Шановний Учаснику. Тендерна документація даної закупівлі складена у відповідності до положень ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень п. 28 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" і містить всі необхідні дані для складання Учасниками своїх тендерних пропозицій, технічне завдання даної закупівлі відповідає вимогам постанови Кабінету Міністрів України №733 від 27.09.2017 зі змінами згідно з Постановою КМУ №270 від 08.03.2024, Наказу МВС № 93 від 08.02.2019р. «Про затвердження Інструкції щодо практик чи процедур проектування, дослідження, введення в експлуатацію, експлуатації та технічного обслуговування (супроводження) автоматизованих систем централізованого оповіщення». З урахуванням вищевикладеного відсутні підстави для внесення додаткових даних до складу тендерної документації даної закупівлі.
Дата відповіді: 23.12.2024 14:44