-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Завершена
25 550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 255 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 255 500.00 UAH
Період уточнення:
11.12.2024 16:33 - 16.12.2024 00:00
Відповідь надана
Результати санітарно-біологічного дослідження страв
Номер:
a7477eaa18224f28a9914b9b579c9874
Дата опублікування:
15.12.2024 13:20
Опис:
Шановний Замовнику!
Згідно з п. 31 Додатку 4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» учасником процедури закупівлі у складі Тендерної пропозиції подаються такі документи «Результати санітарно-біологічного дослідження страв з яловичини, курячого філе, круп, овочів, бобових (щонайменше по одній страві), виконаного у поточному році».
Відповідно до п. 2 Додатку 2 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ на закупівлю Послуги з організації харчування (ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги)» «7-денне меню з 4-х разовим харчуванням повинно бути розроблено відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 №931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні». Такий Наказ містить норми харчування на одного хворого на день у загальних відділеннях (терапевтичні, хірургічні відділення) із зазначенням назв продуктів. Одночасно з тим він не містить у переліку «куряче філе», натомість на нормативному рівні закріплено - «птиця». Також «страви з бобових» дуже розмита назва для назви дослідження. Просимо роз’яснити, що Замовник мав на увазі при формулюванні такої вимоги? Наприклад вінігрет, може також вважатись стравою з бобових, адже в склад страви входить горошок?
Вимагаємо невідкладно внести зміни пункт 31 Тендерної документації, привести вимоги у відповідність до чинного законодавства, усунути двозначність трактувань та викласти його у такій редакції: «Результати санітарно-біологічного дослідження страв з яловичини, птиці, круп, овочів, тощо (щонайменше по одній страві), виконаного у поточному році.»
Відповідь:
Шановний Учаснику! Перелік бобових доступний у відкритих джерелах, це, зокрема, - горох, квасоля, соя, сочевиця. Також страви з бобових ви легко знайдете у меню у складі тендерної документації, наприклад: Суп гороховий на курячому бульйоні. Враховуючи, що бобові включені до Наказу МОЗ №931 нарівні з крупами, то страви з них фігурують у кожному лікувальному меню. Разом з тим вимоги НАССР вимагають регулярного проведення лабораторних досліджень готової продукції, а отже – кожен постачальник, що має дійсний досвід надання послуг медичного кейтерингу, повинен мати і дослідження своїх страв, зокрема – з бобових. Якщо у вас таких досліджень нема, то оберіть будь-яку страву з бобових та виконайте відповідне дослідження. Те саме стосуються і страв з курячого філе. У меню, що включено до тендерної документації, передбачено смажені курячі відбивні, які готуються саме з курячого філе. Відтак просимо забезпечити підтвердження якості страв, які ви маєте намір постачати Замовнику.
Дата відповіді:
17.12.2024 10:44
Відповідь надана
Протоколи досліджень важкості на напруженості праці
Номер:
353ed70439794277987f8156002686ee
Дата опублікування:
15.12.2024 13:19
Опис:
Шановний Замовнику!
Згідно з п. 30 Додатку 4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» учасником процедури закупівлі у складі Тендерної пропозиції подаються такі документи «Протоколи досліджень важкості на напруженості праці на робочі місця: кухар, комірник та укладальник-пакувальник (протоколи мають бути видані учаснику компетентним на це органом (НЕ складені учасником особисто) відповідно до Наказу Міністерства соціальної політики та МОЗ України №784/1012 від 29.05.2018».
Звертаємо Вашу увагу, що зазначена вимога не відносить до предмету закупівлі, адже предметом цих торгів є саме Послуги з організації харчування (ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги). Яким чином дослідження важкості та напруженості праці на робочі місця впливає на предмет закупівлі? Це є дискримінаційним ставленням та втручанням у господарську діяльність учасників закупівлі. Вказуючи такі вимоги у Тендерній документації Замовник грубо порушує норми чинного законодавства та не має жодного права вимагати такі документи від учасників.
Вимагаємо невідкладно видалити з Тендерної документації вимогу щодо подачі у учасником процедури закупівлі у складі Тендерної пропозиції «Протоколи досліджень важкості на напруженості праці на робочі місця: кухар, комірник та укладальник-пакувальник (протоколи мають бути видані учаснику компетентним на це органом (НЕ складені учасником особисто) відповідно до Наказу Міністерства соціальної політики та МОЗ України №784/1012 від 29.05.2018»
Відповідь:
Шановний Учаснику! Професійна кухня – зона особливого ризику для працівників, а порушення правил охорони праці напряму призведе до ризику зупинки такої кухні, а отже – і ризику того, що підопічні та пацієнти замовника залишаться без належного харчування. Замовник не вимагає від вас нічого більше, аніж ви і так повинні зробити відповідно до законодавства. Якщо ви добросовісний постачальник і виконуєте законодавство про охорону праці – будемо раді бачити вас на тендері.
Дата відповіді:
17.12.2024 10:43
Відповідь надана
НД на метод випробувань,
Номер:
47022b776bf844b49e8ab78da836ffe6
Дата опублікування:
15.12.2024 13:18
Опис:
Шановний Замовнику!
Згідно з п. 28 Додатку 4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» «Учасники подають у складі пропозицій протокол випробувань, що має стосуватися змивів з автотранспорту на наявність бактерій групи кишкової палички, в якому повинно вказуватися НД на метод випробувань, а саме: правила відбору, доставки та проведення мікробіологічних досліджень змивів з об’єктів довкілля».
Звертаємо Вашу увагу, що зазначена вимога є дискримінаційною та містить надмірні та безпідставно формалізовані вимоги до протоколу випробувань. Так не зрозуміло, для чого Замовнику інформація про метод випробувань, а саме: правила відбору, доставки та проведення мікробіологічних досліджень змивів з об’єктів довкілля? Також наголошуємо, що згідно ч. 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право встановлювати та вимагати інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Проте протокол випробувань, що має стосуватися змивів з автотранспорту на наявність бактерій групи кишкової палички, абсолютно не стосується предмету закупівлі, а отже вимога є незаконною.
У зв’язку із зазначеним вимагаємо невідкладно внести зміни у пункт 28 Тендерної документації, привести вимоги у відповідність до чинного законодавства та викласти його у такій редакції: «Учасники подають у складі пропозицій протокол випробувань, що має стосуватися змивів з автотранспорту на наявність бактерій групи кишкової палички».
Відповідь:
Шановний Учаснику! Згідно з вимогами НАССР оператор ринку зобов’язаний забезпечити вимоги щодо безпеки харчових продуктів у т.ч. під час їх транспортування. У свою чергу доказовість відповідних досліджень напряму залежить від обраного методу випробувань. Як ви вірно зазначили, згідно ч. 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право встановлювати та вимагати інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим Замовником вимогам (у разі потреби). З урахуванням викладеного, Замовник вправі вимагати, щоб у документі про проведене дослідження містилися інформація про застосовувані методи випробувань.
Дата відповіді:
17.12.2024 10:43
Відповідь надана
щодо декларації відповідності матеріально-технічної бази
Номер:
8493e080f9e54524b597e09700891264
Дата опублікування:
15.12.2024 13:17
Опис:
Шановний Замовнику!
Згідно з п. 20 Додатку 4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» учасником процедури закупівлі у складі Тендерної пропозиції подаються такі документи «Копія або оригінал декларації відповідності матеріально-технічної бази (об’єкта нерухомості для забезпечення надання послуг) вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, та підтвердження її подання до адміністратора центру надання адміністративних послуг або ДСНС (дозвільного органу)».
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 2 Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2013 р. № 440 «Декларація заповнюється суб’єктом господарювання і подається ним або надсилається рекомендованим листом за місцем розташування об’єкта (об’єктів) нерухомості до адміністратора центру надання адміністративних послуг або ДСНС чи засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС». Таким чином вказана Вами вимога не враховує один із способів подання декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, а саме засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС.
У зв’язку із зазначеним вимагаємо невідкладно внести зміни у пункт 20 Тендерної документації, привести вимоги у відповідність до чинного законодавства та викласти його у такій редакції: «Копія або оригінал декларації відповідності матеріально-технічної бази (об’єкта нерухомості для забезпечення надання послуг) вимогам законодавства з питань пожежної безпеки. У разі її подання до адміністратора центру надання адміністративних послуг або ДСНС (дозвільного органу) у паперовій формі, надаються також докази такого подання.».
Відповідь:
Шановний Учаснику! Замовник жодним чином не обмежує Учасників у способах подання ними дозвільних документів. Зверніть увагу, що замістом тендерної документації, Учасники не подають документи, не передбачені законодавством. Ви вправі подати лист-пояснення з доказами подання декларації в інший спосіб відповідно до законодавства – і ці документи вважатимуться достатніми для виконання вимог тендерної документації.
Дата відповіді:
17.12.2024 10:43
Відповідь надана
підтвердження компетенції технолога
Номер:
80980c4ec9394210b8c091378239b2ae
Дата опублікування:
15.12.2024 13:16
Опис:
Шановний Замовнику!
Згідно з п. 18 Додатку 4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» учасником процедури закупівлі у складі Тендерної пропозиції подаються такі документи «На підтвердження компетенції технолога надати такі документи: сертифікат щодо розробки та впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів, вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 22000-2019 (ISO 22000-2018, IDT) та сертифікат технолога щодо сертифікації та застосування систем менеджменту для громадського харчування у відповідності до ISO 22000:2018 Системи менеджменту безпечності харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга та ISO/TS 22002-2:2019 Програми - передумови безпечності харчових продуктів. Частина 2. Громадське харчування».
Звертаємо Вашу увагу, що зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки на підтвердження компетенції технолога має надаватися документ(и) про навчання саме технолога, а не сертифікат щодо розробки та впровадження системи управління до будь-якої організації в харчовому ланцюгу. Наприклад таким документом може бути свідоцтво успішного закінчення курсу навчання "Розроблення систем управління безпечністю харчових продуктів згідно вимог ISO 22000:2018 та підготовка до сертифікації».
Для забезпечення конкурентного середовища у цій закупівлі просимо внести зміни у зазначені пункти Тендерної документації та викласти їх у такій редакції: «На підтвердження компетенції технолога надати такі документи: свідоцтво успішного закінчення курсу навчання "Розроблення систем управління безпечністю харчових продуктів згідно вимог ISO 22000:2018 та підготовка до сертифікації».
Відповідь:
Шановний Учаснику! За умовами тендерної документації ви вправі подати будь-які додаткові документи про освіту технолога на ваш розсуд. Разом з тим підтвердження кваліфікації технолога саме за напрямком ISO/TS 22002-2:2019 Програми - передумови безпечності харчових продуктів. Частина 2. Громадське харчування - для постачальника кейтерингових послуг у заклад охорони здоров’я є обов’язковим. Зверніть увагу, що мова йде про різні стандарти, які доповнюють один другого, а не заміняють.
Дата відповіді:
17.12.2024 10:42
Відповідь надана
освіта технолога
Номер:
70445bd8af91465fa87bc50b4f4f807c
Дата опублікування:
14.12.2024 16:54
Опис:
Шановний Замовнику!
Згідно з п. 17 Додатку 4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» учасником процедури закупівлі у складі Тендерної пропозиції подаються такі документи «Наказ про прийняття на роботу технолога або трудову книжку. Крім цього, надати у складі пропозиції документ про освіту технолога, а саме диплом магістра».
Звертаємо Вашу увагу, що зазначена вимога надати диплом саме магістра, є дискримінаційною.
Вимагаємо невідкладно внести зміни пункт 17 Тендерної документації, привести вимоги у відповідність до чинного законодавства та викласти його у такій редакції: «Наказ про прийняття на роботу технолога або трудову книжку. Крім цього, надати у складі пропозиції документ про освіту технолога»
Відповідь:
Шановний Учаснику! Вказаний замовником освітній рівень відповідає актуальним вимогам до документів про освіту у сфері харчових технологій, що підтверджують наявність повної вищої освіти у цій сфері. У разі, якщо документ скаржника є еквівалентним, то скаржник не позбавлений можливості надати свій документ із відповідним обґрунтуванням.
Дата відповіді:
17.12.2024 10:39
Відповідь надана
ДСТУ ISO 45001:2019
Номер:
8b55038b811f43b393d69203acf9618e
Дата опублікування:
14.12.2024 16:53
Опис:
Шановний Замовнику!
Згідно з п. 13 Додатку 4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» учасником процедури закупівлі у складі Тендерної пропозиції подаються такі документи «Чинний сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці (ДСТУ ISO 45001:2019)».
Звертаємо Вашу увагу, що зазначена вимога не відносить до предмету закупівлі, адже предметом цієї закупівлі є Послуги з організації харчування (ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги), а не послуги з охорони здоров’я чи безпеки праці. Яким чином наявність такого документу вплине на надання Вам Послуг з організації харчування?
Вимагаємо невідкладно видалити з Тендерної документації вимогу щодо подачі у учасником процедури закупівлі у складі Тендерної пропозиції «Чинний сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці (ДСТУ ISO 45001:2019)»
Відповідь:
Шановний Учаснику! Професійна кухня – зона особливого ризику для працівників, а порушення правил охорони праці напряму призведе до ризику зупинки такої кухні, а отже – і ризику того, що підопічні та пацієнти Замовника залишаться без належного харчування. Замовник не вимагає від вас нічого більше, аніж ви і так повинні зробити відповідно до законодавства. Якщо ви добросовісний постачальник і виконуєте законодавство про охорону праці – будемо раді бачити вас на тендері.
Дата відповіді:
17.12.2024 10:39
Відповідь надана
щодо сестри медичної з дієтичного харчування, буфетників (не менше двох).
Номер:
56a201c1c18c4a89a53cd638cd0cec43
Дата опублікування:
14.12.2024 16:52
Опис:
. Шановний Замовнику!
Згідно з п.п. 2.1. п.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ» та п. 5. Додатку 4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору (кухарів (не менше трьох), кухонних робітників (не менше трьох), вантажників (не менше двох), технолога (не менше одного), водіїв (не менше двох), сестри медичної з дієтичного харчування, буфетників (не менше двох).
Звертаємо Вашу увагу, що вимога щодо наявності у штаті учасника «сестри медичної з дієтичного харчування» та «буфетників (не менше двох)» є дискримінаційною та безпідставно звужує коло учасників процедури закупівлі. Відповідно до п. 5.7 Проекту договору «Зобов'язання Виконавця щодо поставки готової їжі вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі Замовнику готової їжі у місці поставки та підписання відповідних документів (актів та/або накладних)». Таким чином у обов’язки Виконавця за договором не входить роздача страв у буфеті, щоб Замовник міг вимагати наявність у штаті учасника не менше 2-х буфетників. Також сестра медична з дієтичного харчування відноситься до штатних працівників закладу охорони здоров’я, і аж ніяк до кейтерингової компанії, адже до її обов’язків входить наприклад: приготування дитячих сумішей для вигодування дітей до 1-го року; Відбір контрольних проб готових страв; Годування дітей, спостереження за дотриманням годування згідно «Листка годування». Контроль складу та якості продуктів харчування у передачах хворим; Навчання середнього та молодшого медичного персоналу з питань організації лікувального харчування; Участь у проведенні протиепідемічних заходів у разі виникнення осередку інфекції; Ведення медичної документації: Відповідальність за збереженням медичного інструментарію і предметів на даному робочому місці, а також піклування про повне укомплектування молочної кухні усім необхідним, відповідно до вимог; Дотримання принципів медичної деонтології; Надання першої медичної допомоги при отруєннях, анафілактичному шоці, алергічних станах тощо.
Вимагаємо невідкладно видалити з Тендерної документації вимогу щодо наявності у штаті учасника «сестри медичної з дієтичного харчування» та «буфетників (не менше двох)».
Відповідь:
Шановний Учаснику! Наявність буфетників (чи інших подібних працівників з аналогічним функціоналом, незалежно від назви) є необхідною для належного забезпечення процесу приймання-передачі їжі з урахуванням масштабу закупівлі. Наявність у штаті Учасника сестри медичної з дієтичного харчування є обов’язковою, оскільки саме до її обов’язків згідно з Інструкцією з організації лікувального харчування у закладах охорони здоров’я, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 №931, входить здійснення контролю за якістю готових страв. Відтак ваше звернення не може бути задоволене.
Дата відповіді:
17.12.2024 10:32
Відповідь надана
Наявність спеціального одягу
Номер:
c55cab14b7b94939bd3851267dd23732
Дата опублікування:
14.12.2024 16:51
Опис:
Шановний Замовнику!
Згідно з п.п. 2.2. п.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ» та п. 7. Додатку 4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» «Впродовж надання послуг учасник повинен забезпечувати наявність необхідного спецодягу для працівників учасника, а саме: зав. кухні, кухарів, кухонних робітників, вантажників. Наявність спеціального одягу підтвердити договором купівлі-продажу або оренди швейних виробів та актом приймання-передачі наданих послуг або видатковою накладною».
Ми як потенційний учасник закупівлі розуміємо вимогу Тендерної документації щодо наявності спецодягу про працівників учасника, в тому числі для таких працівників як зав. кухні, кухарів, кухонних робітників, вантажників. Проте просимо роз’яснити, яким чином Замовник планує отримати підтвердження щодо наявності спецодягу саме у зазначених працівників? Адже у Договорі купівлі-продажу та у видаткових накладних на поставку спецодягу не вказується назва посади працівника, якому цей одяг призначений. Чи буде належним підтвердженням вказаної вище вимоги надання зазначених Вами документів із номенклатурою, яка відповідає спеціальному одягу, в якій не вказується назва посади працівника, якому цей одяг призначений?
Для забезпечення конкурентного середовища у цій закупівлі просимо внести зміни у зазначені пункти Тендерної документації та викласти їх у такій редакції: «Впродовж надання послуг учасник повинен забезпечувати наявність необхідного спецодягу для працівників учасника, ЗГІДНО Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затвердженого наказом Мінагрополітики від 01.10.2012 № 590, зареєстрованим у Мін’юсті 09.10.2012 за № 1704/22016. Наявність спеціального одягу підтвердити договором купівлі-продажу або оренди швейних виробів та актом приймання-передачі наданих послуг або видатковою накладною».
Відповідь:
Шановний Учаснику! Відповідно до умов тендерної документації «…Наявність спеціального одягу підтвердити договором купівлі-продажу або оренди швейних виробів та актом приймання-передачі наданих послуг або видатковою накладною…» – ці документи Замовник вважатиме достатніми для підтвердження виконання вимог тендерної документації.
Дата відповіді:
17.12.2024 10:31