-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів - за кодом ДК 021:2015 - 50320000-4 (Послуги з заправки і відновлення картриджів)
Завершена
525 170.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 630.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 630.00 UAH
Період уточнення:
16.12.2024 13:39 - 23.12.2024 00:00
Відповідь надана
стандарти ASTM / STMC
Номер:
03a84794cde148d2b68be6682923a225
Дата опублікування:
18.12.2024 16:46
Опис:
Шановний замовник! Поясніть будь ласка, що таке стандарти ASTM / STMC, яким мають відповідати витратні матеріали що використовуються для надання послуг, сертифікат виробника яких з підтвердженням відповідності цим стандартам Ви вимагаєте від учасників у складі документів тендерної пропозиції? Яким чином вимога щодо надання цих документів, яким Вами надано статус "інших", має відношення до предмету закупівлі? Яким нормативно-правовим документом та/або законодавчим актом передбачена відповідність витратних матеріалів стандартам ASTM / STMC?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до оголошеної закупівлі та за запитання. Звертаємо Вашу увагу, що вимоги до учасників встановлюються замовником при проведенні відкритих торгів з особливостями враховуючи специфіку предмета закупівлі та застосовуються з метою забезпечення максимальної ефективності при здійсненні закупівлі, залучення учасника, який спроможний належно, якісно та своєчасно виконати зобов‘язання за договором. Згідно з абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
STMC (Standardized Test Methods Committee) є міжнародною організацією, що використовує і розповсюджує систему єдиних стандартів, що застосовуються для перевірки якості картриджів, інших витратних матеріалів. Компанія використовує 2 основні стандарти: ASTM F2036 та ASTM F1856. Перший застосовується для вимірювання якості чорного кольору та білого фону, другий – для вимірювання якості барвника. Використання цих стандартів дозволить заощадити час, не розробляти власні технології оцінки, убереже від можливих похибок, що виникають під час використання самостійно придуманих методів. З іншого боку, отримані результати можна зіставляти завдяки єдиному стандарту всіх методів оцінки. Кожна компанія може використати свою технологію оцінки якості, але в цьому випадку технологія, що використовується, може мати вади, що впливають на адекватність оцінки. Використання стандартизованих методів дозволяє уникнути цих проблем. Сертифікація STMC дає: Можливість об'єктивно порівняти свої результати тестів із тестами виробника (вендора, дистриб'ютора). Можливість об'єктивно оцінювати та порівнювати роботу різних витратних матеріалів, що використовуються для відновлення картриджів. Можливість встановити допуски відхилень параметрів продукції. Можливість використовувати логотип STMC, що має світове визнання, для маркування своєї продукції та в рекламних матеріалах. Перед процедурою картриджі встановлюються в друкарське обладнання. Після цього починається сам тест — запускається процес друку, який зупиняється або закінчиться вся фарба, або до появи дефектів. Прилади зважуються перед початком перевірки, після неї та після остаточного очищення. Це дозволить визначити рівень витрат матеріалу під час циклу. Потім визначається середня витрата тонеру під час друку, а також загальна кількість використаного матеріалу. Під час перевірки тестується якість чорного кольору та фону. Для вимірювання рівня витрати тонера через тисячу сторінок проводяться вимірювання на точних терезах. Залежно кількості тонеру в картриджі, перевіряють від 1 до 3 раз. За результатами тестів виводяться оцінки виміряних параметрів.
Таким чином, наявність у виробника (або імпортера) тонеру сертифікату, який підтверджує відповідність витратних матеріалів що використовуються для надання послуг, стандартам ASTM / STMC дозволить Замовнику запевнитись у тому, що даний тонер відповідає найвищим міжнародним стандартам якості.
Дата відповіді:
20.12.2024 12:36
Відповідь надана
Щодо неправомірної вимоги
Номер:
5df136b875f946b2a3dcab3c298301c9
Дата опублікування:
18.12.2024 16:44
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на дискримінаційну вимогу в тендерній документації, а саме: У додатку 5 до Тендерної документації зазначено наступне: "10.4. Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на станцію очистки, яка використовується для очистки елементів друкуючого обладнання від залишків тонеру під час робіт пов’язаних із технічним обслуговуванням та ремонтом друкуючого обладнання, дійсного на момент розкриття пропозицій" та "10.11.2 Копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали запропонованих виробників, відповідно сертифікату походження (тонери, фотоциліндри, очищувальні та дозуючі леза, вали магнітні та первинного заряду, чіпи картриджів та інші основні комплектуючі) які використовуватимуться при наданні послуг з заправки/відновлення тонерних картриджів, ремонту та сервісного обслуговування електронного, комп’ютерного та периферійного обладнання, є безпечними для оточуючого персоналу та застосування за призначенням, дійсні на момент розкриття пропозицій". Ці вимоги є дискримінаційними, у зв'язку з тим, що з 01 жовтня 2023 року отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які видавала раніше виключно Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, більше не передбачене чинним законодавством (і відповідно не здійснюється єдиним уповноваженим на те державним органом), оскільки набули чинності зміни, внесені: - на підставі Закону № 2573-ІХ від 06.09.2022, відповідно до якого втратив чинність Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", статтями 10-12 якого саме й передбачалося отримання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи; - введеним, натомість, в дію з 01.10.2023 Законом України "Про систему громадського здоров’я" від 06.09.2022, яким не передбачене складання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи. У зв’язку з цими змінами законодавства Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на дату оголошення даної закупівлі НЕ видає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тому їх неможливо отримати під вищезазначену вимогу. Тобто, взяти участь у даній закупівлі можуть тільки учасники, на пропоновану якими продукцію наявні раніше видані висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які було видано в порядку, що передбачений вже нечинним законодавством України. Просимо внести зміни до Тендерної документації шляхом виключення вищевказаних вимог,
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до оголошеної закупівлі. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
Дата відповіді:
20.12.2024 12:35
Відповідь надана
Щодо дискримінаційної вимоги
Номер:
3c1fe5605d8c4f58acfdbf6a9e5d8d20
Дата опублікування:
18.12.2024 16:41
Опис:
Шановний Замовнику! У Додатку 5 до тендерної документації зазначено, що учасник має надати: "10.3. Копії документів, що підтверджують наявність в учасника станції очистки (технічний паспорт виданий учаснику/ оборотно-сальдова відомість або витяг з неї/діючий договір оренди станції). Виробництво станції очистки або власність торгової марки повинно підтверджуватись копією атестата виробництва, або копією документу на власність торгової марки/знаку для відповідного обладнання ". Дана вимога "Виробництво станції очистки картриджів або власність торгової марки повинно підтверджуватись копією атестата виробництва, або копією документу на власність торгової марки/знаку" є дискимінаційною та обмежує потенційне коло учасників, оскільки участь у закупівлі можуть прийняти тільки ті учасники, які є власниками торгової марки/знаку станції очистки картриджів чи мають на неї атестат виробництва. Якщо потенційним учасником станція очистки картриджів було придбана в 2011 році та виробник не надає йому атестат виробництва на неї, то він (учасник) не має змоги прийняти участі в даній закупівлі.
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення даної вимоги.
Відповідь:
Встановленою вимогою Замовник ніяким чином не дискримінує учасників торгів та не нівелює принципи публічних закупівель. Так як у вимозі відсутні обмеження щодо участі у закупівлі виключно виробників станції очистки картриджів. Крім того, вимога надати «технічний паспорт/оборотно-сальдова відомість або витяг з неї/договір оренди тощо» дозволяє встановити наявність в учасника станції очистки картриджів. Стосовно потреби надати «копію атестата виробництва, або копію документу на власність торгової марки/знаку», то вона допомагає з’ясувати, чи учасник при купівлі у виробника (продавця) обладнання отримав у власність саме станцію очистки картриджів, а не інше обладнання, що не дозволяло б в повній мірі якісно виконати вимоги Замовника щодо надання послуг. Звертаємо увагу, що «копія атестата виробництва, або копія документу на власність торгової марки/знаку» є документами, що наявні у виробників станцій очистки картриджів, а тому учасник, який не є виробникам обладнання, може без будь-яких перешкод отримати зазначені документи у виробника (продавця) разом з технічним паспортом.
Дата відповіді:
20.12.2024 12:33
Відповідь надана
Щодо дискримінаційної вимоги
Номер:
c1c020eea19d4f4fad22e25bc03f92ea
Дата опублікування:
18.12.2024 16:40
Опис:
Шановний Замовнику!
Просимо Вас прибрати дискримінаційну вимогу, яка порушуює принципи добросовісної конкуренції, а саме : " Довідка про наявність в м. Хмельницький сервісного центру із вказанням адреси і годин роботи, наявність якого буде забезпечувати оперативне та безперебійне обслуговування. учасник повинен підтвердити наявність власного сервісного центру у м. Хмельницький, про що у складі документів тендерної пропозиції учасника надається інформаційна довідка (гарантійний лист) довільної форми з обов’язковим зазначенням його адреси та графіку роботи.". Дана вимога суттєво звужує коло потенційних учасників, які мають можливість приймати участь та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі.
Згідно з Законом України "Про Публічні закупівлі" Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Або просимо надати посилання на норму законодавства україни де дозволене висування таких вимог?
Відповідь:
Встановленою вимогою Замовник ніяким чином не дискримінує учасників торгів та не нівелює принципи публічних закупівель. Дана вимога встановлена виключно для забезпечення потреби Замовника в швидкості надання послуг. Адже так як підприємтсво є об’єктом критичної інфраструктури, послуга має виконуватись вчасно – згідно п.1. додатку 5., а саме : «Заправка і відновлення картриджів здійснюється в день отримання заявки від Замовника на проведення робіт із заправки (відновлення) картриджів, впродовж не більш одного робочого дня. Роботи виконуються на території Виконавця. Транспортування картриджів здійснюється за рахунок Виконавця послуги»
Територіальне розташування Учасника-виконавця за межами м.Хмельницький унеможливить виконання поставлених завдань. Натомість даний пунк не є дискримінаційним, тому що будь який учасник може користуватись послугами субпідрядника, який і має сервісний центр у м.Хмельницький
Дата відповіді:
20.12.2024 12:33