-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електрична енергія
Завершена
1 320 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 600.00 UAH
Період уточнення:
09.12.2024 14:56 - 29.12.2024 00:00
Відповідь надана
Сертифікати ISO
Номер:
124870477e864da8a4701430ab4b1a9d
Дата опублікування:
13.12.2024 22:17
Опис:
Шановний замовник!
В тендерній документації Ви вимагаєте надати: сертифікати та висновок аудитора.
Для цього учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку від екологічного аудитора, що містить опис заходів, які впроваджує учасник при реалізації програми із захисту довкілля та навколишнього середовища, та короткий звіт з екологічного аудиту учасника закупівлі з позитивним висновком, та з відповідними сертифікатами від Міністерства екології та природних ресурсів України, що засвідчують кваліфікацію органу/особи, що здійснював екологічний аудит учасника.
У складі пропозиції Учасники надають Сертифікати, видані на ім’я учасника, діючі на дату подання пропозиції, які підтверджують, що система управління учасника відповідає ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 45005:2020, ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018 IDT), ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016 IDT). Сфера сертифікації – торгівля електроенергією.
В Україні електрична енергія не підлягає обов'язковій сертифікації, тому прохання прибрати дані вимоги і привести тендерну документацію у відповідність. В іншому випадку будемо змушені звертатись в АМКУ.
Відповідь:
Доброго дня. З приводу не законності та безпідставності надання сертифікатів ДСТУ ISO, повідомляємо що зазначені ДСТУ ISO ніяким чином не стосуються показників якості продукції, але Вони стосуються показників надійності Постачальника та якості постачання. Підтвердження учасниками впровадження та їхньої відповідності системам управління (менеджменту) не є кваліфікаційним критерієм або вимогами до предмета закупівлі (вимогами щодо сертифікації електричної енергії) у розумінні Закону та цієї тендерної документації, а як зазначено вище, включені до тендерної документації керуючись абзацом першим частини третьої статті 22 Закону. Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Отже, замовником при складанні цієї тендерної документації дотримано вимоги чинного законодавства, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Це також підтверджує практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: рішення № 19004-р/пк-пз від 20.12.2019 р. (UA-2019-11-20-002217-b), рішення № 7185-р/пк-пз від 14.04.2020 р. (UA-2020-03-17-001400-c), рішення № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020 р. (UA-2020-01-10-001583-c), рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 р. (UA-2019-11-25-003122-b), рішення № 11184-р/пк-пз від 21.05.2021 р. UA-2021-03-26-014987-c), рішення № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 р. (UA-2021-03-19-000685-c), рішення № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 р. (UA-2021-03-19-000685-c).
Дата відповіді:
16.12.2024 14:02