-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
«Електрична енергія (код за ДК 021:2015: 09310000-5) — Електрична енергія»
Завершена
3 256 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 280.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 280.00 UAH
Період уточнення:
09.12.2024 20:13 - 17.12.2024 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
5b1d2323c417405c97f0109665df0c30
Дата опублікування:
10.12.2024 22:11
Опис:
Добрий день,Шановний Замовнику! Згідно п. 3.11. Додатку 1 до ТД Учасник повинен надати довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу в регіоні замовника, або посадової особи, з робочим місцем в регіоні замовника, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. Інформація зазначена в довідці повинна бути підтверджена на офіційному веб-сайті Учасника в мережі Інтернет. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають в наявності центр обслуговування споживачів або власний структурний підрозділ на території певної області або посадову особу, з робочим місцем на території певної області, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. (З рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22165-р/пк-пз від 30.11.2020 р., UA-2020-11-06-010330-c) Постачальники не зобов'язані мати свої центри обслуговування споживачів, структурні підрозділи по окремих областях України. Постачальники отримують відповідну ліцензію, згідно якої мають право здійснювати господарську діяльність по всій території України. Жодними чинними нормативно-правовими актами не встановлено обов'язок постачальника створювати центри обслуговування споживачів, структурні підрозділів у всіх чи в окремих регіонах, як це вимагається тендерною документацією. Щодо здійснення комунікації між сторонами, надання інформації, рахунків тощо впродовж виконання договірних правовідносин, то відповідно до п.п.2 п.3.2.4, п.4.14,п.п. 14, 15 п. 5.2.2, п. 9.1.3, 9.2.1, 9.6.3 Правил роздрібного ринку електричної енергії (ПРРЕЕ), затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312, передбачений персональний електронний кабінет на офіційному веб-сайті постачальника, а також інші дистанційні засоби обміну інформацією. Наприклад, п.4.14 ПРРЕ визначено, що Платіжні документи (рахунки) на оплату надаються споживачам у відповідних структурних підрозділах електропостачальника, через персональну сторінку споживача на вебсайті електропостачальника або електронною поштою, факсимільним зв'язком, поштовим зв'язком, кур'єром чи іншими способами з використанням інформаційних технологій у системі електронного документообігу у порядку, передбаченому договором про постачання електричної енергії споживачу. Зазначена вимога тендерної документації порушує принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них. Відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Висновок про наявність дискримінаційних умов в тендерній документації у випадку вимоги наявності центра обслуговування споживачів або власного структурного підрозділу в певному регіоні підтверджується, зокрема, наступними рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - № 22165-р/пк-пз від 30.11.2020 р., UA-2020-11-06-010330-c; - № 9665-р/пк-пз від 18.05.2020 р., UA-2020-04-08-000945-b; - № 6773-р/пк-пз від 28.05.2019 р., UA-2019-05-02-000456-a; - № 4897-р/пк-пз від 22.04.2019 р., UA-2019-03-27-000358-a; - № 11881-р/пк-пз від 01.08.2023 р., UA-2023-07-10-010043-a тощо. На підставі вищезазначеного, вимагаємо вилучити з тендерної документації дискримінаційні вимоги про наявність центру обслуговування споживачів або власного структурного підрозділу на території певного регіону. В іншому випадку ми будемо вимушені звернутись із скаргою до Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для захисту своїх прав.
Відповідь:
Дякуємо за звернення, Ваші вимоги враховані , зміни до Тендерної документації будуть внесені найближчим часом, та нова редакція документації буде додана
Дата відповіді:
11.12.2024 11:43