• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ЛОТ 1 – Засоби навчання та обладнання для забезпечення викладання предмета «Захист України» Тип1; ЛОТ 2 – Засоби навчання та обладнання для забезпечення викладання предмета «Захист України» Тип2; ЛОТ 3 – Засоби навчання та обладнання для забезпечення викладання предмета «Захист України» Тип3; ЛОТ 4 - Манекен для відпрацювання навичок надання розширеної невідкладної допомоги при травмах для забезпечення викладання предмета «Захист України»; ЛОТ 5 – Манекен дорослої людини для відпрацювання навичок проведення розширених реанімаційних дій та надання невідкладної допомоги для забезпечення викладання предмета «Захист України»; ЛОТ 6 – Модель навчальна для відпрацювання навичок проведення інфузій/ін’єкцій для забезпечення викладання предмета «Захист України»; ЛОТ 7 – Муляж трахеї (для конікотомії) для забезпечення викладання предмета «Захист України»; ЛОТ 8 – Набір для внутрішньокісткового доступу тренувальний для забезпечення викладання предмета «Захист України»; ЛОТ 9 – Тракційна шина Кендріка для забезпечення викладання предмета «Захист України»; ЛОТ 10 – Тренажер для забезпечення реалістичного навчання та відпрацювання навичок роботи з автоматичним дефібрилятором для забезпечення викладання предмета «Захист України»; ЛОТ 11 – Тренажер для навчання спеціальним навичкам: маніпуляції на легенях (інтубації) для відпрацювання відновлення прохідності дихальних шляхів для забезпечення викладання предмета «Захист України»; ЛОТ 12 – Набір імітаторів вогнепальних, термічних і травматичних ушкоджень для забезпечення викладання предмета «Захист України»

Завершена

970 549.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 35.00 UAH
Період уточнення: 10.12.2024 16:57 - 15.12.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо заміщення контрафактних протигазів

Номер: 9f6c0f87f4ad4c48b8f011dd4f50c46e
Дата опублікування: 13.12.2024 18:55
Опис: Шановний Замовнику, інформація щодо контрафактних протигазів надана Вам на основі загальнодоступної інформації, в тому числі офіційних сайтів правоохоронних органів ( https://www.npu.gov.ua/news/sudytymut-nachalnyka-viddilu-derzhpidpryiemstva-iaderno-enerhetychnoho-sektoru-iakyi-roztratyv-145-mln-hrn-na-zakupivli-protyhaziv-slidchi-natspolitsii-zavershyly-dosudove-rozsliduvannia?fbclid=IwY2xjawHDi6BleHRuA2FlbQIxMAABHToPUDnYjRIbuF6BJG5S3na1SqprRslhSRpty2zStqm1yLe1KGHF9xSnRw_aem_dSF1H5r-PqEadPOJtBSEJQ ), а також авторитетних вітчизняних новинних ресурсів - ( https://censor.net/ua/photo_news/3085797/vykryto_posadovyh_osib_pidpryyemstva_yaki_pidrobyly_dokumenty_dlya_uchasti_v_tenderah_schob_postavyty ). В результаті здійснених перевірок та обшуків правоохоронними органами (в.т.ч. за участі Офісу Генерального прокурора), були відкриті кримінальні провадження по факту спричинених матеріальних збитків державі в особливо великих розмірах. Тому просимо Вас розглянути можливість щодо заміщення контрафактних протигазів на сучасні ЗІЗОД від надійних та добросовісних постачальників. На сьогоднішній день на ринку України, серед засобів індивідуального захисту органів дихання, достатньо потужно присутні виробники ЗІЗОД європейських та американських компаній. Також українськими виробниками спільно з іноземними підприємствами налагоджене виробництво сучасних засобів індивідуального захисту, хоч і з ціною дещо вищою ніж контрафактні протигази по 1000-1500 грн./шт. Необхідно усвідомити, що сучасні ЗІЗОД із широким класом захисту, які забезпечують вимоги чинного законодавства у сфері ЦЗ, не можуть коштувати дешевше ніж 3500-4500 грн./шт. Наша компанія забезпечувала сучасними протигазами установи та організації після визнання інспекторами з техногенної безпеки закуплених протигазів ГП-7 (ІЗОД-2) держструктурами не придатними для використання та такими, що не виконують вимоги "Припису про усунення порушень законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки". Закупівля Протигазів ГП-7 (ІЗОД-2) несе за собою не тільки фінансові ризики (спричинить недоцільне використання державних коштів) але й випадку використання таких протигазів за призначенням, в сучасних умовах воєнного стану, може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами, а відтак до кримінальної відповідальності.
Відповідь: Добрий день. Ще раз повідомляємо Вас, що Замовник зацікавлений в закупівлі якісного обладнання та засобів навчання в межах процедури закупівлі. На сьогодні, згідно п. 2 Особливостей встановлено, що замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою. А, відповідно до п. 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Тому, при перевірці документів тендерної пропозиції Замовником буде ретельно перевірено запропоновані товари. Крім того, Замовником при визначенні типу протигазу визначено «або еквівалент». При цьому, жодного посилання на норми недіючого ГОСТу не здійснено. Отже, Ви як потенційний Учасник можете запропонувати інший товар, який відповідатиме нормам чинного ДСТУ в Україні. Дякуємо за взаєморозуміння.
Дата відповіді: 16.12.2024 15:10
Відповідь надана

Щодо різьбового з'єднання протигазу

Номер: 993d24e19f75424589580d3634ea0184
Дата опублікування: 13.12.2024 18:53
Опис: Шановний Замовнику, в одному із останніх своїх роз'яснень (Відповідь: 13.12.24, 14:36) Ви зазначили, що різьбове з'єднання протигазу має бути: імплементоване Україною ДСТУ EN 148-1:2004 (різьба Rd 40*1/7"). З метою загальнобов'язкового дотримання всіма Учасниками закупівлі вимог Замовника, які озвучені вищезгаданому роз'ясненні, просимо Замовника, вимоги щодо різьбового з'єднання протигазу внести в тендерну документацію, а саме – "різьбове з'єднання протигазу має відповідати виключно стандарту імплементованого Україною ДСТУ EN 148-1:2004 (EN 148-1:1999, IDТ)".
Відповідь: Добрий день. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Технічне завдання розроблене Замовником з врахуванням потреби та вимог до обладнання, до засобів навчання. Вважаємо, що інформації, зазначеної в технічному завданні по Лоту 2 достатньо для формування цінової пропозиції Учасника процедури закупівлі. На Ваше питання щодо різьбового з’єднання надано відповідь згідно чинного законодавства. Вказана інформація є загальнодоступною для всіх осіб, зацікавлених в участі в торгах. Тому, зміни в тендерну документацію не вноситимуться. Дякуємо за взаєморозуміння.
Дата відповіді: 16.12.2024 15:10
Відповідь надана

Щодо різьбового з'єднання протигазу

Номер: e2fc5f4e0f5546ff9bf0d7976c165daf
Дата опублікування: 11.12.2024 11:45
Опис: Шановний Замовнику, уточніть будь-ласка яке саме різьбове з'єднання Протигазу фільтрувального має бути!? Відповідно до міжнародного стандарту (EN 148-1:1999), імплементованого Україною ДСТУ EN 148-1:2004 (різьба Rd 40*1/7") чи відповідно до стандарту рашистської федерації ГОСТ 8762-75 (різьба OZ 40x4 мм) !?
Відповідь: Добрий день. Різьбове зєднання протигазу має бути: імплементоване Україною ДСТУ EN 148-1:2004 (різьба Rd 40*1/7")
Дата відповіді: 13.12.2024 14:36
Відповідь надана

Щодо дати виготовлення продукції

Номер: 04fdb25997bb47adbde21b3e3338a387
Дата опублікування: 11.12.2024 11:43
Опис: Шановний Замовнику, надайте будь-ласка роз'яснення - яка дата виготовлення Протигазів фільтрувальних має бути?
Відповідь: Добрий день. Товар, що закуповується має бути новим, виготовленим в 2024 році.
Дата відповіді: 13.12.2024 14:35
Відповідь надана

Щодо поставки контрафактного продукту

Номер: 1b5d7a18b031452abcd3cbb711f17467
Дата опублікування: 11.12.2024 11:39
Опис: Шановний Замовнику, в черговий раз Вам наголошуємо, що оголошуючи закупівлю на лицеву частину ШМП, МП-04 чи не насторожує Вас неминучість поставки Вам контрафактного продукту або ж завезеного контрабандним шляхом з рашиської федерасії? Ще раз Вам наголошуємо, в Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а також виробничих потужностей для виготовлення протигазових масок до протигазів типу ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД. Українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД, не маючи відповідних технологій та матеріально-технічної бази не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з рашистської федерасії держави-агресора.
Відповідь: Добрий день. Дякуємо. Приймемо до уваги надану вами інформацію.
Дата відповіді: 13.12.2024 14:35
Відповідь надана

Щодо засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження

Номер: fca8b5b2a5f24acf94a83d0f97815c79
Дата опублікування: 11.12.2024 11:37
Опис: Повідомляємо Вам, що за період 2014-2024 рр. державними підприємствами, установами та організаціями було проведено безліч тендерів та електронних закупівель засобів індивідуального захисту органів дихання (ЗІЗОД), а саме - протигазів ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД та інших. При цьому постачальники надавали Сертифікати відповідності, в якості підтвердження сертифікації даної продукції в Україні. Виробниками такої продукції в даних Сертифікатах фігурують деякі підприємства - резиденти України. Водночас повідомляємо Вас, що в даний час технічні умови на цивільний протигаз ГП-7 – ТУ Г-10-1103-82 - належать Міністерству Оборони рф, так як протигаз ГП-7 був розроблений за завданням Міністерства Оборони СРСР в провідних НДІ і НВО зокрема Науково-дослідному інституті гумової промисловості (нині НІІЕМ) і ЕНПО «Неорганика». Право на виробництво цивільних протигазів ГП-7 мають заводи АТ «Тамбовмаш», АТ «Сорбент» і АТ «ЕХМЗ ім. Н.Д. Зелінського», АТ «АРТИ-Завод» – підприємства рашиської федерації. Згідно інформації, яка розміщена на офіційному сайті одного із виробників (https://www.tambovmash.ru/info/counterfeit/), протигази марки ГП-7 та його модифікації, у відповідності до військового стандарту рф ГОСТ РВ №15.002-2000, є продуктом військового призначення, проходять приймання за якістю Військовим представництвом міністерства оборони рашиської федерації (ВП МО рф) та ЗАБОРОНЕНІ ДО ВІЛЬНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ компаніями-посередниками без відповідного погодження із органами виконавчої влади рашиської федерації(Директива №566/2/6598 Управління військ РХБЗ МО рф), а також без погодження з територіальним органом Цивільної оборони і надзвичайних ситуацій (ФЗ № 28 від 12.02.98) та більш того вимагає наявність спеціальної ліцензії Федеральної служби з технічного та експортного контролю рф. Водночас, відповідно до українського законодавства для імпорту на митну територію України зазначених протигазів, необхідно отримати не тільки погодження органів виконавчої влади рф (Міністерства оборони рф), але й отримати дозвіл на ввезення від Державної служби експортного контролю України. Згідно позиції Державної служби експортного контролю України протигази типу ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД відносяться до товарів військового призначення, які в установленому порядку допущені до цивільного використання. Окрім цього, доводимо до Вашого відома, що протягом останніх років на українському ринку присутня велика кількість юридичних осіб (підприємств, організацій, фізичних осіб підприємців) діяльність яких спрямована на реалізацію фальсифікованих ЗІЗОД, в.т.ч. протигазів ГП-7 та його модифікацій. Основні способи фальсифікації: перефарбування та перемаркування старих фільтруючих коробок від протигазів, які були «зняті зі зберігання» та ВІДСЛУЖИЛИ ВСТАНОВЛЕНИЙ ТЕРМІН зберігання, а також використання лицевих частин (масок), списаних на утилізацію виробів з «перебитими» клеймами та підробка документів щодо якості та походження даних ЗІЗОД тощо. Прийміть до уваги, що сорбент (активоване вугілля), який знаходиться у фільтруючо-поглинальній коробці (ФПК), під впливом зовнішніх факторів, після закінчення встановленого виробником терміну зберігання втрачає свої захисні властивості, незалежно від того, чи використовували ФПК, чи ні. В Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а саме, займалося б литтям гуми для виготовлення протигазових масок, виробляло б фільтруючі коробки до протигазів та володіло технологією по створенню абсорбуючих компонентів до фільтрів протигазових. Відтак, українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД, не маючи відповідних технологій, не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з рашиської федерації, держави-агресора. Звертаємо Вашу увагу, що використання фальсифікованих виробів за призначенням у разі застосування зброї масового знищення проти України в теперішній час в умовах воєнного стану або у разі виникнення надзвичайної ситуації може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами. Підсумовуючи все вище сказане, просимо Вас не допустити закупівлю засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження!
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за інформацію. Докладемо максимум зусиль для того, щоб не допустити закупівлю протигазів сумнівної якості та походження. Крім того, в умовах технічного завдання Замовника визначено, що закуповується протигаз фільтрувальний типу "ГП - 7" або аналог.
Дата відповіді: 13.12.2024 14:35