-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Виготовлення проектної документації та її експертиза по об’єкту: «Реконструкція першої черги комплексу виробництв «Вектор» у частині огородження території у зоні відчуження Київської області» [За кодом CPV за ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги]
Торги не відбулися
1 467 520.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 337.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 337.60 UAH
Період уточнення:
12.12.2024 15:29 - 24.12.2024 00:00
Відповідь надана
Клас наслідків
Номер:
346efea9aa1741c98f2d0658e4ac07b8
Дата опублікування:
23.12.2024 11:18
Опис:
Шановний замовнику! Як Ви можете стверджувати, що предмет закупівлі жодним чином не можна віднести до класу наслідків (відповідальності) СС1, якщо Ви не проводили попередніх розрахунків класу наслідків? Ви ж не реактор замовляєте, а огородження. Чи зустрічали ви хоч раз огородження з класом наслідків СС3? Питання риторичне...
Тож просимо знизити клас наслідків за аналогічними договорами хоча б до СС2.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Проектування комплексу (будови), до складу якого входить кілька об’єктів, здійснюється на підставі вихідних даних, у тому числі містобудівних умов і обмежень, на комплекс (будову) в цілому. Замовник неодноразово отримував позитивні експертні звіти на виготовлення проектної документації за різними об’єктами КВ «Вектор» з класом наслідків (відповідальності) СС3.
Дата відповіді:
24.12.2024 08:17
Відповідь надана
Досвід
Номер:
0cc1065a1fae4b35863ddacb74ec971b
Дата опублікування:
19.12.2024 11:40
Опис:
Шановний замовнику! Просимо зменшити кількість аналогічних договорів з 2 до 1.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачено ст. 16 Закону, та зазначає у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників критеріям. Зміни стосовно кількості аналогічних договорів вноситися не будуть.
Дата відповіді:
21.12.2024 10:11
Відповідь надана
Працівники
Номер:
8c1853e5081247859d58ceb4905da49a
Дата опублікування:
18.12.2024 18:00
Опис:
Шановний замовнику. Вимагаємо вилучити вимогу:
Також серед переліку працівників учасник повинен мати:
- сертифікований інженер з охорони праці (будівництво) не нижче І категорії* – не менше 1 особи;
*сертифікат має бути виданий в порядку, встановленому положеннями Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам EN ISO/IEC 17024:2012, IDT, ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2019 в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат(и), інформація про сертифікат повинна бути внесена до Єдиної державної електронної системи в сфері будівництва. Учасник у складі тендерної документації надає сертифікати вказаних фахівців.
Вищенаведена вимога про наявність сертифікований інженер з охорони праці (будівництво) не нижче 1 категорії є надмірною та необґрунтованою, з огляду на наступне:
1) Скаржник перебуває у трудових відносинах із інженером охорони праці. Наявність зазначеного працівника є достатнім для повного та якісного виконання договору про закупівлю. Також наші працівники пройшли навчання з охорони праці та мають відповідні посвідчення.
2) Учасник не зобов’язані проводити сертифікацію інженера із охорони праці органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам EN ISO/IEC 17024:2012, IDT, ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2019 в Національному агентстві з акредитації України.
3) З огляду на вищенаведене, зазначена вимога спрямована на учасників, в яких наявний у штаті сертифікований інженер з охорони праці (будівництво) не нижче 1 категорії, що має сертифікат, виданий в порядку, встановленому положеннями Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам EN ISO/IEC 17024:2012, IDT, ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2019 в Національному агентстві з акредитації України, що є дискримінуючим для інших учасників, в тому числі Скаржника.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині виключивши дану вимогу.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім цього, згідно з положеннями ч.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідна позиція АМКУ викладена в рішенні від 10.08.2023 12526 в процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-20-011900-a та безлічі інших рішень.
В разі не вилучення даної вимогу, будемо розглядати моживість оскарження її в АМКУ.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Об'єкт проектування - реконструкція діючого об'єкту критичної інфраструктури в зоні відчуження. Особливі вимоги до розділу проекту "Організація будівництва". Подальші роботи будуть проводитися безпосередньо поруч до сховищ із радіаційними матеріалами. Проект надалі проходить експертизу не тільки будівельну, а і в ДІЯРУ.
Також нагадуємо, що в Додатку 1 до тендерної документації зазначено:
«Учасник, який не має в своєму складі фахівця за певним напрямом з відповідним кваліфікаційним сертифікатом, повинен надати протокол намірів з субпідрядником, який має у своєму складі фахівця з відповідним чинним кваліфікаційним сертифікатом, а також надати копію такого(их) сертифікату(-ів),
Або у складі тендерної пропозиції надати договори з відкладальною умовою (які набудуть чинності у разі визнання такого учасника переможцем процедури закупівлі та укладення із ним відповідного договору) з фахівцями, які мають кваліфікаційний сертифікат, а також надати копію такого(-их) сертифікату(-ів).».
Дата відповіді:
20.12.2024 17:25
Відповідь надана
Працівники
Номер:
7cbbac526b4d4e0988cb305ad5ccc11e
Дата опублікування:
18.12.2024 17:28
Опис:
Шановний Замовнику! Посимо обгрунтувати необхідність наявності в учасника працівника, який має необхідні знання та досвід для проектування об’єкту за класом наслідків (відповідальності) — СС3, а саме: - Інженерно-будівельне проєктування в частині забезпечення економії енергії.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Вимогу стосовно працівника даної кваліфікації буде усунуто в наступних знмінах до тендерної документації.».
Дата відповіді:
20.12.2024 17:34
Відповідь надана
Досвід
Номер:
c040d7bbbfd947558492dde8c7d880e9
Дата опублікування:
18.12.2024 17:24
Опис:
Шановний замовнику. За нашими розрахунками, клас наслідків предмету закупівлі - СС1. Просимо внести зміни у вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), змінивши клас наслідків аналогічних договорів з СС3 на СС1.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Комплекс виробництв «Вектор» є комплексом виробництва з дезактивації, транспортування, переробки та захоронення РАВ. Це об'єкт критичної інфраструктури, який знаходиться в зоні відчуження. Зовнішня огорожа - це частина майбутньої системи фізичного захисту. Тому предмет закупівлі жодним чином не можна віднести до класу наслідків (відповідальності) СС1.
Дата відповіді:
21.12.2024 09:45
Відповідь надана
Клас наслідків
Номер:
6693e3265c244c029c9461d930ca9b2a
Дата опублікування:
13.12.2024 15:14
Опис:
Який клас наслідків СС предмета закупівлі?
Відповідь:
Шановний Учаснику, відповідно до пункту 14 Завдання на проектування (Додаток 5 до тендерної документації) клас наслідків визначається проектувальником та підтверджується розрахунком.
Дата відповіді:
13.12.2024 18:33