• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

09310000-5 – Електрична енергія

Завершена

85 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 427 500.00 UAH
Період уточнення: 10.12.2024 15:24 - 19.12.2024 00:00
Відповідь надана

Вимоги за закупівлею

Номер: f7978dbfa6634b5baab8764269db6a17
Дата опублікування: 12.12.2024 14:14
Опис: п. 24 Додатку 1 до тендерної документації зазначена наступна вимога: «Учасник повинен документально підтвердити наявність на території Одеської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Одеської області або посадової особи, з робочим місцем на території Одеської області, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів.» В п.25 Додатку 1 до тендерної документації зазначена наступна вимога: «Учасник повинен документально підтвердити наявність кол-центру / контакт-центру згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов‘язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи). Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій». Відповідно до п.3 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова) Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. В п.29. Постанови зазначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Таким чином, тендерна документація складена з порушенням вимог Постанови, зокрема під час проведення закупівлі електричної енергії, та неправомірно встановлені вимоги щодо наявності наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 13.12.2024 18:12
Відповідь надана

Проект договору

Номер: 98fdafd9cdf9471e86e1e248f3129777
Дата опублікування: 12.12.2024 11:01
Опис: - В п.5.3. р.5. зазначено, що «Інформація про діючу ціну електричної енергії має бути розміщена на офіційному веб-сайті Постачальника не пізніше ніж за 20 днів до початку її застосування із зазначенням порядку її формування». Інформація про ціни на РДН публікується на офіційному сайті ДП "Оператор ринку". - В п. 5.7. р.5 проекту договору а також у Додатку 2 до договору зазначено, що оплата рахунка Постачальника за спожиту електричну енергію згідно акту приймання-передачі електричної енергії має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути більшим 40 (сорока) банківських днів з моменту отримання його Споживачем. Згідно оголошення про закупівлю строк оплати 15 робочих днів. - В п.п.4) п.7.2 р.7. зазначено в томе числі: «….а також інформацію про ефективне споживання електричної енергії. Така інформація оприлюднюється на офіційному веб-сайті Постачальника і безкоштовно надається Споживачу на його запит». Про що саме йде мова, пропонуємо видалити. - В п.п.6) п.7.2 р.7. зазначено, що постачальник зобов’язуєтьсяпублікувати на офіційному веб сайті детальну інформацію про зміну ціни електричної енергії за 20 днів до введення її у дію. Ціни на сайті постачальника не публікуються. - В п.п.1) п.13.9 р.13 зазначено: «Споживач прострочив оплату за постачання електричної енергії протягом двох місяців згідно з Договором, за умови, що Постачальник здійснив попередження Споживачу про можливе розірвання цього Договору». Прострочка платежу починається з першого дня, що перевищує договірні умови. Пропонуюємо видалити "протягом двох місяців". Просимо привести у відповідність зазначені пункти договору.
Відповідь: Відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 № 312 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії» Інформація про діючу ціну (тариф) на електричну енергію Постачальника має бути розміщена на офіційному вебсайті Постачальника не пізніше ніж за 20 днів до дати її застосування із зазначенням порядку її формування. Стосовно невідповідності строків оплати Замовником буде внесено зміни до оголошення.
Дата відповіді: 13.12.2024 18:11
Відповідь надана

невідповідність окремих положень

Номер: 716ea394cc54465eb73b8a72292dc7a1
Дата опублікування: 11.12.2024 11:10
Опис: В електронний полях системи закупівель немає згадки про договірне забезпечення 5%, хоча в тендерній документації про це написано. Також в тендерній документації вказаний неправильний строк оплати 40 банківських днів, хоча в електронний полях написано 15 днів.
Відповідь: Шановний Учаснику! В розділі 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» - забезпечення тендерної пропозиції не вимагається В той же час, в розділі 6.» Результати торгів та укладання договору про закупівлю» п. 6 « Забезпечення виконання договору про закупівлю» вказано, що : у разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на умови договору між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі, надання у складі тендерної пропозиції відповідного договору є обов’язковим. Розмір забезпечення виконання договору: 5 (п'ять) відсотків від вартості договору про закупівлю. Також, вказаний строк дії забезпечення виконання договору - до 31.12.2025, але у будь-якому випадку до виконання Учасником своїх зобов’язань. Також, описані умови повернення та не повернення Замовником забезпечення виконання договору про закупівлю. Отже, просимо Вас не плутати «забезпечення тендерної пропозиції» і «забезпечення виконання договору про закупівлю». Щодо визначення строку оплати, дійсно виникла помилка, яку ми виправимо в найближчий час.
Дата відповіді: 12.12.2024 10:11