• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

легковий автомобіль (для службового користування)

Торги не відбулися

360 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
Період уточнення: 29.08.2018 11:15 - 04.09.2018 18:00
Відповідь надана

Шановний замовник! Ваша конкурсна документація має дискримінаційні ознаки, також відсутнє обгрунтоване посилання на конкретну торговельну марку! Вимагаємо внести зміни!

Номер: b64f99ca6a604632b7807826b3a5b10e
Дата опублікування: 29.08.2018 17:39
Опис: Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути ОБГРУНТОВАНИМ, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, без будь-якого обгрунтування, зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є виключно характеристиками конкретної марки автомобіля, лише однієї моделі конкретного виробника і виключають наявність еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які б призвели до економії та ефективного використання бюджетних коштів. Потенційний Учасник торгів, може запропонувати Вам автомобіль іншої марки, який буде дешевший, більш технологічний, єкономічний, з кращими показниками, але з іншими характеристиками. Формально це є приводом для дискваліфікації Участника торгів, як такого, чия пропозиція більш вигідна, але характеристики якого не суттєво відрізняються від тих, що вказав Замовник. Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб, з максимальною економією та ефективністю, повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників а документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Також зверніть увагу що: Медичний заклад закуповує автомобіль який призначений для перевезення певних категорій пасажирів (пацієнтів та хворих) та пасажирів певних професій (медперсонал), тому відповідно до абзацу 67 Ст .1 Закону України «Про автомобільний транспорт» він закуповує транспортний засіб спеціалізованого призначення - транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, інвалідів, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, швидка медична допомога, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо). Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 232 від 02.10.2000 затверджений Перелік спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів галузі охорони здоров'я України, що відносяться до складу (категорії) санітарних. Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 1150 від 27.12.2013 затверджений «Табель матеріально-технічного оснащення Центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги та його підрозділів» який включає: Автомобіль СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ легковий повнопривідний або легковий, для здійснення медичного обслуговування на дому та здійснення централізованих функцій (логістика біоматеріалів, забезпечення вакцинами, управлінські функції), та спеціалізований автомобіль з ношами для транспортування хворих на хронічну патологію до закладів охорони здоров'я другого рівня. Тоб-то закуповувати відповідно до законодавства потрібно автомобілі легкові, та легкові повнопривідні але виключно транспорті засоби СПЕЦІАЛІЗОВАНІ, про що робиться відповідний запис в свідоцтві про державну реєстрацію транспортного засобу в територіальному сервісному центрі МВС України. Потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і в разі задоволення скарги буде поданий позов до суду з вимогою компенсації плати за подання скарги та судовий сбір з відповідальних осіб тендерного комітету. Є судовий прецедент по подібним спорам http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594
Відповідь: Тендерну документацію на закупівлю: основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 34110000-1 Легкові автомобілі (легковий автомобіль (для службового користування) розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Крім того, в тендерній документації зазначено вираз «або еквівалент», тобто учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником. Договір про закупівлю укладається за результатами торгів, якими передбачено вираз "або еквівалент". В примітках до тендерної документації на закупівлю, а саме: Додаток 3 «Технічні вимоги» вказано: всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Також зазначимо, що технічні характеристики, вказані замовником у тендерній документації ніяким чином не порушують принців закупівель, передбачених ст. 3 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, не дискримінація їх, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Правила і критерії опубліковані в повному обсязі, заздалегідь, в порядку, передбаченому Законом. Будь-який учасник має змогу безперешкодно використати власні досягнення задля отримання переваги над іншими учасниками і подання найвигіднішої для замовника пропозиції. Тобто цей принцип в повній мірі дотриманий в цих торгах і ваше твердження щодо його порушення є Не обґрунтованим. Вказана Вами законодавча база не стосується даної закупівлі, оскільки Ви посилаєтеся на Примірний табель матеріально-технічного оснащення Центру первинної медичної (медико-санітарної) затверджений Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 1150 від 27.12.2013, який є таким, що втратив чинність. Відповідно до діючого Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу найменування обладнання, устаткування та засобів (надалі - Табель) включає: Автомобіль легковий повно привідний або легковий. Тобто Табель не встановлює обмеження виразом «спеціалізований».
Дата відповіді: 31.08.2018 14:16