-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Електрична енергія (Закупівля на 2025рік)
Торги не відбулися
5 530 381.78
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 7 763.97 UAH
мін. крок: 0.1% або 7 763.97 UAH
Період уточнення:
10.12.2024 15:24 - 15.12.2024 00:00
Відповідь надана
ЦОК
Номер:
c1499e6d6a444f0ba55c3a863e8fe4a1
Дата опублікування:
12.12.2024 06:45
Опис:
Добрий день! Згідно п. 3.11.2. Додатку 1 до ТД Учасник повинен надати довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу в регіоні замовника, або посадової особи, з робочим місцем в регіоні замовника, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. Інформація зазначена в довідці повинна бути підтверджена на офіційному веб-сайті Учасника в мережі Інтернет. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають в наявності центр обслуговування споживачів або власний структурний підрозділ на території певної області або посадову особу, з робочим місцем на території певної області, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. (З рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22165-р/пк-пз від 30.11.2020 р., UA-2020-11-06-010330-c) Постачальники не зобов'язані мати свої центри обслуговування споживачів, структурні підрозділи по окремих областях України. Постачальники отримують відповідну ліцензію, згідно якої мають право здійснювати господарську діяльність по всій території України. Жодними чинними нормативно-правовими актами не встановлено обов'язок постачальника створювати центри обслуговування споживачів, структурні підрозділів у всіх чи в окремих регіонах, як це вимагається тендерною документацією. Щодо здійснення комунікації між сторонами, надання інформації, рахунків тощо впродовж виконання договірних правовідносин, то відповідно до п.п.2 п.3.2.4, п.4.14,п.п. 14, 15 п. 5.2.2, п. 9.1.3, 9.2.1, 9.6.3 Правил роздрібного ринку електричної енергії (ПРРЕЕ), затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312, передбачений персональний електронний кабінет на офіційному веб-сайті постачальника, а також інші дистанційні засоби обміну інформацією. Наприклад, п.4.14 ПРРЕ визначено, що Платіжні документи (рахунки) на оплату надаються споживачам у відповідних структурних підрозділах електропостачальника, через персональну сторінку споживача на вебсайті електропостачальника або електронною поштою, факсимільним зв'язком, поштовим зв'язком, кур'єром чи іншими способами з використанням інформаційних технологій у системі електронного документообігу у порядку, передбаченому договором про постачання електричної енергії споживачу. Зазначена вимога тендерної документації порушує принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них. Відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Висновок про наявність дискримінаційних умов в тендерній документації у випадку вимоги наявності центра обслуговування споживачів або власного структурного підрозділу в певному регіоні підтверджується, зокрема, наступними рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - № 22165-р/пк-пз від 30.11.2020 р., UA-2020-11-06-010330-c; - № 9665-р/пк-пз від 18.05.2020 р., UA-2020-04-08-000945-b; - № 6773-р/пк-пз від 28.05.2019 р., UA-2019-05-02-000456-a; - № 4897-р/пк-пз від 22.04.2019 р., UA-2019-03-27-000358-a; - № 11881-р/пк-пз від 01.08.2023 р., UA-2023-07-10-010043-a тощо. На підставі вищезазначеного, вимагаємо вилучити з тендерної документації дискримінаційні вимоги про наявність центру обслуговування споживачів або власного структурного підрозділу на території певного регіону. В іншому випадку ми будемо вимушені звернутись із скаргою до Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для захисту своїх прав.
доступно контекстное меню
Відповідь:
Доброго дня! Дякую вам за запитання! Згідно п. 8.3.17. ПОСТАНОВИ № 312 від 14.03.2018 Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії (зі змінами):
Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством.
У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором.
Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
Відповідно Додатку 1 п.3.3 нашої тендерної документації ми просимо надати Довідку про наявність на території України власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів)* та положення про власний структурний підрозділ - Центр обслуговування споживачів (клієнтів) на території України та документи, що підтверджують право власності центру. *Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку та документи відповідно вимог п. 2 Додатку 3, а саме:
2. Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку у довільній формі про наявність власного окремого структурного підрозділу та інформації про посадову особу, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів, інформації про адресу робочого місця учасика, телефонів для звязку, адресів електроної пошти посадової особи та інформація про документи, що підтверджують право власності на нерухоме майно, де розташованийя зазначений у Довідці структурний підрозділ Учасника.
2.1. Надається затверджена у встановленому законодавством порядку копія посадової інструкції або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів.Посадова інструкція повинна передбачати виконання обов‘язків, необхідних для забезпечення розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів;
2.2. Наказ про призначення посадової особи учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів;
2.3. До довідки обов’язково надаються документи, що підтверджують право власності на приміщення(офіс), де розміщується откремий структурний підрозділ Учасника або договір оренди та таке приміщення (офіс) з усіма додатками до нього, термін якого є дійсний до 31.12.2024р.
З повагою,
Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель
Дата відповіді:
16.12.2024 10:45