• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги О180703 Соломир - Вовчиці - Дібрівськ - Сварицевичі на ділянці км 45+000 - км 50+800, Дубровицький район

Завершена

13 451 001.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 67 255.01 UAH
Період уточнення: 03.07.2018 14:39 - 04.08.2018 17:00
Відповідь надана

Щодо надання роз’яснень та внесення змін до тендерної документації

Номер: d16a8d47743d4230b191c8fa461816a9
Дата опублікування: 26.07.2018 14:53
Опис: Під час ознайомлення з Документацією Учасником було встановлено, наступне: В додатку №5 «Проект договору про закупівлю послуг», розділ ІІІ «Ціна договору» пункт 3.5 Замовником зазначено наступні вимоги до формування ціни договору: «Граничні усередненні показники для визначення загальновиробничих, адміністративних витрат і прибутку встановлюються згідно СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування(державного та місцевого значення)», на підставі обґрунтованого розрахунку». Зміст даної вимоги не відповідає нормам пунктів 6.14, 6.15 та 6.16 СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування(державного та місцевого значення)» де в казано, що «Показники для визначення загальновиробничих, адміністративних витрат і прибутку встановлюються згідно СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування(державного та місцевого значення)», на підставі обґрунтованого розрахунку з врахуванням рекомендованого усередненого показника». Просимо привести у відповідність тендерну документацію з врахуванням вищевказаних зауважень.
Відповідь: Згідно «Проекту договору про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту», розділ ІІІ «Ціна договору», пункт 3.5: «Граничні усереднені показники для визначення загальновиробничих, адміністративних витрат і прибутку встановлюються згідно СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)» на підставі обґрунтованого розрахунку», що автоматично вимагає виконання норм пунктів 6.14, 6.15 та 6.16 та врахування показників, наведених в додатку Г СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)
Дата відповіді: 31.07.2018 13:01
Відповідь надана

техніче завдання

Номер: 290548e76f9f4d1298c3d2905bfe263b
Дата опублікування: 20.07.2018 16:01
Опис: Технічним завданням замовника (п. 14) передбачено влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.1, 1.2, 1.4 - 1.8 фарбою маркірувальною машиною ДЕ-21 в обсязі 5,8 км. Просимо встановити у технічному завданні обсяги робіт із нанесення кожного виду лінії у відповідності до ДСТУ 2587:2010, якщо передбачено нанесення інших ліній крім 1.1, а найменуванням робіт у техзавданні помилково процитовано найменування кошторисної норми.
Відповідь: Технічне завдання сформоване відповідно до проектно-кошторисної документації, затвердженої у встановленому порядку. Замовником вимагається проведення розрахунку тендерної пропозиції згідно обсягів вказаних в технічному завданні, конкретні довжини будуть надані в робочих кресленнях перед початком виконання робіт.
Дата відповіді: 24.07.2018 14:35
Відповідь надана

щодо розрахунку договірної ціни та технічного завдання

Номер: 5585c27262d840a29e308a059f64b7e5
Дата опублікування: 20.07.2018 16:01
Опис: Відповідно до п. 3.1 розділу VI тендерної документації встановлено: розрахунок ціни тендерної пропозиції повинен відповідати вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Визначення вартості послуг проводиться згідно з СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)». При цьому пунктом 3.4 проекту договору передбачено наступне: Договірна ціна робіт обґрунтовується відповідно до ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013, СОУ 42.1-37641918-085:2012 “Правила визначення вартості робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, мостів та інших споруд”. Тому просимо замовника привести замовника привести проект договору (зокрема п. 3.4 та 3.5) у відповідність до тендерної документації, в якій, в свою чергу визначитись, який ціноутворюючий документ є першочерговим до застосування враховуючи зміну № 2 до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 в частині показників прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат. Також інформуємо, що відповідно до п. 4.2 СОУ 42.1-37641918-050:2012 (зі зміною № 1) вартість прямих витрат визначається на підставі ресурсних елементних кошторисних норм СОУ 45.2-00018112-035. Вартість прямих витрат, на які відсутні відомчі кошторисні нормативи може визначатися на підставі державних будівельних норм (ДСТУ Б Д.2.2-1, ДСТУ Б Д.2.2-27, ДСТУ Б Д.2.2-30, ДСТУ Б Д.2.7-1). Ресурсні елементні кошторисні норми за ДСТУ Д.2.4-18 застосовуються при ремонтах промислових та адміністративних споруд, а ніяк не автомобільних доріг. Просимо привести технічне завдання у відповідність чинних нормативних документів.
Відповідь: Дане зауваження враховане замовником, будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 24.07.2018 14:35
Відповідь надана

Щодо виду договірної ціни

Номер: 8d821c0791b4407ab844738a75db7155
Дата опублікування: 20.07.2018 15:59
Опис: Відповідно до положень чинних законів та нормативно-правових актів динамічна договірна ціна (приблизний кошторис) вартості робіт встановлюється за узгодженням сторін (замовник та підрядник) з урахуванням положень законодавства та підлягає корегуванню з урахуванням уточнення обсягів робіт (через невизначеність витрат), цін на ресурси та інших підстав, визначених умовами договору підряду. Оскільки обсяги робіт чітко визначені замовником у тендерній документації і відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» змінюватись не можуть, та враховуючи той факт, що і тверда, і динамічна договірна ціна передбачає врахування статті на додаткові витрати, пов’язані з інфляційними процесами просимо пояснити визначення замовником у проекті договору саме динамічної договірної ціни.
Відповідь: Договірна ціна в технічному завданні документації конкурсних торгів прийнята динамічною, через відсутність повного обсягу фінансування. В зв’язку з цим Замовник не може визначити кінцевий термін виконання робіт.
Дата відповіді: 24.07.2018 14:33
Відповідь надана

щодо характеристк дорожньо-будівельних матеріалів

Номер: 1d8ddf14c30b4267b781c05e05153bda
Дата опублікування: 20.07.2018 15:51
Опис: 1. Технічним завданням замовника (додаток № 4 до тендерної документації) передбачено, зокрема,наступні роботи: п. 9. Улаштування двошарових основ товщиною 15 см iз щебеню; п. 10. Розливання в'яжучих матерiалiв; п. 11. Сумiшi асфальтобетоннi гарячi i теплi. Просимо замовника внести зміни до документації та зазначити матеріали із конкретними характеристиками відповідно до нормативної, проектно-кошторисної документації: фракції та марки щебеневих матеріалів; марку емульсії із зазначенням відсотку бітуму; тип та марку асфальтобетонної суміші.
Відповідь: Технічне завдання сформоване відповідно до проектно-кошторисної документації, затвердженої у встановленому порядку. Характеристики матеріалів повинні відповідати даному виду робіт та з дотриманням вимог діючих нормативних документів.
Дата відповіді: 24.07.2018 14:32
Відповідь надана

Щодо надання роз’яснень та внесення змін до тендерної документації

Номер: f98b89b899024377a030a6840d6fd3d0
Дата опублікування: 18.07.2018 11:36
Опис: Під час ознайомлення з Документацією Учасником було встановлено, наступне: 1. В додатку №5 «Проект договору про закупівлю послуг», розділ ІІІ «Ціна договору» пункт 3.4 Замовником зазначено, що «Договірна ціна робіт обгрунтовується згідно СОУ 42.1-37641918-085:2012 «Правила визначення вартості робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, мостів та інших споруд» , тоді як на визначення вартості робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування поширюється дія СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)» відповідно до Наказу Державного агенства автомобільних доріг України №220 від 14.07.2014р. 2. Таким чином в додатку №5 «Проект договору про закупівлю послуг», розділ ІІІ «Ціна договору» пункт 3.5 Замовником зазначено наступні вимоги до формування ціни договору: «Граничні усередненні показники для визначення загальновиробничих, адміністративних витрат і прибутку встановлюються згідно СОУ 42.1-37641918-085:2012 «Правила визначення вартості робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, мостів та інших споруд» на підставі обґрунтованого розрахунку» , тоді як зміст цієї вимоги не відповідає змісту СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення) п.6.14, п.6.15 та п. 6.16. 3. В додатку №4 «Технічне завдання» Замовником вказане обгрунтування (шифр норми) за збірником ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012, цей стандарт містить вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи (РЕКНр) для визначення вартості ремонтно-будівельних робіт при здійсненні ремонту житла, об’єктів соціальної сфери і комунального призначення та благоустрою, тоді як для визначення вартості робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування обовязковий характер носить СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)» відповідно до Наказу Державного агенства автомобільних доріг України №220 від 14.07.2014р. і відповідно СОУ 45.2-00018112-035:2018 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно будівельні роботи. Автомобільні дороги і мости» , яким встановлено ресурсні елементні кошторисні норми на роботи з капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування та мостів. Державним агенством автомобільних доріг України листом №1470/3/7.1-9 від 27.06.2017р. був наданий перелік, для врахування в роботі, новоствореним підприємствам при облдержадміністраціях - балансоутримувачам та замовникам робіт на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення, який містить вищевказані СОУ. Таким чином вказане обгрунтування (шифр норми) в додатку №4 «Технічне завдання», носить дискримінаційний характер. Просимо привести у відповідність тендерну документацію з врахуванням вищевказаних зауважень.
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що «Технічне завдання» розроблено на підставі проектно-кошторисної документації розробленої ліцензованою проектною організацією. Документація отримала позитивний висновок ДП «Укрдержбудекспертиза» та затверджена в установленому законодавством порядку. Тому при формуванні договірної ціни просимо дотримуватись обсягів та розцінок зазначених в технічному завданні. Згідно Вашого запиту будуть внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 20.07.2018 13:50