• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комплект обладнання для дитячого ігрового майданчика (ДК 021:2015 - 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор)

Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями, у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Завершена

862 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 310.00 UAH
Період уточнення: 10.12.2024 16:24 - 15.12.2024 00:00
Відповідь надана

Додаток №2 ТД ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ

Номер: 9674e251910649dfa9dd19ea9cd11964
Дата опублікування: 13.12.2024 12:27
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, в ДОДАТКУ №2 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі) в таблиці ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА КОМПЛЕКТНІСТЬ в стовпчику Опис та характеристика складових обладнання, які входять до комплекту на виріб Гойдалка «Гніздо лелеки» вказано, що: Стійки гойдалки виготовлені з металевої труби розмірами не менше 80х80х3 з двома округлими місцями згинання. Просимо уточнити яку саме трубу ви маєте на увазі? Тому що, стійку з металевої труби 80х80х3 не можна зробити з двома округлими місцями згинання, може Ви маєте на увазі круглу трубу?Також просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Технічні і якісні характеристики зазначені у додатку 2 до тендерної документації, які визначені відповідно до потреби Замовника
Дата відповіді: 17.12.2024 06:19
Відповідь надана

Додаток №2 ТД ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ

Номер: 356c1409b3d6488997d39ca8375fc207
Дата опублікування: 13.12.2024 12:22
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, в ДОДАТКУ №2 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі) в таблиці ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА КОМПЛЕКТНІСТЬ в стовпчику Опис та характеристика складових обладнання, які входять до комплекту на виріб "Балансир" вказано, що розміри виробу: ширина – 1029 мм; Хочемо уточнити, чи вірно вказана ширина виробу, бо на нашу думку габарит ширини завеликий.
Відповідь: Доброго дня, ширина виробу вказана вірно.
Дата відповіді: 14.12.2024 17:13
Відповідь надана

Додаток №2 ТД ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ

Номер: 09674453c0e34e1691bde20bff7fe54f
Дата опублікування: 12.12.2024 17:34
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, в ДОДАТКУ №2 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі) в таблиці ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА КОМПЛЕКТНІСТЬ в стовпчику Опис та характеристика складових обладнання, які входять до комплекту на виріб «Карусель 3-х місна» вказано, що «карусель являє собою круглу платформу з трьома сидіннями, виготовленими з HDPE пластику, розміщеними навколо центральної осі.», проте далі в описі вказано, що «карусель має три двомісних дугоподібних сидіння, виконаних з вологостійкої фанери не менше ніж 10 мм.» Просимо уточнити, з якого саме матеріалу мають бути виготовлені сидіння каруселі: HDPE пластик чи вологостійка фанера. Також просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня, до тендерної документації внесено відповідні зміни
Дата відповіді: 13.12.2024 20:30
Відповідь надана

Строки поставки

Номер: e1c9aa499608422987a45a79cd1815a3
Дата опублікування: 11.12.2024 11:34
Опис: Шановний Замовнику! У Додатку 2 "Технічна специфікація (Технічне завдання)" зазначено, що строки поставки товару визначені до 27 грудня 2024 року. Хочемо звернути Вашу увагу, що даний пункт може бути розцінений як дискримінаційний, оскільки аукціон заплановано на 18 грудня 2024 року о 11:33. Після завершення аукціону процес акцептації переможця відповідно до чинного законодавства, може зайняти до 5 днів, якщо аргументовано до 20 днів. Додатково в Тендерній документації в Розділі 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю, пункті 2 вказано, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір, в учасника переможця є 15 днів. Тобто, навіть якщо Замовник акцептує учасника переможцем в день аукціону, а саме 18.12.2024 року, то учасник переможець в свою чергу має право підписати договір до 02.01.2025 року включно. А, строки поставки у Замовника визначені 27.12.2024 роком, що суперечить законом про публічні закупівлі 49 Особливостей та статі 33 до цього закону, так як в цей час ще може не бути підписаний договір згідно цих особливостей, так як учасник переможець має право на підписання договору до 02.0.12025 згідно цих особливостей. Також на доставку обладнання та на завантаження обладнання потрібно 2 робочих дні, так як учасник переможець може находитись і за 600 км. від Замовника. І їхати вантажний автомобіль(власний транспорт) без перепустки під час комендантської години не може так як доставка обмежена в години з 5 ранку до 00 год ночі. «Відповідно до п. 5 ч.1 ст. 8 Закону України «Про правовий режим воєнного стану»». Це означає, що підписання договору може відбутися не раніше 2 січня 2025 року. Таким чином, виконання умов щодо строків поставки до 27 грудня 2024 року є технічно неможливим та створює штучні бар’єри для потенційних учасників. Крім того, учасникам необхідний час для виготовлення товару, адже він може бути відсутнім на складі. Це створює переваги для окремих постачальників в яких він є на складі і звужує коло потенційних учасників, що може негативно вплинути на конкурентність процедури. Просимо переглянути строки поставки товару з урахуванням реальних термінів виконання всіх процедур.
Відповідь: Перед здійсненням планування та організації даної процедури закупівлі Замовник керувався наявним нормативно-правовим забезпеченням у сфері публічних закупівель, зокрема: наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», яким закріплено основні положення щодо визначення структури ринку, ступеню конкуренції та можливих варіантів майбутнього предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень. Не без виключення в даний перелік увійшли положення статті 41 Бюджетним кодексом України (далі – БКУ), якою визначено особливості формування надходжень бюджету та здійснення витрат бюджету. Процес складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів регулюються бюджетним законодавством, зокрема БКУ. Так, відповідно до пункту 7 частини першої статті 2 БКУ бюджетне зобов'язання – будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або у майбутньому. Водночас поняття “бюджетне асигнування” та “бюджетне призначення” наведені у частині першій статті 2 БКУ. Разом з тим відповідно до частини першої статті 23 БКУ будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України. Бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом. Водночас відповідно до частини четвертої статті 48 БКУ зобов'язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених БКУ та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), не вважаються бюджетними зобов'язаннями і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов'язань є порушенням бюджетного законодавства. Не варто також упускати і положення частини першої статті 61 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», котре встановлює, що органи місцевого самоврядування в селах, селищах, містах, районах у містах (у разі їх створення) самостійно складають та схвалюють прогнози відповідних місцевих бюджетів, розробляють, затверджують і виконують відповідні місцеві бюджети згідно з Бюджетним кодексом України. Таким чином, здійсненню закупівель розпорядником бюджетних коштів у розумінні Закону передує визначення відповідних бюджетних асигнувань відповідно до визначених бюджетних призначень. У свою чергу, відповідно до пункту 30 БКУ кошторис – основний плановий фінансовий документ бюджетної установи, яким на бюджетний період встановлюються повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов'язань та здійснення платежів для виконання бюджетною установою своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень. Порядок складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228. З огляду на викладене, визначення та обґрунтування потреби у закупівлі товарів, робіт або послуг, очікуваної вартості зазначених товарів, робіт або послуг та необхідного обсягу відповідних видатків на поточний рік фактично здійснюється бюджетними організаціями на етапах складання проектів кошторисів та розрахунків до бюджетних запитів. Поряд з цим, в подальшому зазначена очікувана вартість таких закупівель може коригуватись після розгляду та затвердження відповідних кошторисів. Звідси внесення зазначеної інформації про кожну заплановану закупівлю здійснюється замовником перед проведенням відповідної закупівлі. Разом з тим, частиною 10 статті 3 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом. Однією з передумов успішного проведення публічних закупівель є підготовка якісної тендерної документації. Якщо Вами буде проаналізовано тендерну документацію, то можливо встановити відсутність в ній порушення будь якого принципу здійснення публічних закупівель, що сприяє високому рівню конкуренції на відповідному ринку, а наявні положення тендерної документації захищають як інтереси Замовника, так і потенційних постачальників. При цьому тендерна документація не містить вимог, що бодай найменшим чином обмежувала конкуренцію та/або може призвести до дискримінації учасників. Також звертаємо увагу, що згідно з пунктом 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Згідно статті 638 ЦК України договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. При цьому частиною третьою статті 180 ГК України передбачено, що при укладенні господарського договору сторони зобов’язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Частиною першою статті 629 ЦК України встановлено, що договір є обов’язковим для виконання сторонами. Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору згідно з частиною першою статті 631 ЦК України. Поряд з цим зазначаємо, що строк дії договору, який є його істотною умовою та погоджується сторонами, не є предметом регулювання Закону. При цьому замовникам у разі укладення договору про закупівлю, відповідно до умов якого передбачається оплата за рахунок бюджетних коштів, необхідно враховувати норми бюджетного законодавства, зокрема Бюджетного кодексу України.
Дата відповіді: 14.12.2024 17:12