• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Технічне обслуговування підйомників на об’єкті Національного банку України в м. Вінниці - 50750000-7

Місце надання послуг: м. Вінниця, вул. Соборна, 36. Обсяг надання послуг та перелік підйомників, які підлягають технічному обслуговуванню на об’єкті Національного банку України в м. Вінниці визначено у Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. Перелік послуг з технічного обслуговування підйомників зазначено у Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації. Контактна особа з технічних питань: Василенко Руслан, телефон: (050) 377-15-22, електронна адреса: Ruslan.Vasylenko@bank.gov.ua

Завершена

28 944.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 300.00 UAH
Період уточнення: 11.12.2024 20:58 - 20.12.2024 00:00
Відповідь надана

додаток 6

Номер: 3056694d40134081a4a15a9dd68bbe55
Дата опублікування: 18.12.2024 20:49
Опис: Умовою в проекті Договору в новій редакції «2.15. Строк реагування (прибуття на місце) Контрагента при аварійних ситуаціях (несанкціоновані (аварійні) зупинки підйомників, що призводять до блокування вантажу в кабіні підйомника) не повинен перевищувати 3 (трьох) годин з моменту надання Національним банком заявки (телефоном або електронною поштою). Контрагент повинен негайно підтвердити отримання зазначеної заявки (в тому числі наданої телефоном) електронною поштою і зазначити дату та час отримання, прізвище особи, яка отримала заявку.» та п. «8.4. У разі порушення Контрагентом строку реагування (прибуття на місце) Контрагента при аварійних ситуаціях (несанкціоновані (аварійні) зупинки підйомників, що призводять до блокування вантажу в кабіні підйомника), визначеного в пункті 2.15 Договору, Контрагент на вимогу Національного банку виплачує штрафні санкції протягом 10 (десяти) робочих днів після отримання цієї вимоги у розмірі 1000,00 грн (одна тисяча гривень 00 коп.) окремо за кожен факт порушення.» Прошу роз’яснити: режим роботи замовника, підстави звільнення Виконавця від відповідальності (блекаути, повітряні тривоги, замінування, відсутність електропостачання та інше). Також розмір штрафу є неспівмірним з вартістю щомісячного технічного обслуговування, тому тендерна ціна 28944 на рік, але за мінусом зафіксованого розміру витрат на матеріали, ПДВ залишається щомісячна вартість технічного обслуговування одного підйомника 837 грн, тобто разова сума штрафу більша ніж за місяць.
Відповідь: Режим роботи замовника з 09.00 до 18.00 год. (у робочі дні). Підстави звільнення виконавця від відповідальності, визначені в пункті 4 Додатку 4 до проекту договору. Звертаємо увагу, що перелік обставин непереборної сили, визначений в підпункті 4.1 пункту 4 Додатку 4 до проекту договору не є вичерпним. Стосовно розміру штрафу, визначеного п. 8.4 проекту договору, то на думку замовника, такий розмір є виправданим та достатнім для того, щоб стимулювати виконавця належним чином виконувати свої зобов’язання за договором та не суперечить вимогам чинного законодавства України.
Дата відповіді: 19.12.2024 19:11
Відповідь надана

технічна специфікація

Номер: 2468a392eb494a73962abfb972855204
Дата опублікування: 15.12.2024 20:21
Опис: Виконання робіт поза межами території замовника. (договір, додаток 6) – підйомники у будівлі чи за межами?
Відповідь: Підйомники розташовані в будівлі. Надання послуг за межами території передбачено в п.2.10 проекту договору (додаток 6 до тендерної документації) у випадку «якщо під час надання послуг з технічного обслуговування щодо усунення несправностей підйомників (у разі виникнення несправностей), обладнання підйомників потребує спеціального лабораторного дослідження та налагоджування в лабораторних умовах»
Дата відповіді: 17.12.2024 16:15
Відповідь надана

квалфікаційні вимоги

Номер: e13e3edc10a94673ba5772378352c6af
Дата опублікування: 15.12.2024 20:18
Опис: 8. Не зрозуміло яких саме послуг потребує замовник. Назва тендерної документації – «Технічне обслуговування..», предмет договору - 1.1.1. послуги з профілактичного технічного обслуговування підйомників; 1.1.2. послуги з технічного обслуговування щодо усунення несправностей підйомників; 1.1.3. забезпечення проведення вимірювання опору ізоляції обладнання, кабелів та перехідних опорів заземлення обладнання, вимірювання повного опору петлі “фаза-нуль” [відповідно до вимог Правил будови і безпечної експлуатації підйомників, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 01.09.2008 №190 (далі – ПББЕЛ)] з оформленням відповідних протоколів перевірки; 1.1.4. забезпечення проведення періодичних (чергових) технічних оглядів та підготовки підйомників для проведення позачергових технічних оглядів (відповідно до вимог ПББЕЛ). Нормативи: ПББЕЛ та /Положення про систему технічного обслуговування ліфтів визначають технічне обслуговування та вказують, що саме має виконувати обслуговуюча організація. Послуг/робіт «профілактичного технічного обслуговування підйомників, послуги з технічного обслуговування щодо усунення несправностей, забезпечення проведення періодичних (чергових) технічних оглядів та підготовки підйомників для проведення позачергових технічних оглядів (відповідно до вимог ПББЕЛ)» Положення не містить. Усунення несправностей – це ремонт, налагодження. Профілактичне обслуговування – відсутнє нормативне визначення взагалі і щодо підйомника зокрема. Тому незрозуміло які саме послуги бажає отримати замовник. Технічні огляди ліфтів – первинний, періодичний (черговий) і позачерговий технічний огляд. Періодичний проводиться щодо ліфтів один раз на два роки – строк договору 1 рік. Позачерговий – після капітального ремонту. Ці огляди виконуються відповідно до Постанови № 687 від 26.05.2024 р. «Про затвердження Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» і проводять атестовані фахівці експертної організації.
Відповідь: Пунктом 1.1 проекту договору (додаток 6) передбачено, що «Контрагент зобов’язується надати, а Національний банк прийняти та оплатити послуги з технічного обслуговування підйомників на об’єкті Національного банку України в м. Вінниці». Підпунктами до цього пункту (1.1.1, 1.1.2, 1.1.3., 1.1.4) деталізовані послуги які передбачаються в рамках надання послуги з технічного обслуговування підйомників на об’єкті Національного банку України в м. Вінниці. Додатково, пунктом 1 в додатку 2 до проекту договору конкретизований перелік послуг з профілактичного технічного обслуговування. Послуги із забезпечення проведення періодичних (чергових) оглядів надаються 1 раз на 2 роки, якщо час надання цих послуг припадає на період дії договору. Підготовка підйомників для проведення позачергових технічних оглядів здійснюється Виконавцем за виникнення необхідності проведення позачергового технічного огляду (відповідно до вимог ПББЕЛ). Безпосередньо позачерговий технічний огляд не є предметом цього договору, він проводиться експертною організацією за окремою закупівлею.
Дата відповіді: 17.12.2024 16:15
Відповідь надана

технічні специфікації

Номер: ddaf7097ed0c4700ae9e4ba0b262fa14
Дата опублікування: 15.12.2024 20:18
Опис: До якого саме обладнання відносяться підйомники замовника – підйомники для перевезення людей (тому що в проекті договору є вимога про звільнення пасажирів з кабіни)? Який саме норматив поширюється на обладнання замовника ПББЕЛ чи інше підйомне обладнання?
Відповідь: До проєкту договору будуть внесені зміни. В додатку 2 до Тендерної документації (таблиця 1) зазначено, що обидва підйомника є вантажними. Перевезення людей цими підйомниками не здійснюється. Підйомники підпадають під дію Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів (ПББЕЛ).
Дата відповіді: 17.12.2024 16:14
Відповідь надана

нормативне обгрунтування

Номер: 502b5f8d42274d869f8586c6c4b50538
Дата опублікування: 15.12.2024 20:16
Опис: 6. У проекті договору Національний банк посилається на неіснуючі нормативи – Положення про систему технічного обслуговування підйомників та Правила будови та безпечної експлуатації підйомників. В Україні діють Положення про систему технічного обслуговування ліфтів (а не підйомників) та правила будови та безпечної експлуатації ліфтів (а не підйомників). ПББЕЛ обладнання, яке замовник вказує у тендерній документації, не охоплюється. ПББЕЛ регулює експлуатацію ліфтів та підйомників, які перевозять людей. Вимога від виконавця виконувати неіснуючі нормативи – незаконна.
Відповідь: До проєкту договору будуть внесені зміни
Дата відповіді: 17.12.2024 16:14
Відповідь надана

обов"язки учасника

Номер: 721d8e8781a0468bb5a552549cea9a84
Дата опублікування: 15.12.2024 20:15
Опис: Замовник вимагає виконання виконавцем ревізії щитових та кабелів постійного вводу – прошу конкретизувати яких саме щитових та кабелів постійного вводу, тому що щитових та кабелів у будь-якому будинку багато. Також виконавець відповідає за роботу обладнання, тому потрібно визначити точки відповідальності (де підключено живлення обладнання, а не всіх електромереж та електрообладнання будівлі)
Відповідь: Дана вимога розповсюджується на обладнання підйомників – щити керування підйомниками, кабельні ліній підйомників, до точки підключення.
Дата відповіді: 17.12.2024 16:14
Відповідь надана

Вартість

Номер: d12580cd08ae4dfa8d58ac84b4411cc8
Дата опублікування: 15.12.2024 20:14
Опис: Додаток 1, проект договору: замовник включає у вартість тендерної документації суму 4824 грн, яку забороняє змінювати, тим самим створює невизначеність щодо вартості цих послуг. У випадку проведення аукціону яким чином учасники мають формувати свої пропозиції: чи враховувати цю суму чи залишати без змін? Або під час виконання послуг у разі укладення договору за результатами торгів, як складається акт послуг якщо враховувати такі вимоги? Замовник мав чітко визначити ціну саме послуг.
Відповідь: Тендерною документацією та проектом договору передбачена незмінна сума, яка використовується, в разі потреби, виключно на вузли, деталі, запасні частини, комплектуючі, мастила, що можуть бути використані під час технічного обслуговування щодо усунення несправностей. В межах цієї суми Виконавцем здійснюється придбання необхідних матеріалів для усунення несправностей підйомників. Процедура закупівлі цих матеріалів визначена в пункті 2.7 проекту договору. Під час визначення вартості послуг, подачі пропозицій та проведення аукціону, Учасник торгів має враховувати, що зазначена сума є незмінною та витрачатиметься виключно на матеріали, та виключно за потреби.
Дата відповіді: 17.12.2024 16:13
Відповідь надана

тендерна документація

Номер: 248a63985dd2425eaeb69a29e6cf9512
Дата опублікування: 15.12.2024 20:12
Опис: 3. Вимоги Замовника (додаток 2, проект договору), про зобов’язання Контрагента забезпечувати виконання вимог відповідних державних органів нагляду, які здійснюють нагляд та контроль у межах своєї компетенції – суперечать вимогам ПББЕЛ та Положенню про систему технічного обслуговування ліфтів (що є спеціальним нормативним актом), які вимагають від власника обладнання підвищеної небезпеки забезпечити належні умови: значення температури у приміщенні, відсутність затікань, належний стан будівлі. Запронований замовником проект договору про виконання послуг в порушення вимог Положення про систему технічного обслуговування ліфтів не містить належних обов’язків замовника, які є суттєвими умовами договору. Вимоги державних органів направлені власнику обладнання, тому потрібно конкретизувати які саме обов’язки замовник хоче покласти на виконавця.
Відповідь: Додатком 2 до проекту договору визначено, що Контрагент забезпечує виконання вимог відповідних державних органів нагляду, які здійснюють нагляд та контроль у межах своєї компетенції. Забезпечення належного стану будівлі, температури у приміщенні, відсутності затікань не відносяться до компетенцій Контрагента, та не є предметом даного договору.
Дата відповіді: 17.12.2024 16:12
Відповідь надана

тендернна документація

Номер: 413a0b5cdf6242f798d5854e68b1d58b
Дата опублікування: 15.12.2024 20:09
Опис: 2. Не зрозуміло чи подавати таблицю цін у складі тендерної пропозиції?
Відповідь: Відповідно до вимог підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, учасник повинен надати документ “Таблиця цін”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 3.1 до тендерної документації.
Дата відповіді: 17.12.2024 16:11
Відповідь надана

тендерна документація

Номер: b194d3993cb34a6293d684a30b735e68
Дата опублікування: 15.12.2024 20:08
Опис: Який рік випуску обладнання?
Відповідь: Підйомник вантажний шахтний SV200K, TZMO S.A. (Польща) – 2015 рік виготовлення. Підйомник вантажний консольний PA1000A, Boyu (Wuxi) (Китай) – 2017 рік виготовлення.
Дата відповіді: 17.12.2024 16:10