• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Вивіз твердих побутових відходів, (код ДК 021:2015 (CPV) 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)

Усі документи тендерної пропозиції, які готуються учасником, повинні бути складені українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.

Завершена

3 056 078.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 134.54 UAH
Період уточнення: 16.12.2024 17:43 - 21.12.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо усунення дискримінаційних умов закупівлі

Номер: f3d227f9c8fb48fa880cc792b2e3651e
Дата опублікування: 20.12.2024 18:51
Опис: До уваги Замовника! На підставі аналізу тендерної документації щодо закупівлі «Вивіз твердих побутових відходів (код ДК 021:2015 (CPV) 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) в закладах Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації» звертаємо увагу на наявність дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та створюють нерівні умови для потенційних учасників. 1. Технічні вимоги до обладнання та матеріально-технічної бази Встановлення вимог щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів, обладнання/інструментів та технологій (Додаток 1 до тендерної документації) є дискримінаційним. Вимога щодо наявності сміттєвозів з конкретними параметрами без альтернативних варіантів обмежує коло потенційних учасників. Пропонуємо дозволити використання сміттєвозів з різними об’ємами бункерів та без прив’язки до специфічних типів завантаження. 2. Аналогічні договори Встановлення вимоги щодо надання не більше трьох договорів, укладених не раніше 2022 року, та з великою кількістю об’єктів одночасно є необґрунтованим. Пропонуємо: • Дозволити надання будь-якої кількості договорів, що підтверджують відповідний досвід. • Зняти обмеження щодо дати укладення договорів, залишивши лише вимогу про їх виконання. • Прибрати вимогу щодо великої кількості об’єктів одночасно або уточнити конкретну кількість об’єктів. 3. Сертифікація за стандартами ISO Встановлення таких сертифікацій як обов’язкових є надмірним, оскільки вони не впливають на якість послуг з вивезення відходів. Це створює додаткові фінансові та організаційні бар’єри для потенційних учасників. Просимо переглянути та прибрати зазначені умови тендерної документації та внести відповідні зміни з метою усунення дискримінаційних вимог до потенційних учасників. Це дозволить забезпечити прозорість, відкритість та конкурентність закупівлі відповідно до вимог законодавства України «Про публічні закупівлі». В іншому випадку залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України з метою захисту наших прав та забезпечення рівних умов участі в закупівлі.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! На Ваше звернення повідомляємо, що підстави викладені у Вашому зверненні не призводять до дискримінації учасників та вимог, які обмежують конкуренцію та створюють нерівні умови для потенційних учасників з наступних підстав. Замовник повідомляє, що з врахуванням навантаження вивезення відходів яке обумовлене 98 адресами передбаченими додатком 3 тендерної документації, а також з урахуванням військового стану та постійними повітряними тривогами, виїзди/в’їзди до закладів освіти у денний/нічний час, проїзні частини поряд з такими і міжквартальні під’їзди до таких закладів перевантажені автотранспортом в тому числі за рахунок автомобілів власників з сім’ями які переховуються у бомбосховищах. В деяких випадках щільність забудови унеможливлюють безперешкодний доступ сміттєвозів за рахунок їх маневреності та за габаритами. Також коротка база і радіус повороту транспортного засобу із зменшеними габаритами полегшеного типу виникає з інженерно-технічної необхідності замовника, забезпечує маневреність безпосередньо на територіях навчальних закладах та збір відходів у важкодоступних місцях, зменшує час їх перебування на території навчальних закладів, що позитивно впливає на екологічне середовище та знижує час шуму, що впливає на процес навчання та виховання. що потребує коротку базу і радіусу повороту транспортного засобу. Подібні функції частково виконують сміттєвозами з переднім навантаженням контейнерів з відходами. Передне завантаження відходів у сміттєвоз дозволяє заїзд на території навчальних закладів виключаючи потребу розвертання сміттєвозу для заїзду на територію заднім ходом в тому числі здійснення додаткових маневрів на території навчального закладу, збору відходів у важкодоступних місцях, скорочення часу збору, екологічного та шумового навантаження. Щодо надання аналогічних договорів повідомляємо наступне. Встановлення вимоги подання договорів укладених не раніше 2022 року та вимоги, що такі договори повинні підтверджувати спроможність надання послуг для великої кількості об’єктів одночасно не є дискримінаційною умовою з врахуванням введеного воєнного стану в Україні так як замовник повинен пересвідчитися, що учасники можуть дійсно надавати послуги після введення воєнного стану та спроможні надавати послуги вивезення відходів з великої кількості об’єктів протягом доби/тижня та такі учасники виконували послуги з таким навантаженням та за великою кількістю об’єктів. Одночасно повідомляємо, що якщо учасники підтвердять спроможність вивезення відходів в певному звітному періоді з великою кількістю об’єктів (адрес), що підтверджується загальною кількістю договорів наданих ним у складі власних пропозицій це буде вважатись достатнім підтвердженням спроможності учасників надати послуги для великої кількості об’єктів одночасно. ISO 9001:2018 — це міжнародний стандарт, що впроваджує на підприємстві вимоги до системи управління якістю, ефективності управління відходами в організації, оптимізації процесів управління відходами, управління можливих ризиків, управління персоналом та постачальників, документування та контроль, підтримки загальної структури для вдосконалення процесів і зменшення витрат, тощо. ISO 14001:2015 — це міжнародний стандарт, який впроваджує на підприємстві вимоги до системи управління навколишнім середовищем. Основною метою цього стандарту є зменшення негативного впливу на діяльність організації на навколишнє середовище, включаючи ефективне управління ресурсами, зниження забруднення та впровадження сталих практик, цей стандарт включає вимоги щодо зменшення кількості відходів, їх управління, переробки, відновлення/видалення, а також забезпечення відповідності екології. Враховуючи стандарти ISO які встановлені тендерної документацією, вони прямо впливають на якість надання послуг та зменшення впливу на навколишнє середовище при наданні таких, що є особливо важливим при наданні послуг навчальним закладам. Окрім вищевикладеного, при визначені вимог до предмета закупівлі Замовник виходить з вимог законодавства про здійснення публічних закупівель та власних потреб до предмета закупівлі. Згідно із Законом «Про публічні закупівлі», саме замовника наділено повноваженнями вирішувати, які вимоги пред’являти до предмету закупівлі. Замовник для здійснення своєї господарської діяльності визначає потребу у необхідних товарах, роботах та послугах і у подальшому відповідатиме за те, щоб закуплений товар, роботи або послуги були належними та виконали свою функцію. Замовник витрачає та є відповідальним за витрату бюджетних коштів. Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у відповіді на запит 232/2016 надало роз’яснення, що замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. У вашому зверненні відсутні посилання на порушення, не обґрунтовано в чому полягає порушення саме Ваших прав. Слід також зазначити, що якщо у учасників є можливість залучення співвиконавця для надання послуг, що є предметом закупівлі у разі такої можливості безпосередньо у учасника який бажає прийняти участь у закупівлі.
Дата відповіді: 23.12.2024 15:40