-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках)
1 послуга Відповідно до технічного завдання (Додаток 3). Послуги з охорони в навчальному корпусі та гуртожитках Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Чуднівська, 103 корпус 1 і 5; вул. Чуднівська, 103Б, корпуси 1 і 2 строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: З 01.01.2025 по 31 .12.2025 року.
Торги не відбулися
2 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 25 000.00 UAH
Період уточнення:
06.12.2024 14:30 - 11.12.2024 00:00
Відповідь надана
Люди у штаті учасника - не менше 15
Номер:
ee27f16eb70b417aa63429bd8b386936
Дата опублікування:
06.12.2024 17:36
Опис:
Добрий вечір!
Просимо внести зміну до документаії та прироати вимогу щодо того, що мінімальна чисельність працівників мають на постійній основі та не меншою 15 осіб, що підтверджується звітом з праці та/або формою 1-ДФ за останній звітний період.
По-перше, охоронники можуть працювати не постійно на підприємстві. Одні звільняютья та приходять інші, а відтак, чисельність працівників може бути, наприклад, 14 охоронників або взагалі тільки три . Внаслідок цього, потенційні учасники не зможуть взяти участь. Незважаючи на це, вами ткож не передбачена вимога про субпідрядника. Учасник може, а головне має право згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" та ПККМУ "Про Особливості" залучити субпідрядника для надання послунг/поставки товару/ виконання робіт.
Прохання внести зміни!
Відповідь:
Доброго дня шановний Учасник, відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Дата відповіді:
09.12.2024 10:58
Відповідь надана
Офіс у м. Житомир
Номер:
d1a704f9672b46f0888548bbef4579ed
Дата опублікування:
06.12.2024 17:30
Опис:
Шановний замовние, добрий вечір!
Просимо прибрати дискримінаційну вимогу щодо навності офісу в м. Житомир з наданням підтверджуючих документів з огляду на проактику Колегііїї АМКУ, що визнає вимогу як таку, що порушує основоположні принципи публічних закупівель
Аналогічна позиція висвітлена в Рішенні Колегії № 1851 від 16.02.2023 р. (процедура закупівлі за ідентифікатором UA-2023-02-03-014903-a), Рішення № 14713 від 14.09.2023 р. (процедура закупівлі за ідентифікатором UA-2023-09-04-012760-a), в Рішення № 19572 від 05.12.2023 р. (процедура закупівлі за ідентифікатором UA-2023-11-22-011264-a), в Рішенні № 2381 (процедура закупівлі за ідентифікатором UA-2024-01-23-017663-a) Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі — Колегія).
По м. Біла Церква (014903): в Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть підтвердити наявність саме у м. Біла Церква фактичного місця розташування Учасника та наявність в учасника відповідного обладнання та наявність матеріально-технічної бази із зазначенням відомостей про місце розташуванням Пункту централізованого спостереження (ПЦС) саме у межах міста Біла Церква, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника…».
По м. Дніпро (012760): за таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають в наявності централізований пульт охорони, розміщений саме у м. Дніпро, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
По м. Суми (011264): Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають власний, орендований чи за договором пункт централізованого спостереження за сигналами від приладів тривожної сигналізації, розташованого на території саме міста Суми та нададуть інформацію стосовно не менше двох об’єктів, які знаходяться під централізованим спостереженням саме в м. Суми учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
По м. Запоріжжя (017663): Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть надати документи, що підтверджують право власності на наявну матеріально-технічну базу (офіси, складські приміщення), або договір(и) оренди приміщень саме у м. Запоріжжя, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Відповідь:
Доброго дня шановний Учасник, відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Дата відповіді:
09.12.2024 10:57
Відповідь надана
Субпідрядник
Номер:
275bf6cd42bf4ba4bfa85fadab9a24d5
Дата опублікування:
06.12.2024 17:26
Опис:
Доброго дня, пунктом 9 розділу 3 "Інформація щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт субпідрядника як співвиконавця" не передбачена можливість залучення субпідрядників/співвиконавців до надання послуг. У вас закуповується не товар. Однак, відповідно до ч.3 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Таким чином, положення документації не відповідають вимогам законодавства в цій частині. Просимо внести зміни та привести документацію у відповідність до законодавства.
Відповідь:
Доброго дня шановний Учасник, відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Дата відповіді:
09.12.2024 10:57