• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 5

Установка насосна пересувна нафтогазопромислова на автомобільному шасі, ДК 021:2015 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби

Торги не відбулися

114 523 504.20 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 145 235.04 UAH
Період уточнення: 16.12.2024 15:51 - 18.02.2025 00:00
Відповідь надана

Request

Номер: 020d3cdde8d2414dae4e300489e53128
Дата опублікування: 17.02.2025 13:12
Опис: Dear customer! We are a company - the leader of the world market for the production of automotive equipment with many years of experience. Our main advantages are direct production of goods, quality goods, long service life, full responsibility for warranty and post-warranty service. We are sure that your company is interested in buying a quality product from a reliable manufacturer. We sincerely wish to take part in your purchase and deliver the highest quality goods. For proper and complete preparation of the tender offer, we need additional time. Please take into account our interest in the purchase and extend the deadline for submitting bids. We hope for a positive decision on your part! Шановний замовник! Ми компанія - лідер світового ринку виробництва автомобільної техніки з багаторічним досвідом. Нашими основними перевагами є безпосереднє виробництво товару, якісний товар, довгий строк експлуатації, повна відповідальність за гарантійне та післягарантійне обслуговування. Ми впевнені, що ваша компанія зацікавлена в купівлі якісного товару в надійного виробника. Ми щиро бажаємо взяти участь у вашій закупівлі та поставити товар найвищої якості. Для належної та повної підготовки тендерної пропозиції нам потрібен додатковий час. Просимо врахувати нашу зацікавленість до закупівлі та продовжити термін для подачі тендерних пропозицій. Сподіваємось на позитивне рішення з вашого боку!
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовник не вбачає можливим продовжити термін подання пропозицій, оскільки це суперечить графіку фінансування проекту.
Дата відповіді: 19.02.2025 10:16
Відповідь надана

Зміна умов оплати

Номер: 5da161f0d57f445ea70be74326279bc5
Дата опублікування: 14.02.2025 11:50
Опис: Шановний замовнику! Ви абсолютно точно виключаєте можливість зміни умов оплати і введення авансового платежу на всіх стадіях виконання замовлення?
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовник не вбачає можливим внести зміни в умови оплати, оскільки це суперечить інтересам компанії та затвердженому графіку фінансування даного проекту.
Дата відповіді: 17.02.2025 09:52
Відповідь надана

Питання по технічних характеристиках

Номер: df65956d609f494bb7e0f3cbcc38ba66
Дата опублікування: 27.01.2025 16:16
Опис: Шановний замовнику! Ми український виробник автомобільної техніки з більш ніж 20 річним досвідом. Для якісного проектування та підбору обладнання для установки пересувної нафтогазопромислової на автомобільному шасі, просимо Вас розширити технічну специфікацію уточненими вимогами щодо: 1. Технічних параметрів рідин, які мають транспортуватися в ємності та перекачуватися плунжерним та відцентровим насосами, а саме: 1) Зазначити перелік рідин; 2) Вказати фізико-хімічні властивості кожної з рідин (густина та в’язкість при робочих температурах); 3) Зазначити діапазон робочих температур рідини 4) Зазначити наявність та масову концентрацію твердих включень (тип включень, максимальна концентрація включень, максимальний діаметр частинок 4) Зазначити наявність та об’ємну концентрацію агресивних компонентів (сірка, сірководень). 2. Визначити необхідність оснащення відцентрового насосу системою вакуумування та вимог до неї (висота забору рідини яку має забезпечувати дана система). 3. Вказати режими роботи насосів: 1) Проектне розрідження на всмоктуванні відцентрового насосу при номінальних параметрах роботи. 2) Максимальний можливий тиск на всмоктуванні відцентрового насосу при роботі з підпором. 4. Також просимо зазначити призначення відцентрового насосу та вимоги до його підключення (розмір та тип під’єднання, схема підключення). Ця інформація є критично важливою для оптимального проектування системи та ефективного підбору обладнання, яке відповідатиме всім експлуатаційним вимогам і забезпечуватиме надійність роботи. У зв’язку з цим та для того щоб Ви отримали бажану техніку просимо Вас подовжити термін подачі пропозицій до 27.02.2025 року. Заздалегідь дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику! Установка насосна пересувна нафтогазопромислова на автомобільному шасі призначення для нагнітання в свердловину різноманітних технологічних рідин таких як вода, кислотні, тампонажні, бурові, буферні розчини, полімери, гелеві системи з закріплювачем та інших під високим тиском. Для цього використовуються плунжерний насос, характеристика якого вказана в технічній документації. Конструкція насоса з діаметром плунжера 3,5 дюйма дозволяє перекачувати цей спектр рідини з високою концентрацію твердих частинок таких як цемент, пісок або пропант. На жаль точну характеристику кожної рідини надати неможливо, оскільки при різних технологічних операціях використовуються різні рідини. Наприклад густина тільки пластової рідини може коливатися від 1010 кг/м3 до 1300 кг/м3. Відцентровий насос використовується як допоміжний для створення підпору на плунжерний. Його параметри мають бути такими, які мають забезпечити безперебійну роботу плунжерного насоса. Тому в технічній характеристиці вказано його продуктивність при робочому тиску. Забір рідини буде здійснюватися з ємності на самій установці або з зовнішнього джерела. Розмір, тип під’єднання та схема підключення насоса ми очікуємо у Ваші технічній пропозиції. Обмеження щодо розміру установки вказані в пункті 22.5 правил дорожнього руху України. Термін подання тендерних пропозиції буде продовжено лише до 21.02.2024року, оскільки це крайній термін для можливості виконання бюджетного плану компанії.
Дата відповіді: 29.01.2025 15:48
Відповідь надана

Подовження термінів подачі пропозицій

Номер: a03e1c01ba0048f7a8454da10e4476de
Дата опублікування: 27.01.2025 15:47
Опис: Щановний замовник, ми плануємо прийняти участь у даній закупівлі та готуємо для Вас вигідну пропозицію, проте нам необхідно більше часу у зв'язку з чим просимо подовжити термін подання пропозицій до 21 лютого Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Шановий учаснику! Замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями.
Дата відповіді: 28.01.2025 15:05
Відповідь надана

Подовження термінів подачі пропозицій

Номер: 8dc0cc9dc8cf4d57aba2a7e802e65a47
Дата опублікування: 27.01.2025 10:48
Опис: Шановний Замовнику! У зв'язку з необхідністю додаткового часу на опрацювання технічної частини тендерної документації, та як наслідок підготовки якісної та виваженої пропозиції, яка б відповідала всім вимогам тендеру, просимо подовжити термін кінцевої подачі пропозицій до 07.02.2025 року Ми щиро цінуємо вашу співпрацю та розуміння. Сподіваємось на позитивне рішення з вашого боку.
Відповідь: Шановий учаснику! Замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями.
Дата відповіді: 28.01.2025 15:04
Відповідь надана

Роз'яснення щодо додатка 3.1

Номер: b97b302c428f4ac48c593a7dbdafaf7c
Дата опублікування: 17.01.2025 16:01
Опис: 1. Просимо дати роз'яснення щодо додатка 3.1 до яких саме доріг відноситься обмеження за габаритами та навантаження на осі з вимоги: Шасі автомобіля не повинно перевищувати дозволені габарити та навантаження на вісі (п. 22.5 ПДР України) при експлуатації по дорогам загального користування України / The chassis of the car should not exceed the permitted dimensions and axle load (clause 22.5 of the Road Traffic Act of Ukraine) when operating on public roads of Ukraine. 2. Просимо виправити помилку у додатку 3.1. Двічі згадується пункт: Проживання та всі трансфери за рахунок Постачальника / Accommodation and all transfers at the expense of the Supplier.
Відповідь: Шановий учаснику! Замовником буде внесено відповідні зміни до документації та оголошення.
Дата відповіді: 20.01.2025 16:38
Відповідь надана

Зміни умов оплати

Номер: 1e92c0c1fff94117a461f3bd2f235c30
Дата опублікування: 09.01.2025 10:54
Опис: Шановні коллеги, для можливості надання найнижчої (найвигіднішої) вартості обладнання, тим сасим екномії коштів для Вашого підприємства , просимо Вас внести наступні зміни в умови оплати, а саме викласти в наступній редакції: 1.Перший авансовий платіж в розмірі 30 (тридцять) % вартості всього Товару здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) календарних днів з дня надання Постачальником банківської гарантії повернення авансового платежу у разі невиконання або неналежного виконання зобов'язань за Договором. 2. Другий авансовий платіж в розмірі 60 (шістдесят) % вартості Товару здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) календарних днів з дня надання Постачальником: - Листа-повідомлення про готовність Товару до відвантаження. - Скан-копії паспорту або аналогічного документу, передбаченого виробником; 3. Третій платіж в розмірі 10 (десяти) % вартості Товару здійснюються протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю.
Відповідь: Шановний учасник! Замовник не вбачає можливим внести зміни в форму оплати, це суперечить інтересам компанії та затвердженому графіку фінансування даного проекту
Дата відповіді: 09.01.2025 11:43
Відповідь надана

Подовження терміну подачі пропозицій

Номер: 6394d79a0e874f2ba96d32b18df83f9d
Дата опублікування: 09.01.2025 10:26
Опис: Шановний Замовнику! У зв'язку з необхідністю додаткового часу на опрацювання тендерної документації в технічній частині, просимо продовжити термін подачі пропозицій до 25.01.2024 року. Завчасно дякуємо!
Відповідь: Шановний учаснику! Замовником буде внесено відповідні зміни
Дата відповіді: 09.01.2025 11:03
Відповідь надана

Продовження терміну подання тендерних пропозицій

Номер: 4ebe2a580d62428399861975802ab509
Дата опублікування: 06.01.2025 13:00
Опис: Доброго дня! У зв'язку зі святковими днями у завода-виробника для оформлення банківської гарантії та детальної підготовки перекладу технічної документації іноземного виробника потрібен додатковий час, тому звертаємось з проханням перенести дату подання комерційної пропозиції на 31.01.2025р. Заздалегідь дякуємо та сподіваємось на подальшу плідну співпрацю.
Відповідь: Шановний учаснику! Замовником буде внесено відповідні зміни
Дата відповіді: 07.01.2025 16:46
Відповідь надана

Timing for Act of Acceptance Document / Request to Allow Payment in USD

Номер: 374643fb415f429dba71b3a3880ffced
Дата опублікування: 03.01.2025 16:57
Опис: Dear valuable Client, We are submitting this letter to express our questions regarding certain provisions in the tender documentation for the procurement of mobile oil and gas pump stations on a truck chassis (DK 021:2015 34140000-0, Heavy-duty Motor Vehicles). While we are fully committed to participating in this tender, we would like to urgently raise certain commercial points below that are critical in ensuring a competitive offer from us. 1. Timing for Act of Acceptance Document As per our understanding, the Client wishes to complete the Act of Acceptance 15 days after the delivery of goods. This is probably in order to ensure that the equipment functions properly before releasing the payment. On the other hand, current international project financing and insurance policies generally mandate that the issuance of Acceptance be prior to delivery. Without this, we would be unable to ensure comprehensive risk coverage for the project, which unfortunately makes this term a deal-breaker for us. However, there is a reasonable alternative solution. We would kindly request the Client to consider to revise the Act of Acceptance after FAT, but before delivery (i.e. after successful completion of Factory Acceptance Tests) to enable the insurability of payment risks and protect both parties. This revision would work as follows; • Our product testing process (Inspection and Testing Plan) is compliant with API standards and we conduct a comprehensive Factory Acceptance Test to ensure all functionalities meet required specification. The Client is always invited to attend these tests to witness and ensure all is as required. The Client is additionally presented with a quality file, including all quality control documentation and checkpoints along the design and manufacturing process. • The L/C terms (for releasing payment) would now be adjusted to also include the shipping documents, which means the Seller cannot get paid before actually delivering the equipment to the Client (please refer to our next point in this letter). • The Seller’s performance bond is retained for the duration of the warranty, which means any defects discovered after delivery are also covered under this bond in addition to the Contract. 2. L/C Payment Requirements The current tender documents specify payment by L/C upon Act of Acceptance. In line with our previous comment, we would kindly request the Client to adjust this to include; • Act of Acceptance at or after Factory Acceptance Tests, and also • Shipping documents to confirm insurance and freight This would still eliminate risks for the Client and also make the project financeable/insurable under current international regulations. 3. 4. Request to Allow Payment in USD According to the tender documents, the currency of payment is specified as Hryvnia (UAH). Although this is not a deal-breaker, we would still kindly request that the payment is made in United States Dollars (USD) instead of Hryvnia. Insurance of currency risk under the current state of affairs is likely to bring a great addition to the project cost. We believe the suggested revision would better align with global financing practices and therefore ensure a significantly more competitive offer. (An alternative method would be to retain Hryvnia (UAH) as payment currency but put a cap on the UAH - USD exchange rate, with the payment to be adjusted to compensate thereafter.) ________________________________________ We strongly believe that these requests are reasonable and will work in the best interest of all stakeholders. Our aim is to provide you with a very attractive offer. Should you require any clarification or further discussion, please do not hesitate to contact us. In the meantime, our technical team is working on the project and we will contact you with any technical questions / clarification requests that may arise. We thank you for understanding in advance and hope for your favorable response.
Відповідь: Шановний учасник! 1. Що до валюти оплати то згідно умов тендерної документації торги проводяться в гривні Розділ І. Загальні положення Пункт 6 Валютою тендерної пропозиції є національна валюта України - гривня. Ціна тендерної пропозиції формується Учасниками з урахуванням всіх витрат Учасника. Учасник-резидент розраховує загальну вартість тендерної пропозиції з урахуванням умов п.1.6. Додатку 4 до цієї ТД та вносить в електронну систему закупівель через електронний майданчик ціну тендерної пропозиції (Р) у гривні, розраховану за наступною формулою: Р = загальна вартість тендерної пропозиції у гривні без ПДВ. Учасник-нерезидент розраховує загальну вартість тендерної пропозиції з урахуванням умов пункту 1.6 Додатку 4 до цієї ТД та вносить в електронну систему закупівель через електронний майданчик Загальну вартість тендерної пропозиції (Р) у грн, розраховану за наступною формулою: Р = загальна вартість тендерної пропозиції в євро (EUR) або у доларах США (USD) * курс НБУ гривні (UAH) до євро (EUR) або до долара США (USD) на дату оголошення процедури закупівлі. Відповідно до Додатку 5 Тендерної документації «Проект договору» Пункт 3.1. Ціна Товару в Договорі визначається в __________ (для резидента - в національній валюті України, для нерезидента – в іноземній валюті, визначеній умовами тендерної пропозиції) та вказується у Специфікації до цього Договору. Відповідно для нерезидента оплата буде здійснюватися в іноземній валюті. 2. П. 5.16 Проекту договору передбачає можливість проведення контролю якості товару до відправки Замовнику (для виявлення можливих недоліків для усунення їх до відправки товару а також є можливість скласти Акт проведення заводських випробувань в присутності замовника), але оплата за товар можлива тільки після підписання обома Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар яка, підписується після фактичного отримання товару. Також зважаючи на діючий військовий стан на території України технічні спеціалісти ПАТ Укрнафта не завжди мають можливість провести вхідний контроль за межами території України. Зважаючи на вище викладене ПАТ Укрнафта вважає недоцільним внесення змін що до складання Акту приймання передачі.
Дата відповіді: 06.01.2025 14:43