• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з прибирання приміщень адміністративної будівлі Запорізької обласної ради

Завершена

2 040 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 400.00 UAH
Період уточнення: 17.12.2024 14:47 - 23.12.2024 00:00
Відповідь надана

ТЗ

Номер: 625da922c8634a3a8ed2f7bea19c7435
Дата опублікування: 20.12.2024 10:58
Опис: Шановний Замовник, надайте інформацію про середнью чисельність осіб які щоденно знаходяться на об'єкті , для розрахунку кількості засобів особистої гігієни (туалетний папір, рідке мило тощо)
Відповідь: Інформація про середню чисельність осіб які щоденно знаходяться на об'єкті - 1 000
Дата відповіді: 20.12.2024 15:39
Відповідь надана

розрахунок

Номер: 3534d833b6ff4a0c944c583778461bec
Дата опублікування: 20.12.2024 10:57
Опис: Шановний замовник , просимо вказати всі необхідні дані для проведення вірного розрхунку чисельності працівників згідно з Міжгалузевими нормами чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проєктні організації), затвердженими наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 11.05.2004 № 105, а саме : коефіцієнт заставленості по кожному виду приміщення, окремо площу жіночих та чоловічих туалетів, також кількість устакування в туалетах (раковини , унітази, пісуари) окремо жіночих та чоловічих. Без цих даних неможливо надати вірний розрахунок, який ви вимагаєте у складі пропозиції.
Відповідь: коефіцієнт заставленості по кожному виду приміщення: 1. Сужбові кабінети – коефіцієнт заставленості 0,21-0,40 2. Гардероби – коефіцієнт заставленості 0,20 3. Холи, вестибюлі – коефіцієнт заставленості 0,41-0,60 4. Туалети 5. Коридори – коефіцієнт заставленості до 0,20 6. Сходові клітини – коефіцієнт заставленості до 0,20 7. Інщі місяця загального користування – коефіцієнт заставленості 0,21-0,40 окремо площу жіночих туалетів -209,5 м2 (унітази – 48, раковини - 48) чоловічих туалетів, - 166,7 м2 (унітази – 35, раковини - 35) пісуари відсутні в одному туалеті встановлено не більше 2-х раковин та унітазів
Дата відповіді: 20.12.2024 15:38
Відповідь надана

ВИМОГА

Номер: f332d15cddb14d40a0fc146227bd798b
Дата опублікування: 19.12.2024 18:56
Опис: ДИСКРИМІНАЦІЯ ТА НЕВІДПОВІДНІСТЬ ЧИННОМУ ЗАКОНОДАВСТВУ УКРАЇНИ Шановний Замовнику, У тендерній документації міститься вимога щодо надання у складі пропозиції: "копій чинних довідок, виданих у термін не раніше 01.12.2024, які підтверджують проходження медичного огляду всіх працівників учасника, що будуть залучені для виконання договірних зобов’язань на об’єкті Замовника." Просимо надати обґрунтування цієї вимоги, зокрема вказати норми чинного законодавства України, які визначають, що довідки мають бути видані "у термін не раніше 01.12.2024". Зазначаємо, що відповідно до законодавства медичний огляд працівників проводиться один раз на рік, а його результати залишаються чинними протягом цього періоду. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки: Обмежує участь потенційних учасників – наші працівники пройшли медичний огляд у жовтні–листопаді 2024 року, що підтверджується відповідними документами, однак ми не можемо взяти участь у цій закупівлі через необґрунтовану вимогу щодо терміну видання довідок. Порушує принципи рівності учасників – вимога виключає учасників, які мають чинні довідки, видані раніше зазначеного терміну, незважаючи на те, що їхні працівники повністю відповідають необхідним вимогам. Маємо аналогічний досвід, необхідну матеріально-технічну базу та кваліфікований персонал, однак зазначена вимога позбавляє нас можливості взяти участь у закупівлі. Просимо переглянути дану вимогу та привести її у відповідність до норм чинного законодавства України. У разі відмови залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав.
Відповідь: Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Один з кваліфікаційних критеріїв, визначених Замовником в п.п. 2.3. п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (далі – п.п. 2.3.), є: «Копії чинних довідок, видані в термін не раніше 01.12.2024, які підтверджують проходження медичного огляду всіх працівників учасника, що будуть залучені для виконання договірних зобов’язань на об’єкті Замовника.». Як зазначив Скаржник: «відповідно до законодавства медичний огляд працівників проводиться один раз на рік, а його результати залишаються чинними протягом цього періоду». Договір з переможцем Процедури закупівлі планується укласти з 01.01.2025 терміном на один рік тому Замовник вважає обґрунтованою вимогу що довідки мають бути видані "у термін не раніше 01.12.2024". Замовник вважає що зміни тендерної документації під умови Скаржника та визначення терміна довідок «у жовтні–листопаді 2024 року» є не обґрунтованими тому що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання наведених вище вимог Документації та не підтвердив, яким чином наведена умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі та унеможливлює надання документів зазначених в п.п. 2.3., у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги. Згідно визначення Закону: переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною. Відповідно до пункту другого частини другої статті 22 Закону документація конкурсних торгів повинна містити кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством. Інформація про спосіб документального підтвердження викладена Замовником в п.п. 2.3. Таким чином, при визначенні переможця буде вивчатися наявність документів зазначених в п.п. 2.3.
Дата відповіді: 20.12.2024 15:28