• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Код 18520000-0 Персональні хронометри, (18522000-4 Наручні годинники)

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період уточнення: 07.12.2024 18:45 - 12.12.2024 12:00
Відповідь надана

Уточнення

Номер: ec9378ac2a7a48d79ac665ea8751c3ab
Дата опублікування: 12.12.2024 11:14
Опис: Шановний Замовнику, Учасники ринку прикро вражені тим, що в умовах війни та нагальної необхідності економії бюджетних коштів, Замовник - Військова частина Т0710 не лише протиправно, всупереч чинному законодавству про державні закупівлі, прописує предмет закупівлі ВИКЛЮЧНО під годинники торгової марки «kleynod» (навіть БЕЗ можливості надання еквівалентів!) в інтересах конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» (у засновниках якого до недавнього часу перебували особи держави-агресора Російської Федерації), що автоматично унеможливлює участь інших постачальників та створює прецедент закупівлі за як мінімум ВДВІЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ, під що без жодних підстав прописується завищена очікувана вартість закупівлі), але й також абсолютно протиправно вдається до СПРОЩЕНОЇ процедури закупівлі (при бюджеті закупівлі 600 000,00 грн.) тим самим позбавляючи учасників ринку можливості оскаржити протиправні дії Замовника до Антимонопольного комітету, а також, навіть, до самого Замовника! Замовником, всупереч вимогам чинного законодавства, для потенційних учасників передбачено лише звернення за роз’ясненнями Замовник, підлаштовуючи предмет закупівлі під моделі годинників «kleynod» ТОВ «Київський годинниковий завод», порушує чинне законодавство, права учасників та обмежує конкуренцію, вводячи ПРОТИПРАВНІ ОБМЕЖЕННЯ щодо конструкції корпусів, які вимагаються, зокрема їх діаметру (з точністю до мм!) конкретної торгової марки механізмів, тощо. При цьому Замовник встановлює очікувану вартість закупівлі значно вище ринкових цін (це дуже легко перевірити промоніторивши ціни на годинники заявлених характеристик в інтернеті). Більш того, Замовник позбавляє можливості участі постачальників, які здатні запропонувати годинники з набагато кращими технічними характеристиками, які відрізняються від заявлених Замовником, та за нижчою ціною Таким чином, предмет закупівлі протиправно прописується Замовником чітко під конструкції годинників ТОВ «Київський годинниковий завод» «kleynod», при цьому НЕ ІСНУЄ ГОДИННИКІВ ІНШИХ постачальників, які ЗА СУКУПНІСТЮ ВСІХ згаданих параметрів своєї конструкції будуть відповідати предмету закупівлі, крім того, Замовник не допускає до участі годинники інших торгових марок, протиправно вимагаючи виключно «kleynod» (без можливості надання еквівалентів), свідомо обмежуючи конкуренцію єдиним учасником ТОВ «Київський годинниковий завод» Встановлюючи подібні протиправні та маніпулятивні обмеження щодо параметрів конструкції корпусів годинників, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, не впливають ані на якість, ані на інші особливості предмета закупівлі, але властиві ВИКЛЮЧНО конкретним моделям «kleynod» ТОВ «Київський годинниковий завод», Замовник порушує чинне законодавство та закладає у бюджет як мінімум вдвічі завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію, а також оскаржити його протиправні дії до АМКУ Важливо зазначити, що в порушення п.3 ст. 22 Закону, Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність своєї вимоги щодо конкретної торгової марки, конкретної конструкції годинників, у тому числі встановлення дискримінаційних обмежень щодо розмірів та конкретних торгових марок механізмів, тощо Крім того, Замовник має керуватись принципами публічних закупівель, передбаченими ст.5 Закону, які він порушує: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія, ефективність та пропорційність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників та рівне ставлення до них; • об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник порушує також ч.2 ст. 5 Закону, яка визначає, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, протиправні дії Замовника ведуть до обмеження конкуренції та дискримінації учасників, внаслідок чого порушуються права Скаржника як потенційного учасника на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію його як учасника, об’єктивне та неупереджене визначення переможця закупівлі та до закупівлі за значно завищеними цінами Такими діями Замовник грубо порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності. Враховуючи викладене, констатуємо грубе порушення Замовником законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», постанови КМУ №1178 від 12.10.2022, а також грубе порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та одного з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності, а також інших норм чинного законодавства Наполягаємо на обов’язковому Оголошення до вимог чинного законодавства шляхом усунення згаданих дискримінаційних порушень в інтересах конкретного підприємства ТОВ «Київський годинниковий завод», у зв’язку з чим просимо роз’яснити публічну позицію командувача Військової частини Т 0710, а також Міністра оборони України Заздалегідь вдячні за надання розгорнутих роз’яснень ПО СУТІ поставлених питань, по кожному пункту окремо, усунення всіх порушень та приведення оголошення у відповідність до чинного законодавства України
Відповідь: (Щодо визначення процедури та предмету закупівлі:) Шановний потенційний учасник, дякую за проявлений інтерес до закупівлі! За результатом розгляду вашого звернення повідомляємо про таке. Постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» затверджено Особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану (далі – Особливості). Пунктом 8 Особливостей передбачено декілька способів проведення закупівель з використанням електронній системі закупівель, зокрема і у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Порядок проведення спрощеної закупівлі визначено статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275 шляхом аналізу загальнодоступної інформації про ціну в мережі Інтернет та отриманих цінових пропозицій. Наголошуємо, що ваші припущення щодо завищеної очікуваної вартості предмета закупівлі є хибними і не відповідають дійсності. Щодо визначення конкретного марки та моделі товарів: Годинники це іміджева продукція, тому для замовника важливим є якість годинників та їх окремих механізмів. Враховуючи досвід, швейцарський кварцовий механізм, має підвищені показники надійності, точність вимірювання часу, температурну стійкість, уніфікацію деталей, ударостійкість, довговічність, що задовольняє потреби Замовника. Ураховуючи положення Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема і статті 14, Замовник має право обрати конкретний товар. Разом з цим, господарюючі суб’єкти не позбавлені права співпраці з виробником конкретного товару на підставі договірних відносин з метою його реалізації на ринку. Резюмуючи наведене, повідомляємо, що дана закупівля проводиться відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
Дата відповіді: 13.12.2024 15:10