• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Надання послуг по доступу до мережі Інтернет

Завершена

247 104.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 235.52 UAH
Період уточнення: 13.12.2024 19:31 - 20.12.2024 00:00
Відповідь надана

Вимога про усунення порушення та внесення змін до Тендерної документації щодо місця надання послуг та розподіл закупівлі по лотам.

Номер: 7bc7e2374cad4c388a21b774afaed18e
Дата опублікування: 18.12.2024 12:21
Опис: Добрий день. Закупівля за предметом: Послуги провайдерів ДК 021:2015: 72411000-4 Постачальники Інтернет-послуг. У пункті 4.3 розділу І тендерної документації, зазначено, що: «Місце надання послуг: 63002, Україна, Харківська область, Богодухівський район, Перелік адміністративних будівель, в яких надаються послуги». Додаток 2 до тендерної документації, містить розгорнуту дислокацію з вказівкою адрес розташування адміністративних будівель по Богодухівському району. Це означає, що один провайдер має мати електронну комунікаційну мережу за усіма 24, вказаними у додатку адресами. Вважаємо, що об’єднання в одному додатку такої кількості адрес дискримінує постачальників електронних комунікаційних послуг, що провадять діяльність на території Богодухівського району на ринку послуг доступу до Інтернет і не мають точок підключень по усім 24, і не зможуть взяти участь у цій Закупівлі. Як наслідки, у закупівлі не зможе взяти участь жоден з учасників. З метою уникнення такої ситуації є необхідність у поділі цієї Закупівлі на лоти у яких розділені місця надання послуг за адресами на вибір Замовника. Щодо поділу на лоти предмета закупівлі. Відповідно до розділу I «Загальні положення» Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Згідно Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону № 922 передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У зв’язку з вище наведеним вимагаємо внести зміни до тендерної документації та розділити закупівлю на лоти за місцем надання послуг.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 15 Особливостей предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - Порядок). Відповідно до пункту 5 розділу І Порядку замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Поділ предмета закупівлі на лоти – це право замовника, а не його обов’язок. Відповідно до частини 2 статті 4 Закону у річному плані повинна міститися, зокрема назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Інформація про лоти, крім тендерної документації, повинна зазначатися також в річному плані та оголошенні про проведення відкритих торгів. Відповідно до пункту 54 Особливостей замовникам надано право вносити зміни не тільки до тендерної документації, а й до оголошення про проведення відкритих торгів. При цьому вносити зміни до річного плану та етапі здійснення закупівлі не передбачено законодавством, та і технічними можливостями електронного майданчика теж. Відповідно до статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану . Якщо будуть внесені зміни до тендерної документації та оголошення, замовник матиме невідповідність тендерної документації , оголошення про проведення відкритих торгів та річним планом (зміни до якого не має прав внести).
Дата відповіді: 19.12.2024 10:33