• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

79710000-4 охоронні послуги (охорона парків)

Завершена

11 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 55 000.00 UAH
Період уточнення: 12.12.2024 16:11 - 17.12.2024 00:00
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 6c598a6c31a14705b2d42eeae7841f97
Дата опублікування: 16.12.2024 18:53
Опис: Шановний Замовник. Чи вірно слід розуміти, що на підтвердження працівників учасник может надати повідомлення про прийняття або додаток (під додатком слід розуміти додаток 4ДФ?)
Відповідь: Шановний учасник. На підтвердження інформації вказаної в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник може надати скановані оригінали або завірені копії повідомлень про прийняття працівника на роботу (не менше ніж 50 працівників учасника) у разі якщо працівників учасника було прийнято на роботу після подання Податкового розрахунку сум доходу нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, або додаток 4ДФ «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» за останній звітній період.
Дата відповіді: 17.12.2024 10:13
Відповідь надана

Добровільна сертифікація_собаки_ЕБГ з повним грошовим покриттям_інше

Номер: d21719d988a2400aaa834cece207ea38
Дата опублікування: 16.12.2024 17:16
Опис: Шановний Замовник! Ви з року в рік прописуєте тендерну документацію під одного учасника ТОВ "АБ АВАНПОСТ-1". Надання Сертифікатів ISO багаторазово успішно оскаржувалися в АМКУ, оскільки, сертифікація в Україні є ДОБРОВІЛЬНОЮ й Замовник не має права вимагати документів, які не передбачені чинним законодавством України для учасників. Наші представники не разу не бачили хочя б одну службову собаку охорони в парках Замовника. Крім того, Замовник штучно, вимагаючи грошове покриття ЕБГ 33000,00 грн., звужує коло потенційних учасників, оскільки, під час воєнного стану в Країні багато учасників, які змогли б надати послуги з охорони Вашіх парків, не мають вільних грошей в обсязі 330000,00 грн., тому що всі всі вільні кошти (як потрібно) перераховуються на потреби Збройних Сил України.. Вимагаємо видалити зазначені дискримінаційні вимоги з Вашої тендерної документації. Аналізуючі Ваші попередні закупівлі, бачимо, наочну зацікавленість Замовника в тому, щоб на торги прийшов саме один пролоббійований Замовником учасник, зазначений вище. З відповіддю просимо не зволікати.
Відповідь: Учасник закупівлі з метою документального підтвердження надає у складі тендерної пропозиції чинні сертифікати видані органами сертифікації (або органом з оцінки відповідності), які підтверджують відповідність послуг, які планує надавати учасник вимогам ДСТУ. Подібну сертифікацію може пройти будь-який учасник, звернувшись до органів сертифікації на свій вибір. Щодо законодавства, замовник так само як і учасник керується Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови №1178 щодо Особливостей здійснення закупівель. Виходячи з цього та зважаючи на ч. 5. ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Таким чином, враховуючи все вищезазначене, якщо учасник проводить свою діяльність згідно чинного законодавства України, та надає послуги згідно предмета закупівлі якісно, вчасно та прозоро, для такого учасника не буде ніяких труднощів отримати вищезазначені сертифікати та підтвердити відповідність послуг, що надає учасник, вимогам ДСТУ. Зазначаючи можливість звернення до органу оскарження з приводу цієї вимоги, учасник навмисно спотворює процедуру проведення відкритих торгів та ставить під сумнів власну відповідність вимогам чинного законодавства. Включення до тендерної документації вимоги щодо наявності службових собак обумовлено необхідністю забезпечення достатнього рівня безпеки на об’єктах, що охороняються. Службові собаки є додатковим елементом посилення фізичної охорони, зокрема для виявлення порушників або недопущення їх до охоронюваної території, запобіганню несанкціонованого доступу до об’єктів замовника, а також для оперативного реагування у надзвичайних ситуаціях. Слід зазначити, що тендерна документація передбачає подання підтверджуючих документів щодо наявності службових собак, що в свою чергу дозволяє забезпечити об’єктивний підхід до відбору учасників. Той факт, що представники окремих суб’єктів не мали змоги особисто спостерігати службових собак під час надання послуг, не є доказом їх відсутності під час надання охоронних послуг та не є достатньою підставою для виключення такої вимоги з тендерної документації. Вимога сформульована відповідно до потреб Замовника та діючого законодавства. Щодо електронної банківської гарантії з повним грошовим покриттям. Вимога надання банківської гарантії у розмірі 330 000,00 грн обґрунтована необхідністю забезпечення фінансової стабільності з боку потенційного постачальника послуг. Умови торгів вимагають залучення лише тих учасників, які можуть гарантувати надання якісних послуг у визначені строки та обсяги. Наголошуємо, що електронна банківська гарантія є поширеним інструментом забезпечення виконання зобов’язань у державних закупівлях. Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає можливість встановлення таких гарантій задля мінімізації ризиків для Замовника. Потреба у гарантії виникає для забезпечення добросовісної конкуренції та зменшення ймовірності порушення договорів. Щодо твердження про зацікавленість у конкретному учаснику. Вимоги тендерної документації розроблені з урахуванням об’єктивних потреб Замовника та вимог чинного законодавства. Усі положення сформульовані таким чином, щоб забезпечити недискримінаційний доступ до участі у торгах. Зазначаємо, що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник зобов’язаний дотримуватись принципів добросовісної конкуренції, прозорості та недискримінації. Під час підготовки документації забезпечено публічність і рівні умови участі для всіх потенційних учасників. Критерії, викладені у тендерній документації, мають на меті забезпечити якісне виконання послуг охорони, мінімізувати ризики для Замовника та гарантувати безпеку об’єктів. Висловлені у зверненні претензії не мають достатнього обґрунтування для внесення змін до умов тендерної документації. Звертаємо увагу, що такі твердження збоку потенційного учасника, без відповідних доказів є необґрунтованими та розцінюються як спроба тиску на Замовника з метою змінити об’єктивні вимоги до учасників. Це, у свою чергу, може знизити якість надання послуг і створити ризики для забезпечення охорони об’єктів. У зверненні міститься непрямий тиск на Замовника із закликами змінити об’єктивно сформовані критерії, що відповідають специфіці закупівлі. Такі дії є неконструктивними, оскільки пропоновані зміни спрямовані не на покращення умов тендеру, а на їх пом’якшення. Зниження критеріїв якості суперечить інтересам Замовника, адже послуги охорони повинні виконуватися виключно професійними та ресурсно забезпеченими суб’єктами. Вимоги тендерної документації мають на меті об’єктивний відбір учасників, здатних гарантувати належний рівень охорони в умовах підвищеної відповідальності. Зниження вимог негативно вплине на ефективність виконання договорів і створить загрозу для безпеки об’єктів. Вимоги тендерної документації сформовані з урахуванням специфіки предмета закупівлі, вимог законодавства та інтересів Замовника. Спроби вплинути на ці вимоги шляхом необґрунтованих звернень розцінюються як тиск, спрямований на зниження стандартів якості послуг.
Дата відповіді: 17.12.2024 10:16