• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дизельне паливо, відповідний код 09134200-9; бензин А95, відповідний код 09132100-4.

Закупівля на 2025 рік. Дизельне паливо, бензин А95, окремими бензовозними партіями (орієнтовно 5-7 поставок протягом місяця), протягом 2025 року, відповідно до заявок замовника, на адресу замовника.

Завершена

48 060 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 480 600.00 UAH
Період уточнення: 06.12.2024 14:31 - 11.12.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо усунення порушення під час проведення тендеру

Номер: 90a95b8336d44ff5a2f857465f6e135d
Дата опублікування: 10.12.2024 10:43
Опис: Керуючись ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» з метою усунення дискримінації учасників процедури закупівлі звертаємося з цією вимогою. Так, тендерною документацією визначено одиницю виміру товару, що закуповується – «літр». Визначення того в якій одиниці буде закуповуватися товар є абсолютним правом замовника. Додатком до тендерної документації є проект Договору (додаток 4) де в п.п. 5.3.5. визначено «Реальна кількість, температура та щільність паливно-мастильних матеріалів при поставці повинна відповідати параметрам вказаним в товарно-транспортній накладній.» Відповідно до п. 4.2. спільного наказу МІНІСТЕРСТВА ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ, МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ, МІНІСТЕРСТВА ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ, ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ від 20.05.2008 N 281/171/578/155 «Про затвердження Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України» для визначення маси та об'єму нафти і нафтопродуктів можуть використовуватися об'ємно-масовий статичний, об'ємно-масовий динамічний, прямий масовий (статичне зважування та зважування під час руху) і об'ємний методи вимірювань відповідно до вимог ГОСТ 26976. Облік нафти і нафтопродуктів на НПЗ, підприємствах із забезпечення нафтопродуктами, підприємствах нафтопровідного і нафтопродуктопровідного транспорту, наливних пунктах ведеться в одиницях маси, а на АЗС - одиницях об'єму. Об'ємно-масовим статичним методом визначається маса нафти і нафтопродукту за їх об'ємом, густиною та температурою. Об'єм нафти і нафтопродуктів визначається за допомогою градуйованих резервуарів та засобів вимірювань рівня нафти і нафтопродуктів у резервуарах, залізничних цистернах, танках суден або за повною місткістю мір (автоцистернах, причепах-цистернах, напівпричепах-цистернах). Об'ємно-масовим та масовим динамічним методами визначається маса нафти і нафтопродуктів безпосередньо у нафто- і нафтопродуктопроводах, а також при відпуску нафтопродуктів до автоцистерн та залізничних цистерн на автоматизованих системах наливу. За цими методами об'єм або масу нафти і нафтопродуктів вимірюють із застосуванням об'ємних або масових лічильників. Прямим (ваговим) методом вимірюють масу нафти і нафтопродуктів у тарі та транспортних засобах шляхом зважування на вагах (залізничних та автомобільних цистерн) для статичного зважування середнього класу точності за ГОСТ 29329-92 "Весы для статического взвешивания. Общие технические требования" з кількістю повірочних поділок не менше ніж 3000. Тобто, будь-який з вказаних методів є законним, а визначення того, який з методів застосовувати залежить від певних умов. Як вище зазначалося, одиницею закупівлі є «літр». Тим не менш, у разі відсутності у учасника обладнання, яке вимірює об’єм завантаженого на транспорт перевізника товару в літрах, не зрозуміло з умов тендерної документації, зокрема додатку 4, чи може учасник визначити кількість товару в одиниці виміру «літр» шляхом ділення маси нафтопродукту на фактичну щільність при відвантаженні. Адже, якщо не визначити вказану умову, то можливо зробити висновок про дискримінаційні положення тендерної документації, що не дадуть змоги приймати участь в процедурі учасникам у яких не має обладнання, що вимірює об’єм завантаженого на транспорт перевізника товару в літрах. Вказане не дасть змогу прийняти участь в закупівлі багатьом учасникам, знизить конкуренцію та в результаті приведе до закупівлі товару за завищеною ціною і втрат бюджету. Тому, для запобігання вказаному вище, необхідним є в п.п. 5.3.5. після першого речення внесення речення наступного змісту: «Кількість товару в одиниці виміру «літр» визначається шляхом ділення маси нафтопродукту на фактичну щільність при відвантаженні». Вказане не буде зміною одиниці закупівлі, але прибире існуючу в Тендерній документації дискримінацію учасників. До того ж, не зрозуміло з тендерної документації чи взагалі Замовник і при вивантаженні товару з транспорту перевізника може приймати (чи має технічну можливість) товар в літрах, тобто наявність обладнання, яке вимірює вивантажуваний товар в літрах. Тому, зважаючи на вище викладене керуючись ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», з метою усунення дискримінації учасників процедури закупівлі, усунути порушення під час проведення тендеру, а саме в Додатку 4 «Типовий Договір», після першого речення, внести речення наступного змісту: «Кількість товару в одиниці виміру «літр» визначається шляхом ділення маси нафтопродукту на фактичну щільність при відвантаженні».
Відповідь: Добрий день. На Ваше запитання відповідаємо наступне. Тендерна документація та всі додатки до неї (в тому числі проєкт договору, що є додатком № 4 до тендерної документації) складені у відповідності до норм та вимог чинного законодавства. Жодних дискримінаційних вимог та умов для потенційних учасників ні тендерна документація, ні додатки до неї (в тому числі проєкт договору, що є додатком № 4 до тендерної документації) не місять. Тому внесення будь-яких змін до тендерної документації чи/або додатків до неї вважаємо недоцільним.
Дата відповіді: 13.12.2024 14:16