• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Послуги з охорони об’єкту: «Насосна станція системи відведення стічних вод від станції біологічної очистки «Північна» в м. Одеса»

Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.

Торги не відбулися

2 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
Період уточнення: 13.12.2024 14:12 - 19.01.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 8a637ab12c7049c29ebcadadee473bdd
Дата опублікування: 17.12.2024 11:36
Опис: Шановний Висоцький Юрій Анатолійович уповноважена особа Управління капітального будівництва Одеської міської ради ви вказали у тендерній документації одну із вимог копії документів, що підтверджують наявність прав та підстав застосування вогнепальної та травматичної зброї працівниками ГШР (не менше 1 особи на кожен екіпаж ГШР). Навіщо потрібна вогнепальна зброя Управлінню капітального будівництва Одеської міської ради якщо воно не є об'єктом критичної інфрастуктури. Данна вимога є дискримінаційною, тому ми надсилаємо скаргу в АМКУ стосовно дискримінаційних вимог у тендерній документації !
Відповідь: Тендерна документація відповідає вимогам відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 19.12.2024 16:38
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 9a919d9b478745059c9adf2bc3a5d600
Дата опублікування: 17.12.2024 10:39
Опис: шановний замовнику, навіщо для охорони вашого обєкту згідно тендерних вимог 21 радіостанція, якщо до охорони буде залучено 8 постів, з яких 4 нічних та 4 денних. Тобто 4 працівникабуде працювати в денну зміну а 4 в нічну. тоді питання навіщо 4 працівникам 21 радіостанція.з вашого підрахунку та вимог виходить, що кожен охоронець буде ходити з 5 одиниць радіостанцій та ще й 1 буде в запасі у 3 груп ГШР які будуть їхати на машині білого кольору внедорожник або кросовер по асвальтованій дорозі. Дан івимоги не те що дискримінаційні а фантастичні.
Відповідь: Тендерна документація відповідає вимогам відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 19.12.2024 15:48
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 535b18d7797f40459ef1f857696055f6
Дата опублікування: 17.12.2024 10:27
Опис: Сертифікати відповідності Загалом, Замовник закуповує послуги фізичної охорони (не робіт) з, а тому дані сертифікати не мають жодного відношення до предмета процедури публічної закупівлі та не передбаються обов’язковим документом згідно Закону про охорону та Ліцензійних умов. Щодо сертифікату ISO 9001 Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 (надалі – Ліцензійні умови) встановлено кадрові вимоги, зокрема: 1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності. 3. Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - відповідати цим Ліцензійним умовам. 4. Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами». Відповідно до Наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28 « Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» , що зареєстровано в Міністерстві юстиції України 4 травня 2005 року за № 466/10746 світлотехнічне обладнання взагалі, та світлодіодні консольні світильники, зокрема, не внесені до продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації. Скаржник повідомляє, що відповідно до Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001 вимоги до систем управління якістю, установлені у цьому стандарті, доповнюють вимоги саме до товара. Скаржник зазначає, що згідно з розділом «НАЦІОНАЛЬНИЙ ВСТУП» національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2009 « Системи управління якості. Вимоги» цей стандарт рекомендовано застосовувати для сертифікації систем управління якості. Застосування стандарту ДСТУ ISO 9001 або ISO 9001 носить рекомендаційних характер, а його отримання є не обов’язковим. Аналогічна позиція висвітлена в Рішенні Колегії № 6408-р/пк-пз від 10.04.2024 (процедура закупівлі за ідентифікатором UA-2024-03-26-005431-a): « Слід зазначити, що Ліцензійними умовами не передбачено необхідності надання вище зазначених документів. Враховуючи наведене, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з ліцензійними умовами, у зв'язку з чим Замовник порушив зазначені вище вимоги діючого законодавства. Щодо сертифікату ISO 45001 ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) « Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» − єдиний набір міжнародних вимог, спрямованих на допомогу організаціям у забезпеченні захисту персоналу від нещасних випадків. Його мета – сприяння вирішенню цієї проблеми. Так, Скаржник курується у свої діяльності Кодексом законів про працю України від 23.07.1996 р. № 322-08, Законом України « Про охорону праці» від 14.10.1992 р. № 2694-XII. Зокрема, Скаржником створені безпечні і нешкідливі умови праці, впроваджуються сучасні засоби техніки безпеки, що запобігають виробничому травматизму, і забезпечується санітарно-гігієнічні умови, що запобігають виникненню професійних захворювань у працівників. Скаржник також розробляє комплексні заходи щодо охорони праці та здійснює видачу спеціального одягу та інших засобів індивідуального захисту. Працівник Скаржника, у тому числі і персонал охорони, що залучаються для надання послуг з охорони проходять в обов’язковому порядку вступний інструктаж з питань охорони праці (на робочому місці), інструктаж з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях. Так, Закон про охорону та Ліцензійні умови не передбачають проходження сертифікаційної програми за ISO 45001, а тому вимога – дискримінаційна. Аналогічна позиція висвітлена в Рішенні Колегії №5544-р/пк-пз від 27.03.2024 р. (процедура закупівлі за ідентифікатором UA-2024-03-12-013227-a): « Слід зазначити, що предметом закупівлі є послуги фізичної охорони - патрулювання територій кладовищ, утримання та обслуговування виконавцем ручної тривожної сигналізації, технічний контроль за патрулюванням християнського та єврейського кладовищ м. Чернівці. Замовник, не довів, що зазначені вище сертифікати стосуються предмета закупівлі, а також не обґрунтував необхідності встановлення вищезазначеної вимоги Документації у наведеній редакції. За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які наддадуть сертифікат ISO 14001 « Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» щодо надання послуг з охорони та Сканована копія чинного сертифікату ISO 45001 « Системи управління охорони здоров’я та безпекою праці» щодо надання послуг з охорони, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника» . Щодо сертифікату ISO 37001 Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 (надалі – Ліцензійні умови) встановлено кадрові вимоги, зокрема: 1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності. 3. Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - відповідати цим Ліцензійним умовам. 4. Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами» Відповідно до Наказу «Про прийняття та скасування національних стандартів, скасування зміни до національного стандарту» від 18.12.2018 р. № 507 було прийнято ДСТУ ISO 37001:2018(ISO 37001:2016, IDT) - Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування - На заміну ДСТУ ISO 37001:2017 (ISO 37001:2016, IDT). Скаржник має окрему антикорупційну програму, що дозволяє ефективно встановлювати, упроваджувати, підтримувати, переглядати та вдосконалювати систему управління щодо протидії корупції на підприємстві. Застосування стандарту ДСТУ ISO 37001 носить рекомендаційних характер, а його отримання є не обов’язковим та невідповідає предмету закупівлі. Аналогічна позиція висвітлена в Рішенні Колегії № 6408-р/пк-пз від 10.04.2024 (процедура закупівлі за ідентифікатором UA-2024-03-26-005431-a): «Слід зазначити, що Ліцензійними умовами не передбачено необхідності надання вище зазначених документів. Враховуючи наведене, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з ліцензійними умовами, у зв'язку з чим Замовник порушив зазначені вище вимоги діючого законодавства».
Відповідь: Тендерна документація відповідає вимогам відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 19.12.2024 15:48
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: f394af32c1d84ec68d8c2b084a01e80e
Дата опублікування: 17.12.2024 10:24
Опис: Кімната зберігання зброї Дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне: Згідно Наказу МВС від 29.03.2016 № 223 та Наказу МВС від 21.08.1998 № 622 передбачено перелік осіб, яким дозволено придбавати та носити пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони. Так, відповідно до пункту 2.1. Наказу МВС від 21.08.1998 № 622 передбачено, що здійснюючи дозвільну систему, органи (підрозділи) поліції відповідно до законодавства України приймають рішення про надання … громадянам - дозволів на придбання, зберігання та носіння вогнепальної мисливської зброї, холодної, охолощеної, пневматичної зброї, пристроїв. Таким чином, до надання послуг суб’єкти охоронної діяльності можуть залучати охоронників, які забезпечені власними пристроями для відстрілу патронів та мають дозвіл, виданий на таку особу. Так, Скаржник не має дозволу МВС України на право відкриття та функціонування об’єкту дозвільної системи у м. Одеса/Одеській області, для зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них, з місцем дислокації у м. Одеса/Одеській області, а також травматичної зброї, яка знаходиться на балансі підприємства та може використовуватися групами швидкого реагування у м. Одеса/Одеській області, але можемо залучити відповідних осіб, які мають травматичну зброю на законних підставах, чим виконаємо вимогу Замовника та забезпечимо якісне надання послуг за договором. Однак, через встановлення зазначеної вимоги, Скаржник не може взяти участь в закупівлі. Дана обставина ставить учасників, зокрема Скаржника, у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають дозволу МВС України на право відкриття та функціонування об’єкту дозвільної системи у м. Одеса/Одеській області, який є підставою для придбання суб’єктом охоронної діяльності зброї травматичної дії та використання її групами швидкого реагування у м. Одеса/Одеській області. Аналогічна позиція висвітлена в Рішенні Колегії від № 19124-р/пк-пз від 28.11.2023 р. (процедура закупівлі за ідентифікатором UA-2023-11-14-011569-a): « Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які нададуть копію дозволу МВС України на право відкриття та функціонування об’єкту дозвільної системи у м. Суми, який є підставою для придбання суб’єктом охоронної діяльності зброї травматичної дії та використання її групами швидкого реагування у м. Суми, відповідно до п.11 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності та наказу МВС України від 21.08.1998 року № 622, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Додаткова позиція Колегії: Рішенн №1 0408-р/пк-пз від 17.06.2024 р. (процедура закупівлі за ідентифікатором UA-2024-05-29-004826-a): « Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які нададуть завірену копію Дозволу на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи (« Збройної кімнати» ), виданого у відповідності до Положення про дозвільну систему, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.1996 року №576 та завірені копії дозволів на службову (відомчу) зброю для мінімально-достатньої кількості персоналу, що залучається до виконання зобов’язань за предметом закупівлі (відповідно до переліку працівників, вказаних пропозиції Учасника), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника».
Відповідь: Тендерна документація відповідає вимогам відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 19.12.2024 15:48
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: d78b3b0ce4be489ea0df6ae3c4d3a593
Дата опублікування: 17.12.2024 10:20
Опис: Чому замовнику потрібні позашляховики або кросовери, саме білого кольору, не пізніше випускук 2015 року. Якщо в компанії смарагдового кольору або фіолетового кольору автомобілі та вони 2013 року. І біля насосної станції добре дорожне покритя, де проїде легковий седан.
Відповідь: Тендерна документація відповідає вимогам відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 19.12.2024 15:48
Відповідь надана

Порушення уповноваженою особою Висоцьким Юрієм Анатолійовичем

Номер: afa2cbf8ca8242bca963d0521870e558
Дата опублікування: 16.12.2024 22:36
Опис: Шановний Висоцький Юрій Анатолійович ви як уповноважена особа Управління капітального будівництва Одеської міської ради несете відповідальність за тендерну документацію що оприлюднюєте на "ПРОЗОРРО" радимо Вам ретельно переглянути ті документи що ВАМ надає конкретний учасник, адже відповідальність лежить саме на Вас.
Відповідь: Тендерна документація відповідає вимогам відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 19.12.2024 15:48
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: ca16002a2f394a7a8838c561212d50bc
Дата опублікування: 16.12.2024 22:23
Опис: Шановний замовнику .Судячи з Тендерної документації ви прямо відстоюєте інтереси одного учасника а саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» код ЄДРПОУ 45179470, місцезнаходження 65045, Одеська обл., місто Одеса, Приморський район, вул. Успенська, будинок 99 ажде тендерна документація цілком і повністю сформована під саме цього учасника . У зв'язку з зазначеним буде сформований відповідна Скарга до АМКУ та сформований позов до суду .
Відповідь: Тендерна документація відповідає вимогам відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 19.12.2024 15:47