• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (09134200-9 Дизельне паливо; 09132000-3 Бензин)

Завершена

15 847 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 158 470.00 UAH
Період уточнення: 19.12.2024 14:14 - 24.12.2024 00:00
Відповідь надана

внести зміни у тендерну документацію

Номер: 4d5d42531e53456e951934902b94f653
Дата опублікування: 20.12.2024 15:43
Опис: ЗВЕРНЕННЯ (в межах публічної закупівлі UA-2024-12-19-012816-a) ТОВ «ПОДІЛЛЯНАФТОТРЕЙД» має намір стати учасником публічної закупівлі UA-2024-12-19-012816-a (Нафта і дистиляти код ДК 021:2015 – 09130000-9, Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3)). п. 1 Додатку 2 до тендерної документації «Детальний опис предмета закупівлі» визначає «Місце поставки товару» - АЗС Постачальника (АЗС розташовані в радіусі 5-ти кілометрів від адреси Замовника), при цьому не встановлюючи кількість таких АЗС. При цьому пункти 3 і 4 Додатку 2 до тендерної документації встановлюють, що «Кількість АЗС - не менше чотирьох, які повинні бути розташовані в радіусі 5-ти кілометрів від бази Замовника (м. Мукачево, вул. Ужгородська, 17А), але при умові що одна з АЗС повинна бути розташована в радіусі 1-ого кілометра від бази Замовника.» Хочемо зазначити, що всупереч законодавству, яке регламентує публічні закупівлі – у тендерній документації Замовника не прослідковується економічна доцільність поставлених умов (з метою обрання найкращої пропозиції Учасників) та не обгрунтовано саме таку кількість АЗС і їх відстань. Як наслідок – такі умови Замовника штучно обмежують можливість участі інших суб'єктів господарювання у даній публічній закупівлі, оскільки являються дискримінаційними. Враховуючи те, що не зрозуміло, чому Учасник повинен мати саме 4 АЗС в радіусі не більше 5 км від бази Замовника, при умові що одна з АЗС повинна бути розташована в радіусі 1-ого кілометра від бази Замовника, вважаємо економічно обгрунтованою та недискримінайційною нормою наступний варіант – 2 АЗС в м. Мукачево в радіусі 5-ти кілометрів від бази Замовника, при умові що одна з АЗС повинна бути розташована в радіусі 2,5 кілометра від бази Замовника. Зазначені зміни до Тендерної документації Замовника дозволять залучити більшу кількість учасників, отримати більше пропозицій і кращі ціни закупівлі. Беручи до уваги вищенаведене - просимо внести відповідні зміни в пункти 3 і 4 Додатку 2 до тендерної документації публічної закупівлі UA-2024-12-19-012816-a.
Відповідь: Вважаємо не дискримінаційною нашу вимогу щодо кількості АЗС ( не менше чотирьох, які повинні бути розташовані в радіусі 5-ти кілометрів від бази Замовника (м. Мукачево, вул. Ужгородська, 17А), але при умові що одна з чотирьох АЗС повинна бути розташована в радіусі 1-ого кілометра від бази Замовника). що передбачена п. 2 Технічної вимоги, з наступних підстав: По-перше товар Поставляється не на базу Учасника (за паливом Замовник їде за свій рахунок та використовуючи свій час на транспорті та іде пішки з каністрами). Якби поставка пального здійснювалася на базу Замовника, то вищенаведені вимоги дійсно б були дискримінаційними. По-друге заправленню майже щоденно підлягають біля 110 одиниць інструментів з двигунами внутрішнього згоряння, а саме: бензоріз, віброплита, молоток відбивний, оприскувач, смієтзбирач, травозбирач, кущоріз, висоторіз, бензопили, газонокосарки, мотокоси. Заправлення цих інструментів здійснюється з каністр які наповнюються виконавцями робіт, озеленювачами, механіком на АЗС до якої ідуть зазвичай пішки. Також генератори електроенергії від 7 до 44 kW в кількості 6 штук, які так само як і у випадку інструментів заправляються з каністр за якими зазвичай пішки ходить закріплена за ними відповідальна особа. Біля 60 одиниць транспортних засобів як то вантажні та легкові автомобілі, мікроавтобус, розміточна машина, трактори та екскаватори потребують майже щоденне заправлення на АЗС. Тому Ваша пропозиція змінити пункти тендерної документації до наявності 2 АЗС в м. Мукачево в радіусі 5-ти кілометрів від бази Замовника, при умові що одна з АЗС повинна бути розташована в радіусі 2,5 кілометра від бази Замовника аж ніяк у нашому випадку не є логічною та економічно вигідною для підприємства, оскільки витрачається робочий час водіїв, озеленювачів, майстрів, виконавців робіт та кошти територіальної громади міста на заправку вищеперерахованих інструментів, генераторів та транспортних засобів. По-третє, відповідно до зазначених вимог тендерної документації Учасник не обмежений обов’язковою наявністю власних або орендованих АЗС, а має можливість зазначити АЗС своїх партнерів, незалежно від договірних відносин та торгової марки (логотипу) АЗС. Тобто Учаснику необхідно мати будь-які договірні відносини (без обмежень) с операторами АЗС, які знаходяться в 5 км від місця знаходження Замовника, одна з яких повина бути в радіусі 1 км. Також слід зазначити що Учасник необмежений у праві побудувати АЗС, придбати від інших в тій кількості та на тій відстані яка необхідна для потреб Замовника. Також зазначаємо, що вимоги тендерної документації повністю узгоджуються з положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» , а незгода суб`єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність тендерної пропозиції суб`єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними. Враховуючи те, що при проведенні Торгів, Замовник перш за все повинен керуватися інтересами власного підприємства, а не бізнес – інтересами Учасників, вважаємо за необхідне залишити вимоги тендерної документації без змін. Також слід зазначити, що якщо Вас щось не влаштовує в технічній документації то Ви вправі оскаржити умови тендеру в Антимонопольний комітет України в порядку пунктів 50-59 Особливостей (Постанова № 1178) та ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата відповіді: 23.12.2024 16:42