• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021-2015:09310000-5 - Електрична енергія ( електрична енергія )

Завершена

27 834 752.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 139 173.76 UAH
Період уточнення: 13.12.2024 14:08 - 18.12.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: af3e54c8f22c49d0acfdb652b8393b94
Дата опублікування: 17.12.2024 19:27
Опис: Шановний замовнику, у Додатку 8 п. 36 міститься вимога щодо надання “Довідка від оператора системи розподілу, до електричних мереж якого приєднані об’єкти Замовника з інформацією про кількість споживачів, яких обслуговує Учасник на території здійснення діяльності відповідного оператора системи розподілу. ” Порушення принципів публічних закупівель: Згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: • Недискримінація учасників; • Добросовісна конкуренція серед учасників; • Прозорість та відкритість процедур закупівлі. Замовник не обґрунтував необхідності надання зазначеної довідки. А отже не зрозуміло, яким чином наявність довідки про кількість споживачів впливає на якість чи можливість постачання електричної енергії. Законодавство не встановлює такої вимоги для учасників ринку електричної енергії. Тож це призводить до необґрунтованого обмеження кола учасників. • Вимога створює нерівні умови для учасників, оскільки надання такої довідки залежить від волі ОСР, з яким учасник не має зобов’язання надавати подібну інформацію. Тобто ставит Учасника у співзалежність в третьої сторони. • Жоден нормативно-правовий акт (зокрема, Закон України «Про ринок електричної енергії», Правила роздрібного ринку електричної енергії (ПРРЕЕ), затверджені постановою НКРЕКП № 312 від 14.03.2018) не містить вимоги щодо підтвердження кількості споживачів на території конкретного ОСР як умови для участі у закупівлях. • Учасник ринку електричної енергії має право здійснювати свою діяльність на підставі ліцензії та договору з оператором системи розподілу, і цього є достатньо для підтвердження його кваліфікації. Також хочемо зазначити, що у ОСР відсутній обов'язок надавати таку довідку. • Оператори системи розподілу (ОСР) не зобов’язані надавати учасникам ринку довідки про кількість споживачів, яких вони обслуговують. Це створює ситуацію, коли учасник не зможе отримати таку довідку через відмову ОСР, що не залежить від самого учасника. Це є дискримінацією за ознакою доступу до документів. Вимога щодо надання довідки від ОСР з інформацією про кількість споживачів: не має об’єктивного та правового обґрунтування; Порушує принципи недискримінації та добросовісної конкуренції у публічних закупівлях; Обмежує коло потенційних учасників без належної підстави, надаючи перевагу постачальникам, які вже діють на території конкретного ОСР. Просимо Забезпечити дотримання принципів рівного доступу та добросовісної конкуренції під час проведення закупівлі. Вилучити вищезазначені дискримінаційні умови. Звертаємо увагу, що за порушення законодавства про публічні закупівлі винні особи несуть відповідальність. У випадку незадоволення цієї вимоги, буде подана скарга до АМКУ, що затягне процедуру закупівлі і призведе до несприятливих для замовника наслідків.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення. Дана вимога встановлена з метою отримання об’єктивної та достовірної інформації чи зобов’язаний потенційний постачальник мати центри обслуговування споживачів та або кол-центри на території місцезнаходження Замовника, які, у тому числі, можуть приймати звернення/скарги/претензії Замовника, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. Вимога щодо надання учасником вищевказаної інформації встановлена у відповідності до пункту 28 Особливостей, а саме: "тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей", відповідно до вищезгаданої статті: "тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації". Дана вимога встановлена для всіх учасників і всі учасники процедури закупівлі можуть її виконати.
Дата відповіді: 18.12.2024 10:49
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: ad70115074134bfeb98dc03c1d888163
Дата опублікування: 17.12.2024 19:04
Опис: Шановний замовнику, у Додатку 8 п. 56 міститься вимога щодо надання “Інформація або акт звірки від оператора системи передачі (НЕК Укренерго) з інформацією щодо відсутності заборгованості учасника за договором електропостачальника про надання послуг з передачі електричної енергії, з накладеним КЕП оператора системи передачі (НЕК Укренерго). Дані у такому документі мають бути вказані станом на дату не більше місячної давнини відносно подання документу” З цього приводу повідомляємо наступне, Повідомляємо, що договір про врегулювання небалансів електричної енергії з НЕК "Укренерго" є публічним та укладається сторонами з урахуванням статті 634 Цивільного кодексу України та розміщено на офіційному сайті НЕК «УКРЕНЕРГО» https://ua.energy/ шляхом Повідомлення про приєднання до договору про врегулювання небалансів електричної енергії. Окрім того, Постачальники електроенергії можуть входити до іншої балансуючої групи та укладати договори в паперовій формі з накладанням печатки. Відповідно до вище зазначеного, повідомляємо, що учасник входить до іншої балансуючої групи та для підтвердження інформацією щодо відсутності заборгованості може надати довідку від своєї балансуючої групи. Відповідно, надання довідки від сторони (НЕК "Укренерго") з якою у Учасника немає договірних відносин є дискримінаційною вимогою, що обмежує доступ до участі у закупівлях для потенційних учасників, зокрема Скаржника. Відповідно довище зазначеного просимо: Забезпечити дотримання принципів добросовісної конкуренції та недискримінації під час проведення закупівлі. Вилучити вищезазначені дискримінаційні умови.
Відповідь: Шановний Учаснику дякуємо за Ваше звернення. Дана вимога встановлена з метою підтвердження, що потенційний Учасник в повній мірі зможе забезпечити Замовника безперебійним постачанням електричної енергії, оскільки наявність заборгованості перед НЕК «УКРЕНЕРГО», може бути підставою для набуття потенційного учасника статусу «дефолт», в результаті чого постачання Замовнику буде здійснювати постачальник «останньої надії». Водночас у публічному доступі інформація щодо відсутності заборгованості у конкретного учасника відсутня. Вимога щодо надання учасником вищевказаної інформації встановлена у відповідності до пункту 28 Особливостей, а саме: "тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей", відповідно до вищезгаданої статті: "тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації". Дана вимога встановлена для всіх учасників і всі учасники процедури закупівлі можуть її виконати.
Дата відповіді: 18.12.2024 10:49
Відповідь надана

Щодо звіту про проведення антикорупційного аудиту

Номер: 715beaa98438439dbee994b9affda21d
Дата опублікування: 17.12.2024 17:00
Опис: У Додатку 8 п. 12 міститься вимога до учасників публічних закупівель “На виконання Закону України «Про запобігання корупції» юридичні особи забезпечують розробку та вжиття заходів, які є необхідними та обґрунтованими для запобігання і протидії корупції у діяльності юридичної особи. Кожна юридична особа, насамперед та, що виконує або має намір долучитися до виконання робіт та надання послуг за рахунок коштів державного бюджету, повинна мати відповідну систему менеджменту протидії корупції. Згідно з частиною другою статті 61 Закону України «Про запобігання корупції» для виявлення та усунення корупційних ризиків у діяльності юридичної особи можуть залучатися незалежні експерти, зокрема для проведення аудиту. Учасник у складі пропозиції надає висновок (звіт) про проведення антикорупційного аудиту в учасника, що свідчить, зокрема, про наявність та дотримання антикорупційної політики в учасника та дотримання ним антикорупційного законодавства та міжнародних стандартів у сфері запобігання корупції, зокрема, Кримінальної конвенції про боротьбу з корупцією (ETS 173) та Конвенції Організації Об’єднаних Націй проти корупції, Цивільної конвенції про боротьбу з корупцією, що ратифіковані Україною, статей 61, 62, 64 Закону України «Про запобігання корупції», у тому числі: відсутність фактів вчинення (участі у вчиненні) посадовими та службовими особами учасника, іншими особами, які виконують роботу та перебувають з учасником у трудових відносинах, корупційних правопорушень, пов’язаних з діяльністю юридичної особи (учасника), відсутність фактів поведінки, яка може бути розціненою як готовність вчинити корупційне правопорушення, пов’язане з діяльністю юридичної особи (учасника); підтвердження наявності в антикорупційних документах учасника вичерпного переліку та опису антикорупційних заходів, стандартів, процедур та порядку їх виконання (застосування), зокрема, порядку проведення періодичної оцінки корупційних ризиків у діяльності юридичної особи (учасника), а також порядку регулярного звітування уповноваженої особи, відповідальної за реалізацію антикорупційної програми учасника перед засновниками (учасниками) юридичної особи (учасника). Висновок (звіт) про проведення антикорупційного аудиту має бути виданий учаснику не раніше 2022 року в результаті реалізації діяльності з надання правової допомоги адвокатським об'єднанням або адвокатом України або адвокатським бюро учаснику, у розумінні Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», на підтвердження чого у складі пропозиції учасника повинен бути наданий відповідний документ, передбачений пунктом 4 частини першої статті 1 вказаного закону, оформлений належним чином і у відповідності до вимог законодавства України. У разі надання висновку (звіту) про проведення антикорупційного аудиту адвокатським бюро (надалі – АБ) у складі пропозиції учасника надаються відповідні підтверджуючі документи щодо АБ, а саме: відповідний документ про створення АБ, письмове повідомлення відповідної ради адвокатів регіону про створення (або реорганізацію) АБ від адвокату, який створив АБ, подане згідно з вимогами законодавства УкраїниУ разі надання висновку (звіту) про проведення антикорупційного аудиту адвокатським об'єднанням (надалі – АО) у складі пропозиції учасника надаються відповідні підтверджуючі документи щодо АО, а саме: відповідний документ про створення АО, статут (в чинній редакції) АО з наданням пошукового коду доступу (результатів надання адміністративної послуги), за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту, письмове повідомлення відповідної ради адвокатів регіону про створення (або реорганізацію) АО від такого АО, подане згідно з вимогами законодавства України.У разі надання висновку (звіту) про проведення антикорупційного аудиту адвокатом у складі пропозиції учасника надаються відповідні підтверджуючі документи щодо такого адвоката, а саме: свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю, витяг з Єдиного реєстру адвокатів України”. З цього приводу повідомляємо наступне, Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Дана вимога є необґрунтованою та такою, що порушує принципи недискримінації та добросовісної конкуренції, передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон № 922-VIII), не відповідає законодавству, обмежує конкуренцію та порушує права учасників на рівний доступ до участі у закупівлях з огляду на наступне: Статтею 17 Закону № 922-VIII визначені підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Зокрема, пунктом 10 частини першої статті 17 Закону № 922-VIII визначена підстава для відмови в участі у процедурі закупівлі — якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом). Пунктом 2 частини 2 статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» визначено, що в обов’язковому порядку антикорупційна програма затверджується керівниками юридичних осіб, які є учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон № 922-VIII), якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень. Відповідно до пункту 2 статті 61 Закону України «Про запобігання корупції» - Керівник, засновники (учасники) юридичної особи забезпечують регулярну оцінку корупційних ризиків у її діяльності і здійснюють відповідні антикорупційні заходи. Для виявлення та усунення корупційних ризиків у діяльності юридичної особи можуть залучатися незалежні експерти, зокрема для проведення аудиту. Тобто, норма стосується оцінки корупційних ризиків та здійснення антикорупційних заходів у діяльності юридичної особи, яку зобов'язані регулярно проводити керівники, засновники (учасники) юридичної особи. Це означає, що керівники та засновники мають аналізувати потенційні або існуючі корупційні ризики, які можуть виникати під час роботи компанії. Проводити антикорупційні заходи, як наприклад: внутрішні перевірки діяльності компанії; запровадження антикорупційних політик; навчання співробітників з питань антикорупційного законодавства; інші організаційні чи адміністративні дії для зниження корупційних ризиків. Отже, просимо звернути увагу, що норма не вимагає обов’язкового залучення зовнішніх незалежних експертів для виявлення та усунення корупційних ризиків у діяльності юридичної особи. Тобто залучення незалежних експертів є правом, а не обов’язком керівників. Таким чином, замовник неправомірно використовує норми статті 61 Закону України «Про запобігання корупції» для обґрунтування вимог до учасників тендеру про надання у складі пропозиції висновок (звіт) про проведення антикорупційного аудиту в учасника, який має бути виданий учаснику не раніше 2022 року в результаті реалізації діяльності з надання правової допомоги адвокатським об'єднанням або адвокатом України або адвокатським бюро учаснику, у розумінні Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність». У зв’язу із вищезазначеним ця вимога: • Обмежує коло потенційних учасників, які можуть бути кваліфікованими постачальниками електроенергії. • Створює недобросовісну конкуренцію, оскільки перевага надається учасникам, які вже мають подібний висновок (звіт) який не є обов'язковим для юридичної особи, що провадить діяльність у сфері постачання електричної енергії. • Замовник фактично порушує принцип прозорості та економічної ефективності, що суперечить основним засадам Закону України «Про публічні закупівлі». Шановний замовнику просимо Вас привести вимоги тендерної документації у відповідність до вимог Закону україни "Про публічні закупівлі", вилучити вищезазначені дискримінаційні умови. Звертаємо увагу, що за порушення законодавства про публічні закупівлі винні особи несуть відповідальність. У випадку незадоволення цієї вимоги, буде подана скарга до АМКУ, що затягне процедуру закупівлі і призведе до несприятливих для замовника наслідків.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання. На виконання Закону України «Про запобігання корупції» юридичні особи забезпечують розробку та вжиття заходів, які є необхідними та обґрунтованими для запобігання і протидії корупції у діяльності юридичної особи. Кожна юридична особа, насамперед та, що виконує або має намір долучитися до виконання робіт та надання послуг за рахунок коштів державного бюджету, повинна мати відповідну систему менеджменту протидії корупції. Згідно з частиною другою статті 61 Закону України «Про запобігання корупції» для виявлення та усунення корупційних ризиків у діяльності юридичної особи можуть залучатися незалежні експерти, зокрема для проведення аудиту. Учасник у складі пропозиції надає висновок (звіт) про проведення антикорупційного аудиту в учасника, що свідчить, зокрема, про наявність та дотримання антикорупційної політики в учасника та дотримання ним антикорупційного законодавства та міжнародних стандартів у сфері запобігання корупції, зокрема, Кримінальної конвенції про боротьбу з корупцією (ETS 173) та Конвенції Організації Об’єднаних Націй проти корупції, Цивільної конвенції про боротьбу з корупцією, що ратифіковані Україною, статей 61, 62, 64 Закону України «Про запобігання корупції», у тому числі: відсутність фактів вчинення (участі у вчиненні) посадовими та службовими особами учасника, іншими особами, які виконують роботу та перебувають з учасником у трудових відносинах, корупційних правопорушень, пов’язаних з діяльністю юридичної особи (учасника), відсутність фактів поведінки, яка може бути розціненою як готовність вчинити корупційне правопорушення, пов’язане з діяльністю юридичної особи (учасника); підтвердження наявності в антикорупційних документах учасника вичерпного переліку та опису антикорупційних заходів, стандартів, процедур та порядку їх виконання (застосування), зокрема, порядку проведення періодичної оцінки корупційних ризиків у діяльності юридичної особи (учасника), а також порядку регулярного звітування уповноваженої особи, відповідальної за реалізацію антикорупційної програми учасника перед засновниками (учасниками) юридичної особи (учасника). Вимога щодо надання учасником вищевказаної інформації встановлена у відповідності до пункту 28 Особливостей, а саме: "тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей", відповідно до вищезгаданої статті: "тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації". Дана вимога встановлена для всіх учасників і всі учасники процедури закупівлі можуть її виконати.
Дата відповіді: 18.12.2024 10:48
Відповідь надана

Щодо дискримінаційних вимог

Номер: 87f3010696014fc5ae93de8d928ec804
Дата опублікування: 17.12.2024 10:42
Опис: Шановний замовнику, у Додатку 8 п. 15 міститься вимога до учасників публічних закупівель надати довідку-підтвердження щодо: “Відповідності апаратного та програмного забезпечення вимогам системи управління ринком; наявності відповідного комп’ютерного та мережевого обладнання для обміну даними між Адміністратором розрахунків (АР), Адміністратором комерційного обліку (АКО) та учасником ринку”. Посилання на вимогу зроблено з п. 1.12.3 Правил ринку, затверджених постановою НКРЕКП № 307 від 14.03.2018. З цього приводу повідомляємо наступне, дана вимога є необґрунтованою та такою, що порушує принципи недискримінації та добросовісної конкуренції, передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Обґрунтування: • Замовником вимагається підтвердження відповідності обладнання та програмного забезпечення, однак така вимога: а) є надмірною та необ’єктивною, оскільки жодним нормативним актом (включно з Правилами ринку) не передбачено обов’язок учасників закупівель надавати довідку про відповідність ще на етапі тендеру; б) обмежує доступ до участі у закупівлях для потенційних учасників, які не є оператором системи розподілу чи адміністратором комерційного обліку, але мають право постачати електричну енергію на ринку. • Відсутність об’єктивної необхідності: Замовник не обґрунтував, яким чином надання такої довідки вплине на якість або своєчасність постачання електричної енергії. Отже, вимога є формальною і створює невиправдані перешкоди для учасників. Таким чином Замовник вимагаючи зазначену вище довідку-підтвердження порушує наступні нормативно-правові акти: 1. Закон України «Про публічні закупівлі»: • cт. 5 передбачає, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції, відкритості та недискримінації учасників. • cт. 22 визначає, що тендерна документація не повинна містити дискримінаційних вимог. 2. Постанова НКРЕКП № 307 (Правила ринку): • Пункт 1.12.3 встановлює вимоги до учасників ринку, але вони стосуються функціонування ринку електричної енергії після укладення договорів. Ці положення не стосуються тендерних процедур і не вимагають довідок на етапі закупівель. Таким чином, замовник неправомірно використовує норми постанови НКРЕКП № 307 для обґрунтування вимог до учасників тендеру. У зв’язу із вищезазначеним ця вимога: • Вимога обмежує коло потенційних учасників, які можуть бути кваліфікованими постачальниками електроенергії. • Створює недобросовісну конкуренцію, оскільки перевага надається учасникам, які вже мають подібну інфраструктуру чи зв’язки з адміністраторами. • Замовник фактично порушує принцип прозорості та економічної ефективності, що суперечить основним засадам Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, шановний замовнику, просимо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення даної вимоги!
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення. Просимо Вас більш детально ознайомитись із даною вимогою оскільки вона не передбачає що потенційний учасник має бути АР або АКО. Дана вимога встановлена з метою підтвердження, що потенційний Учасник в повній мірі зможе забезпечити Замовника безперебійним постачанням електричної енергії. Вимога щодо надання учасником вищевказаної інформації встановлена у відповідності до пункту 28 Особливостей, а саме: "тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей", відповідно до вищезгаданої статті: "тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації". Дана вимога встановлена для всіх учасників і всі учасники процедури закупівлі можуть її виконати.
Дата відповіді: 18.12.2024 10:47
Відповідь надана

щодо дискримінаційних вимог

Номер: abc0929cfce5452b83cc2708ed432a11
Дата опублікування: 16.12.2024 19:10
Опис: Шановний замовнику, у Додатку 8 п. 28 міститься вимога щодо надання "Діючий договір про врегулювання небалансів електричної енергії, з накладеним КЕП оператора системи передачі або діючий договір про участь у балансуючій групі, з накладеним КЕП сторони, відповідальної за баланс (балансуючої групи), або повідомлення про приєднання до договору про врегулювання небалансів електричної енергії, з накладеним КЕП оператора системи передачі або повідомлення про приєднання до договору про участь у балансуючій групі з накладеним КЕП сторони, відповідальної за баланс (балансуючої групи)" Повідомляємо, що договір про врегулювання небалансів електричної енергії з НЕК "Укренерго" є публічним та укладається сторонами з урахуванням статті 634 Цивільного кодексу України та розміщено на офіційному сайті НЕК «УКРЕНЕРГО» https://ua.energy/ шляхом Повідомлення про приєднання до договору про врегулювання небалансів електричної енергії. Окрім того, Постачальники електроенергії можуть входити до іншої балансуючої групи та укладати договори в паперовій формі з накладанням печатки. Усуньте, будь ласка, дискримінаційні вимоги вищезазначеного пункту для можливості участі більшої кількості учасників, що дасть Вам, як Замовнику, можливість застосувати принципи публічних закупівель, що зазначені в ст.5 Закону Укоаїни "Про публічні закупівлі": 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення. Дана вимога встановлена Замовника задля підтвердження того, що потенційний Учасник буде відповідати за небаланси Замовника і не буде перекладати фінансову відповідальність на нього. Замовником встановлено декілька варіантів виконання даної вимоги. В тому числі надання повідомлення про приєднання до договору про врегулювання небалансів електричної енергії. Вимога щодо надання учасником вищевказаної інформації встановлена у відповідності до пункту 28 Особливостей, а саме: "тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей", відповідно до вищезгаданої статті: "тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації". Дана вимога встановлена для всіх учасників і всі учасники процедури закупівлі можуть її виконати.
Дата відповіді: 18.12.2024 10:46